درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

MGSV نسخه اصلیپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
The Phantom PainPC20151 سپتامبر
The Phantom PainPS3,PS4,X360,X120151 سپتامبر

مقدمه MGSVپلتفرمسال انتشارتاریخ دقیق انتشار
Ground ZeroesPC201418 دسامبر
Ground ZeroesPS3,PS4,X360,X1201418 مارچ







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:

chaos.theory

کاربر سایت
Apr 1, 2014
60
نام
Amir
منظورم این بود که این بازی یه سبک خیلی خاص و عجیب و غریبی داره! که اصلا خوشم نیومد.
فرستادن بزغاله به mother base اونم با بالون! چه حسنی داره؟ واسه کباب کردن میخوان؟! یا اون جعبه که از آسمون واسش میفرستن توش قایم میشه خدایی خیلی ضایعس.
هوش مصنوعی دشمنان در حد جلبک دریایی ـه! مثلا ماشین و کانتینر رو نمیبینن داره رو هوا میره! یا جعبه به اون بزرگی داره بهشون نزدیک میشه نمیفهمن چیه! یا یکی از نفراتشون فریاد کشان به هوا میره هیچکی متوجهش نمیشه!

با اسلحه بیهوش کننده به طرف شلیک میکنه، قبول، ولی یک ثانیه بعدش که به بالون وصلش میکنه، طرف چطوری بهوش میاد فریاد میزنه؟!

تو جمله سوم که نقل قول کردید یه کاما جا افتاد! = "اگر هم نتونه ، تماس میگیره اونجارو بمباران میکنن."


ببین این بازی سبکش مخفی کاریه،اولین بازی مخفی کاری هم هست ک اومده و نواوری کرده و بازی رو اپن ورد کرده البته اگه اساسین رو بازی مخفی کاری حساب نکنیم،میخواد بت اجازه بده بازی رو تو هر موقع از روز و از طرف ک میخوای ابجکتت رو کمپلت کنی
این جعبه ک تو سری های قبلم بود و چیز جدیدی نیس،تازه تو همون دمو 1جا یکی از سربازا دشمن میبینه جعبه تکون میخوره میاد ببینه جریانش چیه ک بیگ باس از توش میپره بیرون
اون بالون هم ک دیدی فولتونه،واقعا وجود داره،تو peace walker ب بازی اضافه شد،این دمو ها هم ب این منظوره ک نشون بده چقدر قابلیت داره،تو خود بازی اصلی فک نکنم اینقد لازم باشه ازش استفاده کنیم،اون بز رو هم ک میفرسته بیس هم جنبه فان داره! البته شاید جنبه دیگه هم داشته باشه ولی فعلا چیزی نگفتن(اگه دقت کرده باشی موقعی ک داشت بیهوشش میکرد ک بفرستش با ب حالت فان میگه ک انگار ی مهمون کنجکاو اینجا داریم منظورش همون بزه بود)
اینو قبول دارم ک هوش مصنوعی دشمنا وقتی ک داره با فولتون چیز میز میفرسته هوا پایینه و اصلا متوجهش نمیشن
اینم بگم ک تازه این شمارش گیم پلی خیلی روون تری داره،اون قدیمیا رو باید ببینی:))
این سری داستان خیلی قویی داره،واسه همین بش میگن شاهکار و...
راستی از نظر اکشن هم بگم کلا این بازی طوریه ک دلش میخواد از اکشن و هیاهو دور باشه،تو شماره های قبلی بهترین رنک موقعی بود ک کمتر از همه ادم بکشی و بیهوش کنی و کلا کسی ببینتت،یعنی بازی بارها ازت میخواد ک طوری مرحله رد کنی ک کسی متوجه حضورت نشه
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
علت اينكه بازي زياد جالب نيست بخاطر اينه كه تو صنعت گيم ١٠ ١٥ سال پيش متال گير تو اكشن حرف اولو ميزد و وقتي نسل هفت وارد شد انقد فرانشايزاي قوي و حرفه اي تر از متال گير اومد كه متا گير تبديل به يه بازي معمولي شد! درست ٤ اش ١٠ گرفت از گيم اسپات ولي فراموش نكنيم n تا فرانشايز خفن باز بعده اون اومد در نتيجه اين عنوان كه اتكا به گذشته قوي خودش داشته مغرور شد و ميشه الان ايني كه ميبينيد! و بايد با غولاي حال حاضر رقابت كنه! كه نميتونه متاسفانه و فقط در حد يه بازي سرگرم كننده باقي خواهد ماند.
 

