Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
گیم پلی MGS V هنوز هم بعد از گذشت چند سال از عرضه واقعا بدون نقصه و شاید فقط TLOU2 نزدیکش باشه.
منظورم این بود که شوتینگ سوم شخص گیم پلی mgs5 توی محیط کوچک mgs3 دچار مشکل میشه.
و نه, از نظر من به صورت کلی بی نقص نیست, انیمیشن های فنتوم پین نسبت به گراند زیروز کاملا گوفی و دانگرید شده بود, فیزیکشم که فرای فاجعه بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Poker Face
Reactions: Cait Sith
از نظر هنری به نظرم بازی یه جورایی بی روح هست، نمی تونم منظورم رو دقیق بگم ولی طراحی محیط و شخصیت ها یه جوری هستن :دی ولی بقیه موارد ایرادی ندارن و اصلا حس یه بازی ضعیف یا متوسط رو نمیده. اگر گیم پلی حتی نزدیک به MGS V باشه که برای من رسما شاهکار به حساب میاد :دی از نظر آزادی عمل و وسعت مکانیزم های گیم پلی اونم بدون پیچیدگی بیخود یا دست و پا گیر بودن، هنوز هم چیزی رو دست MGS V نیومده. حتی این هم فکر نکنم بتونه بهش نزدیک بشه ولی باز شباهت هایی باهاش داشته باشه قابل قبوله.
 
الان دو دسته فن سری وجود دارن دسته ای که انتظار ریمیک درست حسابی مثل RE2 داشتند از بازی که نا امید شدند. دسته ای هم مثل من انقدر انتظارشون رو از این ریمیک پایین اورده بودند که فرای انتظار براشون ظاهر شد. حداقل صدا ها رو مخصوصا دیوید هیتر رو دست نزدند!!

با اینکه قیافه د باس رو مثل کرکی های گوشه خیابون درست کردن احتمالا بازی رو میخرم و بازی میکنم.
اگه کسی انتظار ریمیک در حد RE2 یا FF7 remake داشته خب واضحا انتظار بیجایی داشته. :D
RE یه آی پی فوق العاده پروفروشه که همون ریمیک نسخه دومش نزدیک 15 میلیون نسخه تا الان فروخته پس هرچقدرم خرجش میکردن ارزش داشت ولی دقیقا چرا باید سر ریمیک یه نسخه از یه آی پی که ته فروشش به 5 میلیون نسخه هم نمیرسه انقدر هزینه کنن؟

جدای اینکه اون ریمیکای درست حسابی معمولا تو خود استدیو اصلی ساخته میشه نه استدیو های گمنام :D
 
اگه کسی انتظار ریمیک در حد RE2 یا FF7 remake داشته خب واضحا انتظار بیجایی داشته. :D
RE یه آی پی فوق العاده پروفروشه که همون ریمیک نسخه دومش نزدیک 15 میلیون نسخه تا الان فروخته پس هرچقدرم خرجش میکردن ارزش داشت ولی دقیقا چرا باید سر ریمیک یه نسخه از یه آی پی که ته فروشش به 5 میلیون نسخه هم نمیرسه انقدر هزینه کنن؟

