Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
تریلر بازی در حالت کلی به نظرم قابل قبول بود. این وسط یه سری نگرانی ها و نکات مثبتی میشه برداشت کرد.
اول اینکه انیمیشن های بازی به صورت واضح بهتر شده و مشخصا یه جورایی از انیمیشن های mgsv کش رفتن. مثلا کاور گیری تو بازی اصلی خیلی کلانکی بود ولی تو V اومدن خیلی رون تر کردن یعنی با نزدیک شدن خودش میرفت تو حالت کاور. یا مثلا کرانچ راه رفتن یا نشسته راه رفتن تو بازی اصلی نبود ولی اینجا اضافه شده. حالا این قضیه خودش باعث نگرانی هست چون گیم دیزاین بازی برای کرانچ طراحی نشده و به کرانچ رفتن تو نسخه اصلی نیاز زیادی نبود مگر اینکه تغییر داده باشن مثلا فولیژ رو بلندتر کرده باشن و اینا. و حتی این نگرانی برای من وجود داره که بالانس سختی بازی با این تغییرات بهم بریزه.
گرافیک به نظرم خوب بود. اگر تمام اکوسیستم بازی رو بتونن با همین گرافیک دربیارن به نظرم میتونه حس پویایی خوبی ایجاد کنه.
به هر حال فعلا برای نتیجه گیری کمی زوده چون بیشتر مکانیزم های بازی مثل استتار و درمان و شوتینگ بازی هنوز نشون داده نشده ولی تا الان از انتظارات من بالاتر بود.
 
آخرین ویرایش:
راضی بودم.
توقعی زیادی ازشون نیست. خوشحالم که قرار نیست چیزی رو جز گرافیک تغییر بدند و این خودش خیلی خوبه.

برام مهم نیست مکانیزم ها قدیمی هستند. فقط دوست دارم بازی رو با گرافیک بالاتر تجربه کنم.
 
تریلر خوب بود, فقط یکم مصنوعی بنطر میرسید
نمیدونم شایدم من اینجوری فکر میکنم, نبود رنگ سبز نسخه اصلی و جا به جاییش با نورپردازی واقع گرایانه یجوری شده
اما اونقدرا هم بی فکرانه نیست, با اینکه Aim شوم شخص بازی رو نشون ندادن, اما مه و نورپردازی جدید محیط, کار پلیر رو سخت میکنه برای شلیک.
انیمیشن هاش که کپی پیست mgs5 فقط بهتر, البته اینم یادتون باشه که تریلر in engine, و این انجین یعنی ممکنه که انیمیشن دانگرید بشه, ورژن 3DS هم تو تریلر این انجینش, است هاش شبیه پیس واکر بود ولی بازی عرضه شده ورژن دانگرید شده MGS3.

در کل معلومه که نخواستن هزینه کنن, آنریل رو هم صد در صد بخاطر هزینه نکردن برای انجین و البته نداشتن نیروی حرفه ای بکار گرفتن
اما بعید میدونم که تیم سازنده قصد دزدی یا ناامید کردنمونو داشته باشه, بنظرم دارن تلاششون رو میکنن, مشکل کونامیه.
قیافه اسنیک هم کاملا اوکی بود, شاید دوستان دقت نکردن که شخصیت نیکد اسنیک بعد از MGS3 ریدیزاین شد تا مردم بتونن بفهمن که کدوم سالید اسنیکه و کدوم بیگ باس, اینا هم دارن طبق همون فرمول پیش میرن تا جایی که متوجه شدم.

فقط میمونه بحث سانسور که اگه کرده باشن فنها متوجه میشن و دیگه بقیشم میدونید چی میشه, بعید میدونم پولی که از ESG گرفتن ارزش خشم فنها که صد در صد بوی کاتش میکنن رو داشته باشه.
محتویات هم نمیتونن حذف کنن, هر قسمت از آثار کوجیما یه خاطرست که فراموش نمیشه.
 
