نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
خداوکیلی من تا حالا طرفدارایی قانع‌تر از Xbox فن‌ها ندیدم :D با تمام احترام به تک تک‌ شما فن‌های گرامی، بنظرم بیشتر از اینکه مایکروسافت رو تحت فشار قرار بدید که سری محبوبتون رو دوباره برگردونه به اوج، دارید خودتون + بقیه رو توجیه می‌کنید که همینم خوب بود و اوضاع خوبه و شرایط اینو اقتضا می‌کنه و ...
اول اینکه وقتی به نظرمون یه بازی خوبه الکی بیاییم بگیم بده که بگیم ما خیلی منطقی هستیم؟ (اونی هم که فکر میکنه Geow 4 بازی خوبی نیست یا ناامیدکننده هست که خب میاد نظرش رو میگه) :D دوما من از Halo 5 ناراضی هستم، چطور میتونم مایکروسافت رو تحت فشار بزارم؟ جایی هم نبوده که بخوام دفاع الکی از این بازی بکنم چون خودم هم انتقادات زیادی به بخش داستانی دارم. در مورد خود Geow 4 هم بحث زیاده که فکر میکنم این تاپیک محل مناسبی واسش نیست، ولی به نظر من این بازی اونقدری که گفته میشه ناامید کننده نیست.

در کل چند وقته یه جوی راه افتاده که طرفدارهای مایکروسافت اینجوری هستن و اونجوری هستن (البته منظورم شما نیستید، اینکه منطقی و بی طرف نظر میدید واقعا مشخصه ولی چون بحثش شد دارم میگم). مایکروسافت از اول نسل با کلی مشکل روبرو شد که همش هم به خاطر سیاست های اشتباهش بود، الان هم کنسولش تو انحصاری به درد بخور شدیدا به مشکل خورده و اینا کاملا واضحه. ولی خب یه سری امکاناتی هم داره که رو هیچ کنسول دیگه ای نیست (یا با این کیفیت وجود نداره) و به راحتی نمیشه ازشون گذشت، مهم ترینش هم سرویس هاش هستن که عملا گیمر رو از هزینه زیاد واسه خرید یه سری بازی، بی نیاز میکنه :D به هر حال این کمبود انحصاری خوب، مشکلی هست که وجود داره و ما نمیتونیم کاریش کنیم، ولی اگر راهی واسه بهبود اوضاع وجود داره دوستان بگن تا امتحان کنیم! :D
 
اول اینکه وقتی به نظرمون یه بازی خوبه الکی بیاییم بگیم بده که بگیم ما خیلی منطقی هستیم؟ (اونی هم که فکر میکنه Geow 4 بازی خوبی نیست یا ناامیدکننده هست که خب میاد نظرش رو میگه) :D دوما من از Halo 5 ناراضی هستم، چطور میتونم مایکروسافت رو تحت فشار بزارم؟ جایی هم نبوده که بخوام دفاع الکی از این بازی بکنم چون خودم هم انتقادات زیادی به بخش داستانی دارم. در مورد خود Geow 4 هم بحث زیاده که فکر میکنم این تاپیک محل مناسبی واسش نیست، ولی به نظر من این بازی اونقدری که گفته میشه ناامید کننده نیست.

در کل چند وقته یه جوی راه افتاده که طرفدارهای مایکروسافت اینجوری هستن و اونجوری هستن (البته منظورم شما نیستید، اینکه منطقی و بی طرف نظر میدید واقعا مشخصه ولی چون بحثش شد دارم میگم). مایکروسافت از اول نسل با کلی مشکل روبرو شد که همش هم به خاطر سیاست های اشتباهش بود، الان هم کنسولش تو انحصاری به درد بخور شدیدا به مشکل خورده و اینا کاملا واضحه. ولی خب یه سری امکاناتی هم داره که رو هیچ کنسول دیگه ای نیست (یا با این کیفیت وجود نداره) و به راحتی نمیشه ازشون گذشت، مهم ترینش هم سرویس هاش هستن که عملا گیمر رو از هزینه زیاد واسه خرید یه سری بازی، بی نیاز میکنه :D به هر حال این کمبود انحصاری خوب، مشکلی هست که وجود داره و ما نمیتونیم کاریش کنیم، ولی اگر راهی واسه بهبود اوضاع وجود داره دوستان بگن تا امتحان کنیم! :D
به نظر من تو نقد Geow4 هم زیادی بالا دادی خیلی بحث دارم باهات دربارش
 
من به conker.Pd.bt رای دادم8->
ماکرو rare هم نابود کرد کجاست اون ip های باکیفیت ؟
Conker: به دلیل حماقت ماکرو قسمت دوم کنسل شد و فقط به یه ریمیک که فقط گرافیکش بهتر بود بسنده کردن(شک ندارم دلیلش خشونت بازی به عنوان یه پلتفرمر بود)
Banjo: یکبار دچار افت کیفیت شد و بیخیالش شدن بعیدم نیست که این افت کیفیت زیر سر خودشون باشه
Bt: این اصلا انگار وجود نداره به اضافه کردن brash تو ki بسنده کردن و تمام
Pd:اینم نسخه 360 تش به خوبی اولی نبود اما اینم به رحمت خدا رفت
rare این همه ip خفن داره که هرکدوم با یه مدیریت درست ادامه هاشون میتونستن تو سبک خودشون انقلابی باشن همون طور که jak . Ratchet زمان خودشون پلتفرمرای نو و انقلابی بودن و ماکروسافت توجهی به هیچ کدوم از اینا نمیکنه دیگه بقیه ip ها یا بازی جدید که بماند
هنوزم درک نمیکنم چرا نینتندو rare نخرید که الان چرندی به اسم soft عرضه کنه همون بهتر که ماکرو بازم دست به حماقت بزنه و مثل lionhead (درست گفتم:D) در rare تخته کنه که سازنده هاش برن از نو شروع کنن:-@
اممم درباره کانکر که گفتی خشونت...جک میگی دیگه نه؟:D مایکرو نه تنها با خشونت مخالف نیست بلکه اینو با گیرز شدیدا ثابتش کرده:D
بانجو ب مرور زمان این بلا سرش اومد که مقصرش ضعیف شدن خود استودیو به مرور زمانه!
درباره پرفکت دارک. نمی دونم شایعاتو شنیدی یا نه ولی ولی کوالیشن و ریر باهم دارن روش کار میکنن ظاهرا:D:D در ضمن باید بگم که مایکرو خودش ریر رو از نینتندو خرید:D دوباره نینتندو بیاد بخرتش که چی؟:D
 
من نقد نکردم، اسم منتقد رو که همون اول نقد می نویسه :D البته اگر نقد میکردم شاید همین نمره رو بهش میدادم! :D
بیشتر از ۸ زیادیش بود نهایت ۷ بهترین نمره بود براش واقعا دلایل منطقی زیادی هم هست براش به غیر از مولتیش که حرفی توش نیست ۵ نمره مولتی میگیره کمپینش نهایت ۲ نمره
 
بیشتر از ۸ زیادیش بود نهایت ۷ بهترین نمره بود براش واقعا دلایل منطقی زیادی هم هست براش به غیر از مولتیش که حرفی توش نیست ۵ نمره مولتی میگیره کمپینش نهایت ۲ نمره

عذر میخوام شما تجربه کردین بازیو که اینقدر با اعتماد به نفس فکت صادر میکنین؟

---------------------------------------------------------------------------------------

عذرمیخوام بابت اف تاپیک.
ریمیک Perfect Dark با یک تریلر خفن و سینمایی میتونه کنفرانسو چند لول ببره بالاتر...

