درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
بابا بحث این نیست که مثل دختر بچه های حسود رفتار کنیم . بذار یه مثال بزنم من سال پیش XBOX دوستم اومد دستم و بازی HALO 4 رو شروع کردم اما این بازی صرفا برای من یک بازی شوتر بود که یه مشت جک و جونور از در و دیوار میریزن و باید بکشم! اما برای طرفداراش این بازی زندگیه .خب اون زمان سریع ذهن من رفت سمت مقایسه با CALL OF DUTY یا ... ,و بعد از چند مرحله کالاف رو ترجیح دادم و اصلا حال نکردم . چرا ؟ چون نه مستر چیف رو میشناختم نه گذشته شو نه داستان سری شو نه اون کورتانا . کلا درک از HALO نداشتم .
الان بحث اینه که من وقتی میبینم PC بازی هیچ درکی از بازی نداره و مدام داره میکوبتش دردم میاد . وقتی میبینم رییس بزرگ با اومدنش برای PC در جایگاه مقایسه با اون بنده خدا سه چراغه قرار گرفته حالم بد میشه
میفهمی؟ حالا باز بگو دختر بچه حسود به ما و توهین کن واس خودت
شما فکر کردی کی هستی که همینجوری برا خودت میری بالا منبر بقیه رو به دو دسته "MGS فن" و "کسایی که تا حالا MGS بازی نکردن و میخوان تازه روی PC شروع کنن و این بازی مقدس رو با Splinter Cell مقایسه میکنن" تقسیم میکنی؟
چجوری به خودت اجازه میدی در مورد دیگران اینقدر ساده قضاون کنی!؟ کی این حق رو بهت داده فکر کنی کسی که میخواد MGSV رو روی PC بازی کنه، شماره های قبلی رو بازی نکرده؟ یا اون رفیقت که میاد از مموری کارت PS1 و سایکو منتیس و ... جوری حرف میزنه انگار فقط خودش میدونه اینا رو؟
یه زمانی بود یه همچین حرفایی جایی زده میشد، با اینکه دیگه از سن و سال و حوصلم خارجه، ساعت ها با طرف بحث میکردم سرش ولی شما و اون یکی کاربر هم فکرت با حرفای به شدت بچه گانه و مسخره اتون نشون دادین اصلا ارزش وقت گذاشتن برای بحث کردن ندارین.

این پست هم فقط دادم که به جفتتون اخطار بدم این بحث بچه گانه و مسخره رو همین جا تمومش کنین. یدونه پست دیگه در این رابطه از شما دو تا ببینم، تا زمان عرضه بازی و دیدار مجدد با آقاتون رییس بزرگ میرید مرخصی اجباری.
 
شمایی که دم از طرفدار بودن MGS میزنی و اینطوری حنجره خودتون رو برای بازی کردن این فرانچایز که به قول کیوان از پلتفرم خاصی خیلی بالاتر ِ و توش شکی نیست، من به شما یه چیزی میگم با اینکه اصلاً در این جایگاه نیستم اما فکر می کنم شما بیشتر طرفدار سونی و پلی استیشن هستید تا سری MGS وگرنه هر کسی خوشحال میشه که افراد بیشتری سری رو که دوست دارن رو دوست داشته باشه، حالا روی هر پلتفرمی، چون اینکه شما الان 40 سال متال گیر بازی می کنی دلیل بر این نمیشه که بتونی به یه نفر که همین الان فن MGS شده خرده بگیری و ایراد وارد کنی، چون هیچ تفاوتی بین شما و اون دوستمون نیست و نخواهد بود.

در ضمن حتی خود کوجیما هم نمی تونه بابت این موضوع به کسی گیر بده و یا خرده بگیره چون که بابت بازی که ارائه می کنه پول میگیره، پس دیگه تا ته خط شما برو. این بحث ها هم دیگه تموم شد، این کار باعث شد که کوجیما نشون بده پلتفرم براش مهم نیست و دوست داره آدمای بیشتری این بازی رو امتحان کنن و چقدر خوب آدم هایی که این سری رو با ارثیه SONY اشتباه گرفتند ناراحت بشن و دیگه اصلاً سمت این سری نیان.

