درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
1- نمیشه خودت تنهایی باید انجام بدی ولی میتونی سربازات رو از قسمت Combat deployment ماموریت بفرستی
2- L1 رو نگه دار بعد سمت راست Whistle رو با R3 انتخاب کن
3- باید فولتون رو اپ کنی
4- اینم باید INT-scope رو اپ کنی بتونی قدرتشون رو ببینی، اگه اولای بازی هستی سعی کنی هر سربازی میبینی بگیری (R1 رو نگه دار روشون زوم کن نشون میده)
5- لازم نیست چیزی بدی، میتونی از قسمت Base facilities بیس رو گسترش بدی، هر چند وقت یه بار هم به مادر بیس سر بزن روحیه سربازات میره بالا
6- زیره همون میشن نوشته Side-ops، تو نقشه هم با رنگ ابی مشخصه
سلام بسیار ممنونم از شما:
1-این Combat Development کدوم قسمته؟و چه ماموریتاهایی میتونیم بفرستیمشون؟مثلا از اگر یه اپیزود انتخاب کنیم و داریم ماموریتش رو میریم میتونیم وسطش اونا رو هم بفرستیم چلو؟
2-من همش اسب رو با اون چتر نجات میفرستادم تا الان :دی فرقی هم داره؟
3-فولتون از مادربیس اپ میشه؟و اینکه وقتی مثلا یه تفنگ از مادربیس میخریم برای شارژ تیرهاش هم باید پول بدیم ولی خیلی کمتر؟
4-چجوری میتونم سر بزنم به مادربیس؟
5-در مورد ایفون هم اطلاعی نداشتین؟
ممنونم
 
من که بازی رو اوریج خریدم 170 تومن و به دلیلی سیوم پاک شد
یعنی الان توی اکانتم زده که بازیرو چقدر رفتم و اجیومنت هامم آنلاک هست ولی سیوم پاک شده
14% بازیرو رفته بودم :(
الان باید بشینم از اول بازی کنم
از اون طرف هم MAD MAX گرفتم که گرافیک بسیار عالی و بسیار بهینه است
حالا موندم اول کدومو تموم کنم
بشینم متال رو از اول بازی کنم که 1 ماهی وقتمو میگیره چون من عاشق این بازیمو و خیلی با دقت هر چه تمام تر بازی میکنم و سعی میکنم توب هر ماموریت تمامی آبجکت هارو کامل کنم بخاطر همین امکان داره حتی 2 ماهم طول بکشه از اون طرفم خودمو دارم آماده میکنم برای آنلاین متال که میخوام بترکونم

حالا به نظر شما چه کار کنم اول MAD MAX تموم کنم بعد با خیال راحت بندازم رو متال یا متال و تموم کنم بعد بندازم رو MAD MAX البته مدمکس سریع تموم میکنم چون زیاد جالب نیست و فقط قسمت داستانیشو میخوام تموم کنم(الکی پول cd key دادیم !والا)

بعد یه سوال کسی نمیتونم کمک کنه بگه چطوری میتونم از 14% بازی شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
سوال فنی
من بخش سربازای R&D Teamمم ظرفیتش تکمیله.حالا اگه سربازایی که میفرستم MB "اونایی که مزیت R&T Teamشون زرده خودشون خودکار جایگزین نفرات ضعیفتر میشن یا باید همیشه یه چند نفری ظرفیت قسمتهای مختلف رو برا نفرات جدید خالی بزارم.نفرات بیرون از تیم ها تو waiting room هستن؟

گزینه شخصی سازی اسلحه ها چجوری فعال میشه؟مثل اینکه چندتا مرحله فرعی باید بری
راستی کدوم ماموریت سربازایی داره که R&D Teamشون خیلی بالاست؟
میتونی خودت بصورتی دستی افراد رو جابجا کنی یا اینکه بزنی خود گیم اتومات نیروی انسانی رو به جاهای که بیشتر کارایی رو دارن پخش کنه.

- - -ویرایش - - -

دم گرم داداش یعنی نمیدونم اینو ؟ :D هزار تا عکس تا الان از تو بازی ها گرفتم ولی همینکار رو تو متال گیر میکنم اصلا عکس و ویدیو نمیگیره !
خب اینم یه احتمال بود :دی اینجور موارد اول تست کن ببین روی بازی دیگه ی جواب میده یا نه اگر درست بود همه چیز باید یه بار گیم رو پاک کنی دوباره نصب کنی. در اکثر موراد درست میشه اینطوری.
بازم سئوال کن.
 
من که بازی رو اوریج خریدم 170 تومن و به دلیلی سیوم پاک شد
یعنی الان توی اکانتم زده که بازیرو چقدر رفتم و اجیومنت هامم آنلاک هست ولی سیوم پاک شده
14% بازیرو رفته بودم :(
الان باید بشینم از اول بازی کنم
از اون طرف هم MAD MAX گرفتم که گرافیک بسیار عالی و بسیار بهینه است
حالا موندم اول کدومو تموم کنم
بشینم متال رو از اول بازی کنم که 1 ماهی وقتمو میگیره چون من عاشق این بازیمو و خیلی با دقت هر چه تمام تر بازی میکنم و سعی میکنم توب هر ماموریت تمامی آبجکت هارو کامل کنم بخاطر همین امکان داره حتی 2 ماهم طول بکشه از اون طرفم خودمو دارم آماده میکنم برای آنلاین متال که میخوام بترکونم

حالا به نظر شما چه کار کنم اول MAD MAX تموم کنم بعد با خیال راحت بندازم رو متال یا متال و تموم کنم بعد بندازم رو MAD MAX البته مدمکس سریع تموم میکنم چون زیاد جالب نیست و فقط قسمت داستانیشو میخوام تموم کنم(الکی پول cd key دادیم !والا)

بعد یه سوال کسی نمیتونم کمک کنه بگه چطوری میتونم از 14% بازی شروع کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام والا تازه معلوم شده بازی یه باگ بزرگ داره یکی همین جایی که شمایی یکیم تو لول 49 فکر کنم که اگه با اون زنه بازی کنی کل سیو پاک میشه برا همین باید هی بکاپ بگیرم از سیو
نمیدونم بکاپ جواب میده یا نه
Steam\userdata\xxxxxxx\311340\remote <-MGS ID, your savegame is the 'TPP_GAME_DATA' file
 
یه سوال در مورد باس توی پرولوج

من با اولین نگاه به اون غول که آتیش گرفته و همه گلوله ها رو جذب میکنه متوجه شدم شباهت زیادی به ولگین(توی متال 3 ) داره.آیا خودشه؟
 
سلام والا تازه معلوم شده بازی یه باگ بزرگ داره یکی همین جایی که شمایی یکیم تو لول 49 فکر کنم که اگه با اون زنه بازی کنی کل سیو پاک میشه برا همین باید هی بکاپ بگیرم از سیو
نمیدونم بکاپ جواب میده یا نه
Steam\userdata\xxxxxxx\311340\remote <-MGS ID, your savegame is the 'TPP_GAME_DATA' file

کسی سیو بازی رو نداره بده 14% خیلی واجبه
حالا یکی دو درصد بالا پایین مشکل نداره پایین باشه بهتره تا بالا
 
یه سوال در مورد باس توی پرولوج

من با اولین نگاه به اون غول که آتیش گرفته و همه گلوله ها رو جذب میکنه متوجه شدم شباهت زیادی به ولگین(توی متال 3 ) داره.آیا خودشه؟

بلی .....

توی خود گیم هم جلوتر که بری هویتشو با یه سری توضیحات بهت می گه....
 