جدای اینکه اون ریمیکای درست حسابی معمولا تو خود استدیو اصلی ساخته میشه نه استدیو های گمنام :D
چند جا دیدم ریمیک RE2 و 4 داره مرجع می شه برای تبرئه کردن عناوینی مثل سایلنت هیل 2 و MGS، اول اینکه کپکام برای ساخت ریمیک دو تا تیم داره، یک تیمش RE2 و 4 رو بیرون داده، یکیشون هم RE3، از لحاظ کیفیت بصری از یک انجین استفاده کردن ولی به لحاظ خروجی کاملا متفاوت از هم عمل کردن، تیمی که روی RE2 و 4 کار کرد یک عنوان درخور نام ایول به فن ها تحویل داد که همه جا توسط بازیکنان و منتقدین مورد ستایش قرار گرفت و ازش استقبال شد، یکی دیگه هم ایول 3 که اگر نگم مالی نبود، قطعا عنوان متوسطی بود. ف ف هم به همین شکل می شه براش مثال آورد
بحث اسکیل و بودجه زمانی مطرحه که استودیو یک سری استانداردهای ابتدایی فنی نسل رو در بازی رعایت کرده باشه بعد می شه در مورد موارد دیگه قطعی نظر داد، وقتی به لحاظ فنی یا تکنیکی بازی ایراد داره این ضعف صرفا از انجین نیست، وقتی دست می بره به مواردی که فن ها روش حساسن این بخاطر کمبود بودجه نیست، وقتی هنوز توی چند تا عنصر اصلی که استاندارد این نسله و استودیوهای مستقل کوچک هم این موارد رو رعایت میکنن زاییده، این ضعف ها به هیچ عنوان با مواردی که مثال میارید قابل قیاس نیست چون استانداردهاش فرسنگ ها فاصله داره با خیلی عناوین دیگه، اگر بخوایم مقایسه کنیم RE2 آخرین موردیه که باید سراغش رفت نه اولین مورد. همونطور که دوستان اشاره کردن این کارگردانه که می تونه عنوان رو با مغز زمین بزنه یا چنان به اوج ببرش که شبو روز مدحو ستایشش کرد، در مورد RE این واقعیت ثابت شدست، در مورد FF ثابت شدست، در مورد MGS و SH هم به همین شکله. اینکه فکر کنیم گرافیک می تونه این ریمیک ها رو نجات بده هر چند بازخوردهای بعضا مثبتی بگیره، این نشون از توقعات پایین شماست نه خوب بودن این ریمیک ها. اگر کوجیما یا یک استودیو جاپانی پشت این ریمیک ها بود مشخصه خیالمون از بابت خیلی موارد حتی تریلر راحت می شد. کم اهمیت هم نیستن که بگیم بیخیال هر چی بادا باد!
 
چند جا دیدم ریمیک RE2 و 4 داره مرجع می شه برای تبرئه کردن عناوینی مثل سایلنت هیل 2 و MGS، اول اینکه کپکام برای ساخت ریمیک دو تا تیم داره، یک تیمش RE2 و 4 رو بیرون داده، یکیشون هم RE3، از لحاظ کیفیت بصری از یک انجین استفاده کردن ولی به لحاظ خروجی کاملا متفاوت از هم عمل کردن، تیمی که روی RE2 و 4 کار کرد یک عنوان درخور نام ایول به فن ها تحویل داد که همه جا توسط بازیکنان و منتقدین مورد ستایش قرار گرفت و ازش استقبال شد، یکی دیگه هم ایول 3 که اگر نگم مالی نبود، قطعا عنوان متوسطی بود. ف ف هم به همین شکل می شه براش مثال آورد
بحث اسکیل و بودجه زمانی مطرحه که استودیو یک سری استانداردهای ابتدایی فنی نسل رو در بازی رعایت کرده باشه بعد می شه در مورد موارد دیگه قطعی نظر داد، وقتی به لحاظ فنی یا تکنیکی بازی ایراد داره این ضعف صرفا از انجین نیست، وقتی دست می بره به مواردی که فن ها روش حساسن این بخاطر کمبود بودجه نیست، وقتی هنوز توی چند تا عنصر اصلی که استاندارد این نسله و استودیوهای مستقل کوچک هم این موارد رو رعایت میکنن زاییده، این ضعف ها به هیچ عنوان با مواردی که مثال میارید قابل قیاس نیست چون استانداردهاش فرسنگ ها فاصله داره با خیلی عناوین دیگه، اگر بخوایم مقایسه کنیم RE2 آخرین موردیه که باید سراغش رفت نه اولین مورد. همونطور که دوستان اشاره کردن این کارگردانه که می تونه عنوان رو با مغز زمین بزنه یا چنان به اوج ببرش که شبو روز مدحو ستایشش کرد، در مورد RE این واقعیت ثابت شدست، در مورد FF ثابت شدست، در مورد MGS و SH هم به همین شکله. اینکه فکر کنیم گرافیک می تونه این ریمیک ها رو نجات بده هر چند بازخوردهای بعضا مثبتی بگیره، این نشون از توقعات پایین شماست نه خوب بودن این ریمیک ها. اگر کوجیما یا یک استودیو جاپانی پشت این ریمیک ها بود مشخصه خیالمون از بابت خیلی موارد حتی تریلر راحت می شد. کم اهمیت هم نیستن که بگیم بیخیال هر چی بادا باد!
خب حرف منم دقیقا همینه میگم انتظاراتو باید واقعا در همین حدی که دیدیم بیاریم پایین، دلایلی که من واسه خودم دارم ایناس که:

