دقیقا کدوم بخششو توی هیچ گیم دیگه ای ندیدید ؟فاقد گیم پلی درست؟
انصافا گیم پلی mgsv ای که 2015 منتشر شده تو هیچ گیم دیگه ای (حداقل تو فرنچایز های معروف) ندیدم
البته فولتون از واقعیت برداشته شدهدر مورد بالن و فرستادن سرباز به هوا صحبت کردید که خب این موضوع در ساختار بازی هیچ ایرادی نداره.
یعنی اگر peace walker رو بازی کرده باشید, به اون تاثیری که روی گیم پلی داره کاملا متوجه میشید.
ترکیب و ایجاد تیم های مختلف در بخش های مختلف برای کارهای مختلف
درضمن متال گیر در همه نسخه ها یک قسمت فان هم داشت.
الان مثلا رفتن داخل بشکه یا جعبه وسط میدان جنگ چیز عادی هستش؟ نه نیست و رفتن به هوا توسط بالن هم ترکیبی هستش که فقط کوجیما میتونه اونو دربیاره.
در مورد متال گیر ۵ تا انتقادی میشه که بازی کلی ایراد داره میرن پشت متا میگن اگه این واقعا بد بود هیچوقت منتقدا نمره بالا نمیدادن بعد همینا در مورد اخرین بازی استاااد همون شبیه ساز پیاده رویه که نمره های پایین تری گرفت و کم تر از حد انتظار ظاهر شد یهو میگن نظر منتقدا مهم نیست اینا نتونستن استااد و درک کنن
اینا همین قدر مبتذل و بی منطقن
بساط این متا و جوایزم که چندین سال بهش اویزونید هم با اومدن استارفیلد جمع میشه
همیشه برام سوال بوده متا میاد تلاش سازنده رو ارزش گذاری میکنه و دستاوردهایی که داشته چه طورgta یا rdr که ساختنشون اون همه زحمت داره و یک دستاورد فنی باید متای یکسانی با زلدا داشته باشن
نمیگن زلدا بازی خوبی نیست ولی چرا باید اونا ۹۶ یا ۹۷ بشن زلدا هم ۹۶ بشه
مشکل شما اینه که فکر میکنی ip های سونی به تنهایی مجاب کنندس
دوست عزیز صرف گرفتن متای بالا و جوایز که تضمین کننده فروش خیلی بالا و مداوم نیس
تو دنیایی که اکثر گیمر ها به فکر بازی های انلاینن و پول بابتش میدن ip هایی مثل cod و ... که تایین کنندن نه متا و جوایز
خوب میگفتی چی مبتذل؟واقعا اندریت ترین بازی امسال اصلا حقش این متا پایین نیست
گرافیک عالی گیم پلی مناسب داستانشم خوب متا بالای ۸۰ حداقل چیزی که لیاقتشو داره
واقعا دیگه سیستم نمره دهی منتقدا خیلی عجیب شده
+++++کلا هر چند وقت یه بار ازین نوع یوزرهای اتنشن سیکر پیدا میشن تو فروم همشونم تو دو تا چیز مشترکن. مخالفت بدون منطق و هارش و فرار کردن وقتی بقیه ریپلای میکنن. پس نظر من این که انرژیتون نذارید با همچین افرادی بحث کنید چون این افراد برای بحث نیومدن.
انیمیشن خشک انصافا نداشتدقیقا کدوم بخششو توی هیچ گیم دیگه ای ندیدید ؟
توی گیم پلی که هوش مصنوعی اشکالات زیادی داره
شاهد عدم توازن در بازی هستیم وقتی کوایت همراتون میشه رسما ابکی میشه بازی خیلی راحت از فاصله دور رنده میکنید ان پس سی رو اگر انتخاب کنید کسی همراهتون نباش باز خودش یه مشکلات دیگه رو فراهم میکنه
انیمیشن ها که به غایت خشک طراحی شدن که واقعا به حس حال بازی لطمه میزنه
بازی تکلیفش با خودش معلوم نیس فانتزی یا ریل
المان های مخفی کاریش به نسبت رقباش کمتر
دیگه از کجاش بگم برات
تازه این برای متال گیر ۵ که فنای کوجیما میگن بهترین گیم پلی داره بین بازی هاش بازی های دیگش که کلا تعطیل هستن توی این بخش
من غیر MGS V بقیه رو بازی نکردم واسه همین خیلی اطلاعات ندارم از سری.
