نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
:))
عجب هیتری هستی یه ذره خوش بین باش:D
با توجه به این که تعداد بازی های ترد پارتی مایکروسافت زیاد هست میشه امیدوار بود که از این دو ساعت ۱ ساعت ۴۵ دقیقش مختص بازی های مستقل نیست:D

آخه هیچ چیزی از خودشون ندارن
یک خروار بازی 3rd Party نشون می دن تموم می شه می ره
الان ملت بشینن 2 ساعت Super Lucky's Tale ببینن؟؟؟!!!
کنفرانس 1 ساعت باشه در عوضش Halo و Forza و Ori و آی پی جدید و ... نمایش درست حسابی داشته باشن خیلی بهتر از اینه که 2 ساعت باشه Ubisoft و EA و ... بیان اون وسط
 
یعنی Metro و Cyberpunk و خیلی بازی های دیگه اصلا بازی حساب نمی شن؟! فقط انحصاری ها بازین؟!
یا هر شرکت بیاد برای خودش کنفرانس بزاره؟!:-?

یک شرکت بیاد کنفرانس بزاره هیچی خودش نشون نده، بقیه بیان نشون بدن :-?
Ubisoft و EA خودشون کنفرانس دارن بیان کنفرانس یک شرکت دیگه رو اشغال کنن :-?

والا هم سونی هم نینتندو نمایش 3rd Party دارن، مایکروسافت هم داشت
اون زمان که COD خودش 15 دقیقه کنفرانس رو می گرفت هنوز یاد همه هست، منتها اون موقع کجا الان کجا، مپ های COD همه انحصار زمانی Xbox بودن
الان فن بیس مثلا بازی های سبک Dragon Ball و Code Vein خیلی روی Xbox ان که بیای نمایششون بدی وسط کنفرانس
خوب این همه ساله از وسط به دو نیم کردن خودشونو، آقا ملت توی ژاپن کنسول شما رو نمی خرن، در نتیجه توی غرب هم کسی برای Dragon Ball هیچ وقت نمی ره Xbox بخره، کسی که این نوع بازی ها رو بازی می کنه تاحالا PS4 اش رو خریده، N تا عنوان هم روش تموم کرده که روی Xbox نبودن کلا
 
آخرین ویرایش:
مایکروسافت امسال دست پر امده:دی قشنگ مشخصه کنفرانس رو میبندن به انحصاری و یا رونمایی های بزرگ. مثل همین سایبرپانک یا اونطور که شایع شده بازی بعدی راک استدی. شاید حتی بازی های مورد انتظاری مثل KHIII هم تو کنفرانس مایکرو نمایش داشته باشن. و البته اون بازی کپکام که برای همه پلتفرم ها میاد جز Ps4. به هر صورت امیدوارم مایکرو نمایش قدرتمندی داشته باشه، چون اگه مایکرو خوب باشه سونی هم نمیزنه نصف نمایش رو کنسل کنه 45 دقیقه کنفرانس بده!!

البته اینکه کنفرانس دو ساعته بیشتر به این معنی هست که مایکرو بازی های زیادی رو نشون میده و از دم هم باید روی X1X ویژگی های منحصر و انحصاری داشته باشن. یعنی مایکرو میتونه تک تک مولتی ها رو با این تبلیغ بزرگ نمایش بده که روی X1X با بهترین کیفیت بازی کنید. حالا از سایبرپانک و توم ریدر و بازی بعدی راک استدی و فرام سافتور (که شایعه شده تو کنفرانس مایکرو معرفی میشن) بگیر تا سورپرایزهایی مثل اسپلینتر سل جدید. مایکرو بتونه به این ها چندتا انحصاری خفن جدید هم اضافه کنه تلخی کنفراس فوق مسخره سال قبل رو از ذهن همه محو میکنه.

یعنی Metro و Cyberpunk و خیلی بازی های دیگه اصلا بازی حساب نمی شن؟! فقط انحصاری ها بازین؟!

خوب یه مساله ای هست، تو کنفرانس اصولا ملت با انحصاری هایی که نمایش داده میشه حال میکنن، و یا اینکه یه مولتی که تا الان معرفی نشده بود و سورپرایزه. وگرنه تجربه این 10 12 سالی که E3 رو دنبال میکنم نشون داده تو همه کنفرانس ها به مولتی ها که میرسه همه غر میزنن کی تموم میشه بره بعدی:دی ولی باز اگه معرفی های تردپارتی سورپرایزهای خوبی باشن و یا روی X1X بهتر اجرا بشن (که قطعیه) خوبه کامل:دی
 
یک شرکت بیاد کنفرانس بزاره هیچی خودش نشون نده، بقیه بیان نشون بدن :-?
Ubisoft و EA خودشون کنفرانس دارن بیان کنفرانس یک شرکت دیگه رو اشغال کنن :-?