سلام بسیار ممنونم از شما:
1-این Combat Development کدوم قسمته؟و چه ماموریتاهایی میتونیم بفرستیمشون؟مثلا از اگر یه اپیزود انتخاب کنیم و داریم ماموریتش رو میریم میتونیم وسطش اونا رو هم بفرستیم چلو؟
2-من همش اسب رو با اون چتر نجات میفرستادم تا الان :دی فرقی هم داره؟
3-فولتون از مادربیس اپ میشه؟و اینکه وقتی مثلا یه تفنگ از مادربیس میخریم برای شارژ تیرهاش هم باید پول بدیم ولی خیلی کمتر؟
4-چجوری میتونم سر بزنم به مادربیس؟
5-در مورد ایفون هم اطلاعی نداشتین؟
ممنونم
1- iDroid رو باز کن تب میشن باید باشه، اگه نبود جلوتر بری باز میشه
2- نه فقط GMP ازت کم میشه
3- iDroid رو باز کن تب سمت چپ قسمت Development میتونی اپ کنی، همون اول پره ولی اگه سر ماموریت تیرت تموم شد باید درخواست Supply drop بدی
4- وقتی تو هلیکوپتر نشستی iDroid سمت راست گزینه اخر نوشته مادر بیس
5- خیر
 
چقدر خوب بودن مراحل 29 تا 31! البته چون حافظه ـم داغونه، مطمئن نیستم 31 بود یا 32 و اون طرفا، به خاطر همین برای احتیاط تا 35 حساب می کنیم! :دی

مبارزه با Sahelanthropus فوق العاده بود!!! یکی از سینمایی ترین چیزهایی که توی دنیای بازی دیدم! به شدت مهیج و زیبا!
اون صحنه مردن Skull Face هم خیلی ناجور بود. دلم برای بنده خدا سوخت. :( اونجا اگه همون اول دکمه شلیک رو بزنیم، یه تیر توی مغزش خالی میکنه؟ چون من دست نگه داشتم و زدن دست و پای بدبخت رو قطع کردن. :(
Psycho Mantis هم که دیگه داره تبدیل به بدمن اصلی داستان میشه! :دی اولین تریلرهای بازی که اومده بود، فکر میکردم اواسط کار باهاش رفیق میشیم ولی الآن اوضاع جور دیگه ای شده. چیزی لو ندین! :|
این Eli یا همون Liquid (اگه Liquid نیست، لطفاً لو ندین!) هم کاراکتر جالبی داره. از این بچه های عوضی شرور که هر کاری باهاشون بکنی آدم نمیشن! :دی من رو یاد یکی از همسایه های دوران کودکی میندازه! :دی
در نهایت هم تبلیغ (!!) چپتر 2 چقدر خفن بود! :| بریم ببینیم چی در انتظارمون هست.
 
آخرین ویرایش:
1- iDroid رو باز کن تب میشن باید باشه، اگه نبود جلوتر بری باز میشه
2- نه فقط GMP ازت کم میشه
3- iDroid رو باز کن تب سمت چپ قسمت Development میتونی اپ کنی، همون اول پره ولی اگه سر ماموریت تیرت تموم شد باید درخواست Supply drop بدی
4- وقتی تو هلیکوپتر نشستی iDroid سمت راست گزینه اخر نوشته مادر بیس
5- خیر

ممنونم
یه توضیحی هم میشه در مورد R&D tEAM بدین؟خیلی از چیزهایی که میخوامن اپدیت کنم این موردم پاینن هست
چجوری زیاد میشه و چی هست دقیقا؟
ضمن اینکه من هرچقدر سرباز بخوام میتونم به مادربیس اضافه کنم؟اینکه بعضی وقتها درجشون رو نشون میده چی؟مثلا یه لیست نشون میده که s++ از همه بهتره
من سربازهای مادربیسم رو فقط باید زمانی که COMBAT DEVELPMENT فعال بشه ازرشون استفاده کنم؟
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or