gtkiller

کاربر سایت
Jan 9, 2008
473
نام
سروش
علت اينكه بازي زياد جالب نيست بخاطر اينه كه تو صنعت گيم ١٠ ١٥ سال پيش متال گير تو اكشن حرف اولو ميزد و وقتي نسل هفت وارد شد انقد فرانشايزاي قوي و حرفه اي تر از متال گير اومد كه متا گير تبديل به يه بازي معمولي شد! درست ٤ اش ١٠ گرفت از گيم اسپات ولي فراموش نكنيم n تا فرانشايز خفن باز بعده اون اومد در نتيجه اين عنوان كه اتكا به گذشته قوي خودش داشته مغرور شد و ميشه الان ايني كه ميبينيد! و بايد با غولاي حال حاضر رقابت كنه! كه نميتونه متاسفانه و فقط در حد يه بازي سرگرم كننده باقي خواهد ماند.
مثلا کدوم غولی تو این سبک هست که بخواد با mgs رقابت کنه متال گر از نظر من و خیلی ها بهترین بازی تاریخ گیمینگ هست هوش مصنوعی هم اگر روی سختترین درجه بازی کنید انقدر قوی هست که مثل اره برقی میره رو اعصابتون! قبول ندارید برید mgs ground zero رو امتحان کنید برای من انقدر جذابیت داشت که حداقل 30 دفعه تموم کردم و بازی رو 100% کردم در صورتی که حداکثر هر بازی دیگری رو یک بار تموم میکنم بزرگترین عیب این شماره همون بالونها هست که بازی رو از واقعگرایی به سمت خنده و سرگرمی سوق داده مگر نه بقیه چیزها عالی است چه گیم پلی چه گرافیک چه موزیک چه داستان اگر اون قضیه بالون هم خیلی اذیتتون میکنه استفاده ازش اجباری نیست اگر حرفه ای باشید اکثر بازی رو با مخفی کاری و تفنگ بیهوش کننده سپری خواهید کرد پیش بینی من برای امتیازات این شماره متای بالای 85 هست اگر این بالون ها نبود که بالای 95 ;)
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
شما چسبيدي به همين متاي بازي! سبك اكشن يا استيلث اكشن بهرحال هر دو اكشن هستن و نميتونيد از اين ايراد در بياريد كه چرا من گفتم اكشن بازياي زياديم تو اين سبك ساخته شده كه متال گير رو به چالش كشيدن
بله بنده همه متال گير ها بجز اين اخري كه خيلي كوتاه بود ( اسمش خاطرم نيست ) رو بازي كردم و چندين بار تا اخرشونم رفتم
متال گير درسته داستان قوي ايي داره! ولي مني كه دنبال گيم پلي ناب و زيبا هستم تو هر قالبي ميخاد باشه هستم تا ديدن كات سين پشت كات سين و يه گيم پلي كوتاه بين كات سينا در طول بازي.
سبك بازي سازي روز الان با اون متال گيري كه تو نظر شماست خيلي فرق كرده.
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
خب بجر تریلر گیم پلی آفریقا که نسخه انگلیسیش اومد تریلر داستانی Quiet و همچنین DD هم نسخه انگلیسی با کیفیت مناسب اومده که می تونید در زیر دانلود کنید ( با تشکر از Hamed 3594 ) - لینگ ها به پست اول اضافه شدند.

