درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
اسپویل
Episode 45 رو رفتم Quite اومده بیرون از لیست Buddy هام راهی نیست برگرده ؟! :|
چطوری resource گیر بیارم ؟! همینطوری باید Container و... تو سینگل پیدا کنم ؟! اسفالت شدم تا ۲ تا پلتفرم رو ۴ از۴ کردم
 
[MENTION=41806]shp[/MENTION]
خود بازی فعلا آنلاین Competitve نداره و بخش مولتی پلیرش قرار 6 اکتبر عرضه بشه و بازی جدیدی نیست. ولی تا اونجایی که خبر داشتم Fallout 4 مولتی نداره حالا شاید من نشنیدم.
ویدیو هایی که از بخش مولتی MGO دیدم . بشدت زیبا و فوق العاده بود اینجا میتونی چندتا از ویدیو ها رو ببینی .مطمئنم که خوشت میاد.
 
لطفا یه توضیح کلی راجع به آموزش نیروها، اینکه مادربیس کلا چه قسمت هایی داره، چطور و از کجا باید نیرو به قسمت های مختلف تخصیص داد، کدام نیروها برای کدام قسمت ها مناسبترن، چطور می شه مادربیس رو بزرگش کرد و تجهیزات رو باید از کجا آپگرید کرد.....
همین طور ACC چی هستش؟؟؟
خیلی ممنون

- - -ویرایش - - -

تو حالت offline به بیس حمله می شه؟؟
اگه آره، باید تیربار و چیز های دیگه تو بیس قرار بدیم؟؟
هفت تا platform اصلی هست که هر کدوم را چهار بار می تونید upgrade کنید.
Command Platform که تعداد افراد کل پایگاه مشخص می کنه و با ارتقا می تونید تعداد افراد بیشتری را به خدمت بگیرید.
Medical Platform که کار خوب کردن افراد صدمه دیده موقع درگیری در جنگ یا ماموریت ها یا دعواهای داخلی را داره و هر چه بیشتر upgrade بشه مدت زمانی که طول میکشه افراد خوب بشن را کمتر می کنه و در بعضی از تحقیقات وسایل هم موثر هست.
R&D Platform که وظیفه کلی تحقیقات راجع به اسلحه ها، Gadget ها و item هارو داره و هر چی ارتقا پیدا کنه شما می تونید تجهیزات بیشتری را research کنید.
Support Platform وظیفه اصلی حمایت از شما در نبرد مثل درخواست مهمات، اسلحه ها، Item ها و وسایل نقلیه و جنگی را داره و می تونه انواع بمباران ها را انجام بده به اضافه اینکه هر چه ارتقا پیدا کنه option های بیشتری را خواهید داشت و احتمال موفقیت Fulton هارا در شرایط بد جوی و زخمی بودن سربازان را افزایش میده.
Combat Platform شامل سربازان اصلی برای نبرد را میشه که می تونید آنها را به ماموریت های Dispatch بفرستید و همچنین وظیفه Security و محافظت از FOB ها را هم داره.
Base Development Platform که در بدست آوردن Resource ها و تبدیل این Resource ها از unprocessed به processed را داره و هر چی ارتقا پیدا کنه زمانی بدست آوردن مواد خام و تبدیل اونا کمتر و سریعتر میشه.
Intel Platform که وظیفه اصلی جمع آوری اطلاعات را بر عهده داره و هر چی ارتقا پیدا کنه در اعلام موقعیت دشمن، resource ها و تغییرات جوی دقیق تر هست و می تونید موارد gadget ها را ارتقا بدهید.
برای ارتقا به قسمت iDroid => Mother Base => Base Facilities بروید.
ACC = Airborne Command Center همون هلیکوپتر خودتون هست که بین ماموریت ها داخلش هستید.
به Mother Base حمله نمیشه بلکه به FOB ها حمله میشه اگر ساخته باشید و هم در آفلاین هم در حالت آنلاین حمله میشه.
برای دفاع به قسمت Mother Bae => Development = >Security Devices بروید و اونجا هر چی هست را research کنید و بعد به قسمت Security Settings رفته ( باید آنلاین باشید ) و از آنجا می توانید مشخص کنید که چند نفر با چه توانایی هایی و چه تجهیزاتی واسه دفاع می توانید بگزارید.

