Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
خب بعد حدود 4 ماه از تجربه intro گیم و پست پارت اول اسکرین شات ها داخل تاپیک /MGS Delta | Page 34/، بالاخره تونستم اون تایم ـی رو که میخواستم برای تجربه سر فرصت گیم پیدا کنم و واقعا خوش حالم که این لطف رو در حق خودم انجام دادم.
چه قدر چشم نواز و بی نظیره این ریمیک پسر... اصلا انگار کاملا در حال تجربه یه گیم جدید هستی و اینکه مکانیک ها از اون زمان هم به معنای واقعی کلمه aged like fine wine و تازه الان با این ریمیک میشه اوج نبوغ Kojima در طراحی و ساخت تایتل اصلی رو درک کرد. تک تک کارکترها و boss fight های مربوط بهشون همونقدر خاطره انگیز و شاهکار باقی موندن و دل تو دلم نیست که بالاخره به فایت خود Boss برسم ;;)
انجین UE5 استفاده شده هم برخلاف یه سری از انتقادات به خاطر fps drop ها داخل گیم، به نظرم انتخاب اونقدر بدی هم نبوده و به قدری آدم غرق در تجربه خود گیم میشه که اصلا چنین مواردی حتی در Quality Mode با 30fps به چشم نیاد.


BC | #screenshots | MR.1199
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or