درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
دوستان ظاهرا نسخه نسل ۷ این عنوان هم قراره ساخته شه
جریان چیه؟ این بازی یا این عظمت چطور میخواد رو نسل ۷ اجرا شه؟ بازی ضعیف نمیشه به نظرتون؟
 
تاریخش افتاده سه ماهه سوم 2015 ؟؟؟؟؟ :-o

شایعه درست نکن برادر! :دی ایشالله که همین اوایل تابستون بیاد که خلوت هم هست. اگه بخواد بیوفته سه ماهه سوم با ترافیک بازی ها رو به رو میشیم! در اون صورت شاید تاخیر بخوره واسه اوایل 2016 ! البته فروشش تضمین شده هست ولی خوب هر چی تو زمان بهتر ریلیز بشه از همه جهت به نفع خودشون هست.
 
دوستان ظاهرا نسخه نسل ۷ این عنوان هم قراره ساخته شه
جریان چیه؟ این بازی یا این عظمت چطور میخواد رو نسل ۷ اجرا شه؟ بازی ضعیف نمیشه به نظرتون؟
از همون اولم قرار بود منتشر بشه... بازیای بزرگ اومده رو پلتفرم هاب نسل هفتم..گ مسکلی نداره متال گیر...
چرا گرافیک مسلما از لحاظ تکنیکی ضعیفتره...
 
دوستان ظاهرا نسخه نسل ۷ این عنوان هم قراره ساخته شه
جریان چیه؟ این بازی یا این عظمت چطور میخواد رو نسل ۷ اجرا شه؟ بازی ضعیف نمیشه به نظرتون؟

دقيقا مثل GZ كه رو هر دو نسل ريليز شد
تفاوت زمين تا آسمونه
فقطم بحثه گرافيكه، والا از نظر گيم پلي دقيقا مثل همن
من تايتل اسكرين gz رو ps4 رو ديدم به اوج فاجعه پي بردم. چون gz رو ps3 بازي كرده بودم فقط، ٤ كه گرفتم ادم ديگه رقبت نميكنه طرف ٣ بره، مگه اينكه بخواي تاريخو مرور كني با mgs 1-2-3-4


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 
gz اتفاقا روی نسل ۷ که خیلی خوب بود! :دی ولی خب فانتوم پین قطعا اختلاف زیاد میشه چون حجم بازی زیاده با توجه به ow بودنش . احتمال میدم نسل ۷ اش کنسل شه....
 
gz اتفاقا روی نسل ۷ که خیلی خوب بود! :دی ولی خب فانتوم پین قطعا اختلاف زیاد میشه چون حجم بازی زیاده با توجه به ow بودنش . احتمال میدم نسل ۷ اش کنسل شه....

مگه مغزشون تاب داره كه كنسل كنن؟ دي!
پي اس ٣ كه بلوري ساپورت ميكنه، واسه باكس ٣٦٠ هم رو دي وي دي ٩ ميزنن ٢ يا ٣ دي وي دي!
از نظر ساپورت كردن هم كه gz جواب داده رو نسل ٧
بازار به اين بزرگي رو چرا از دست بدن؟


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 
مگه مغزشون تاب داره كه كنسل كنن؟ دي!
پي اس ٣ كه بلوري ساپورت ميكنه، واسه باكس ٣٦٠ هم رو دي وي دي ٩ ميزنن ٢ يا ٣ دي وي دي!
از نظر ساپورت كردن هم كه gz جواب داده رو نسل ٧
بازار به اين بزرگي رو چرا از دست بدن؟


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
بودن بازی هایی که روی نسل ۷ کنسل شدن تا تمام تمرکزشون رو نسل ۸ و کیفیت اصلی بازی باشه . نمیدونم والا
مگه چقدر سود داره نسل ۷ ؟ عناوینی مثل دراگون ایج بیشترین میزان فروششون نسل ۸ بوده یه درصد خیلی خیلی کم واسه ایکس باکس ۳۶۰ و پلی ۳ بوده
فقط امیدوارم نسل ۷اشون هم خوب باشه تا همه بتونن لذت ببرن ازین عنوان بزرگ.
 
یه نظرسنجی بذارید در مورد سیاست تبلیغ کردن های کوجیما که موافق هستید یا نه! جدا من نمیفهمم چرا فکر می کنه بازی رو از n سال پیش نمایش بده و ملت رو انقدر تو خماری بذاره که کی میاد آخر سر چیز خوبیه !
بازخورد مثبتی نداره این اذیت کردن ها و من مطمئنم تو نمره دهی و نهایتا احساس رضایت مشتری تاثیر بدی میذاره این سیاست.
 
یه نظرسنجی بذارید در مورد سیاست تبلیغ کردن های کوجیما که موافق هستید یا نه! جدا من نمیفهمم چرا فکر می کنه بازی رو از n سال پیش نمایش بده و ملت رو انقدر تو خماری بذاره که کی میاد آخر سر چیز خوبیه !
بازخورد مثبتی نداره این اذیت کردن ها و من مطمئنم تو نمره دهی و نهایتا احساس رضایت مشتری تاثیر بدی میذاره این سیاست.
منظور شما این هست که تریلر و اطلاعات کمی از بازی میاد این روزها؟
 
یه نظرسنجی بذارید در مورد سیاست تبلیغ کردن های کوجیما که موافق هستید یا نه! جدا من نمیفهمم چرا فکر می کنه بازی رو از n سال پیش نمایش بده و ملت رو انقدر تو خماری بذاره که کی میاد آخر سر چیز خوبیه !
بازخورد مثبتی نداره این اذیت کردن ها و من مطمئنم تو نمره دهی و نهایتا احساس رضایت مشتری تاثیر بدی میذاره این سیاست.

منم دقیقا با شما موافق هستم این روشی که کوجیما داره پیش میگیره زیاد قابل قبول نیست نباید بین اولین نمایش رسمی بازی تا انتشارش فاصله زیادی بی افته (دو سه سال شده تا الان) اینطوری دو حالت داره یا گیمر از بازی سرد میشه (که برای بازی های کوجیما صدق نمیکنه این مسله) یا اینکه توقعاتش به شکل فضایی بالا میره (دقیقا این مسله سره این بازی کوجیما صدق میکنه) این بلا گریبان گیر متال گیر رایزینگ هم امد فاصله طولانی مدت نمایش های اولیه تا زمان عرضه در نهایت به ضرره بازی تموم شدش .
نهایت که یک بازی بزرگ از زمان رونمایی تا عرضه بخواد فاصله داشته باشه یک سال و نیم یا نهایتا دو سال هست نه اینکه الان وارده سال سوم شدیم حتی تاری عرضه رو هم مشخص نکرده.

- - -ویرایش - - -

منظور شما این هست که تریلر و اطلاعات کمی از بازی میاد این روزها؟

نه یعنی اینکه واقعا وقتش هست بازی عرضه بشه دیگه خیلی بین نمایش اولیه بازی تا الان فاصله افتاده
 
بودن بازی هایی که روی نسل ۷ کنسل شدن تا تمام تمرکزشون رو نسل ۸ و کیفیت اصلی بازی باشه . نمیدونم والا
مگه چقدر سود داره نسل ۷ ؟ عناوینی مثل دراگون ایج بیشترین میزان فروششون نسل ۸ بوده یه درصد خیلی خیلی کم واسه ایکس باکس ۳۶۰ و پلی ۳ بوده
فقط امیدوارم نسل ۷اشون هم خوب باشه تا همه بتونن لذت ببرن ازین عنوان بزرگ.

اتفاقا بنظر من نسل ٧ فروش بيشتري ميكنه
خودت يه نگاه به اطرافيانت بنداز، بيشتر ٣ دارن يا ٤؟
بيشتر ٣٦٠ دارن يا ١؟
البته نبايد اين مسئله رو ناديده گرفت كه امار فروش نسل ٧ بدليل هك شدن كنسولا غير واقعي ميشه
ولي هستن هنوز كسايي تو همين ايران شرافتمندانه بازي اورجينال تهيه ميكنن



"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 
منم دقیقا با شما موافق هستم این روشی که کوجیما داره پیش میگیره زیاد قابل قبول نیست نباید بین اولین نمایش رسمی بازی تا انتشارش فاصله زیادی بی افته (دو سه سال شده تا الان) اینطوری دو حالت داره یا گیمر از بازی سرد میشه (که برای بازی های کوجیما صدق نمیکنه این مسله) یا اینکه توقعاتش به شکل فضایی بالا میره (دقیقا این مسله سره این بازی کوجیما صدق میکنه) این بلا گریبان گیر متال گیر رایزینگ هم امد فاصله طولانی مدت نمایش های اولیه تا زمان عرضه در نهایت به ضرره بازی تموم شدش .
نهایت که یک بازی بزرگ از زمان رونمایی تا عرضه بخواد فاصله داشته باشه یک سال و نیم یا نهایتا دو سال هست نه اینکه الان وارده سال سوم شدیم حتی تاری عرضه رو هم مشخص نکرده.

- - -ویرایش - - -



نه یعنی اینکه واقعا وقتش هست بازی عرضه بشه دیگه خیلی بین نمایش اولیه بازی تا الان فاصله افتاده

Guys, it's ****ing MGS, not Thomas Was Alone!

مطمئن باش اين بازي توقع فضايي همه رو تأمين ميكنه!
رايزينگ هم يه بازي معمولي نبود! از معدود بازيهاي ٦٠ فريم بر ثانيه نسل قبل بود. اين كار كوچيكي نيست كه تو يه سال جمع شه.
قبول دارم متال گير طولاني شده عرضه اش، ولي هنوز ١ سال از تاريخ اخرين MGSاي كه ريليز شده نميگذره، تازه اونا ريليز بر روي استيم هم داشتن چند وقت پيش.
ديگه همه از كيفيت بالاي بازي خبر دارن، ما كه اين همه صبر كرديم، بازم بياين حمايتشون كنيم واسه چيزي كه ميدونيم ارزش صبر كردن داره.
ماها فن هاي يه بازي معمولي نيستيم، مطمئنم نتيجه كار كوجيما و تيمش بيش از تمام mgsها ماندگار ميشه، و من خيلي خوشحالم تو دوره اي زندگي كردم كه با تمام فن هاي كوجيما و mgs ماهها منتظر مونديم تا پشت كنسولامون بشينيم و شاهد يه شگفتي ديگه باشيم
We are fan of awesomeness


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 
سازنده‌های MGO یه سری تصویر از کارشون روی بازی منتشر کردن و تو توئیتر به سوال بعضی از طرفدارها جواب دادن. این جواب‌ها یه سری اطلاعات می‌ده؛ اول اینکه قبل از ماه می باید منتظر خبرای جدیدی از بازی باشیم، مپی که توی تریلر بازی نشون دادن تو بازی نهایی هم هست و در آخر اینکه بازی ماموریت‌های PvE Co-Operative نداره و فقط PvE هست.

Kojima-Productions-LA-Studio-MGO-Lead-Animator.jpg



بله همین امسال میاد. ولی هنوز دقیق معلوم نیست چه ماه و چه روزی.

هنوز فكر ميكنم روزي كه gz ريليز شد اينم ريليز ميشه، يعني شب عيد خودمون


"When the time comes… I'll pull the trigger" ~ Big Boss
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or