توی نظر سنجی هم چند بار دستم رفت روی PGR ولی هی به خودم میومدم میگفتم با وجود فورزا واقعا چه نیاز به این؟
پ.ن.3 احتمالش چقدره ماکرو فورزا هارو بجای چرخه دو ساله از این به بعد با چرخه سه ساله عرضه کنه؟ و امسال بجای FH3 یک سری جدیدی از فورزا رو معرفی کنه... (یک فورزا مثلا داستان دار و سینمایی :دی... مثلا!)
این فکت که با این روند سال بعد FM 8 معرفی میشه (8 :| هـــــشــــت!!) و همینطور بعد ها 9 و 10 یکم... یجوریه :D حتی همین نسخه ی اخر واقعا تفاوت خاصی نداشت... انتظار GT (دوران اوجش :D) رو ندارم که هر نسل یک بازی شانس بیاریم تحویل بدن ولی خب اینقدر سریع هم نسخه های جدید ندن...
 
توی نظر سنجی هم چند بار دستم رفت روی PGR ولی هی به خودم میومدم میگفتم با وجود فورزا واقعا چه نیاز به این؟
پ.ن.3 احتمالش چقدره ماکرو فورزا هارو بجای چرخه دو ساله از این به بعد با چرخه سه ساله عرضه کنه؟ و امسال بجای FH3 یک سری جدیدی از فورزا رو معرفی کنه...
این فکت که با این روند سال بعد FM 8 معرفی میشه (8 :| هـــــشــــت!!) و همینطور بعد ها 9 و 10 یکم... یجوریه :D حتی همین نسخه ی اخر واقعا تفاوت خاصی نداشت... انتظار GT (دوران اوجش :D) رو ندارم که هر نسل یک بازی شانس بیاریم تحویل بدن ولی خب اینقدر سریع هم نسخه های جدید ندن...
اینکه یه سری جدید رو جایگزین Motorsport بکنه احتمالش خیلی بیشتره چون هورایزن رو به اوج هست و هنوز جا برای پیشرفت داره از اون طرق موتوراسپورت یه مقدار تکراری شده و باید استراحت کنه:دی
 
عذر میخوام شما تجربه کردین بازیو که اینقدر با اعتماد به نفس فکت صادر میکنین؟

---------------------------------------------------------------------------------------

عذرمیخوام بابت اف تاپیک.
ریمیک Perfect Dark با یک تریلر خفن و سینمایی میتونه کنفرانسو چند لول ببره بالاتر...

توی نظر سنجی هم چند بار دستم رفت روی PGR ولی هی به خودم میومدم میگفتم با وجود فورزا واقعا چه نیاز به این؟
پ.ن.3 احتمالش چقدره ماکرو فورزا هارو بجای چرخه دو ساله از این به بعد با چرخه سه ساله عرضه کنه؟ و امسال بجای FH3 یک سری جدیدی از فورزا رو معرفی کنه... (یک فورزا مثلا داستان دار و سینمایی :D... مثلا!)
این فکت که با این روند سال بعد FM 8 معرفی میشه (8 :| هـــــشــــت!!) و همینطور بعد ها 9 و 10 یکم... یجوریه :D حتی همین نسخه ی اخر واقعا تفاوت خاصی نداشت... انتظار GT (دوران اوجش :D) رو ندارم که هر نسل یک بازی شانس بیاریم تحویل بدن ولی خب اینقدر سریع هم نسخه های جدید ندن...
هیچ نیازی به چرخه سوم نیست MS که من به شخصه دوست ندارم میلک هم شده واقعا ولی FH عالیه یعنی این بازی همه جور کامله ریسینگ مفرح سرگرم کننده با محیط های زیبا جذاب امسال پورشه هم بیاد واویلا میشه
 
