درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

sgina.la

کاربر سایت
Oct 19, 2014
328
نام
amin
دوستان MGS باز من توی MGS GZ موندم ، چرا اینقدر سخته ؟ چرا مپ نداره ؟ چیکار باید کرد و از کجا فهمید ؟
:d


مپ داره مپ 3d متال گیر اول سخته گیم پلی ولی قلقش بیاد دستت عاشقش میشی...روی مپم باید هلیکوپترو مارک کنی واسه نجات پسره و زنه که یادم نیست دکمشو...
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,945
نام
حسین





مجموعه‌ حماسه متال‌گیر:
داستان نسخه Metal Gear Solid 3 Snake Eater – 1964
داستان نسخه Metal Gear Solid Portable Ops – 1970
داستان نسخه Metal Gear Solid Peace Walker – 1974
داستان نسخه Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – 1975
دیالوگ‌های ترجمه شده
 

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
دوستان MGS باز من توی MGS GZ موندم ، چرا اینقدر سخته ؟ چرا مپ نداره ؟ چیکار باید کرد و از کجا فهمید ؟
:d

مپ رو که اول برات توضیح میده با همون دستگاه که دستته میشه ببینی چی به چیه .
هدف این بازی و محل اونها رو هم با آنالیز کردن محیط و بازجویی از نگهبانها خودت متوجه میشی . یکی دوتا مرحله مخفی هم داره که فعلا زوده برات:d
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
من قصد نداشتم حالا حالا ها ps4 بگیرم ولی استاد کاری کرد بعد دیدن این تریلر راهی نموند :D استاد مچکریم
بچه ها یه بار پرسیدم کسی جواب نداد ... امتیازای بازی کسی نمی دونه کی میاد ؟

امتیاز ها اصولا یک هفته یا 5 روز قبل انتشار بازی میاد ...
yahoo_4.gif

می دونم اینو :D منظور اینکه دقیق کی :D می ترسم بره برای یه روز مونده به انتشار و اینا .. از اون جهت پرسیدم
 
آخرین ویرایش:

saeed hs

کاربر سایت
May 21, 2015
539
نام
سید سعید
من قصد نداشتم حالا حالا ها ps4 بگیرم ولی استاد کاری کرد بعد دیدن این تریلر راهی نموند :D استاد مچکریم
بچه ها یه بار پرسیدم کسی جواب نداد ... امتیازای بازی کسی نمی دونه کی میاد ؟


امتیاز ها اصولا یک هفته یا 5 روز قبل انتشار بازی میاد ...:d
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
سلام.توی تریلر 2تا از تریلرهای گیم پلی 30 دقیقه ای اخیر بازی قبل از اینکه وارد مرحله شه توی قسمت تعیین تجهیزات اخرین مورد ساعت ورود بود.
گیمر ساعت ASAP رو میزد و میگفت میتونیم یه زمان مشخص انتخاب کنیم ولی من ASAP رو میزنم که سریع وارد مرحله بشم.حالا سوال من اینه که اون دو گزینه ی دیگه یعنی 0600 و 1800 دقیقا چه زمان هایی بودن که باعث میشه سریع وارد مرحله نشیم؟؟؟؟
تازه همین ASAP رو هم که گیمر زد یه بار خودکار شب بود یه بار روز !
 

HAM1DR37A

کاربر سایت
Mar 10, 2014
266
نام
حمید
سلام.توی تریلر 2تا از تریلرهای گیم پلی 30 دقیقه ای اخیر بازی قبل از اینکه وارد مرحله شه توی قسمت تعیین تجهیزات اخرین مورد ساعت ورود بود.
گیمر ساعت ASAP رو میزد و میگفت میتونیم یه زمان مشخص انتخاب کنیم ولی من ASAP رو میزنم که سریع وارد مرحله بشم.حالا سوال من اینه که اون دو گزینه ی دیگه یعنی 0600 و 1800 دقیقا چه زمان هایی بودن که باعث میشه سریع وارد مرحله نشیم؟؟؟؟
تازه همین ASAP رو هم که گیمر زد یه بار خودکار شب بود یه بار روز !
چیزی که من متوجه شدم اینه که اگه ASAP رو بزنیم در اسرع وقت وارد مرحله میشه (ASAP مخفف As soon as possible هست) برای همین با انتخاب این گزینه ، هر ساعتی که الان هست(توی منو یعنی) توی ماموریت هم همین حول و حوش خواهد بود.
0600 هم که یعنی 6 صبح و 1800 هم یعنی 6 بعد از ظهر ، این مکانیزم به در این میخوره که مثلا بعضی مناطق توی شب بهتر میشه مخفی کاری کرد و توی بعضی مناطق که نیاز به نبرد هست احتمالا روز مناسب تره.
 

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,299
نام
مهدی
چیزی که من متوجه شدم اینه که اگه ASAP رو بزنیم در اسرع وقت وارد مرحله میشه (ASAP مخفف As soon as possible هست) برای همین با انتخاب این گزینه ، هر ساعتی که الان هست(توی منو یعنی) توی ماموریت هم همین حول و حوش خواهد بود.
0600 هم که یعنی 6 صبح و 1800 هم یعنی 6 بعد از ظهر ، این مکانیزم به در این میخوره که مثلا بعضی مناطق توی شب بهتر میشه مخفی کاری کرد و توی بعضی مناطق که نیاز به نبرد هست احتمالا روز مناسب تره.
واقعا روشن شدم مرسی.
ولی حرفت که گفتی مناطق نبرد روز باشه بهتره به نظرم اشتباه هست چون توی تریلر گفت توی شب نبرد بهتر هست چون دید دشمن کم هست و از همه مهم تر نیروهای کمکی دیرتر میرسن.
 

マスター.ミラー

کاربر سایت
Mar 11, 2009
594
نام
محمدرضا
واقعا روشن شدم مرسی.
ولی حرفت که گفتی مناطق نبرد روز باشه بهتره به نظرم اشتباه هست چون توی تریلر گفت توی شب نبرد بهتر هست چون دید دشمن کم هست و از همه مهم تر نیروهای کمکی دیرتر میرسن.
اونجوری که توی مصاحبه ها متوجه شدم ، مثل اینکه روزها سرباز های کمتری توی منطقه هستن ولی دید بیشتری دارن.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
^
FAKE

به نظر من این فیک ِ اولین اینکه این عکس اصلاً توجیهی برای درست بودنش نیست، دوماً رنگ V و لوگوی بازی روی باکس آرت PS4 این رنگی نیست، سوماً هم اینکه مطمئن باشید بالای لوگو زده A Hideo Kojima Game و برای همین ِ که اون کاغذ رو گذاشته روی قاب! اونم بخاطر اینه که این باکس آرت متعلق به زمانی که هنوز کوجیما و کونامی به مشکل نخورده بودند.

خودتون باکس آرت نهایی رو با بالا مقایسه کنید:


این طرف خدایی خیلی ناشی و ابتدایی کار کرده! واقعا! :| :D
یا من دارم اشتباه می کنم!

-------

تصاویری از Collector's Edition


 
آخرین ویرایش:

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
یه سری ها تو فروم های خارجی با قاطعیت میگن هفته دیگه (حدود 9 روز دیگه که میشه 25 آگوست) یه نسخه کپی PS3 بازی به دستشون میرسه :-/
این تریلر fan made هم ببینید احساساتتون بزنه بالا :d :
watch?v=jB1IVeLhb3s
دانلود 720p
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر