پستم در دست تغییرات بود.من تا جایی که یادم میاد Snake Eater بشدت خوب مونده. و بنظرم چه بهتر که به دیالوگ ها دست نزنند، تیم کونامی توان نوشتن دیالوگ بهتر از کوجیما رو نداره.
هایپ اینکه ریمیک MGS3 بدون کوجیما ساخته شه؟؟؟آقا یه عمر هایپ بودیم دارید میزنید تو برجک ما![]()
مگه ریمیک re4 با حضور میکامی انجام شد؟هایپ اینکه ریمیک MGS3 بدون کوجیما ساخته شه؟؟؟
بعد کونامی حدود ده سال پیش تمرکزشو برد روی قمار و بازی های موبایل
با این تفاسیر عمرا بتونه ریمیک خوبی بسازه.
من احتمال یه فاجعه با متای ۴۰-۵۰ رو بیشتر میدم چون اصلا این ریمیک کار خود کونامی و ویرتوس نیست اونم با این گدابازیا که کونامی درمیاره. مشکل اینکه نمیخوان پول پاش خرج کنن از نبود کوجیما هم مهمتره که همون ثانیه آنونس با مشخص شدن سازنده شخمی مشخص شد و بعد معلوم شد خبری از صداگذاری جدید نیست و از این به بعد هم مدام فقط اخبار ناامیدکننده از این دست میاد مطمئن باشید
وضعیت کپکام و کونامی خیلی متفاوته و برای همین ریمیک RE4 بدون میکامی هم خیلی فرق میکنه با ریمیک MGS3 بدون کوجیما.مگه ریمیک re4 با حضور میکامی انجام شد؟
این طوری که داره پیش میره، احتمالاً با یه چیزی شبیه بازیهای Bluepoint طرف هستیم که تقریباً کل بازی همونه ولی با گرافیک بهتر.
با این تفاوت که Bluepoint سراغ بازیهایی میره که یا گیمپلی خاص دارن (مثل Shadow of the Colossus) یا هنوز هم گیمپلیشون خیلی خوب مونده (مثل Demon's Souls)، ولی این قضیه برای MGS3 جواب نمیده.
این بازی هیچ شباهتی به ریمیک RE4 نداره دوست عزیز حتی یک درصدمگه ریمیک re4 با حضور میکامی انجام شد؟
کسیم مونده باشه معلوم نیست تو اون دیوونه خونه کلا چیزی ازش دربیاد یا نهاصلاً معلوم نیست چند تا بازیساز متوسط به بالا (حالا نه خیلی عالی) توش موندن که بتونن از عهده پروژهای مثل بازسازی MGS3 بربیان.
اما جدا حساب بلوبر از اینها جداست.کارنامه سازنده های MGS3 Remake و SH2 Remake و SH Ascension:
View attachment 295401
View attachment 295402
View attachment 295403
![]()
من بی انصاف نیستم قبول دارم اون بازیها خوبن البته نه از بهترینها در حد همون یه گیم خوب که بشه نمره ۷ یا ۸ بهش داد و تموم کرد و صد البته مثل SH تو زمان خودش سلیقه های زیادی رو پوشش نمیدن اون زمان ما کنار یا به هوای رزیدنت اویلهای ایزومتریک اینا رو میرفتیم هم زاویه دوربینشون شبیه بود هم گیم پلی معمایی و اکشن که البته دز اکشن پایینتر بود. خودم و دوستام اینطوری بودیم کلا بازیش شناخته شده بود تو ایران و چیزی نبود زمان خودش مثل اینا سلیقه ای باشهاما جدا حساب بلوبر از اینها جداست.
درسته بهترین استودیوی این سبک نیستن و شاید تو ریمیک SH2 هم خرابکاری کنن ولی واقعا استودیوی قابل دفاعی هستن.
اینکه ضعیف ترین ساختشون رو برجسته کنی که نشون بدی خیلی داغونن بنظرم بی انصافیه.
همین کپکام که الان میپرستنش کلی بازی داغون از همون استودیوهایی داره که بازیهای درجه یک هم ساختن .
از کلی مثال دیگه هم هست.
اینها Layers of Fear ساختن ، همینطور Observer که یکی از بهترین بازیهای سبک وحشته.