View attachment 295304
این چرا اینقد بی ریختهMutation ـی چیزی هست؟ ربطی به Lore داره؟
تمساح پوزه بلند دیدم ولی یادم نمیاد دیگه اینقد بلند این شکلی، بعد انگار یه جوریم هست انگار به پوزش رسیدن دیگه خسته شدن گفتن کش بدیم دراز شه چهار تا دندون بزاریم وسطش، شبیه اره برقیه بیشتر![]()
![]()
عجب چیز زشتیه.
دقیقا کدوم بخششو توی هیچ گیم دیگه ای ندیدید ؟
توی گیم پلی که هوش مصنوعی اشکالات زیادی داره
شاهد عدم توازن در بازی هستیم وقتی کوایت همراتون میشه رسما ابکی میشه بازی خیلی راحت از فاصله دور رنده میکنید ان پس سی رو اگر انتخاب کنید کسی همراهتون نباش باز خودش یه مشکلات دیگه رو فراهم میکنه
انیمیشن ها که به غایت خشک طراحی شدن که واقعا به حس حال بازی لطمه میزنه
بازی تکلیفش با خودش معلوم نیس فانتزی یا ریل
المان های مخفی کاریش به نسبت رقباش کمتر
دیگه از کجاش بگم برات
تازه این برای متال گیر ۵ که فنای کوجیما میگن بهترین گیم پلی داره بین بازی هاش بازی های دیگش که کلا تعطیل هستن توی این بخش
البته واسه این که پلیر نچسبه به این حرکت یادمه این ساپورت ها gmp زیادی میخواستاها دقيقا يه مشكلي كه من داشتم همين بحث مبارزه از حالت دور با هواپيما و هليكوپتر بود
يعني راحت فرا ميخوندي و بيس رو نابود ميكرد
و خيلي زده شدم از اينكار چون عملا تو بازي انگار نقشي نداشتي و براي همينم ادامه ندادم
____
حالا در كل اميدوارم اين ريميك خوب در بياد و كونامي هم بتونه مسير كپكامو برن هر چند فاصلشون در حال حاضر زياده خيلي
واقعا چیزی نمیشه گفت.خب.. مشخص شد که "بازگشت صداپیشه ها"یی در کار نیست و صرفا قراره تماما از فایلهای صوتی نسخه اصلی (2004) استفاده بشه، بدون ضبط حتی یک لاین دایالوگ جدید!
-RIP-
من تا جایی که یادم میاد Snake Eater بشدت خوب مونده. و بنظرم چه بهتر که به دیالوگ ها دست نزنند، تیم کونامی توان نوشتن دیالوگ بهتر از کوجیما رو نداره.واقعا چیزی نمیشه گفت ، شکل ادا و بیان یکسری شخصیتها واقعا نیاز به مدرن شدن داره که از اون حالت کمیک طور در بیاد.
یکسری دیالوگها هم واقعا نیاز حذف شدن داره.
بس که شعارگونه و پفکیه.
واقعا RIP.
این طوری که داره پیش میره، احتمالاً با یه چیزی شبیه بازیهای Bluepoint طرف هستیم که تقریباً کل بازی همونه ولی با گرافیک بهتر.خب.. مشخص شد که "بازگشت صداپیشه ها"یی در کار نیست و صرفا قراره تماما از فایلهای صوتی نسخه اصلی (2004) استفاده بشه، بدون ضبط حتی یک لاین دایالوگ جدید!
-RIP-