اول اینکه کدوم استدیویی حاضر میشه اصلا یه نسخه از یه فرنچایز مرده رو ریمیک کنه؟ خب همین زمان رو میذاره رو آی پی اورجینال خودش که شاید شانسش بزنه و بفروشه و گنده تر شن.
سبک بازی هم بازم یه سبکی هست که دیگه چیزی ازش ساخته نمیشه که بگیم لاقل استدیوئه به خاطر کسب تجربه واسه عنوان های بعدیش حاضر به ساختش بشه. بلوبر اگر سایلنت هیل رو قبول کرد به خاطر این بوده که استدیو ترسناک سازه بعدا میتونه از تجربیاتش سر سایلنت هیل استفاده کنه.
کوجیما و استدیوشم که درگیر پروژه های خودشونن حتی اگر رابطشون با کونامی اوکی شده بود.

دوم اینکه بحث بودجه میاد وسط،فلسفه ریمیک ساختن چند تا مورد بیشتر نمیتونه باشه، یک اینکه بخوای نسخه های بیشتر از اون آی پی بسازی که اینجوری طرفدارای جدید اضافه کنی، آی پیت هنوز اونقدر زنده باشه که بگی ریمیک هم لا کار میدیم هم گپ پر کنه هم پول خوب ازش دربیاد، یا مثل سونی و دیمنز سولز صرفا سر نشون دادن قدرت کنسولت برداری بسازی، کونامی که قصد ادامه دادن این آی پی نداره دیگه، فقط میخواد یه پولی این وسط بزنه به جیبش بره پی کارش، دیگه نمیاد سرش ریسک ضرر به جون بخره که.

یعنی کونامی باید میگشت دنبال یه استدیویی که هم بودجه فوق العاده پایینی نیاز داشته باشن هم اینکه سازنده هاش اصلا راضی شن یه همچین چیزی بسازن که عملا به هیچ دردشون درآینده نمیخوره جز اینکه یه پولی بابتش بگیرن. چند تا استدیو درست حسابی حاضر میشن تو این شرایط چیزی بسازن؟

پ.ن: بلوبر و سایلنت هیل البته منظور من نیست اونا واقعا به طرز عجیبی بی استعدادن. سایلنت هیل میتونست یه سکو پرتاب براشون باشه که طبق معمول در بهترین حالت یه چیز معمولی رو به پایین میدن بیرون.
 
از نظر هنری به نظرم بازی یه جورایی بی روح هست، نمی تونم منظورم رو دقیق بگم ولی طراحی محیط و شخصیت ها یه جوری هستن :D ولی بقیه موارد ایرادی ندارن و اصلا حس یه بازی ضعیف یا متوسط رو نمیده. اگر گیم پلی حتی نزدیک به MGS V باشه که برای من رسما شاهکار به حساب میاد :D از نظر آزادی عمل و وسعت مکانیزم های گیم پلی اونم بدون پیچیدگی بیخود یا دست و پا گیر بودن، هنوز هم چیزی رو دست MGS V نیومده. حتی این هم فکر نکنم بتونه بهش نزدیک بشه ولی باز شباهت هایی باهاش داشته باشه قابل قبوله.
بازی شبیه این کلیپ‌های یوتیوبی ـه که یه نفر با Asset های آماده سعی می‌کنه GTA III رو توی UE5 بازسازی کنه.

غیر از اون واقعا بد نبود.
 
اگه کسی انتظار ریمیک در حد RE2 یا FF7 remake داشته خب واضحا انتظار بیجایی داشته. :D
RE یه آی پی فوق العاده پروفروشه که همون ریمیک نسخه دومش نزدیک 15 میلیون نسخه تا الان فروخته پس هرچقدرم خرجش میکردن ارزش داشت ولی دقیقا چرا باید سر ریمیک یه نسخه از یه آی پی که ته فروشش به 5 میلیون نسخه هم نمیرسه انقدر هزینه کنن؟

جدای اینکه اون ریمیکای درست حسابی معمولا تو خود استدیو اصلی ساخته میشه نه استدیو های گمنام :D
ریمیک RE2 یه جورایی Gold standard ریمیک سازی محسوب میشه و هر ریمیکی فارغ از میزان سوددهیش باهاش مقایسه میشه. اگر ریمیک هایی مثل RE یا FF7 نبود این استاندارد ها و انتظار فن ها از هر نوع ریمیکی پایین تر بود.

من انتظارم در حد RE2 نبود در حد این بود که به صداگذاری و اتمسفر بازی گند نزنند مخصوصا با اون تریلر جنگلی که اول نشون دادند.

راستش من به واقعیت پیوستن اون تریلر پاچینکو سطح انتظارمه الان.
 
  • Like
Reactions: He!n3ger
دقیقا همونی بود که فکر میکردم:
عین ریمیک سایلنت هیل۲ ریمیک نیست بلکه ریمیک پارودی هست:D

آخه خدایی این چه آشغالی بود دقیقا که امیدوار شدید؟

انتظارات رو بیاریم پایین؟ واقعا؟
یه موقع سر بازیهای مورد علاقه خودتونم همینو میگید؟ کسی که اینو میگه کلا فن متال گیر یا سایلنت هیل نیست به نظرم یا بازی های دیگه ای هستن براش اولویت بیشتری دارن به بیان بهتر...
 
دوستان واسه کسی که هیچکدوم از بازیای سری رو تجربه نکرده، این نسخه رو میتونه بازی کنه و بفهمه چی به چیه ؟
داداش اگه سنت همینیه که تو پروفایلت زدی زورت هم کردن این ریمیک رو بازی نکن
نسخه اچ دی کالکشن هست میتونی لذت ببری از بازیش.
 
الان دو دسته فن سری وجود دارن دسته ای که انتظار ریمیک درست حسابی مثل RE2 داشتند از بازی که نا امید شدند.
این RE2 چیه پیرهن عثمان شده؟؟؟ این بازی اصلا ریمیک نیست! جک هست فن مید بود بهتر میشد
دوم ریمیک MGS1 برای گیم کیوب از این بهتره و اثر قابل قبولی بود در حد همونم بود راضی کننده بود اصلا به رزیدنت اویل۲ هم نگاه نکنید ببینید ریمیک شاهکار که نه، قابل قبول چه شکلیه؟؟؟
یعنی Hate با آدم چه میکنه
خدایی به عنوان یه PS باز که فک کنم باشید این اصلا نزدیک ریمیک های BP هست حتی؟
به نظرم هیت نباشه ها!

از درست دراوردن صورت و هیکل کاراکترهای اصلی عاجزن حالا موارد گرافیکی دیگه بماند حتی تهیه تریلر حسابی!!!

امیدوار باشید، اصلا پول هم بدید کونامی چنین گیم نازلی رو دی وان بخرید مختارید، ولی برای سینه سوخته های بازی اینطور حرف نزنید خواهشا. کسی که نمیتونه به فاک رفتن عشقشو ببینه هیتر نیست.
 
یعنی Hate با آدم چه میکنه . قشنگ فقط چون بازی مال کونامیه و اون قضیه با کوجیما پیش اومده دوستان با عینک تنفر هم این و هم اون Silent Hill ریمیک رو دارن قضاوت میکنن ولی از چشم یکی مثل من که این وسط بی طرف بوده :D و حسی نداشتم بگم که خداییش دارید بی انصافی میکنید . نمیگم این دوتا چیزای خیلی Wow یی شدن ولی الان همین تریلر دیشب که دیوید هایتر اومد حرف زد خداییش چه مشکلی داشت؟ اومدن دقیقا MG3 رو ریمیک کردن یعنی تقریبا ریمیک 1:1 هست به اضافه آپگرید های گیم پلی . گرافیک هم که تمیزه ولی بازم دارید هیت ورزی میکنید چرا قیافه نمیدونم اسنیک ابروش یکم بالاست و نچسبه ، چرا باس چشماش پف داره چرا بازی روح نداره چرا بازی فلانه .
به نظرم یه شانس برگشت به کونامی بدید این همه آیپی خفن دستشه وسط این Shi*t House ـه گس سازی و بازی موبایل و مالتی پلیرسازی و لجن زاری که تو دنیای گیم راه افتاده یکم به بازی های سینگل پلیر کمتر سخت بگیرید خداوکیلی اینا فروش نکنن 4 سال دیگه باید بشینیم پای امثال فورتنایت .
MGS V رو ناقص کنی.
پروژه سایلنت هیل جدید رو کنسل کنی.
کوجیما رو اخراج کنی.
سپس Metal Gear Survive رو بدی بیرون.
معرفی Metal Gear Solid Δ Snake Eater که کیفیت نسخه پاچینکو بسیار بهتر از این ریمیکه.
معرفی Silent Hill 2 Remake که یه گیمر آماتور راحت تشخیص میده چه زباله ای هست.

جوری میگید یه شانس برگشت به کونامی بدید که انگار نخستین حرکتش پس از 9 سال معرفی این ریمیک‌ها بوده! زمانیکه این دو تا بازسازی منتشر شدن روشن میشه که ما درست میگیم یا شما. اما من مطمئنم این دو تا بازی در بهترین حالت کارهایی متوسط میشن و این یعنی آبروریزی برای شرکت سازنده. در مورد اساسین کرید صحبت نمیکنیم, بحث سر دو تا از خفن‌ترین IPهای صنعت گیمه.
 
آخرین ویرایش:
آسلات و سوکولوف رو میشه توی تریلر دید.

آسلات
mgs1.jpg

کله کچل معلم باور نکردنی ها, ا ببخشید منظورم سوکولوف بود! :D
mgs2.jpg

سازنده ها گفتن برای کسانی که از اتمسفر جدید خوششون نمیاد, میتونن فیلتر اتمسفر نسخه اصلی رو به مد گیم پلی کلاسیک اضافه کنن
برای گیم پلی مدرن تاییدش نکردن, چون حدس میزنم اصلا اتمسفر واقع گرایانه جدید رو برای این گذاشتن که راحت نشه توی اون محیط کوچک شلیک کرد.
------------------------------------------------------
یعنی من فقط توی بازیسنتر میبینم که از بازی ایراد میگیرن, سوپرفن های کوجیما که بدشون نیومده
بنظرم دوستان هیت به کونامی (که بجا هم هست) رو کنار بزارن و به سازنده هایی که روی بازی کار کردن فکر کنن شاید دیدشون باز تر بشه. (که البته خیلی از اعضای تیم از mgs3 اصلی ان)

عزیزان, صورت کرکترها هرچقدرم که عجیب باشن روشون کار شده و هدفشونم اینه که مثل mgs5 واقع گرایانه باشه, نسخه اصلی توی طراحی ها المنت فانتزی داشت
و واسه همینه که خوشتون نمیاد. من خودم یادمه که mgs5 رو اولین بار بازی کردم یکم برام عجیب بود چهره هاش
البته بنظرم خودم هم چهره های ریمیک یه مقدار عجیب هستن, اما نه اونقدری که میگید. (اون نسخه پاچینکو که فاجعه بود, قشنگ مدلهای mgs5 که بیگ باسش قشنگ 50 سال به بالاست رو کپی پیست کرده بودن)

بدبختا وقت گذاشتن و چین و چروک و انیمیشن های جدید به صورتا اضافه کردن, بنظرم بی انصافیه اگه به است آریل خاتمش بدیم (بازی هم که توی آنریل ساخته میشه خب معلومه حس آنریل داره)
من ترجیح میدم که mgs رو اینجوری ریمیک کنن, تا اینکه مثل کپکام چه بخاطر بازنگری جدید و چه بخاطر وک ها یسری از لحظات بیاد موندنی و معروف سری رو حذف کنن یا یسری المنت های گیم پلی رو بگیرین و حذف کنن.
 
MGS V رو ناقص کنی.
پروژه سایلنت هیل جدید رو کنسل کنی.
کوجیما رو اخراج کنی.
سپس Metal Gear Survive رو بدی بیرون.
معرفی Metal Gear Solid Δ Snake Eater که کیفیت نسخه پاچینکو بسیار بهتر از این ریمیکه.
معرفی Silent Hill 2 Remake که یه گیمر آماتور راحت تشخیص میده چه زباله ای هست.

جوری میگید یه شانس برگشت به کونامی بدید که انگار نخستین حرکتش پس از 9 سال معرفی این ریمیک‌ها بوده! زمانیکه این دو تا بازسازی منتشر شدن روشن میشه که ما درست میگیم یا شما. اما من مطمئنم این دو تا بازی در بهترین حالت کارهایی متوسط میشن و این یعنی آبروریزی برای شرکت سازنده. در مورد اساسین کرید صحبت نمیکنیم, بحث سر دو تا از خفن‌ترین IPهای صنعت گیمه.
البته لیست بلندتر از اینه، چندتا نمونه دیگه از افتضاحات بی پایان کونامی:
-منحل کردن Team Silent و دادن آی پی سایلنت هیل به استدیوهای دره پیت درجه ۳ غربی از سال ۲۰۰۴ به بعد
-نابود کردن و به خاکسپاری Contra, PES-Winning Eleven, Castlevania, Suikoden
(خدا میدونه گیمرهای قدیمی چقدر با Winning Eleven و PES خاطره دارن من بچگی و نوجوونیم کلوپ و خونه پای اینا گذشت، سرانجامش شد این:

)
اصلا تراژدی نابودی هر کدوم این آی پیهای موندگار و موثر صنعت گیم یه کتاب مفصله، ضربه ای که کونامی به گیمرها زد خصوصا گیمرهای شرق پسند رو میشه با ضربه EA به ایران مقایسه کرد انصافا. همینجا استپ کنیم آدم افسردگی میگیره.

برگردیم به بحث ریمیک MGS3
سری MGS سابقه ساخت ریمیک داره و معیار باید همون باشه برخلاف سایلنت هیل نیازی به مقایسه به ریمیک RE2 یا RE4 نیست:

بسم الله اگه همین میانگین رو اورد و اصلا بالای ۸۰ شد من همینجا شرط میبندم نام کاربریمو بذارم Konami Hater اصلا.
آخه هیت ورزیدن برای یه چیزیه که لاقل از صفر تا صد قد انگشتای دستت چیز مثبت ازش ببینی حداقل...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or