اممم درباره کانکر که گفتی خشونت...جک میگی دیگه نه؟:D مایکرو نه تنها با خشونت مخالف نیست بلکه اینو با گیرز شدیدا ثابتش کرده:D
بانجو ب مرور زمان این بلا سرش اومد که مقصرش ضعیف شدن خود استودیو به مرور زمانه!
درباره پرفکت دارک. نمی دونم شایعاتو شنیدی یا نه ولی ولی کوالیشن و ریر باهم دارن روش کار میکنن ظاهرا:D:D در ضمن باید بگم که مایکرو خودش ریر رو از نینتندو خرید:D دوباره نینتندو بیاد بخرتش که چی؟:D
جک نگفتم گفتم به عنوان یه پلتفرمر نه شوتری مثل گیرز:D درباره بانجو درسته بازی ها به مرور زمان ضعیف میشن ولی نه دیگه تا این حد متاش از 90 شد 79! اصن بانجو نه ریمیک کانکر که گرافیک فوق العاده ای داشت اما اگه یه ویدیو مقایسه با نسخه n64 ببینید میفهمید که شخصیتای نسخه xbox انیمیشن چهره ندارن! درحالی که نسخه n64 با اینکه قدیمیه انیمیشنای صورت خیلی خوبی داره خب الان مشخصه چرا متاش از 90 به 76 رسیده مدیریت بد ماکروسافت که نظارت کافی روی استودیو هاش نداره الان نینتندو بخرتش که چی بشه؟ دورانی که rare مال نینتندو بود بازیاش خیلی با کیفیت تر بودن مطمئن باش اگه هنوزم نینتندو مالکشون بود یه دانکی کونگ یا بانجوی خفن تحویل میدادن نه دریای دزدان:ar!=)) pd کی که روش نظارت کافی نشه رو بزارن جیبشون فرارکنن:))
 
من GeOW 4 رو بازی نکردم اما با توجه به چیزایی که از بازی دیدم و خوندم به نظرم پروژه محتاطانه ای بود! بازی به اینکه طرفدارهای قدیمی سری رو راضی کنه و یه تجربه با کیفیت و راضی کننده ارائه بده راضی بود و نمی خواست فراتر بره در حالی که به نظرم فرمول گیم پلی سری نیازمند تحول بود!
گیم پلی GeOW نه در حد بازی های قدیمی سری GOW اما در حد خودش نیازمند تغییر بود، فرمولی که شاید بتونه طرفدارهای قدیمی رو راضی کنه اما الان دیگه نمی تونه تاثیر خاصی بزاره!

تو سری های دنباله دار ما آنچارتد رو داریم که بخاطر فرمول گیم پلی پیشرفته حالا حالا ها نیاز به تحول نداره، همینکه تو هر نسخه ارتقا پیدا کنه کافیه! تو نسخه چهار دیدیم که که محیط ها بزرگ تر شدن، آزادی عمل بازیکن بالاتر رفت و رو مخفی کاری هم تاکید بیشتری داشت و همین واقعا کافی بود و جواب هم داد! یا سری فارکرای رو داریم که وضعیت مشابهی داره! فرمول گیم پلی انقدر کامله که ارتقا براش کافی هست!

اما فرمول GeOW نیاز به تحول داره! هم روند خطی بازی، هم دنیا و گیم پلی! دیگه گیم پلی کلاسیک برای یه تحول جواب نمیده! نسخه آینده اگه بخوان استراتژی قسمت چهار رو ادامه بدن نهایت بتونن در حد قسمت 4 ظاهر بشن!
GeOW اگر میخواد ادامه پیدا کنه الان دیگه باید تحولی در حد GOW رو تحویل بده! ایده ای براش ندارم اما کوالیشن باید به این فکر کنه!

هر چند که من نظرم اینه که بازی به استودیو دیگه ای سپرده بشه و کوالیشن بره سراغ پروژه ای که خدش میخواد بسازه نه مایکروسافت! ما همین الان People can fly رو داریم که برای تحول GEOW به نظرم قابل اعتماده! هر چند به زمان و سرمایه عظیم نیاز داره!

پ.ن: این مایکروسافت چرا دست از سر پلی گراند بر نمی داره اینا بتونن بازی جدیدشونو بسازن؟ بابا چقدر فورتزا هورایزن؟ :|
 