- - -ویرایش - - -

سلام
کسی میدونه چه جوری میشه آر پی چی گیر اورد بد جوری گیر آر پی چی ام اگر با عکس توضیح بدید چه بهتر اگر نشد فقط توضیح کامل و جامع بدید
خدا خیرتون بده...
بعد از ماموریت WHERE DO BEES SLEEP می توانید KILLER BEE و GROM-11 را در قسمت Development بسازید ( قسمت Primary Weapon (Back) Launcher )

- - -ویرایش - - -

اسپویل
Episode 45 رو رفتم Quite اومده بیرون از لیست Buddy هام راهی نیست برگرده ؟! :|
چطوری resource گیر بیارم ؟! همینطوری باید Container و... تو سینگل پیدا کنم ؟! اسفالت شدم تا ۲ تا پلتفرم رو ۴ از۴ کردم
نه دیگه بر نمی گرده
1. Base Development را اول Upgrade کنید
2. ماموریت هایی مثل WAR ECONOMY 21 یا HELLBOUND 12 را ( اگر Wormhole fulton دارید) load کنید. در WAR ECONOMY کانتینر های اول فرودگاه را غارت کنید بعد با D horse از پایگاه دور بشوید تا گزینه saving در صفحه بیاید و بعد ماموریت را ریست کنید. برای Hellbound شما باید Wormhole fulton داشته باشید اول مرحله پشت سرتان برگردید و 3 کانتینر بالا را غارت کنید و آنطرف پلتفرم روی intel file بروید تا بازی save شود و ماموریت را ریست کنید. خوبی hellbound این است که لازم نیست کل سکانس پیاده شدن از هلیکوپتر و با اسب رفتن طرف فرودگاه را تحمل کنید.
 
آخرین ویرایش:
@Venom Boss
اقا من بازم وقتی ماموریت و انجام دادم و برگشتم mother base دوباره ک میخوام برم ماموریت اول باید برم ماموریت flash back daimond dogs رو برم
تا حالا 10 دفه رفتمش کاملم انجامش دادم و تیک های ماموریت کامله!بنظرت چرا اینجوریه؟
 
@Venom Boss
اقا من بازم وقتی ماموریت و انجام دادم و برگشتم mother base دوباره ک میخوام برم ماموریت اول باید برم ماموریت flash back daimond dogs رو برم
تا حالا 10 دفه رفتمش کاملم انجامش دادم و تیک های ماموریت کامله!بنظرت چرا اینجوریه؟
ماموریت A Hero's Way برات نیامده؟ وقتی برمیگردی توی هلیکوپتر باید بری تو mission list ببین چه ماموریت هایی واست باز شده.
 
ماموریت A Hero's Way برات نیامده؟ وقتی برمیگردی توی هلیکوپتر باید بری تو mission list ببین چه ماموریت هایی واست باز شده.

من الان دو تا ماموریت بعد از where the bees sleep بود فک کنم اسمش رو رد کردم ولی هنوز وقتی میرم تو mother base اول باید این ماموریت(flash back) رو انجام بدم تا بتونم ادامه ماموریت ها رو برم.
 
من الان دو تا ماموریت بعد از where the bees sleep بود فک کنم اسمش رو رد کردم ولی هنوز وقتی میرم تو mother base اول باید این ماموریت(flash back) رو انجام بدم تا بتونم ادامه ماموریت ها رو برم.
flashback را تمام کردی؟ همه objective هاشو انجام دادی؟
 
سلام
من تو بازی کاملا خونی شدم>:) هر چقدر هم حموم برم پاک نمیشه چیکار کنم؟؟
Demon Point هات خیلی رفته بالا آدم زیاد کشتی یا Nuke درست کردی. حیوان ها را نجات بده آدم نکش سرباز زیاد fulton کن. side ops هارو انجام بده تا قیافت برگرده.
 
آقا من تو side ops ها گیر کردم!!!
هرکاری میکنم بازم ماموریت تکراری میده و کنارش هی چراغ چشمک زن روشنه!!!
تا الان 100تا رفتم.......اصن هی مامورین تکراری میاره و کنارش هم تیک زده که این ماموریتو قبلا رفتی!!!:-/
جالب اینجاست مدلهای مختلف هم تموم میکنم بازم همینطوره.....یبار با آر پی جی همرو میترکونم......یبار همرو زنده میفرستم بیس!!!
کسی هست دقیق بدونه مشکل چیه؟؟؟
 
آقا من تو side ops ها گیر کردم!!!
هرکاری میکنم بازم ماموریت تکراری میده و کنارش هی چراغ چشمک زن روشنه!!!
تا الان 100تا رفتم.......اصن هی مامورین تکراری میاره و کنارش هم تیک زده که این ماموریتو قبلا رفتی!!!:-/
جالب اینجاست مدلهای مختلف هم تموم میکنم بازم همینطوره.....یبار با آر پی جی همرو میترکونم......یبار همرو زنده میفرستم بیس!!!
کسی هست دقیق بدونه مشکل چیه؟؟؟


مشکلی نداره کلا 150 ماموریت side ops هست
هر کدوم چند بار به روش های مختلف تکرار میشن :d
 
مشکلی نداره کلا 150 ماموریت side ops هست
هر کدوم چند بار به روش های مختلف تکرار میشن :d

نه داداش......اصن اون مرحله رو رفتم کامل کنارش تیک هم خورده!!!
دوباره میاد که کنارش تیک زده میگه این مرحله رو رفتی یبار و وقتی دوباره میرمش اصن جزو مراحل رفته ام حساب نمیشه!!!!
یعنی وقتی تو منو اون پایین زده 100 ماموریتو تا الان رفتی وقتی این مرحله تکراریو دوباره میرم نمیزنه 101 مرحله رد شده.......میگه همون 100 مرحله رد شده تا الان!!!اصن انگار حساب نمیشه و فقط واسه یه مدت میره دوباره میاد!!!
باگ شده بازیم؟؟؟
 
نه داداش......اصن اون مرحله رو رفتم کامل کنارش تیک هم خورده!!!
دوباره میاد که کنارش تیک زده میگه این مرحله رو رفتی یبار و وقتی دوباره میرمش اصن جزو مراحل رفته ام حساب نمیشه!!!!
یعنی وقتی تو منو اون پایین زده 100 ماموریتو تا الان رفتی وقتی این مرحله تکراریو دوباره میرم نمیزنه 101 مرحله رد شده.......میگه همون 100 مرحله رد شده تا الان!!!اصن انگار حساب نمیشه و فقط واسه یه مدت میره دوباره میاد!!!
باگ شده بازیم؟؟؟

اونم موردی نداره نیازی نیست حتما دوباره بری همون بار اول که بری حساب میشه
22 side ops به همین صورت هست ضمن اینکه من فراموش کردم 157 ماموریت بود که گفتم 150 :d
این side ops هایی که نوشتن رو میشه تکرار کرد که مهم نیست و همون دفعه اول حساب میشه
13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 29 - 26 - 28 - 29 - 34 - 38 - 40 - 70 - 93 - 94 - 96 و 151 تا 157
 
flashback را تمام کردی؟ همه objective هاشو انجام دادی؟

آره کل objective هاشو انجام دادم.
بس رفتمش دگه حفظشون شدم اول باد ی نفر رو بیهوش کنم بعد فولتون کنم بعدش باید از طریق زدن یارو رو فولتون کنم بعدش نحوه developement و ساختن
item ها رو یاد میده و ی جعبه میسازم بعدش دوباره چار نفر میومدن باید یکار دیگه میکردیم یادم رفت این تیکه...ولی همه تیکای objective رو برام میزنه اخرش.
 
آخرین ویرایش:
بعد 90 ساعت ( + ماموریتهای جانبی )‌ بلاخره تموم شد:d توقع م خیلی بیشتر از اینا بود اما آخرای بازی یه چیزایی دیدم که میتونم از نکات منفیش چشم پوشی کنم ! در کل برای منی که عاشق عناوین Stealth و مخفی کاری هستم عالی بود و معتقدم با توجه به متفاوت بودن و عالی از کار دراومدن MGS PP اما بازم به پای MGS2 نرسید :x
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or