 
آخرین ویرایش:

Reza Razor

کاربر سایت
Jul 25, 2007
1,487
گیم پلی عالی بود یعنی هیچوفت کسی از نظر گیم پلی نگرانی نداره توی هر شماره با وجود خلاقیت کوجیما
من اسیر این آزادی عمل بازیم که با open world شدن بازیم چند برابرم شده طوری که آدم هر قلطی بخواد میتونه بکنه تو بازی:d
Quite هم که کاملا شخصیت کولی داره
هنوز با این جو فانتزی شده ی جدید بازی کامل کنار نیومدم
و اینکه اینهمه امکانات به اسنیک اضافه شده و یه buddy هم همراشه بازی زیادی راحت نشه
درکل بقول خارجیا can't wait
 

atlas

کاربر سایت
Feb 27, 2009
361
نام
اطلس
خب بجر تریلر گیم پلی آفریقا که نسخه انگلیسیش اومد تریلر داستانی Quiet و همچنین DD هم نسخه انگلیسی با کیفیت مناسب اومده که می تونید در زیر دانلود کنید ( با تشکر از Hamed 3594 ) - لینگ ها به پست اول اضافه شدند.


تریلر گیم پلی خیلی کیفیت تصویریش واضع نیس بازم
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
تریلر گیم پلی خیلی کیفیت تصویریش واضع نیس بازم

مطمئناً لینک هایی با کیفیت بالاتر از این نسخه و FULL HD هم به زودی خواهد آمد، اما کیفیت 1080P لینکی که وجود داره هم از کیفیت مناسبی به خصوص در مقایسه با لینک پخش TGS داره.
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
فوق العاده بود ! میلر همش نگرانه که کوایت بلایی سرشون بیاره ولی باس عاقل تر از اون چیزیه که فکرشو میکردم ... ولی اینکه بخواد بکشتش ... !
خود هیولاست لامصب !
 

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
i pull the trigger :((

خدا چقد شاخه این بازی :x

از صداپیشگی کیفر هم راضی هستم بسیار :d و داره یه جورایی دیالوگ های جک باور تو 24 رو میگه . البته خیلی فرق داره با اون ولی خب یه جور شباهت های داره به جک باور فصل هشتم که تقریبا اونم شیطانی شده بود


به نظر من بزرگترین بخش بازی ، بخش داستانی اون خواهد بود :x

نمیتونم صبر کنم براش
 

bob_omniscient

کاربر سایت
Apr 23, 2010
174
نام
babak
از دوستان کسی لینک مستقیم ویدئوی آفریقا با قابلیت ریزوم داشت اینجا قرار بده.
قسمت آخر http://forum.bazicenter.com/thread92747/#post3466476 هم تکمیل شد.
دو سری مقاله دیگه هم در راهه که کمک زیادی به درک اتفاقات قبلی این بازی میکنه.
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - The Birth of Big Boss
Metal Gear Solid: Portable Ops - Big Boss: A Born Leader
 

v12 ezio

کاربر سایت
Feb 5, 2013
14
نمیدونم چرا انقدر ازین فالتون ریکاوری داره انتقاد میشه !!!!! مثلا چرا کسی نگفت مکس پین چطور زمان رو آهسته میکنه !!! چرا از بازی ویچر و اسکایریم که طرف از دستش اتیش میاد انتقاد نمیشه ! اونم غیر ریل هست دیگه !!! (((تازه خیییلی هم خفن نیست اگه سربازا ببینن کسی رو فالتون میکنی تر اندازی میکنن . )))) متال هم المان های تخیلی داره و همونا باعث شدن انقدر بازی محبوب بشه وگرنه میشه اون اقاهه که سه تا چراغ داره رو کلش :dالبته احتمال این اینکه بشه مراحل بازی رو بدون استفاده از فالتون ریکاوری تموم کرد شاید باشه! چون اگه مخفی کاری بخوایم بریم مراحل رو یک خفه کن لازمه فقط :-$ ولی خب مسیله گسترش پایگاه میم/نه که بدون سرباز نمیشه . ما که با این تخیلات حال کردیم مخصوصا ویزه گی های کوایت...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر