Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
الان کونامی بازی های یه ضرب داغونن بدون متای سبزن ها!
Resident Evil: Revelations برای همون نسل هفته. بازی خیلی خوبی بود کواپش عالی بود. متای 82 گرفت.

به نظرم وضع فجیعی که الان کونامی داره کلا بی نظیره.
درسته ولی منظورم بیشتر این بود که بگم کپکام تو اون نسل برای ما واقعا همینقدر ضعیف ظاهر شده بود و هر سال بیشتر افت میکرد.
وگرنه منم گفتم که چندتا بازی خوب هم داشت.
شاید همین نسل 9 که تموم بشه کونامی چندتا بازی خوب هم تو لیستش داشته باشه ، ولی باز به کل نسل که نگاه کنیم بگیم فاجعه بار بوده.
 
شاید همین نسل 9 که تموم بشه کونامی چندتا بازی خوب هم تو لیستش داشته باشه ،
چنین چیزی واقعا غیرممکنه.
کپکام نسل هفت اصلا بدترین. باز همون رزیدنت اویل که گفتم رو داشت و 5 که باز خوب بود و استریت فایترم گفتی.
همون نسل به نظرم کونامی بدتر بود به دلیل اینکه MGS V رو نصفه ریلیز کرد. کپکام اشتباهم کرد بازی مثل رزیدنت اویل ORC داد خودشو اصلاح کرد و کار رو اعصابیم نکرد واقعا
برای کونامی تو این نسل ریمیک MGS3 البته چنان چیز ماورای فجیع و رو اعصابیه بدون خالقش و تنها کسی که میتونه بسازتش در واقع، که حتی دو سه تا بازی +90 هم بده این نسل رو شکست کامل باید براش دونست:D

فکر اینکه خود کوجیما بود چطور برای هر تریلر هایپ بودیم، چقدر موارد جدید به بازی اضافه میکرد (میتونست مواردی اضافه کنه به V یا PW ربط داشته باشن مثلا) آدمو به طرز فجیعی افسرده میکنه بماند و کارگردانی، گرافیک داغون، گیم پلی قدیمی چیزی که قراره به خوردمون بدن آدمو کلا از زندگی ناامید میکنه.

بازی اصلی زمانی اومد که من واقعا PC رو برتر میدونستم از لحاظ گرافیک چون روی اون به وضوح بالاتر از SD که PS2 داشت دسترسی داشتیم که خیلی تفاوت ایجاد میکرد و مهم ترین عامل بود تو تفاوت گرافیکی. (فکر نکنم نسلای قبل و بعد تفاوت در این حد زیاد بوده) ولی در عین حال این و 2 چنان جزئیاتی داشتن باورش سخت بود رو PS2 دارن اجرا میشن (2 که رسما آنونس شد خیلیا شک کردن گرافیک نهایی اون باشه) خیلی برام عجیبه که یه قلم گرافیک اینو خیلی چیز خفنی دیدن یه سری از بچه ها:D

پ.ن: کاش حداقل دست یه استدیو می دادن بدونن متال گیر چیه شده یه استدیو درجه سه غربی. اینا فکر کنم کلا متال گیر بازی نکردن چند تا اسکرین شات ازش دیدن فکر کردن تو جنگله پس درمورد راز بقاست:D
 
تایتل اسکرین بازی:
View attachment 331831
کلا فکر میکنن بازی راز بقاست😄
اون یارو اوکامورا از تیم اصلی فکر کنم اون وسط نقش شفتالو داره و امثالش

وگرنه واقعا نمیفهمه طرفدارا با منوی اصلی آرت ورکی بازی خاطره دارن؟

یا شاید نکنه مدیریت فخمیه شرکت معظم کونامی حکم محدور الدم بودن یوجی شینکاوا هم صادر کرده و هر نوع استفاده از ارت ورکهای ایشون رو ممنوع...😄 که اینطوریم باکس آرت بازی یه عکس اسنیک میذارن از محیط قیافه فوق العاده قشنگ جدیدش😄

این تپه هم فتح کردن با عدم توانایی ساخت منوی اصلی😄

سوژه خنده خوبیه واقعا نمیشه بیخیالش شد این بازیو😄
 
آخرین ویرایش:
گویا رازبقا دلتا تاخیر خورده تا 2025...:D :

