نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2018 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش یا رونمایی هستید؟ (رویدادهای با حداقل شانس معرفی)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    114
  • نظرسنجی بسته شده است .

Ali Venom

کاربر سایت
همانند هر سال انتظار میرود مایکروسافت با کنفرانس خبری در E3 پیش رو حضور داشته باشد. پارسال توجه اصلی تیم اکس باکس در مراسم به Xbox One X و قدرت سخت افزاری ان معطوف بود ولیکن حال یکسال گذشته است و همه چه دارندگان X1 و چه غیر آنها منتظر محتویات جدید انحصاری هستند.

زمان رسمی کنفرانس:
بیست و یکم خرداد، ساعت نیم بامداد

XboxatE32018HERO-hero.jpg

یکی از نقاط تفاوت امسال با سالهای گذشته بدین گونه است که مایکروسافت تقریبا هیچ عنوان بزرگی را که از قبل معرفی کرده باشد به عنوان حاضر در این مراسم ندارد. به بیان بهتر امسال هر چه که هست باید منتظر رونمایی های جدید باشیم. شاید این مسله به سیاست جدید تیم اسپنسر برمیگردد که نمیخواهند همچون گذشته بازی ها را پیش از موعد معرفی کنند تا به دنبال ان فشار طرفداران و رسانه ها دست انداز توسعه پروژه ها شود. این سیاست از سمت ناشرین دیگری همچون بتزدا، EA، اکتیویژن و... اعمال میشود ولیکن باید ببینیم برای مایکروسافت به عنوان یک کمپانی توسعه دهنده پلتفرم جواب میدهد یا خیر.

لیست استدیو ها و پروژه های مرتبط با مایکروسافت استدیو:


220px-343_Industries_logo.svg.png

343 Industries
پروژه های قطعی: Halo 6
پروزه های احتمالی: عنوان جدیدی از Halo در سبکی غیر از شوتر اول شخص | Halo: MCC برای PC

استدیو 343 Industries پیش تر به صورت لفظی جدیدترین نسخه این سری یعنی Halo 6 را تایید کرده است و قطعا میدانیم این بازی در حال ساخت است. اما انچه که از شواهد برمی اید احتمالا این بازی در سال 2018 عرضه نخواهد شد و به سال 2019 موکول میشود. یکی از اصلی ترین دلایل ان را میتوان افزایش کیفیت محصول نهایی با طولانی تر شدن زمان توسعه بازی دانست. Halo 5 علارقم کیفیت قابل قبول در بخش چند نفره ولیکن در کسب رضایت طرفداران این سری در بخش داستانی به مشکل خورد و یکی از سریع ترین واکنش های این استدیو اعلام تمرکز بیشتر نسخه جدید بر روی مستر چیف بود. همچنین انها با استخدام نیروهای جدید و توانا همچون Paul Crocker (کارگردان روایت داستانی Batman Arkham City و...) و Jeremy Cook (کارگردان هنری Halo Wars 2) سعی در بالا بردن کیفیت هر چه بیشتر Halo 6 به عنوان یک محصول killer app دارند. همچنین در جدیدترین اگهی استخدامی استدیو 343 نیاز به یک طراح ارشد گرافیک که مجذوب 4K/60FPS باشد برای عنوان اول شخص بعدی Halo اشاره شده است.
به هر جهت Halo 6 چه در سال 2018 و یا 2019 عرضه شود E3 پیش رو بهترین فرصت برای نمایش بازی میباشد.

سری بازیهای Halo جدا از عناوین اصلی که به صورت اول شخص عرضه میگردند در سبک های مختلفی دیگر همچون استراتژیک و غیره با همکاری استدیوهای ثالث هم ظاهر شده اند. دنیای غنی هیلو پتانسیل ساخت بازیهای متنوع بسیاری دارد و همیشه شایعه ساخت اثری از هیلو در یک سبک متفاوت وجود دارد. هر چند با احتمال قوی تر حضور Halo 6 شانس حضور نسخه فرعی از این سری در E3 پیش رو کمرنگ تر میشود ولیکن به هر جهت اتفاق هر چیزی ممکن است.