ببخشید خبری نشده پست دادم اما تا الان دوتا تریلر اومده و اطلاعات, ولی پست اول بروز نشده
بازی هم که جدید نیست و شناخته شدست و بغییر از اخبار راحت میشه ازش یه پست کامل درست کرد.

اگه درست نمیکنید میشه بدیدیش به من یا یکی که درستش کنه؟, تشکر.
 
جدی جدی یه سری (گرچه معدود-چون قدیما زمانی که از متال گیرهای استاد کوجیما یه عکسم میومد تاپیکشون و فروم میترکید-حال اینجا بعد اومدن تریلر یک صفحه هم جلو نرفته) پیگیر اینن؟؟؟

به خودتون بیاید یه کم.
 
اره بابا اصلا هیچ فرقی نکرده با نسخه اصلی فقط شیدر زده:

(تازه این پری آلفاست)

View attachment 316213
یه چیز درمورد نسخه اصلی بگم که تو همون زمان خودش من بازی کردم:
تو عالم نوجوونی اونموقع برای خودم ادامه MGS2 رو تصور میکردم تو یه جا مثل شادو موزس ولی با گرافیک بازیهای PC اون زمان که یه سر و گردن بالاتر بودن. MGS3 اومد از اون سطح تصوراتمم بالاتر بود. نه از لحاظ فریم و رزولوشن بلکه از لحاظ جزئیات. همین جنگل رو کوجیما واقعا با دقت ساخته بود. لباسای بیگ باس نسخه نسل شش بی اغراق یه سر و گردن بهتر نسبت به این زباله ریمیک طراحی شدن و...

در کل این ریمیک نیست بیشتر شبیه ماد گرافیک شخمی هست انصافا. من نمیدونم جای چه دفاعی داره با بودجه کم گرافیک بین نسلی نسل 7 و 8 ارائه بدن، وضع صداگذاری اون، گیم پلیم که مسلما این اساتید نمیتونن از پسش بربیان (طرف در حد استدیو سازنده مختار هم رزومه نداره)

آخرش میاد یه متای Mixed مایل به قرمز میگیره و محو میشه... این کونامی ده نسل دیگه هم با گرافیک واقعی! بسازه به پای ارجینال نمیرسه...

پ.ن: این دوستمون تاپیک انتقادات از اینجا کوت کرد منتقل شدم اینجا باز یه نگاهی انداختم صفحه قبلو
 
  • Like
Reactions: Taha75
کونامی می خواهد از روی کپکام اسکی برود و از بازی های قدیمیش با ریمیک کردن پول دربیاره اما نمی دونه داره یکجورایی گند می زنه (کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن) و تاثیر عکس خواهد داشت . فعلا که در منجلاب سایلت هیل 2 گیر کرده . بیانیه می دهند تریلر بیلد اولیه بازی بوده برای ماست مالی کردن و می ترسند تاریخ انتشار بدهند
 
کونامی می خواهد از روی کپکام اسکی برود و از بازی های قدیمیش با ریمیک کردن پول دربیاره اما نمی دونه داره یکجورایی گند می زنه (کار هر بز نیست خرمن کوفتن / گاو نر می خواهد و مرد کهن) و تاثیر عکس خواهد داشت . فعلا که در منجلاب سایلت هیل 2 گیر کرده . بیانیه می دهند تریلر بیلد اولیه بازی بوده برای ماست مالی کردن و می ترسند تاریخ انتشار بدهند
اصلا کپکام خدای ریمیک هست، دست به هر بازی قدیمی میزنه طلا میشه، کاش همه ی بازی های قدیمی محبوب رو بدن کپکام ریمیک کنه
آقای کونامی ( باید شیر باشی غرشت بلرزونه____ نمیاد با پارس سگ بارون)
کلا کپکام تقریبا همیشه تو سطح خوبی بوده، و تو تمام نسل ها تقریبا تو اوج بوده
فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
اصلا کپکام خدای ریمیک هست، دست به هر بازی قدیمی میزنه طلا میشه، کاش همه ی بازی های قدیمی محبوب رو بدن کپکام ریمیک کنه
آقای کونامی ( باید شیر باشی غرشت بلرزونه____ نمیاد با پارس سگ بارون)
کلا کپکام تقریبا همیشه تو سطح خوبی بوده، و تو تمام نسل ها تقریبا تو اوج بوده
فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
درسته ولی نسل 7 (دقیقا بعد یکی دو سال اول که بد شروع نکرد) مابقی رو رسما فرق آنچنانی با الان کونامی نداشت.
به جز استریت فایترها کلا ازش قطع امید کرده بودیم.

