درود

RTdzAAjT9.jpeg


به دلیل حساسیت های موجود روی داستان این بازی، صحبت در مورد هر گونه مساله ای در خصوص داستان، فقط در تگ اسپویلر مجازه. افراد خاطی بدون اخطار قبلی بن خواهند شد.

[TABLE="class: grid, width: 800, align: center"]
[TR]
[TD="align: center"]با انجام هماهنگی های لازم بنا بر این شد تمامی اخبار و حواشی MGSV از زمان معرفی تا زمان انتشار در این تاپیک به صورت طبقه بندی شده و منظم قرار خواهند گرفت. جدید ترین اخبار در ابتدای پست قرار خواهند گرفت. این پست تا انتشار بازی به روز خواهد شد.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


تمامی اخبار مربوط به The Phantom Pain

Sebtember1st - World wide Release
تاریخ عرضه به شمسی
: سه شنبه 10 شهریور 1394






نکته*
رنگ آبی : عرضه شده رنگ قرمز: هنوز عرضه نشده

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]MGSV نسخه اصلی[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]The Phantom Pain[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2015[/TD]
[TD]1 سپتامبر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 500, align: center"]
[TR]
[TD]مقدمه MGSV[/TD]
[TD]پلتفرم[/TD]
[TD]سال انتشار[/TD]
[TD]تاریخ دقیق انتشار[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PC[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 دسامبر[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD]Ground Zeroes[/TD]
[TD]PS3,PS4,X360,X1[/TD]
[TD]2014[/TD]
[TD]18 مارچ[/TD]
[/TR]
[/TABLE]







دانلود دو تریلر منتشر شده MGSV در E3 2015 + چهل دقیقه دمو از گیم پلی MGSV( بدون اسپویل داستانی )
به علت استقبال زیاد از دموی 40 دقیقه ای از گیم پلی MGSV هیدئو کوجیما در توئیتر خود تاکید کرد دو ویدیو گیم پلی دیگر هم منتشر خواهد شد که به احتمال زیاد ماموریت ها شبیه به گیم پلی تازه منتشر شده هستند با این تفاوت که با حالت های دیگر و در زمان های دیگر انجام خواهند شد تا امکانات دیگر گیم پلی و آزادی عملی که بازیکنان در بازی خواهد داشت را به نمایش بگذارد.








تریلر اول Ground Zeroes به زبان ژاپنی - در 25 ـمین سالگرد متال گیر ( روز معرفی بازی ) شهریور 91
تریلر دوم The Phantom Pain در همایش VGA - تریلری که نامشخص بود به سری MGS مرتبط است یا خیر
تریلر سوم Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - تریلری که مشخص می کند GZ و TPP در کل MGSV را تشکیل می دهند در GDC 2012 به همراه گیم پلی فرار از بیمارستان (TPP)
تریلری از گیم پلی و محتویات داستانی The Phantom Pain ذر E3 2013
دو گیم پلی از Ground Zeroes ( روز و شب ) + نسخه انگلیسی تریلر اول بازی در روز معرفی بازی در TGS2013
تریلر داستانی به همراه یک گیم پلی در نقشه افغانستان درE32014
گیم پلی افغانستان در شب به همراه قسمت مولتی پلیر ( دزدی از مادر بیس بازیکنان دیگر ) Gamescom 2014 + رونمایی از نسخه PC
تریلر داستانی + گیم پلی آفریقا + تریلری از DD سگی همراه بیگ باس در TGS 2014
رونمایی از Metal Gear Online جدید به همراه یک تریلر درVGX 2014