بسیاری خواهان عرضه Halo: MCC بر روی PC هستند و استدیو 343 هم اعلام کرده است به این مسله اگاهند ولیکن در حال حاضر هیچ برنامه ایی برای اعلام رسمی ان ندارند. با توجه به کمتر شدن حساسیت دارندگان کنسول Xbox نسبت به عرضه انحصاری هایشان بر روی PC، انتظار میرود بالاخره این اتفاق ممکن شود. هر چند بعید است در کنفرانس اصلی Xbox رخ دهد و به کنفرانس مخصوص PC منتقل شود.
در اخرین خبر فیل اسپنسر به صورت واضح اعلام کرد برای اوردن تجربه رسمی هیلوهای کلاسیک به PC بسیار هیجان زده هستند.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


Playground_Games_Logo_Small_2017.png

Playground Games

پروژه های قطعی: Froza Horizon 4 | نسخه جدید سری بازیهای Fable

از انجایی که میدانید عرضه یک نسخه جدید از سری بازیهای مسابقه ایی Forza در ابتدای پاییز تبدیل به روتین صنعت گیم شده و امسال طبق سنت نوبت Forza Horizon 4 میباشد و حال اقای Fernanda Delgado مدیر Xbox در اسپانیا و پرتغال به صورت رسمی تایید کرد که این بازی در E3 پیش رو معرفی خواهد شد. توقعات باتوجه به عملکرد استدیو پلی گراند در سه نسخه قبلی بسیار بالا رفته و باید ببینیم انها با رهبری رالف فولتون میتوانند باری دیگر از پس انتظارات به خوبی برایند یا خیر!

همانطور که سری Forza Horizon هر نسخه بزرگ و بزرگتر میشد، استدیو پلی گراند هم در کنار ان رشد کرد تا انکه در سال 2017 اعلام کردند ساختمان دومی به منظور ساخت عنوانی غیر ریسینگ تاسیس کرده و افراد کارکشته صنعت گیم که در پروژه هایی همچون MGS، GTA V و... فعال بوده هم به استخدام دراورده اند. پرسش، حدس و گمان ها درباره پروژه جدید این استدیو که در اوج به سر میبرد ذهن بسیاری را مشغول کرده بود تا زمانی که یوروگیمر از راه رسید و با توجه به منابع معتبری که دارد مهر تاییدی بر شایعه های ساخت فیبل جدید توسط استدیو پلی گراند زد. البته با توجه به اینکه ساخت این اثر در ابتدای راه خود میباشد بعید است در مراسم پیش رو حضور داشته باشد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-Moon_Studios_logo.png

Moon Studios

پروژه های قطعی: Ori and the Will of the Wisps
پروژه های احتمالی : عنوان انحصاری جدید با موتور Unity

استدیو Moon در E3 سال 2017 با نمایشی بسیار زیبا دنباله عنوان موفق و تحسین شده Ori را با نام Ori and the Will of the Wisps برای W10 و X1 بدون تاریخ عرضه مشخصی معرفی کرد. حال پس از گذشت یکسال سکوت خبری انتظار میرود این استدیو در ای تری پیش رو تاریخ عرضه بازی را برای انتهای 2018 و یا ابتدای 2019 تایید کند.

در جدیدترین اگهی استخدام این استدیو ذکر شده است انها به دنبال برنامه نویسهایی مسلط به موتور یونیتی برای پروژه ایی معرفی نشده در کنار Ori هستند. حال این پروژه دوم هر چه که باشد باتوجه به روابط حسنه انها با مایکروسافت احتمال انحصاری بودنش بسیار زیاد میباشد.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png


220px-The_Coalition_Logo.png

The Coalition​
پروژه های قطعی: Gears of War 5
پروژه های احتمالی: Perfect Dark جدید

استدیو مذکور پس تغییر نام ان از بلک تاسک به کوالیشن به صورت واضح و رسمی اعلام کرد محور اصلی فعالیت انها بر روی ساخت بازیهای جدید براساس سری گیرز میباشد و راحت میتوان گفت ساخت Geow 5 قطعی میباشد و در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه در سکوت خبری است. اما نکته قابل توجه به همکاری کوالیشن با استدیو Splash Damage برای ساخت بخش تکنفره Geow جدید میباشد، در جدیدترین لیست استخدامی های استدیو انگلیسی SP شاهد پست هایی برای بخش تکنفره سری گیرز از جمله طراح داستان، کارگردان سینمایی و ... میباشیم. این استدیو پیش در توسعه بخش مولتی پلیر بازی Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود.

استدیو کاندایی Storylab که در ضبط موشن کپچر Geow 4 با کوالیشن همکاری کرده بود و جز همکاران رسمی مایکروسافت میباشد در وبسایت خود از ساخت Ip جدیدی با همکاری با کوالیشن خبر داد ولیکن مایکروسافت بعد از گذشت چند روز واکنش نشان داد و تنها اعلام کرد استدیو کوالیشن صرفا بر روی سری Geow مشغول خواهد بود. اما بسیاری احتمال میدهند منظور از Ip جدید ریبوت سری Perfect Dark میباشد که چندی پیش شایعه های ان در کنار Fable جدید مطرح شد و حتی مجری برنامه Unlocked سایت IGN با اتکا به منابع خود به این شایعه قوت بخشید.
2000px-Xbox_one_logo.svg.png

studio-gobo-squarelogo-1469079689535.png

Studio Gobo​
پروژه های احتمالی : عنوانی AA و یا AAA به صورت انحصاری برای مایکروسافت

استدیو Gobo سال گذشته کمی پیش از E3 در توییتر اعلام کرد در حال همکاری با مایکروسافت هستند و نمیتوانند برای انتشار اطلاعات بیشتر از این همکاری صبر کنند ولیکن برخلاف انتظار در E3 گذشته خبری از انها نشد و حال به نظر میرسد همه چیز به امسال موکول شده است.

با توجه به تعداد اعضای این استدیو و پروژه های مختلفی که با ناشرین دیگر همانند یوبیسافت در دست دارند بعید است به تنهایی عهده دار ساخت عنوانی بزرگ برای Xbox باشند و شاید همکاری به ساخت یک بازی AA ختم میشود.

همانطور که انتظار میرفت قرارداد میان مایکروسافت و استدیو Gobo به یک بازی AA ختم شد. Miami Street یک عنوان ریسینگ F2P میباشد که به صورت دسترسی زودهنگام برای PC عرضه شده است.

apps.29739.13946799520698385.ba364561-8e77-4b81-8220-d3128b01a04b.5027efb5-1d73-4b44-8cf4-fca731d76104

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

new-website.jpg
اقای Darrel Gallagher بیش از بیست سال در صنعت بازیهای ویدیویی حضور پررنگی دارد، از جمله حضور پنچ ساله در سونی، دو سال در راک استار، و بیش از ده سال در استدیو کریستال داینامیک که هفت سال سمت مدیریت را برعهده داشته و پس از ان دو سال در اکتیویژن به عنوان مدیر تولید مشغول بود. حال وی سه ماهی میباشد که به عنوان یکی از اعضای ارشد به تیم مدیریتی Xbox ملحق شده است.
باتوجه به اگهی اخیر مایکروسافت که خواهان استخدام افراد با استعداد و باتجربه در توسعه IP جدید AAA واقع در سانتا مونیکای امریکا میباشد، به نظر میرسد اقای Darrel Gallagher قرار است در E3 پیش رو به صورت رسمی به عنوان مدیر رسمی این استدیو تازه تاسیس معرفی و درباره اهداف این استدیو صحبت شود، چرا که در سابقه کاری وی فعالیت در منطقه سانتا مونیکا به چشم میخورد.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png

220px-RelicEntertainmentLogo.svg.png

پروژه های قطعی: Age of Empires 4 برای PC
پروژه های احتمالی: Age of Empires 4 برای Xbox
پس از تعطیلی استدیو Ensemble و به مشا رفتن اینده سری بازیهای Age of Empires به عنوان یکی از محبوبترین های سبک استراتژیک ریل تایم بالاخره بعد از سالیان دراز فیل اسپنسر این سری را احیا کرد و در گیمزکام سال 2017 نسخه چهارم این سری با نام Age of Empire 4 معرفی شد. برخلاف انتظار بسیاری که فکر میکردند AoE 4 توسط تیم داخلی Decisive Games قرار است توسعه یابد وظیفه ساخت این بازی به استدیو ترد پارتی کارکشته و شناخته شده ی Relic Entertainment واگذار شد. باتوجه به عدم حضور مایکروسافت در کنفرانس PC در E3 پیش رو ممکن است نمایش احتمالی بازی AoE 4 به کنفرانس اصلی Xbox همراه با اعلام ساپورت رسمی کنسولهای خانواده Xbox از موس و کیبورد منتقل شود.