اون آخرهاش یک Dragons dogma داد و نسل رو خیلی ضعیف تموم کرد.
ولی با نسل 8 بود که بعد RE7 کامبک رسمی زد و با ریمیک RE2 همرو ساکت کرد.
با اینحال به نظرم حتی موفقیتهای الان کپکام به راحتی زیر سایه ابهتش تو نسل 6 قرار میگیره.
اون زمان غولی بود برای خودش و فکر نکنم همچین شرایطی دیگه براش دست یافتنی باشه.
===========
در ادامه بحث در مورد کونامی این کامبک رو شاید هیچوقت نبینیم.
چرا که با این برون سپاریها و بعضا استودیوهای درجه چندمی که باهاشون کار میکنه واقعا هیچ امیدی بهش نیست.

هیچ روند پایداری رو نمیشه براش متصور شد.
گیریم که یک استودیوی خفن هم این وسطها باهاش کار بکنه و یک عنوان خفن براش بسازه.
چه تضمینی هست که برای نسخه بعدی اون استودیو بیکار باشه یا اصلا توسط کمپانی دیگه ای خریداری نشده باشه؟
 
درسته ولی نسل 7 (دقیقا بعد یکی دو سال اول که بد شروع نکرد) مابقی رو رسما فرق آنچنانی با الان کونامی نداشت.
به جز استریت فایترها کلا ازش قطع امید کرده بودیم.

اون آخرهاش یک Dragons dogma داد و نسل رو خیلی ضعیف تموم کرد.
ولی با نسل 8 بود که بعد RE7 کامبک رسمی زد و با ریمیک RE2 همرو ساکت کرد.
با اینحال به نظرم حتی موفقیتهای الان کپکام به راحتی زیر سایه ابهتش تو نسل 6 قرار میگیره.
اون زمان غولی بود برای خودش و فکر نکنم همچین شرایطی دیگه براش دست یافتنی باشه.
===========
در ادامه بحث در مورد کونامی این کامبک رو شاید هیچوقت نبینیم.
چرا که با این برون سپاریها و بعضا استودیوهای درجه چندمی که باهاشون کار میکنه واقعا هیچ امیدی بهش نیست.

هیچ روند پایداری رو نمیشه براش متصور شد.
گیریم که یک استودیوی خفن هم این وسطها باهاش کار بکنه و یک عنوان خفن براش بسازه.
چه تضمینی هست که برای نسخه بعدی اون استودیو بیکار باشه یا اصلا توسط کمپانی دیگه ای خریداری نشده باشه؟
ابهت کپکام نسل ۶ به نظر تکرار ناپذیر میاد. تقریبا دیدن لگوی کپکام روی هر دیسکی در توپخونه اون رو Must Buy می‌کرد.
الان که به Chaos Legion فکر می‌کنم، گلاب به روتون... اما یه زمانی اونو هم به خاطر کپکام بازی کردم:دی
 
مابقی رو رسما فرق آنچنانی با الان کونامی نداشت.
الان کونامی بازی های یه ضرب داغونن بدون متای سبزن ها!
Resident Evil: Revelations برای همون نسل هفته. بازی خیلی خوبی بود کواپش عالی بود. متای 82 گرفت.

به نظرم وضع فجیعی که الان کونامی داره کلا بی نظیره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or