والا هم سونی هم نینتندو نمایش 3rd Party دارن، مایکروسافت هم داشت
اون زمان که COD خودش 15 دقیقه کنفرانس رو می گرفت هنوز یاد همه هست، منتها اون موقع کجا الان کجا، مپ های COD همه انحصار زمانی Xbox بودن
الان فن بیس مثلا بازی های سبک Dragon Ball و Code Vein خیلی روی Xbox ان که بیای نمایششون بدی وسط کنفرانس
خوب این همه ساله از وسط به دو نیم کردن خودشونو، آقا ملت توی ژاپن کنسول شما رو نمی خرن، در نتیجه توی غرب هم کسی برای Dragon Ball هیچ وقت نمی ره Xbox بخره، کسی که این نوع بازی ها رو بازی می کنه تاحالا PS4 اش رو خریده، N تا عنوان هم روش تموم کرده که روی Xbox نبودن کلا

اگر منظورت رو درست گرفته باشم اتفاقا Dragon Ball FighterZ تو ماه اول عرضه اش بر روی وان در امریکا پشت سر مانتسر هانتر دومین (یا سومین پشت سره پابجی) بازی پرفروش ماه شده بود :D

در کل من خودمم موافق اینم اصلا بازی هر کمپانی بره تو کنفرانس خودش ولی خب این سه تا کمپانی اصلی یکجورایی باید تو یک E3 پکیجی از بازیهایی بزرگ و کوچیکی که قراره برای پلتفرم شون منتشر بشه نشون بدند (اصلا یکی دلایل موفقیت های سوییچ همین نمایش زیاد تردپارتی ها بود در کنار انحصاریها هست)

مخصوصا حالا با ویژگی خاص و یا متمایز کننده ایی مثل DLC انحصاری یا همون 4K و این دست داستانها
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman
هر چی هم بخوان انحصاری نشون بدن بازم نصف کنفرانس رو باید بازی مولتی نشون بدن، چون اونجوری کنفرانس تهش میشه ۴۵ دقیقه :دی البته بخوان مثل پارسال همش بازی مستقل نمایش بدن به شخصه همون ۴۵ دقیقه انحصاری رو بیشتر می پسندم :دی
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64
به هر صورت امیدوارم مایکرو نمایش قدرتمندی داشته باشه، چون اگه مایکرو خوب باشه سونی هم نمیزنه نصف نمایش رو کنسل کنه 45 دقیقه کنفرانس بده!!

نو آفنس ولی واقعا به همچین حرفایی اعتقاد دارین؟ یعنی مثلا سونی بیاد چند ماه برنامه ریزی و هزینه کنه و به استدیو های بزرگش بگه نمایش های خیلی خفن یک ربعه بسازین یک دفعه 10 ساعت مونده به اجرا بگه برنامه عوض شد نصفتون کلا بیخیال بقیتونم یک 10 ثانیه سلام بگین بریم پی کارمون؟ :|
مگه کشکه؟ :|


-------------------
پیرو بحث انحصاریا، دقت کنین کیفیت کنفرانسای ماکرو و سونی بیشتر بسته به انحصاری تعیین میشه. چه بخوایم و چه نخوایم...
مثلا همین پارسال ماکرو دوتا از بهترین نمایش های سالو داشت. Anthem و Metro ولی خب کسی یادش نمیمونه :دی و فقط اون 42 تا انحصاری که اول کنفرانس تیز کردن یاد مردم میمونه :))
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: sajjad++
نو آفنس ولی واقعا به همچین حرفایی اعتقاد دارین؟ یعنی مثلا سونی بیاد چند ماه برنامه ریزی و هزینه کنه و به استدیو های بزرگش بگه نمایش های خیلی خفن یک ربعه بسازین یک دفعه 10 ساعت مونده به اجرا بگه برنامه عوض شد نصفتون کلا بیخیال بقیتونم یک 10 ثانیه سلام بگین بریم پی کارمون؟ :|
مگه کشکه؟ :|

بله دقیقا سال گذشته سونی نصف کنفرانسش رو حذف کرد. در عوض نمایش هارو گزاشتن برای PGW. زمانش هم دقیقا نصف چیزی بود که قبلش اعلام کردن. لینک خبرش رو هم بگردی پیدا میکنی.

البته در مجموع هم موضوع پیچیده ای نیست، سونی میتونه با توجه به نمایش مایکروسافت تصمیم بگیره چه بازی هایی رو نشون بده و چی رو بزاره برای کنفرانس های آینده.
 
نو آفنس ولی واقعا به همچین حرفایی اعتقاد دارین؟ یعنی مثلا سونی بیاد چند ماه برنامه ریزی و هزینه کنه و به استدیو های بزرگش بگه نمایش های خیلی خفن یک ربعه بسازین یک دفعه 10 ساعت مونده به اجرا بگه برنامه عوض شد نصفتون کلا بیخیال بقیتونم یک 10 ثانیه سلام بگین بریم پی کارمون؟ :|
مگه کشکه؟ :|


-------------------
پیرو بحث انحصاریا، دقت کنین کیفیت کنفرانسای ماکرو و سونی بیشتر بسته به انحصاری تعیین میشه. چه بخوایم و چه نخوایم...
مثلا همین پارسال ماکرو دوتا از بهترین نمایش های سالو داشت. Anthem و Metro ولی خب کسی یادش نمیمونه :D و فقط اون 42 تا انحصاری که اول کنفرانس تیز کردن یاد مردم میمونه :))
يوشيدا پارسال تأييد كرد كه دقيقه ٩٠ تصميم گرفتن خيلي از بازي هارو نشون ندن:D مايكروسافت فقط امسال ٢ساعت مغز ملت رو با most powerful console و exclusive نخوره نمره كنفرانسش ١٠/١٠ميشه:)) يكي از رو اعصاب ترين كنفرانس هاي e3 رو داشت پارسال
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or