2000px-Xbox_one_logo.svg.png



 
آخرین ویرایش:
از نظرسنجی مشخصه که اکثرا Alan Wake میخوان...انصافا هم سری منحصربفردی بود. منظورم اینه که اصلا نمیشه جای خالیش رو با یه بازی دیگه پر کرد...اتمسفر خفن + گیم‌پلی تنش‌زایی که دقیقا با همین اتمسفر و تاریکی بازی پیوند خورده بود، خیلی تجربه‌ی یونیکی خلق کرده بود. صد در صد دوباره با استفاده از قابلیت بکوارد، میرم سراغش...چون هیچی شبیه‌اش وجود نداره <:-P
کلا به نظرم وقت این نبود که Remedy بزنه توی کار خلق IP جدید...اونم دوبار (QB و P7). من خودم از IPهای جدید بشدت استقبال می‌کنم ولی وقتی هنوز Alan Wake یه ایده‌ی نو و منحصربفرد محسوب میشه که تکراری نشده، بهتر بود که نسخه‌ی دوم رو بسازن و فن بیس بازیو گسترش بدن و AW رو به یه IP به یاد موندنی در حد Max Payne تبدیل کنن...(حالا سرنوشتی که MP بعدا پیدا کرد، بماند!)
البته مطمئنا Remedy خودش بهتر میدونه چی کار کنه و حتما یه قضایایی وجود داره ما ازش خبر نداریم، یا اینکه P7 ایده‌ی بشدت خفنی بوده که حتما باید اجراییش می‌کردن :-? کلا امیدوارم که حداقل در خفا و در کنار P7 روی نسخه‌ی دوم AW کار کنن و حداقل اوایل نسل بعد یه Alan Wake نسل نهی ببینیم! :x
قبلا جسته گریخته در این مورد بحث اش شده بود. خلاصه اینکه اولویت رمدی ساخت الن ویک ٢ بوده اما مایکروسافت قبول نکرده و یک ای پی جدید میخواسته از طرفی مثل اینکه حتی رمدی ایده ی الان ویک ٢ رو پیش ناشرهای دیگه هم برده اما با بودجه ی بازی کنار نیومدن و درنتیجه برگشتن کوانتوم بریک رو برای مایکروسافت ساختن. خود ایده ی کوانتوم بریک هم یجورایی قرار بوده تو نسخه ی سوم الن ویک باشه. توی سایت ign هم یه دموی چند دقیقه ای هست از الن ویک ٢ که رمدی برای مایکروسافت نمایش داده به عنوان ایده های گیم پلی اولیه و کلا فضای بازی. P7 هم با بودجه ی خیلی کمتر داره داره ساخته میشه. هنگام ساخت کوانتوم بریک یه مصاحبه از سم لیک هست که ازش میپرسن بهترین بازی ای که تا به حال ساختی کدومه ، میگه الن ویک:D. میخوام بگم رمدی دلش خیلی به ساخت الن ویکه اما بنظر منتظر امکانات و موقعیت مناسبن که فراهم بشه.
 
قبلا جسته گریخته در این مورد بحث اش شده بود. خلاصه اینکه اولویت رمدی ساخت الن ویک ٢ بوده اما مایکروسافت قبول نکرده و یک ای پی جدید میخواسته از طرفی مثل اینکه حتی رمدی ایده ی الان ویک ٢ رو پیش ناشرهای دیگه هم برده اما با بودجه ی بازی کنار نیومدن و درنتیجه برگشتن کوانتوم بریک رو برای مایکروسافت ساختن. خود ایده ی کوانتوم بریک هم یجورایی قرار بوده تو نسخه ی سوم الن ویک باشه. توی سایت ign هم یه دموی چند دقیقه ای هست از الن ویک ٢ که رمدی برای مایکروسافت نمایش داده به عنوان ایده های گیم پلی اولیه و کلا فضای بازی. P7 هم با بودجه ی خیلی کمتر داره داره ساخته میشه. هنگام ساخت کوانتوم بریک یه مصاحبه از سم لیک هست که ازش میپرسن بهترین بازی ای که تا به حال ساختی کدومه ، میگه الن ویک:D. میخوام بگم رمدی دلش خیلی به ساخت الن ویکه اما بنظر منتظر امکانات و موقعیت مناسبن که فراهم بشه.
یعنی مایکروسافت روی الن ویک سرمایه گذاری نکنه دیگه اسکول ب تمام معناس :|
بازی ب این خوبی خب یکم بودجه بده دیگ. خوبه شرکت کوچیکی نیس بگیم مشکل مالی داره:-?
 
یعنی مایکروسافت روی الن ویک سرمایه گذاری نکنه دیگه اسکول ب تمام معناس :|
بازی ب این خوبی خب یکم بودجه بده دیگ. خوبه شرکت کوچیکی نیس بگیم مشکل مالی داره:-?
قسمتی صحبت های سم لیک بعد از نشون دادن دمویی از الن ویک 2
We showed it to Microsoft and I guess at the time Microsoft was looking for something slightly different for their portfolio.

Quite quickly our discussion about Alan Wake 2 turned into something else and that something else turned into Quantum Break, which was great and very exciting
بنظر میرسه اسپنسر توی اون زمان دنبال یک بازی جدید و نو بوده که بتونه برند xbox one رو باهاش معرفی کنه.
اینجا میتونی بیشتر بخونی
Phil Spencer on Alan Wake 2 - Google Search
 
قسمتی صحبت های سم لیک بعد از نشون دادن دمویی از الن ویک 2

بنظر میرسه اسپنسر توی اون زمان دنبال یک بازی جدید و نو بوده که بتونه برند xbox one رو باهاش معرفی کنه.
اینجا میتونی بیشتر بخونی
Phil Spencer on Alan Wake 2 - Google Search
اره یه همچین چیزی قبل شنیده بودم ولی گفته "اون زمان" ولی الان که میتونن سرایه گذاری کنن
بنظر میاد هم طرفدارا اینو میخوان، هم رمدی انگار ایده داره فقط دنبال سرمایه اس و هم مایکروسافت فعلا از کمبود بازی رنج میبره و میتونه تا حد زیادی این بازی براش کمبود رو جبران کنه
واقعا حیفه رمدی رو ول کردن یکی از بهتریناس و اگ یکم دست و بالش میگرفتن ازادی عمل و بودجه خوب میدادن میشد یه چیزی مثل ND که فقط بازی های شاهکار بسازن:D گرچه همین الانشم بازی هاشون واقعا زیباس=D>
 
  • Like
Reactions: stanley
اره یه همچین چیزی قبل شنیده بودم ولی گفته "اون زمان" ولی الان که میتونن سرایه گذاری کنن
بنظر میاد هم طرفدارا اینو میخوان، هم رمدی انگار ایده داره فقط دنبال سرمایه اس و هم مایکروسافت فعلا از کمبود بازی رنج میبره و میتونه تا حد زیادی این بازی براش کمبود رو جبران کنه
واقعا حیفه رمدی رو ول کردن یکی از بهتریناس و اگ یکم دست و بالش میگرفتن ازادی عمل و بودجه خوب میدادن میشد یه چیزی مثل ND که فقط بازی های شاهکار بسازن:D گرچه همین الانشم بازی هاشون واقعا زیباس=D>
اره میساختن که عالی میشد اما بعد از کوانتوم بریک رمدی تصمیم گرفت بعنوان یک استدیو مستقل کارش رو ادامه بده. تقصیرها هم نمیشه همش گردن مایکروسافت انداخت .حالا ببینیم رمدی ایندفعه که مستقلا دارن بازی میسازن و ازادی عملشون بیشتره بازی جدیدشون چجوری از اب درمیاد.
 
  • Like
Reactions: hitman68
دکمه زنیه بازیش :| اول فکر کردم دارن AAA میسازن

پست اول رو بخونی واضح نوشتم با توجه به تعداد اعضای استدیو و همکاری با ناشرهای مختلفی که دارند توقع AAA نداشته باشید.

=======

پست اول هم با اطلاعات خیلی بیشتر درباره واقعیت مجازی و استدیو جدید و این چیزا به زودی اپدیت میکنم یکم سرم خلوت تر بشه
 
پست اول رو بخونی واضح نوشتم با توجه به تعداد اعضای استدیو و همکاری با ناشرهای مختلفی که دارند توقع AAA نداشته باشید.

=======

پست اول هم با اطلاعات خیلی بیشتر درباره واقعیت مجازی و استدیو جدید و این چیزا به زودی اپدیت میکنم یکم سرم خلوت تر بشه
اون موقع که خونده بودم ننوشته بودی:D
 
این CD3 اخر کنسل میکنن پتانسیلش داره D
بیادم معلومه یک چیز درب و داغون هست کلا ایده ای برای ساختش نداستن تریلر هاشم که فاجعه بود
 
این CD3 اخر کنسل میکنن پتانسیلش داره D
بیادم معلومه یک چیز درب و داغون هست کلا ایده ای برای ساختش نداستن تریلر هاشم که فاجعه بود
همون بهتر کنسل بشه و همون بهتر ماکروسافت از کنسول خدافظی کنه و به ساخت بازی برگرده و شرکت ها رو ساپورت کنه واسه بازیای خاص ایندی. #cuphead
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or