درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
اوه مای قاد ، دیشب گیم پلی 40 دقیقه ای رو دیدم :| . چقد خوبه. اونجا که بادی ـت رو انتخاب میکنی یه حالی به هولی شدم، بعد که سوار اون متالگیر کوچولوئه شد ، واویلا به خدا 4 دفه 5 دفه.


آقا به نظرتون باندلش چقد گرونتره از باندل های دیگه :D دارم سرمایه گذاری میکنم، قیمت ندادن ازش؟
 
رابرت پیلر مدیر ارتباطات کونامی تو استیم یه مطلب نوشته که تو اون نظرات و ایده های کاربرا رو برای پلفورم پی سی خواسته.
متن رابرت:
در کمتر از دو ماه دیگر نسخه رایانه های شخصی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain، که مدتی است در حال کار بر روی آن می‌باشیم، منتشر خواهد شد و در حال حاضر ما تمام تلاشمان را برای ساخت آن می‌کنیم و در کنار آن نطرات کاربران را نیز بررسی می‌کنیم؛ پس نظرات خود را به بگویید وما آن ها را به تیمی که سخت در حال کار بر روی بازی می‌باشند منتقل می‌کنیم تا ساخت آن بی نقص باشد. به ما بگویید که دوست دارید چه ویژگی ها و یا چه گزینه هایی برای نسخه رایانه های شخصی بازی در نظر گرفته شود.
هیچ تضمینی وجود ندارد که نظرات همه شما در ساخت بازی به کار گرفته شود ولی ما در اینجا سعی بر ساخت یک عنوان شگفت انگیز و فوق‌العاده داریم تا بتوانید آن را بر روی رایانه های شخصی اتان تجربه کنید و می‌خواهیم برای رساندن ما به هدفمان، به ما کمک کنید.
من مدت زیادی است که در این جامعه فعالیت می‌کنم ولی الان را وقت مناسبی برای طرح ایده کمپانی دانستم و باید این نکته را نیز اضافه کنم که در صورتی که امکان افزودن یک ویژگی خاص به بازی وجود نداشت، دلیل آن را به بهترین وجه ممکن به شما توضیح خواهیم داد. متشکرم از اینکه این مطلب را خواندید و امیدواریم به زودی اطلاعات بیشتری از من در مورد بازی بشنوید.

 
دوستان تو تریلر گیم پلی اخری که Desert رو به نمایش میزاشت چرا شن ها هیچ فیزیک خاصی نداشتند؟
نه اثر باد نه اثر جای پا نه لاستیک ماشین ...
 
دوستان تو تریلر گیم پلی اخری که Desert رو به نمایش میزاشت چرا شن ها هیچ فیزیک خاصی نداشتند؟
نه اثر باد نه اثر جای پا نه لاستیک ماشین ...

بازی اصالتاً برای نسل قبل آماده میشده و شالوده بازی برای نسل قبل بوده، ولی بعد از معرفی کنسول های جدید موتور FOX رو هم برای نسل بعد بهینه سازی کردند. به همین غلت نمیشه توقع گرافیک انحصاری برای یک کنسول خاص و یا کاملاً نسل جدید رو داشت ( نسبت به گرافیک بازی های مثل Ucharted و یا Horizon ) با اینکه همین گرافیک برای نسل قبل فوق العاده است و حتی در نسل جدید هم این گرافیک بسیار چشم نواز و در حد و اندازه های گرافیکی که نرخ فریم 60 برای گیم پلی به شما بده عالیه

و اینکه این بازی Open World ـه و نقشه و امکانات فوق العاده بالایی داره ( همجنین Map بسیار بزرگ ) پس نباید توقغ داشته باشید مثل یک عنوان خطی مثلاً Uncharted 3 شن ها روی هوا برقضند و فیزیک فوق العاده بالای داشته باشند نسبت به اندازه و Open World بودن این عنوان.

مایکروترنزکشن برای خرید GMP هم هست یا نه؟؟؟

هنوز جزئیاتی در این مورد منتشر نشده، اما به احتمال زیاد ( نظر شخصی ) این امکان وجود داره.

---------------------------

دیوید هیتر عنوان کرده که امیدوار بعد از رفتن کوجیما از کونامی دوباره به عنوان صداپیشه اسنیک برگرده.
 
هیدئو کوجیما با جورج میلر دیدار کرد.این دیدار موقعی اتفاق افتاده که میلر برای تور تبلیغی مد مکس رفته بوده ژاپن.کوجیما گفته که احترام زیادی برای میلر قائله و حتی ازش به عنوان یه "خدا" یاد کرده و تایید کرده که از فیلم های مدمکس خیلی الهام گرفته وقتی که برای اولین بار اونا رو تو دبیرستان دیده.
rmod_cgywfq1uaae3xvj.jpg

کوجیما گفته که مد مکس 2 یکی از 5 فیلم برتر مورد علاقشه."بازی های من با به ارث بردن ژن های زیادی از کارای میلر ساخته شدن."کوجیما همچنین توضیح داد"اون چیزها فقط دیالوگ,شمای شخصیت ها,لباس ها,تجهیزات,روشی که کاراکترها حرکت میکنن نیستن اینا همشون فوق العاده ان.اینا چیزهایی ان که من ازشون به عنوان مرجع برای ساخت بازی هام استفاده میکردم."
6mgan8q4s2d0uc7axt04.jpg

میلر گفت که به خودش گفته بوده"اگر میتونی فیلمی بساز که بشه ازش تو ژاپن بدون دنبال کردن زیرنویس ها لذت برد چون فیلم یه رسانه تصویریه تو مجبور نیستی که همچی رو توضیح بدی"کوجیما هم برگشته گفته"راستش فکر نمیکردم که چیزی بتونه رو دست مد مکس 2 بیاد ولی احساس میکنم تو خودتو با ساخت mad max: fury road به درجه بالاتری ارتقا دادی"
qtr_a0004585_07.jpg
میلر درحال توضیح دادن تکنیک ها ی فیلم برداری فیلم آخرش
کوجیما هم آخرش گفته امیدوارم یه بازی برای مد مکس بسازن(در حالی که همین الان هم یکی در حال ساخته).میلر هم ابراز علاقه کرده و گفته که پسرهاش متال گیر بازی میکنن و عاشق بازیند.میلر"ما باید بازی رو با هم کار کنیم" کوجیما "چیز جالبی احتمالا از آب در میاد":d
 
دوستان تو تریلر گیم پلی اخری که Desert رو به نمایش میزاشت چرا شن ها هیچ فیزیک خاصی نداشتند؟
نه اثر باد نه اثر جای پا نه لاستیک ماشین ...

نمیدونم تریلرو با چه کیفیتی دیدی اما من خودم به شخصه به جزئیات خیلی دقت میکنم و اثر جای پای Big Boss و همینطور لاستیک اون جیپی که سوار میشه رو دیدم حتی اثر پای DD و D-Walker رو هم میشه به وضوح دید منتها کلا بازیکن تریلرم یه طوری دوربینو میچرخونه که کارو سخت میکنه برا دیدنش مطمئنا اگه آدم خودش بازی کنه راحت میتونی اثراتی که باقی میمونه رو ببینی
در مورد اثر باد هم چیزی که من دیدم زمانی که نما دوره یه افکتی شبیه به موجهای ریز داره و بیشتر مواقعم اومدن باد تند باعث بلند شدن گرد و خاک میشه

کیفیت تریلری که من دارم 1080p و 60 فریم هست
 
بازی اصالتاً برای نسل قبل آماده میشده و شالوده بازی برای نسل قبل بوده، ولی بعد از معرفی کنسول های جدید موتور FOX رو هم برای نسل بعد بهینه سازی کردند. به همین غلت نمیشه توقع گرافیک انحصاری برای یک کنسول خاص و یا کاملاً نسل جدید رو داشت ( نسبت به گرافیک بازی های مثل Ucharted و یا Horizon ) با اینکه همین گرافیک برای نسل قبل فوق العاده است و حتی در نسل جدید هم این گرافیک بسیار چشم نواز و در حد و اندازه های گرافیکی که نرخ فریم 60 برای گیم پلی به شما بده عالیه

و اینکه این بازی Open World ـه و نقشه و امکانات فوق العاده بالایی داره ( همجنین Map بسیار بزرگ ) پس نباید توقغ داشته باشید مثل یک عنوان خطی مثلاً Uncharted 3 شن ها روی هوا برقضند و فیزیک فوق العاده بالای داشته باشند نسبت به اندازه و Open World بودن این عنوان.
والا بنده که مشکلی توی گرافیک بازی نمیبینم .به جرعت میتونم بگم یکی از ریلستیک ترین گرافیک ها رو این بازی داره ..ولی کاش روی اون بخشش هم کار میکردند که همه چی به قول خودمون پرفکت بشه..
 
من که هنوز 60 فریم بودن بازی با این وسعت زیاد تو مخم نمیگنجه. گرافیکش فوق العادست. دیگه واقعا صبر کردن واسش سخت شده. خیلی وقته که یه بازی با احساساتم بازی نکرده. اما این یکی فرق داره...
 
آقا به نظرتون اسکال فیس دیگه زیادی توو رئیس نبود توو این تریلر آخری؟؟!:d مخصوصاً اون صحنه آخر که بلند میشه از پشتش آدم فکر می کنه یه بخشی از وجودشه!
به نظر میاد با توجه به حرفایی که اوایل تریلرم میزد درباره عوض شدن شخصیتش،اسکال فیس نقش اصلی رو داره توو تغییرات بیگ باس ولی باز این سؤال پیش میاد که پس از کی می خواد انتقام بگیره رئیس؟!:|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or