Microsoft تکنولوژی ای شبیه Move را قبول نکرده بود!

TCSCELL

8
کاربر سایت
Chris_Lewis_1.jpg


Chris Lewis از مایکروسافت گفت: پلتفرم X360 تکنولوژی ای بر پایه ی "قرار دادن یک چیز پلاستیکی در دستان مردم"را قبول نکرد و در عوض نوآوری ای به نام Kinect را به مشتریان عرضه میکند.

Lewis معاون بخش اروپایی سرگرمی های مایکروسافت در جواب خبرنگار Eurogamer که از او پرسیده بود آیا از جانب Playstation move احساس نگرانی می کند یا خیر گفت:Kinect یک حرکت نوآورانه برای X360 بود نه یک "تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته"!!

ما به دنبال تکنولوژی ای هستیم که از دستگاههایی جلوتر از زمان خود استفاده می کند.خیلی چیزها در این بازار را ما برای اولین بار عرضه کردیم.مانند:تجربه ی High Definition,Online Streaming,انتخابهایی که ما به مشتریان خود دادیم و Kinect که یک گام نوآورانه برای Xbox360 است تا یک چیز پلاستیکی برای کنترل به دستان مردم ندهیم.

زمانی که از او خواستند روشن کند که منظورش از "تکنولوژی مورد استفاده قرار گرفته"چیست,پاسخ داد:خُب,منظورم این است که فکر میکنم داشتن نوآوری واقعا یک چیز مهم است.

ما همه این تکنولوژی را دیدیم و من واقعا از کارهایی که میشود با Kinect انجام داد هیجان زده ام.Kinect مصرف کنندگان را وارد بعد جدیدی از سرگرمی میکند.

Lewis بر این باور است که Kinect کمک میکند تا عمر XBOX360 به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

"من فکر میکنم ما تازه نیمی از راه را طی کردیم,که این هم برای این صنعت و هم برای توسعه دهندگان Third Party خیلی خوب است."
 
  • Like
Reactions: Dinosaur
نمی خوای بګی که این همه سایت دارن اشتباه می کنن!!!
حتی خود ماکرو هم بازی خیلی hardore برای این دستګاه عرضه نکرده!!!
همین الان کلی تریلر از دستګاه ریخته برید و ببینید!!
 
بابک Dance Central کلآ بازیش جوری هست که توش لگ معنا نداره یعنی تو باید در یه محدوده مشخص دستت رو تکون بدی و فرقی نمیکنه چند سانتی متر بالا پایین تر باشه یا خمیده تر ! کاراکتر داخل بازی اگه دستت رو در اون محدوده درست تکون بدی به حرکت خودش ادامه میده. یعنی اگه من و آقای X و Y بازی رو انجام بدیم , کاراکتر بازی برای هر 3 نفر یه جور حرکت میکنه و دقیقآ حرکت ما رو انجام نمیده که حالا بخواد لگ داشته باشه یا نداشته باشه
اقا اریا هیچ دستگاهی نیست که بتونه این کارو بکنه !
یعنی نمیشه !
سخت افزار کینکت که انقد قوی نیست همه چی رو پردازش کنه !
بترفندشون برای انجام حرکت زاویه بندیه حالا هر دستگاهی که میخواد باشه !
یکی زاویه هارو خیلی دقیق میبنده یکی دیگه خیلی بی دقت !
 
اقا اریا هیچ دستگاهی نیست که بتونه این کارو بکنه !
یعنی نمیشه !
سخت افزار کینکت که انقد قوی نیست همه چی رو پردازش کنه !
بترفندشون برای انجام حرکت زاویه بندیه حالا هر دستگاهی که میخواد باشه !
یکی زاویه هارو خیلی دقیق میبنده یکی دیگه خیلی بی دقت !
خب مثلآ بازیهایی مثل Kinect Adventures یا خیلی بازیهای دیگه , حرکات بازیکن رو اسکن میکنن و کاراکتر داخل بازی همون حرکت رو انجام میده. ولی فرق Dance Central اینه که یه سری حرکت از پیش رندر شده وجود داره که همون طور که گفتم اگه 20 نفر هم اون آهنگ رو اجرا کنن , شخصیت بازی فقط به یک صورت حرکت میکنه. توضیح GameSpot شاید بهتر باشه :
Your dancer does the same moves as you, but it didn't appear to be a one-to-one correlation. Rather than moving exactly like you, it seemed that the dancer executed the dance moves depending on whether you performed them well or not. These pre-canned animations looked slick, and it's likely that seeing a stylish, competent dancer could give players a good example to emulate as they learn each new move.
 
خب اریا بحث سر لگه ! مثلا تو دستت رو تکون میدی اون انیمیشن از پیش تعیین شده سریع و بدون لگ( لگ خیلی خیلی پایین) همون کار رو انجام میده! این طور که نیست تو چه دستت رو تکون بدی یا ندی اون از پیش تعیین شده دستش رو تکون بده ! میگیری چی میگم؟:دی
 
خب اریا بحث سر لگه ! مثلا تو دستت رو تکون میدی اون انیمیشن از پیش تعیین شده سریع و بدون لگ( لگ خیلی خیلی پایین) همون کار رو انجام میده! این طور که نیست تو چه دستت رو تکون بدی یا ندی اون از پیش تعیین شده دستش رو تکون بده ! میگیری چی میگم؟:biggrin1:
امین گیم پلی های بازی رو ببینی می فهمی چطوریه ! برای هر حرکت یه کادر میاد که باید اون حرکت رو انجام بدی , حالا اگه حرکتت توی محدوده مشخص شده باشه , کاراکتر به کارش ادامه میده ولی اگه مثلآ بازی از تو بخواد دستت رو تکون بدی ولی تو به جاش پات رو تکون بدی از امتیازت کم میشه و کاراکتر هم به کارش ادامه نمیده ! اون کادر هم یکی دو ثانیه طول میکشه تا عوض بشه. یعنی حتی اگه یک ثانیه کامل هم لگ داشته باشی (که همچین لگی دیگه توی بدترین بازیها هم وجود نداره) باز مشکلی برات پیش نمیاد !
یه جورایی مثل QTE های بعضی بازیها میمونه که یه مدت خیلی محدودی فرصت داری دکمه رو بزنی. توی QTE ها هم انیمیشن و حرکات از پیش ضبط شده ولی اگه دکمه رو اشتباه بزنی , انیمیشن به هم میخوره.
 
یه سوال داشتم در مورد تفاوتهای این کینکت و ps eye:

من شماره 37 بازی رایانه رو خووندم که توش مقاله ای در مورد کینکت بود که در مورد ویژگیهای کینکت به بعضی موارد اشاره شده بود...حالا میخوام بدونم این ویژپگیهای سخت افزاری تو ps eye هم بوده یا نه؟؟

1-3d motion capture

facial recognition-2(البته سه بعدی)

3-voice recegnation(البته به همراه anr و asl در دستگاه)

4-range imaging(فاصله سنج و تولید تصاویر 2 بعدی)

stereo camera-5(عمق سنج سه بعدی(که اینو نمیدونم با حرفای اخیر مایکرو حذف شده قصش یا نه))

light field camera-6(دوربین های چندگانه)

7-sheet of light traingulationمیزان انعکاس یا اشباع نور(که با pseye گاها نمیشد در جاهایی با نور نادرست بازی کرد که به نظر با این فناوری رفع شده این مشکل)

8-time of flight (نور سنج و نداخل سنج نوری)

9-مایکرو هم گفته با اپدیت های نرم افزاری قابلیت تعداد بازیکن رو از 6 نفر کنونی به 20 نفر هم خواد رسوند.



البته همه این موارد دارای توضیحاتی هستند که دیگه من ننوشتم.....حالا میخواستم بدونم این ها هم در ps eye بوده با نه؟؟؟؟

فن هیچ کنسولی یا هیچ شرکتی هم نیستم یه سوال کردم برای بالا رفتن معلومات خودم یک جواب منطقی و باحال میخوام همین

مرسی
 
امین گیم پلی های بازی رو ببینی می فهمی چطوریه ! برای هر حرکت یه کادر میاد که باید اون حرکت رو انجام بدی , حالا اگه حرکتت توی محدوده مشخص شده باشه , کاراکتر به کارش ادامه میده ولی اگه مثلآ بازی از تو بخواد دستت رو تکون بدی ولی تو به جاش پات رو تکون بدی از امتیازت کم میشه و کاراکتر هم به کارش ادامه نمیده ! اون کادر هم یکی دو ثانیه طول میکشه تا عوض بشه. یعنی حتی اگه یک ثانیه کامل هم لگ داشته باشی (که همچین لگی دیگه توی بدترین بازیها هم وجود نداره) باز مشکلی برات پیش نمیاد !
یه جورایی مثل QTE های بعضی بازیها میمونه که یه مدت خیلی محدودی فرصت داری دکمه رو بزنی. توی QTE ها هم انیمیشن و حرکات از پیش ضبط شده ولی اگه دکمه رو اشتباه بزنی , انیمیشن به هم میخوره.
اره این درسته...
 
یه سوال داشتم در مورد تفاوتهای این کینکت و ps eye:

من شماره 37 بازی رایانه رو خووندم که توش مقاله ای در مورد کینکت بود که در مورد ویژگیهای کینکت به بعضی موارد اشاره شده بود...حالا میخوام بدونم این ویژپگیهای سخت افزاری تو ps eye هم بوده یا نه؟؟

1-3d motion capture
facial recognition-2(البته سه بعدی)
3-voice recegnation(البته به همراه anr و asl در دستگاه)
4-range imaging(فاصله سنج و تولید تصاویر 2 بعدی)
stereo camera-5(عمق سنج سه بعدی(که اینو نمیدونم با حرفای اخیر مایکرو حذف شده قصش یا نه))
light field camera-6(دوربین های چندگانه)
7-sheet of light traingulationمیزان انعکاس یا اشباع نور(که با pseye گاها نمیشد در جاهایی با نور نادرست بازی کرد که به نظر با این فناوری رفع شده این مشکل)
8-time of flight (نور سنج و نداخل سنج نوری)
9-مایکرو هم گفته با اپدیت های نرم افزاری قابلیت تعداد بازیکن رو از 6 نفر کنونی به 20 نفر هم خواد رسوند.

البته همه این موارد دارای توضیحاتی هستند که دیگه من ننوشتم.....حالا میخواستم بدونم این ها هم در ps eye بوده با نه؟؟؟؟

فن هیچ کنسولی یا هیچ شرکتی هم نیستم یه سوال کردم برای بالا رفتن معلومات خودم یک جواب منطقی و باحال میخوام همین

مرسی



NO answer????

بهرحال.......تو همین مجله در مورد نکنولوژی move هم بحث شده که چکیده اونم مینویسم تا دوستان بیشتر با این وسیله و وابستگی شدیدش به ps eye اگاه بشن(البته خووندن این پست بیشتر برا مبتدیایی مثه من خوبه و گرنه دوستانی که صبح تا شب در مورد مقایسه این دو وسیله پست میدن حتما این موارد رو میدونن):

1-اساس کار move بر خواندن حرکات کنترلر(البته قسمت گویش)توسط دوربینش هست که این دوربین همون ps eye هستش که در سه جهت xyz حرکت خوانی می کنه

2-با بزرگ یا کوچک شدن گوی دوربین ps eye میزان فاصله و عمق رو تشخیص میده

3-علاوه بر اینها در ساخار داخلی دسته move سنسورهای حرکتی و شتاب سنج و زوایا سنج هم بکار برده شده و البته مغناطیس سنج هم درش بکار برده شده تا فاصله از زمین رو نشون داده یا به نوعی کالیبره کنه

4-dead reckoning(قابلیت تشخیص حرکتهای کنترلر که در پشت اجسام یا بدن هست)

5- همونطور که قبلا هم گفته شد دوربین این حسگر همون ps eye هستش که به گفته سازندگانش همون ps eye های قدیمی هم با move سازگارن

6-بعضی ویزگیها هم در مورد خود ps eye نوشته شده که چطور به عنوان دوربین move انتخاب شده که دیگه در اینجا ننوشتم.



خوب اینها هم ویژگیهای این حسگر حرکتی ..........حالا به نظرتون کدوم یکی از اینها از تکنولوژی ps eye استفاده کرده؟؟؟یا بیشتر استفاده کرده؟؟؟

و بنظرتون اینا نشون دهنده تفاوتی در ساختار کینکت با ps eye هستن؟؟ یا اینکه نه کینکت تکنولوژی رو از ps eye کش رفته؟؟؟؟؟؟



ممنون
 
آخرین ویرایش:
NO answer????

بهرحال.......تو همین مجله در مورد نکنولوژی move هم بحث شده که چکیده اونم مینویسم تا دوستان بیشتر با این وسیله و وابستگی شدیدش به ps eye اگاه بشن(البته خووندن این پست بیشتر برا مبتدیایی مثه من خوبه و گرنه دوستانی که صبح تا شب در مورد مقایسه این دو وسیله پست میدن حتما این موارد رو میدونن):

1-اساس کار move بر خواندن حرکات کنترلر(البته قسمت گویش)توسط دوربینش هست که این دوربین همون ps eye هستش که در سه جهت xyz حرکت خوانی می کنه

2-با بزرگ یا کوچک شدن گوی دوربین ps eye میزان فاصله و عمق رو تشخیص میده

3-علاوه بر اینها در ساخار داخلی دسته move سنسورهای حرکتی و شتاب سنج و زوایا سنج هم بکار برده شده و البته مغناطیس سنج هم درش بکار برده شده تا فاصله از زمین رو نشون داده یا به نوعی کالیبره کنه

4-dead reckoning(قابلیت تشخیص حرکتهای کنترلر که در پشت اجسام یا بدن هست)

5- همونطور که قبلا هم گفته شد دوربین این حسگر همون ps eye هستش که به گفته سازندگانش همون ps eye های قدیمی هم با move سازگارن

6-بعضی ویزگیها هم در مورد خود ps eye نوشته شده که چطور به عنوان دوربین move انتخاب شده که دیگه در اینجا ننوشتم.



خوب اینها هم ویژگیهای این حسگر حرکتی ..........حالا به نظرتون کدوم یکی از اینها از تکنولوژی ps eye استفاده کرده؟؟؟یا بیشتر استفاده کرده؟؟؟

و بنظرتون اینا نشون دهنده تفاوتی در ساختار کینکت با ps eye هستن؟؟ یا اینکه نه کینکت تکنولوژی رو از ps eye کش رفته؟؟؟؟؟؟



ممنون
خیلی ممنون اطلاعات خوبی بود.
کسایی که هی کینکت رو میکوبوندن لطفا تشریف بیارن از حرفاشون دفاع کنن!
 
خیلی ممنون اطلاعات خوبی بود.
کسایی که هی کینکت رو میکوبوندن لطفا تشریف بیارن از حرفاشون دفاع کنن!
کسانی که کینکت رو میکوبونند خیلی خوب هم از این مسائل اطلاع دارند، منتها دلیل کوبوندنشون از جای دیگه ای نشات میگیره که همه میدونیم...
 
البته اوّل بريد منبع بازی رايانه رو برای اين نوشته ها بيارید بعد با هم صحبت ميکنيم!;)


جالبه تا دیروز بازی رایانه قبول بود ولی واسه این دو تا مقاله باید منبع آورد ......جالبه

شما فکر کنید این حرفا غلط و اشتباه ........ .


بهر حال من تکنولوزی هر دو وسیله رو به طور اجمالی واستون نوشتم و بر اساس این دو مقاله میشه پی برد که :

مایکرو وسیله ای با تکنولوژی بالا و جدید ساخته(که از لحاظ فنی وابستگی به ps eye نداره)

و در عوض سونی هم با بالا بردن دقت ps eye و اضافه کردن یک قطعه و میشه گفت یه چیزی که بشه به دست گرفت ترکیبی از ps eye و wii remote رو درست کرده.
 
خیلی ممنون اطلاعات خوبی بود.
کسایی که هی کینکت رو میکوبوندن لطفا تشریف بیارن از حرفاشون دفاع کنن!
به هیئت داوران نمایشگاههای E3 و Gamescom که چشماشون قدرت دیدن این همه ویژگی رو نداشت , بگین تشریف بیارن دفاع کنن !
به همه سایتهای معتبر و معروف که هم توی E3 هم یک روز قبلش توی کنفرانس اختصاصی مایکروسافت (که عمومی نبود و فقط رسانه ها میتونستن ببینن) Kinect رو خودشون امتحان کردن , بگین تشریف بیارن و بگن که چرا حتی یک نفر هم Kinect رو به عنوان بهترین سخت افزار معرفی نکرد.
البته همون طور که قبلآ گفتم انتخابهایی که توی نمایشگاهها میشه به هیچ وجه ملاک نیست و خیلی وقتا بازی ای انتخاب میشه که در نهایت هم موفق نیست. ولی برام عجیبه که چرا حتی یک سایت معتبر هم نیومد بزرگترین نوآوری دنیای بازی در 20 سال اخیر رو انتخاب کنه.

ویرایش
دوست عزیز خودتو ناراحت نکن حالا داریم با هم بحث می کنیم:d

این دو تا مقاله که نوشتم اینجا در مورد تکنولوژی این دو وسیله و تفاوتهای کینکت و Ps eye و ساختار move بر اساس ps eye بود که همینارم خیلی از کاربرای این فروم رد می کنن

و گرنه اینکه کدوم بهتر از اب درمیاد و کدوم دقیقتر و اینا ربطی به بحث الان ما نداره
فعلآ که گویا سایر دوستان ناراحت هستن ! :دی من فقط میگم برام عجیبه که همچین دستگاهی با این مشخصات چرا از طرف هیچ سایتی به عنوان بهترین دستگاه انتخاب نمیشه !
 
آخرین ویرایش:
به هیئت داوران نمایشگاههای E3 و Gamescom که چشماشون قدرت دیدن این همه ویژگی رو نداشت , بگین تشریف بیارن دفاع کنن !
به همه سایتهای معتبر و معروف که هم توی E3 هم یک روز قبلش توی کنفرانس اختصاصی مایکروسافت (که عمومی نبود و فقط رسانه ها میتونستن ببینن) Kinect رو خودشون امتحان کردن , بگین تشریف بیارن و بگن که چرا حتی یک نفر هم Kinect رو به عنوان بهترین سخت افزار معرفی نکرد.
البته همون طور که قبلآ گفتم انتخابهایی که توی نمایشگاهها میشه به هیچ وجه ملاک نیست و خیلی وقتا بازی ای انتخاب میشه که در نهایت هم موفق نیست. ولی برام عجیبه که چرا حتی یک سایت معتبر هم نیومد بزرگترین نوآوری دنیای بازی در 20 سال اخیر رو انتخاب کنه.


دوست عزیز خودتو ناراحت نکن حالا داریم با هم بحث می کنیم:d

این دو تا مقاله که نوشتم اینجا در مورد تکنولوژی این دو وسیله و تفاوتهای کینکت و Ps eye و ساختار move بر اساس ps eye بود که همینارم خیلی از کاربرای این فروم رد می کنن

و گرنه اینکه کدوم بهتر از اب درمیاد و کدوم دقیقتر و اینا ربطی به بحث الان ما نداره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or