  • Like
Reactions: s.snake2
تنها چیزی که GeOW نیاز داره، ساخته نشدن و استراحته، یا استراحت طولانی یا استراحت ابدی
3 نسخه ساخته شد، همشون در اوج، یک پیش درآمد هم ازش ساخته شد، بسه دیگه
سری در اوج تموم شد، واقعا نیازی به ادامه دادن نداره :)

btw: گیم پلی ای که GeOW داره، هیچ بازی TPS دیگه ای نداره، بعید هم بدون حالا حالا ها روی دستش بیاد، مقایسه کردن گیم پلی آنچارتد با GeOW خنده داره :))
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
اول اینکه وقتی به نظرمون یه بازی خوبه الکی بیاییم بگیم بده که بگیم ما خیلی منطقی هستیم؟ (اونی هم که فکر میکنه Geow 4 بازی خوبی نیست یا ناامیدکننده هست که خب میاد نظرش رو میگه) :D دوما من از Halo 5 ناراضی هستم، چطور میتونم مایکروسافت رو تحت فشار بزارم؟ جایی هم نبوده که بخوام دفاع الکی از این بازی بکنم چون خودم هم انتقادات زیادی به بخش داستانی دارم. در مورد خود Geow 4 هم بحث زیاده که فکر میکنم این تاپیک محل مناسبی واسش نیست، ولی به نظر من این بازی اونقدری که گفته میشه ناامید کننده نیست.

در کل چند وقته یه جوی راه افتاده که طرفدارهای مایکروسافت اینجوری هستن و اونجوری هستن (البته منظورم شما نیستید، اینکه منطقی و بی طرف نظر میدید واقعا مشخصه ولی چون بحثش شد دارم میگم). مایکروسافت از اول نسل با کلی مشکل روبرو شد که همش هم به خاطر سیاست های اشتباهش بود، الان هم کنسولش تو انحصاری به درد بخور شدیدا به مشکل خورده و اینا کاملا واضحه. ولی خب یه سری امکاناتی هم داره که رو هیچ کنسول دیگه ای نیست (یا با این کیفیت وجود نداره) و به راحتی نمیشه ازشون گذشت، مهم ترینش هم سرویس هاش هستن که عملا گیمر رو از هزینه زیاد واسه خرید یه سری بازی، بی نیاز میکنه :D به هر حال این کمبود انحصاری خوب، مشکلی هست که وجود داره و ما نمیتونیم کاریش کنیم، ولی اگر راهی واسه بهبود اوضاع وجود داره دوستان بگن تا امتحان کنیم! :D
از پست قبلی من مشخصه که نمیگم بیایید به زور بگید بازی بد بوده...من می‌گم که وقتی یه نفر میاد از ناامیدکننده بودن بازی میگه و از مایکروسافت انتقاد می‌کنه، لازم نیست به هر قیمتی شده توجیه کنیم که وضعیت خوبه و شرایط باعث شده که بازی اینطوری از آب دربیاد و ...
مثلا لازم نیست یه بازی موفق دیگه رو مثال بزنیم و بگیم متای اون 85 هست، پس این یکی بازی هم موفق محسوب میشه و نباید انتقاد کنیم.
بنظرم یه نوع دیگه از توجیه کردن هم اینه که سریع بحث رو عوض کنیم و بریم سراغ یه نکته‌ی مثبت اما کاملا غیرمرتبط مثل سرویس‌های مایکروسافت :D من خودم بشدت از Game Pass و قابلیت بکوارد استقبال می‌کنم و پست‌هام هم در موردشون هست و امیدوارم که سونی و نینتندو هم این قابلیت‌ها رو به کنسولشون اضافه کنن ولی اینجور چیزا واقعا توی این بحث جایی ندارن...Game Pass داشتن قرار نیست جای خالی یه Gears of War خفن نسل هشتی رو پر کنه یا مشکل استدیوهای فرست پارتی مایکرو رو حل کنه.
من کلا معتقدم که فن‌های Xbox باید سخت‌گیرترین منتقدای مایکروسافت باشن ولی در حال حاضر اینطور نیست. همین که سعی نکنیم جلوی کامنت‌های انتقادی رو با توجیه‌هایی که فرقی توی اصل قضیه ایجاد نمی‌کنن، بگیریم کافیه...حالا اگه کامنت‌هایی انتقادی از خود فن‌های مایکروسافت (که این روزا خیلی کمیاب شدن! :D) ببینیم، چه بهتر. همین که سعی نکنیم به زور جو رو مثبت و خنثی نگه داریم و یه جوری اعتراض خودمون رو نشون بدیم، کافیه. طرف صحبتم هم فقط به کامنت‌های صفحه‌ی قبل نیست...چندین بار توی توی این تاپیک و تاپیک امتیازات انحصاری‌های X1 اینجور چیزا رو دیدیم + من خیلی دیدم که فن‌های Xbox توی توییتر و سایت‌های مختلف به زور دارن سعی می‌کنن وضعیت رو خوب نشون بدن. در صورتی که باید اعتراض کنن تا مایکروسافت جو منفی رو ببینه و دست بجنبونه. اینکه مایکروسافت حرفامو نمی‌شنوه و ... هم بهانه‌ست...کلی راه واسه نشون دادن اعتراض وجود داره.
من خودم حدود 6 ماهه که X1 خریدم ولی هر ماه 4-3 ساعت بیشتر ازش استفاده نمی‌کنم...بشدت به حال و هوای State of Decay 2 علاقه داشتم که اونم مثل اینکه اوضاعش خوب از آب درنیومده...بعدش رفتم توی تاپیک امتیازات بازی و می‌بینم که به جای کلی اعتراض و ابراز ناامیدی، فن‌های X1 دارن می‌گن، خب چه انتظاری از این استدیوی کوچیک داشتید! همینم خوبه!
 