من یا هر کس دیگه ای می تونه رو PC بازی کنه، می تونه رو Xbox بازی کنه یا اصلاً بازی نکنه، اینش دیگه به من و شما مربوط نیست، می تونه هیچی از داستان بازی ندونه اما بازی رو دوست داشته باشه، می تونه اصلاً بازی نکرده باشه و دوست داشته باشه این فرانچایز ُ، اصلاً کار درستی نیست که با افرادی که تازه وارد این دنیا شدن بد برخورد کرد. حتی اگه طوری نشون بدن که انگار فدیمی هستن و ...

خیلی هم دوست دارم دیگه دوستان در این مورد صحبت نکنند اگه همینطوری موضوع کش پیدا کنه و هی کش پیدا کنه مجبور میشم یه چند وقتی تاپیک رو قفل کنم. ( + حرفهایی که سینا زد چون الان پستش رو دیدم )
 
بحث خیلی عجیبی شده!
مثلاً من الان یه PC Gamer ام (که هستم) از زمان کومودور64 هم در حال بازی کردنم و الان هم چون دوست دارم رو PC بازی کنم با PC پس دارم ادامه میدم.
بعد هم تمام نسخه های MGS رو بازی کردم و از انجام همه شون لذت کافی رو بردم. بعد الان هم GZ رو هم روی PS3 رفتم و هم برای تجربه ی حس Next Gen رو PC با نهایت تنظیمات.
هر مدلی که ممکن بود هم اون بازی رو تموم کردم و رفت. از تماماً شوتر تا تماماً مخفی کاری و حتی بدون وارد کمپ شدن تموم کردن بازی.
خوب پس تا اینجای کار من یه گیمر استانداردم که داره MGS میره و لذت میبره و اینا.

بعد پستای چند صفحه ی اخیر رو خوندم یه حسی بهم دست داد که بیشتر شبیه توهین بود به کسی مثل من.

مطئناً آدم های دیگه ای هم مثل من هستند اینجا و اونها هم حس مشترکی با من دارند. حس اینکه یه عده فکر می کنن بیشتر از بقیه غرقه ی دریای فهم شدن. اما یه خورده به خودتون بیاد و از غرق شدن در دریای وهمتون خارج بشید.

مثال هایی رو میبینیم که مع الفارق هستند.

مثال دانشگاه انقدر عجیب بود که یه لحظه ناخودآگاه دچار خودبزرگ بینی کرد منو! گفتم نکنه من آدم خفنم که فلان دانشگاه درس میخونم! بعد یادم افتاد که از من بهتر توی دانشگاه آزد هم هست.

اگر خیلی ناراحتید از مولتی پلتفرم شدن بازی و انتشار اون برای پلتفرم PC و فکر می کنید PC برای انجام بازی «مین یاب» طراحی شده خوب شاید بهتر باشه برید یه لیوان آب سرد بخورید کمی آروم بشید و کمی عمیق تر فکر کنید.

من اصلا قصد جسارت به دوستان دانشگاه آزادی رو نداشتم خواستم یه مثال قابل فهم بزنم . ولی باید قبول کرد که کسی که باهوش نیست و درس نخونده و بلد نیست اگه وارد دانشگاه شریف بشه سطح علمی میاد پایین نگفتم انسان نیستن که دور از جون !
اینم نگفتم که PC بازها نوبی بیش نیستن گفتم اکثرأ ( خارج از این سایت) که مقاله های امید درکه رو نخوندن قهوه ای کردن رفت به هیکل رییس بزرگ ما
وگرنه به لطف مقاله ها همه تو این سایت فن رییس شدن
 