  • [*=right]بازی‌سنتر | اخبار | متال گیر سالید 5 ممکن است دارای Microtransaction باشد
    [*=right]Ground Zeroes مقدمه ای بر Phantom Pain خواهد بود.
    [*=right]اتفاقات بزگی در GZ رخ خواهد داد که باعث جلب توجه مخاطب شده قبل از اینکه داستان اصلی در Phantom Pain شروع بشه.
    [*=right]خوشبختانه حالت خاموش/روشن کردن برای حالت Slow Motion است و شما می توانید این آیتم را On/Off کنید.
    [*=right]در منوی بازی می توانید درجه سختی بازی را مشخص کنید Normal/Hard که شاید در انتهای بازی گزینه های دیگر هم باشد.
    [*=right]Ground Zeroes یک نوع tutorial برای Phantom Pain خواهد بود(Kojima دقیقا از واژه tutorial استفاده کرده و بنابراین هیچ شکی در این باره وجود ندارد)
    [*=right]داستان در Ground Zeroes محدود به شب های بارانی خواهد بود.البته شما میتونید زمان های دیگه ای از شبانه روز رو در ماموریت های جانبی ببینید ولی در Ground Zeroes چرخش شبانه روزی وجود ندارد.
    [*=right]در Phantom Pain طیف گسترده ای از امکانات (استخدام سرباز ها و ساختن پایگاه و ....) وجود دارد که بیشتر آنها در GZ وجود ندارند.
    [*=right]save data رو میشه از Ground Zeroes به Phantom Pain منتقل کرد و این مزایایی هم با توجه به تصمیماتی که در GZ گرفته اید در کل بازی برای شما خواهد داشت.
    [*=right]یکی از دلایلی که باعث شده Ground Zeroes به صورت جدا از بازی اصلی عرضه شود این است که بازی اصلی با توجه به گستردگی بالا زمان زیادی رو برای تکمیل نیاز داشته و تیم marketing در Konami تصمیم به عرضه این مقدمه بر بازی اصلی شده تا حداقل بازیکنان تجربه ای با MGS داشته باشند.
    [*=right]Kojima پاداشی به کسانی که هر دوی Ground Zeroes و Phantom Pain رو خرید کنند خواهد داد .البته در این مورد هیچ جزئیاتی تا به حال منتشر نشده.
    [*=right]Ground Zeroes و Phantom Pain از نمایشگر دوم مثل تبلت ها پشتیبانی میکنند که میشه مثلا برای دیدن نقشه از اونها استفاده کرد.البته کوجیما نگران عدم تمرکز بر بازی اصلی به دلیل نمایشگر دوم هست.

  • [*=right]Metal Gear Solid: Ground Zeroes به صورت رسمی در 25 ـمین سالگرد متال گیر رونمایی شد. ( شهریور 91 )
    [*=right]تریلری در مراسم VGA 2012 تحت عنوان The Phantom Pain پخش شد که کاراکتر اصلی اش شباهت زیادی با اسنیک داشت، بازی که سازنده آن را Moby Dick می دانستند اما پس از مدتی مشخص شد که TPP در واقع جزئی از MGSV است و این نمایش یکی از شوخی ها و بازی های کوجیما بوده است.
    [*=right]GZ به نظر نسخه ی فرعی از فرانچایز متال گیر بود اما در همایش VGA و با منتشر شدن تریلر The Phantom Pain و کمی سردرگمی هوادارن مشخص شد Ground Zeroes و The Phantom Pain به صورت مشترکاً Metal Gear Solid V را تشکیل می دهند.
    [*=right]تغییرات زیادی در بازی ایجاد شده محسوس ترین تغییر عوض شدن صدا پیشه معروف Snake ها David Hayter بود که جایش را به Kiefer Sutherland ( بازیگر اصلی سریال محبوب 24 ) داد. همینطور تغییر بازی از حالت خطی بود به Open World
    [*=right]این نسخه از بازی از موتور قدرتمند گرافیکی Fox Engine که ساخت کوجیما پروداکشن است استفاده می کند.
    [*=right]Ground Zeroes در سال 1974 و The Phantom Pain در سال 1984 روایت می شود.
    [*=right]هیدئو کوجیما مدتی پس از معرفی MGS:GZ در مورد تغییرات عمده در بازی صحبت کرد تغییراتی که باعث فروش بیشتر بازی در بازار می شود ( کم شدن کات سین ها و حذف مواردی چون شوخی و زیر سوال بردن مسائل سیاسی و مذهبی )
    [*=right]شعبه LA کوجیما پروداکشن افتتاح می شود و این شعبه کار بر روی نسخه آنلاین MGSV را بعهده دارد.
    [*=right]Harry Gregson Williams در MGSV حضور دارد.
    [*=right]بعد از مدتها مشخص شد MGSV: Ground Zeroes به عنوان مقدمه MGSV در بهار 2014 منتشر خواهد شد.
    [*=right]هیدئو کوجیما پاسخی درستی در مورد حضور و یا عدم حضور سالید اسنیک در MGSV نمی دهد !
    [*=right]هیدئو کوجیما سورپرایز بزرگی برای بازیکنان در MGSV دارد.
    [*=right]یه سری اطلاعات در مورد بازی منتشر شده توسط شخص کوجیما
    [*=right]یکی در مورد تریلر گیم پلی که در TGS منتشر شده و فکر نکنید بازی مثل اون تریلر آسون !‌ در واقع بازی در اون تریلر توسط کسی انجام می شده که راه و چاه بازی رو بلد بوده و خودش بازی رو ساخته !! برای همین طوری حرقه ای بازی کرده که هر کسی احساس می کنه بازی آسون که در واقع اینطور نیست
    [*=right]شما می تونید از هلیکوپتر استفاده های مختلفی کنید نجات اسیرها, فرار از کمپ و .. که محل مختلف هایی می تونید برای این گزینه انتخاب کنید که بعضی از این منطقه ها با درصد خطر بیشتری هستند که شما باید با دشمنان درگیر بشید تا هلیکوپتر را نابود نکنند و یا محل های امن تری را انتخاب کنید که احتمال دیدن شما کمتر وجود داشته باشد. شما در Ground Zeroes یک هلیکوپتر دارید اما در Phantom Pain هلیکوپترهای زیادی در اختیار دارید.
    [*=right]سیستم مارک کردن به هیچ عنوان شبیه بازی SC نیست و در واقع این آیتم باعث می شود شما برنامه ریزی و استرازی دقیقی رو برای انجام دادن Mission داشته باشید. به هر حال اگر از مارک کردن خوشتان نمی آید می توانید از این آیتم در بازی استفاده نکنید.
    [*=right]درست است که GZ یک مقدمه است و شاید چندین ساعت گیم پلی را در بر داشته باشد اما اگر بازی را کامل کنید می توانید ساعت های سرگرم شود مراحل جانبی را انجام دهید و همه چیز را کشف کنید.
    [*=right]شما می توانید موزیک های خودتون رو داخل Walkman بازی کنید

  • [*=right]اسنیک بسیار سریع تر شده و می تواند از صحره ها بالا رفته و یا به بالا برود
    [*=right]سیستم کدک بازی به طور کلی عوض شده است و باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]نقشه بازی بر روی تبلتی به نام Idroid قرار دارد و این آیتم هم باعث متوقف شدن بازی نمی شود.
    [*=right]طبق گفته کوجیما این بازی سعی در شبیه سازی واقعیت را دارد، کات سین ها کمتر شده اند.
    [*=right]اسنیک با فوکوس کردن روی دشمنان می تواند آن ها را مارک کند با این آیتم شما از فاصله و محل دقیق دشمنان حتی از پشت دیوارها هم مطلع هستید.
    [*=right]رابط کاربری بازی با تغییرات عمده ای روبرو شده، منو اسلجه ها چیزی شبیه به GTAV شده است.
    [*=right]علامت تعجب در بازی در زمانی که دشمنان شما را می بیند دیده می شود از فعلاً خبری از جعبه معروف MGS نشده است.
    [*=right]فنون CQC در بازی هستند با کمی تغییرات.
    [*=right]خون اسنیک به صورت خودکار در آمده است و خبری از Ration ها نیست.
    [*=right]به گفته کوجیما امکانات اضافه شده به بازی به این معنا نیست که MGSV بازی آسانی باشد.
    [*=right]شما می توانید بین چندین سوال یکی را در حین بازجویی از دشمنان انتخاب کنید.
    [*=right]شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا بعضی از شخصیت ها زنده بمانند و یا کشته شوند که البته این تصمیم گیری شما باعث پارادوکس در داستان نمی شود. سعی شده کات سین ها در حین بازی روایت شوند و تا جایی که می شود از توقف بازی جلوگیری شود.
    [*=right]با سیگار در The Phantom Pain می توانید سرعت بازی را زیاد کنید.
    [*=right]بازی دارای چرخه شبانه روزی است هر 6 ساعت در دنیای واقعی 24 ساعت در MGSV است، آب و هوا در بازی به صورت Real Time است
    [*=right]شما می توانید در بازی از میان میلیون ها راه که دارید حرکت کنید و استراژی خودتان را انتخاب کنید.
    [*=right]داستان GZ بلافاصله پس از Peace Walker و The Phantom Pain نه سال پس از GZ
    [*=right]در The Phantom Pain شما می توانید کنترل یک Metal Gear کوچک را بعهده بگیرید ( انتهای تریلر E3 2013 )
    [*=right]Troy Baker صدا پیشه Ocelot در MGSV:TPP خواهد بود.
    [*=right]نسخه PC بازی منتشر خواهد شد اما در الویت نیست.
    [*=right]به نظر می رسد بازی با تغییرات عمده ای مواجه شده، کمتر شدن کات سین ها، حذف کدک، تغییر رابط کاربری و .. که به گفته کوجیما این تغییرات برای بدست گرفتن بازار بیشتر است.





به زودی .. !




















Fan Made Art








"برای آشنایی بیشتر با داستان کلی سری فرانچایز Metal Gear و همچنین داستان تمامی نسخه ها تا به Ground Zeroes از مقالات زیر استفاده کنید"



مقالات مرتبط با کلیت داستان Metal Gear Solid

1." داستان کامل سری Metal gear Solid " بر روی صفحه اصلی سایت " بازی سنتر "
بعد از پیشنهاد رفتن تاپیک پایین بر روی صفحه اصلی سایت تصمیم بر این گرفته شد تا تمامی تاپیک ویرایش شود که این کار انجام شد و پس از ویرایش نهایی سردبیر محترم فردین عزیز این داستان بسیار شکیل، منظم و رعایت جمله بندی و .. بر روی سایت قرار گرفت که می توانید از آن لذت ببرید.

2. تاپیک " داستان کامل Metal Gear Solid "
زحمات زیادی برای این تاپیک کشیده شده و کاملترین مرجع در مورد داستان متال گیر سالید به زبان فارسی در سراسر اینترنت است ( به زودی نسخه ویرایش شده بر روی صفحه اصلی سایت قرار خواهد گرفت )، البته این تاپیک به کمک دوستان زیادی از جمله سیاوش و عرفان عزیز که قسمت هایی از داستان رو نوشتند کارش رو به پایان رسوند که باز هم از زحمات این عزیزان تشکر می کنم.

3.Solid Snake یا Big Boss ؟ کدامیک زجر بیشتری کشیده اند ؟!
تاپیکی سختی ها و ملالت های این پدر و پسر را در نسخه های مختلف MGS روایت می کند به همراه یک نظر سنجی ( نظر سنجی بسته شده است )

4." بهترین لحظات MGS3 به روایت تصویر "
بهترین لحظات Metal Gear Solid 3 که در قالب عکس و بدون هیچ توضیحی در این بلاگ جمع آوری شده.

مقالات مرتبط با Metal Gear Solid V


تاپیک " کامل ترین اخبار از MGSV "
تمامی اخبار در رابطه با MGSV در این تاپیک قرار خواهد گرفت، از زمان معرفی تا انتشار این تاپیک آپدیت خواهد شد.


1.نگاهی اجمالی بر تریلر MGSV
تحلیل تریلر مربوط به معرفی بازی در 25 ـمین سالگرد Metal Gear در سال 2012 و همچنین تریلر The Phantom Pain در VGA و GDC

2.تحلیل تریلر MGSV
تریلر مربوط به E3 2012 که در کنفرانس مایکروسافت پخش شد، البته تریلر اصلی مد نظر بوده ( Red Director )

3.Zero VS Big Boss جنگ اصلی و خونین
حدس و گمان در مورد دشمن اصلی در MGSV

4.بزرگترین پیشنمایش ( Metal Gear Solid V ( Ground Zeroes & The Phantom Pain
تحلیل کلی تمامی تریلر ها و گیم پلی های MGSV از ابتدا تا TGS 2013

5.کدام شخصیت های در MGSV:GZ حضور خواهند داشت؟
نظرسنجی تاپیک بسته شده

6.تحلیل داستانی MGS: Ground Zeroes
این تاپیک مدتی بعد از انتشار GZ تاسیس شد که زحمت بیشترش رو بهروز ( Behrooz) عزیز کشیده که زحمت ترجمه تمامی دیالوگ ها، کات سین ها و نوار کاست های بازی کشیده. به همراه نقد کوتاه ( داستانی ) بنده و تحلیل داستان GZ و پیش بینی ها ..

7.تحلیل تریلر E3 2014
در این تاپیک تریلر داستانی E3 2014 مورد تحلیل قرار داده شده و حدس و گمان ها بررسی شده.

8.پایان یک حماسه؟
بعد از مشخص شدن تاریخ انتشار MGSV هیدئو کوجیما اعلام کرد که دیگر قصد ساخت و ادامه سری متال گیر سالید را ندارد! در این مقاله سعی شده دلایلی که دال بر این اتفاق است را مورد بررسی قرار دهیم.

9.من یک هیولا هستم!
نگاهی به تغییراتی که ممکن است در شخصیت رئیس بزرگ در فانتوم بیافتد.

کپی تمامی مقالات بالا فقط با ذکر نام " بازی سنتر " و نویسنده " امید درکه " مجاز است.


نتایج نظر سنجی های تاپیک




وبسایت رسمی Metal Gear Solid V
این پست به مرور زمان کامل و همچنین با منتشر شدن اخبار جدید آپدیت خواهد شد.
کپی تمامی مطالب این تاپیک با ذکر نویسنده و منبع بلامانع است
 
آخرین ویرایش:
کنار رودخانه خودت گفتی بهوش میاد ! . دوباره برو ببین سرش توی آب نیست و وقتی بهوش میاد بیشتر از چندین ساعت گذشته . بله از ND صحبت میکنیم که استاندارد تعیین میکنه . چرا دموی E3 ؟ چرا گیم پلی نه ؟ نمایش PSE آب هم داشتیم .
1)سر نیت زیر آب میره ولی بعضی قسمتهاش خیس میشه
2) وقتی بیرون میاد همه ی سر کامل خیس نشده و پشت سر خیسی بیشتری دیده میشه . (به لباس هم دقت کنید)
3) وقتی مشت رو به دهان مبارک میزنه آب به زیبایی پخش میشه
(بماند جزییات تکنیکی)

9148tg6twblujme7tfsu.jpg


lzo8ywi4azn2td7w3329.jpg


hidq4okdq8e7fb963nwf.jpg


در مورد حرف بعدیت که مهم نیست ! شاید بخاطر اینه که انتظار بیشتر از این نداری :d . ولی من از بازیهای بزرگ و استودیوهای بزرگ انتظارات خیلی بیشتر از این دارم . ND مثلا بگه حالا موهای سینه نیت در جهت وزش باد حرکت نکنه یا چزییات شلوار حتی به چشم نیاد چه اهمیتی داره ؟ چرا زحمت الکی ؟ سریعتر بدیم بیرون چون اسم بازی بزرگه فروش قبلیشو تکرار میکنه ! . این حرف (مهم نیست) به هیچ عنوان در مورد بازیهای بزرگ و مهمتر از اون استودیوهای بزرگ صدق نمیکنه .

در مورد نکات مثبت وقتی صحبت میکنم که TPP رو بازی کنم . (از یک مپو 17 دقیقه مرحله اصلیو 30 دلار چی بگم ؟ :d)
یکبار و برای همیشه..درسته کنار رودخانه بهوش امده در واقع غرق شده که آب اونو کشونده پس یعنی سرش هم توی اب بوده اما وقتی بهوش میاد موهاش دست نخورده ست (جلوی موهاش) ...در باب MGS مثلن شما انتظار دارید که که وقتی آب به سرش می خوره باید خیس بشه در نتیجه باید موهاش نیز بهم ریخته باشه حتا آنچارتد نیز چنین نیست برای اینکه اگر باشه وقتی از گیم پلی به کات سین می رسیم نیز باید چنین باشه و در آب و هوای دیگر دست خوش تغییر باشه (من چنین بازی سراغ ندارم)..اگر قرار بود تا مغز و استخوان به جزئیات بپردازیم اونوقت کاری مانند GTAV شاید حتا به متای 90 نمی رسید..
این نکته را هم بگم نباید از بازی های بزرگ انتظار مشترک داشت در حالی که سبک ها متمایزِ, مثلن در MGS هوش مصنوعی یکی از مهمترین فاکتور هاست در آنچارتد اما در اولویت نیست که بدلیل تفاوت در سبکِ...
به هرشکل نظرتان محترمه منم تنها خواستم کمی دیدگاهتان را روشن کنم..این را هم اضافه کنم در باب سختگیری که دارید اگر از شما بیشتر سختگیر نباشم کمتر هم نیستم...وقت خوش

- - -ویرایش - - -

Yessss happy new year and ready for REVENGE
 
استاد فعلا دهنشون پره نمیتونن اعلام کنن تاریخو :d

okcgl0792cmfwnno8rjm.jpg


8e7r5n6cws5hj55yqg1v.jpg


بعضیا حد خودشونو نگه دارن :d . اگه پستم مشکلی داشت یا ایرادی توش بود خود ناظم نظر میدادو پاکش میکرد . اهل اسپمو ترول نیستم و علاقه ای به کش دادن موضوع ندارم . یه مدت مرخصی بودی :d پوستت مث اینکه خوب برنزه نشده :d . منو توی لیست سیاه بزار تا دیگه پستای مسخرمو نبینی توی هیچ تاپیکی تا یوقت حال جنابعالی مکدر نشود :d
 
سلام بچه ها...

یه سوال داشتم؟ معمای تشخیص هویت این آقای Skull Face حل نشد؟ احتمال این نمیره که این شخص Solidus Snake باشه؟ میدونم که از لحاظ Time Line به هیچ وجه جور در نمیاد ولی...
 
سلام بچه ها...

یه سوال داشتم؟ معمای تشخیص هویت این آقای Skull Face حل نشد؟ احتمال این نمیره که این شخص Solidus Snake باشه؟ میدونم که از لحاظ Time Line به هیچ وجه جور در نمیاد ولی...

شما جواب خودت رو میدی بعد با یه ولی ... می خوای جواب رو ببری زیر سوال؟ به هیچ عنوان اون Solidus Snake نیست.

یه چیزی نگرانم کرده
:|
نکنه بشینیم پای این بازی و یه هفته ای تموم شه
:|
گیمپلیش رو نگفتن چقدره؟
+خدا کنه مولتیپلیرش system link (لن) داشته باشه

این بازی طبق گفنه کوجیما بزرگترین نسخه این سری است، با نقشه های خیلی طولانی و به گفته خود کوجیما حتی در حال حاضر این بازی برای پلیرها خیلی بززگ ِ و نگران که امکان داره خیلی نتونن به پایان برسوننش!

بزارین خیلی ساده بگم چون این بهونه ای شد که در مورد این عکس صحبت کنم، عکسی که فکر کنم خیلی ها متوجه نشدن منظور از نشان دادن اون خطوط نسخه های قدیمی تر بر روی نقشه افغانستان چی بوده.

این عکس و نقشه افغانستان در TPP هست ( یکی از نقشه های بازی )



قسمت بیشتر این نقشه مات شده که اون بدلایل امنیتی و اسپویل نشدن مپ این کار انجام شده. می بینیم که تمام نسخه های سری MG و MGS در نقشه هستند و از پایین با خطوطی نشان داده شدند که هرکدام به اندازه ای در نقشه خرکت کردند. MGS4 و PW پیشرو تر از بقیه نسخه ها و MG و MG2 از همه کوچکتر.

منظور از این خطوط چیست، خب بازی مثل Ground Zeroes یک مقدمه بود که در واقع یک Open World کوچک محسوب میشه و خطی نیست و وقتی بر روی نقشه دقت کنید می بینید دقیقاً به اندازه کمپ امگا در مقیاس با نقشه افعانستان در کنار نقشه قرار دارد و این به نوعی هم بزرگی یکی از نقشه های TPP را نشان می دهد و هم ثابت می کند حرف کوجیما که TPP حدود 300 برابر GZ است زیاد بیراه نبوده.

نسخه های قدیمی تر به علت خطی بودن شما در هر مرحله و ACT به صورت عرضی نقشه بزرگی نداشتید و خیلی محدود بودید و مجبور به حرکت در یک خط مستقیم و از پیش تعیین شده و دقیقاً طیق همین معیا کل مپ ها و مسیرهای بازی های نسخه خطی قبل تر نسبت به مقیاس نقشه افقانستان کشیده شده، MGS4 و PW از این حیث بزرگترین بازی های خطی بودند، شما آنها را در چه تایمی تموم کردید؟ خب حالا نگاه کنید کل مسیر و نقشه این دو نسخه در مقابل یکی از نقشه های TPP چقدر هستند، از نظر عرضی که هیچ حرفی برای گفتن ندارند و از نظر طولی کل مرحله هاش هر نسخه را هم که متر کنید و یکجا جمع کنید به اندازه نقشه افقانستان که تنها یکی از آن نقشه ها هستند نمی شود.

خب، حالا چقدر طول میکشه تا بازی رو تمام کنید؟!
 
شما جواب خودت رو میدی بعد با یه ولی ... می خوای جواب رو ببری زیر سوال؟ به هیچ عنوان اون Solidus Snake نیست.
نه رفیق، قصدم به هیچ عنوان زیر سوال بردن ـه جواب نبود ;) اون "ولی..." رو به خاطر کارهای عجیب و غریبی که Kojima انجام میده گذاشتم. هرچند که این کار خیلی غیر محتمل هستش... :d
 
یک شایعه ای اومده بیرون که به نظر من صد در صد درسته، توئیت بالارو دقت کنید بجای 5 سال 2015 از V استفاده کردند و یک May مشکوک هم اول جمله گذاشتن
میگن چون امسال 2015 است و در واقع سال V ـه، بخاطر همین V بازی در V/V/201V عرضه خواهد شد! :دی خیلی هم کوول ِ !
 
یک شایعه ای اومده بیرون که به نظر من صد در صد درسته، توئیت بالارو دقت کنید بجای 5 سال 2015 از V استفاده کردند و یک May مشکوک هم اول جمله گذاشتن
میگن چون امسال 2015 است و در واقع سال V ـه، بخاطر همین V بازی در V/V/201V عرضه خواهد شد! :دی خیلی هم کوول ِ !
آره دیگه ریلیزو لو دادن قطعا :d اما بعید بود اینا تو یه توئیت اینجوری اطلاعات بدن از بازی /:)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or