من خیلی دیدم که فن‌های Xbox توی توییتر و سایت‌های مختلف به زور دارن سعی می‌کنن وضعیت رو خوب نشون بدن. در صورتی که باید اعتراض کنن تا مایکروسافت جو منفی رو ببینه و دست بجنبونه. اینکه مایکروسافت حرفامو نمی‌شنوه و ... هم بهانه‌ست...کلی راه واسه نشون دادن اعتراض وجود داره.

اصلا اینطور که میگی نیست همه قبول دارن که این نسل از نظر بازی های انحصاری خوب عمل نکرده اینو بارها تو توییتر به خود اسپنسر گفتن اونم یه بهونه ای اورده که بازی ساختن زمان میبره و .... مخصوصا بعد از god of war فشار بیشتر شد که تو توییتر و ردیت و فروم های بازی بحث شد که چرا انحصاری خوب نمیتونه تحویل بده و فکر میکنم اینو خود مدیران xbox هم فهمیدن :D سونی واقعا خوب سرمایه گزاری میکنه برعکس مایکروسافت یه نمونه با اینکه این همه استدیو داره ولی میاد پول میده inso اسپایدرمن بسازه و همینطور استودیوهای دیگه در صورتی که مایکروسافت عملا خوابه:D
 
کنفرانس های ماکروسافت خیلی خوبن و تنها مشکلش اینکه گیم های رونمایی شده کنسل میشن یا خیلی پروسه ساختشون طول میکشه یا ضعیف از اب در میان.
 
  • Like
Reactions: Cj_sa
Gears اتفاقا باید ساخته بشه ولی بخش سینگل حذف کنن ازش کلا.
کاری که Black Ops 4 کرد باید Gears 5 بکنه

Black Ops 4؟؟؟؟؟؟؟ این اپیک فیل رو معیار قرار می دی و می گی برای Gears هم باید همین کار رو بکنن؟؟؟!!!!! (کل طرفدار های BlackOps به خون Activision بابت این نسخه تشنه ان و در جواب Change is always going to be hard for people می شنون)
Gears شاید داستان عجیب و غریب و خاصی نداشته باشه اما بخش داستانیش همیشه مورد انتظار طرفدار ها بوده و یکی از ارکان اصلی اش به حساب میاد
این سیاست حذف کردن بخش داستانی و چسبیدن به Multiplayer حماقت مخضه، اونم برای عنوانی مثل Gears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!، این سیاست ها رو امثال اسپنسر دنبالشن که اوضاع بازی هاشونم معلومه
صبر کن Crackdown 3 ریلیز بشه ببینی چرا نباید این سیاست رو در پیش گرفت
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or