Metal Gear Solid 3 Remake Will Release in 2025, it's Claimed

بزودی تو همین سامرفست پیش رو رسمی اعلام میکنن طبق خبری که این لیکره داده...
پاپ کورن ها رو برای نمایش چند روز دیگه ش آماده کنید که احتمال 99.99% سر اینم با این شرکت هایی که دایورسیتی میریزن تو بازیها همکاری کرده کونامی:D سوژه خنده مون جور شده با توجه به کیفیت نازل بازی:D

پ.ن: ولی جدا اگه بلایی سر ظاهر شخصیت د باس اورده باشن (چاق آسودگی مثل انجلا تو ریمیک سایلنت هیل2، نژادی و امثالهم) واقعا باید HQ کونامی رو آتیش بزنن
 
باس احتمالا دو رگه و چاق شده
ايوا هم يقه لباسشو بستن هم موهاش بنفش و آبيه.
آسلات هم رو بيگ باس كراش داره .
ولى زيرو چون آدم حقه بازى هست بدون تغيير سفيد پوست باقى ميمونه.
فکر کنم سر این یکی به دادن تریگر وارنینگ بسنده کنن. ( امیدوارم)
 
  • Like
Reactions: Taha75
فکر کنم سر این یکی به دادن تریگر وارنینگ بسنده کنن. ( امیدوارم)
تنها شانسی که این و ریمیک سایلنت هیل۲ (کارگردانی و اکتینگ کاراکترها در حد آثار استاد ملکی) برای فرار از متای قرمز دارن به دست اوردن دل منتقدای معلوم الحال (متاسفانه اکثریت منتقدا) با چنین مواردیه.
پست صدرا شوخی بود ولی به احتمال بالای ۹۰درصد با توجه به خبر همکاری کونامی با شرکتهای میخ دایورسیتی فرو کن! چنین تغییراتی رو خواهیم دید...
احتمالا اون قسمت که ولگین اون افسر لگبت (شبیه رایدن بود طرف) رو یه صفایی میده کلا حذف شه مثلا:D
یا به تعبیر EA منیجر جای شهید و جلاد عوض شه:D

ولی جدا هیچ امیدی نداشته باشید آماده باشید
تو سایلنت هیل۲ هم چاق آسودگی انجلا شروع کار هست.
ادی هم باید ببینیم چه گندی بهش میزنن و دیالوگها و روابط جیمز و ماری و ماریا
 
  • Like
Reactions: Taha75
همون‌طور که می‌شد حدس زد، به نظر می‌رسه بازسازی ۱:۱ هست و یه چیزی شبیه کارهای بلوپوینت. با این تفاوت که بازسازی‌های بلوپوینت برای آثاری هست که یا گیم‌پلی خاص و هنری(!) دارن یا هنوز گیم‌پلی‌شون جواب می‌ده مثل Demon's Souls، ولی گیم‌پلی MGS3 نمی‌دونم الان با استانداردهای امروزی چطوری می‌شه.
از نظر گرافیکی چیز تر و تمیزی شده، ولی یه ذره به نظرم بی‌روحه و شبیه کارهایی هست که ملت تو خونه با آنریل انجین انجام می‌دن یا برای GTA ماد می‌سازن. :D قیافه باس هم یه جوریه و به دلم ننشست، ولی حداقل اسنیک مشکلی نداره.
بیشتر از همه منتظر ایوا هستم که ببینم چه گندی توش می‌زنن! من این مدلی نیستم که فقط دنبال کاراکترهای خانم جذاب و دلربا توی بازی‌ها باشم و اگه یکی معمولی بود ناراحت بشم، ولی بحث ایوا فرق می‌کنه و از این حالت‌های یه اصطلاح Femme Fatale محسوب می‌شه و باید جذابیت داشته باشه، نه اینکه توی این نسخه توبه کرده باشه و به حجاب برتر روی آورده باشه! :D
ویرایش: الان که دوباره تریلر رو دیدم، انگار گیم‌پلی تغییراتی داشته و به روز شده. سال‌ها از آخرین بار که MGS3 رو بازی کردم می‌گذره و دقیق یادم نیست که چه تفاوت‌هایی با این داشته، ولی بعضی موارد دلتا توی نسخه اصلی نبود‌ و پس می‌شه به بهبود گیم‌پلی هم در کنار گرافیک امید داشت. :دی
 