خداییش بعد از خوندن بعضی پستای صفحه های قبلی من به عنوان کسی که کنسولای سونی رو داره شرمنده شدم. PC بازای عزیز بخدا نظر همه ماها اینطوری نیست و خیلیامون اصلا توی همچین فازایی نیستیم. خود من بعد از شنیدن خبر مولتی شدن بازی و خصوصا عرضه اون روی PC خیلی هم خوشحال شدم. فقط خواستم این رو بگم که یه وقت خدایی نکرده اشتباه برداشت نشه و خیال نکنید همه PS بازا از مولتی شدن بازی ناراضی اند و یا PC فنا رو هاردکور و حرفه ای نمیدونند.

پستای اون دوستامون صرفا نظرات شخصی خودشونه نه تمام فن بیس PlayStation.
 
ای کاش یاد بگیریم که همیشه دست بالا دست بسیار و یه بازی ارزششو نداره دیگران و داشته ها و تواناییهاشونو مسخره کنه(پس حتمااونی هم که تو دانشگاه خارج از کشور فلان درس میخوونه نسبت به شریفیه خیلی خفنتر و .....:|)

تازه اصلا یکی ندونه "باس" پسر دختر بزرگ کوچیک....به خودش ربط داره.شما میخوای داستان بازی رو در خودت هضم کنی و لذت ببری مشکل نداره ولی یکی دیگه نمی خواد....به من و شما چه.


.
 
فازتون چیه یک عده؟:|

اینی که ار عرضه بازی برای Xbox یک عده PS فن ناراحت بشن قابل هضم هستش ولی برای PC چرا؟ عرضه هربازی روی PC یک اتفاق فوق العاده است چون این امکان رو به وجود میاره که حتی ده سال بعد هم موقعی که گیمر بخواد بتونه بره سراغ بازی مورد علاقه اش. ده سال بعد شاید پیدا کردن یک XBOX,PS و متال گیر براش خیلی سخت باشه ولی PC قطعا خیلی راحت توی دسترس خواهد بود و بازی هم که توی اینترنت همیشه هستش.
 
آخرین ویرایش:
ببخشید از اساتید متال گیر باز یه سوال داشتم :d
اگه بخوام شماره 5 رو بازی کنم حتما باید شماره های قبلی رو بازی کرده باشم ؟
 
ببخشید از اساتید متال گیر باز یه سوال داشتم :d
اگه بخوام شماره 5 رو بازی کنم حتما باید شماره های قبلی رو بازی کرده باشم ؟

جزو اساتید نیستم :دی ولی پیشنهاد بسیار میشه میشه حداقل نسخه 3 و Peace Walker ( همچنین Ground Zeros ) رو تجربه کنید، چون بک استوری وقایع و کرکترها تو فهم درست داستان این سری اهمیت بسزایی داره!!! نسخه هایی که گفتم از حیث روایت قبل از وقایع V هستند، معرفی بسیاری از کرکترهای موجود در V و شکل گیری ریشه های عمیق داستان بیگ باس در این نسخه ها انجام میشه!
براحتی با تهیه MGS HD Collection میتونید هر 2 نسخه قدیمی رو تجربه کنید! ترتیب بازی کردن هم: ابتدا نسخه 3، سپس Peace Walker و نهایتا Ground Zeros و Phantom Pain ...
 
مثل یکی ار کابران فروم های خارجی ایمیلی از سونی دریافت کردن که تبلیغ MGSV بوده، اما متن این پیام کمی عجیب به نظر می رسه : "سالید اسنیک اول سپتامبر 2015 بر روی PS4 باز خواهد گشت"



و یک شایعه ای که ساخت یکی از کاربران صفحه های مربوط به MSG ـه که میگه عکس زیر پایان بازی است! این اینکه احتمال اشتباه بودنش زیاد ِ تئوری زیبایی مخصوصاً با وجود همچین صحنه ای.

 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or