آخرین ویرایش:
همون‌طور که می‌شد حدس زد، به نظر می‌رسه بازسازی ۱:۱ هست و یه چیزی شبیه کارهای بلوپوینت. با این تفاوت که بازسازی‌های بلوپوینت برای آثاری هست که یا گیم‌پلی خاص و هنری(!) دارن یا هنوز گیم‌پلی‌شون جواب می‌ده مثل Demon's Souls، ولی گیم‌پلی MGS3 نمی‌دونم الان با استانداردهای امروزی چطوری می‌شه.
از نظر گرافیکی چیز تر و تمیزی شده، ولی یه ذره به نظرم بی‌روحه و شبیه کارهایی هست که ملت تو خونه با آنریل انجین انجام می‌دن یا برای GTA ماد می‌سازن. :D قیافه باس هم یه جوریه و به دلم ننشست، ولی حداقل اسنیک مشکلی نداره.
بیشتر از همه منتظر ایوا هستم که ببینم چه گندی توش می‌زنن! من این مدلی نیستم که فقط دنبال کاراکترهای خانم جذاب و دلربا توی بازی‌ها باشم و اگه یکی معمولی بود ناراحت بشم، ولی بحث ایوا فرق می‌کنه و از این حالت‌های یه اصطلاح Femme Fatale محسوب می‌شه و باید جذابیت داشته باشه، نه اینکه توی این نسخه توبه کرده باشه و به حجاب برتر روی آورده باشه! :D
ویرایش: الان که دوباره تریلر رو دیدم، انگار گیم‌پلی تغییراتی داشته و به روز شده. سال‌ها از آخرین بار که MGS3 رو بازی کردم می‌گذره و دقیق یادم نیست که چه تفاوت‌هایی با این داشته، ولی بعضی موارد دلتا توی نسخه اصلی نبود‌ و پس می‌شه به بهبود گیم‌پلی هم در کنار گرافیک امید داشت. :D
گیم پلی ظاهرا استایل MGSV هستش. حالا دقیقا چجوری اون گیم پلی سند باکس رو میخوان اینجا پیدا کنن خدا میدونه:دی
 
به افتضاحى سايلنت هيل نبود ولى كلا يجورى بود.
من كه قطعا ميگيرم بازى رو (مگه اينكه خيلى فاجعه باشه) ولى اميدوارم آبرومند باشه.
كلاس و اسم متال گير ٣ تو دنياى گيم خيلى نمونه مشابه كمى داره و بايد همه چيز پرفكت باشه.

ولی گیم‌پلی MGS3 نمی‌دونم الان با استانداردهای امروزی چطوری می‌شه.

دقت كنى يكم شبيه نسخه V شده بود گيم پلى.
گيم پلى خود بازى كه آخرت كلانكى بودن محسوب ميشه واسه اين نسل :D
اميدوارم خيلى هم رئاليستيك نشه بازى،چون خصوصيت اصلى متال گير اين بود كه در اوج جدى بودن داستان تهش زياد خودشو جدى نميگرفت و امضاى كوجيما بود.
 
بنظرم تریلر خوب بود. شاید نشه عالی گفت ولی میتونه یه بازسازی آبرومند باشه. پیاده سازی متال گیر بنظرم راحت تر از سایلنت هیل هست چون هم گیم پلی مدرن تری داره و هم طرفداران بیشتر و بهتری‌.
باور کنین طرفداران سایلنت هیل هم نمیدونن دقیقاً چی میخوان و چطوری میخوان.
 
واقعیتش من خیلی امیدوار شدم.یا بهتره بگم خیلی از نا امیدی بیرون اومدم.حس کردم اون چیزی هست که میخوام.به عنوان فن سری میگم که 4 نسخه اصلی رو بارها بازی کردم و موسیقی ش همیشه همراهمه.
اتفاقا بازسازی 1:1 میخواستم و به نظر من گیم پلی ش جوابه هنوز.
در ضمن آفرین به آریا و همه کسانی که حواسشون به بانو ایوا هست. :D

تریلر رو میذارم برای کسانی که احیانا ندیدن

View attachment METAL GEAR SOLID Δ- SNAKE EATER - Official Trailer #1.mp4
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or