Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
آسلات و سوکولوف رو میشه توی تریلر دید.

آسلات
View attachment 340836

کله کچل معلم باور نکردنی ها, ا ببخشید منظورم سوکولوف بود! :D
View attachment 340837

سازنده ها گفتن برای کسانی که از اتمسفر جدید خوششون نمیاد, میتونن فیلتر اتمسفر نسخه اصلی رو به مد گیم پلی کلاسیک اضافه کنن
برای گیم پلی مدرن تاییدش نکردن, چون حدس میزنم اصلا اتمسفر واقع گرایانه جدید رو برای این گذاشتن که راحت نشه توی اون محیط کوچک شلیک کرد.
------------------------------------------------------
یعنی من فقط توی بازیسنتر میبینم که از بازی ایراد میگیرن, سوپرفن های کوجیما که بدشون نیومده
بنظرم دوستان هیت به کونامی (که بجا هم هست) رو کنار بزارن و به سازنده هایی که روی بازی کار کردن فکر کنن شاید دیدشون باز تر بشه. (که البته خیلی از اعضای تیم از mgs3 اصلی ان)

عزیزان, صورت کرکترها هرچقدرم که عجیب باشن روشون کار شده و هدفشونم اینه که مثل mgs5 واقع گرایانه باشه, نسخه اصلی توی طراحی ها المنت فانتزی داشت
و واسه همینه که خوشتون نمیاد. من خودم یادمه که mgs5 رو اولین بار بازی کردم یکم برام عجیب بود چهره هاش
البته بنظرم خودم هم چهره های ریمیک یه مقدار عجیب هستن, اما نه اونقدری که میگید. (اون نسخه پاچینکو که فاجعه بود, قشنگ مدلهای mgs5 که بیگ باسش قشنگ 50 سال به بالاست رو کپی پیست کرده بودن)

بدبختا وقت گذاشتن و چین و چروک و انیمیشن های جدید به صورتا اضافه کردن, بنظرم بی انصافیه اگه به است آریل خاتمش بدیم (بازی هم که توی آنریل ساخته میشه خب معلومه حس آنریل داره)
من ترجیح میدم که mgs رو اینجوری ریمیک کنن, تا اینکه مثل کپکام چه بخاطر بازنگری جدید و چه بخاطر وک ها یسری از لحظات بیاد موندنی و معروف سری رو حذف کنن یا یسری المنت های گیم پلی رو بگیرین و حذف کنن.
به خاطر شکل و شمایل اسلات و سوخولف و...منتقدا نمره نمیدن
همونطور که مثلا به Dirge of Cerberus که ادامه FF برای PS2 بود و کلی هایپ داشت به واسطه شخصیتهای FF VII نمره بالا ندادن.
ما ظاهر باس رو مثلا میگیم چون جزو ساده ترین نکات ساختن ریمیک هست این چیزا... همینم رعایت نشه... اونم تو اون سکانس به یاد ماندنی طرف مثل همون شخصیتهای ووک پسند که گفتی (ببخشید اواخواهر دوجنسه) هست ظاهرش... یعنی ول معطلن.
بعد این بنده خداها گرافیکی که تحویل دادن اصولا هنوز در حد نسل قبل هست در کل.
 
البته لیست بلندتر از اینه، چندتا نمونه دیگه از افتضاحات بی پایان کونامی:
-منحل کردن Team Silent و دادن آی پی سایلنت هیل به استدیوهای دره پیت درجه ۳ غربی از سال ۲۰۰۴ به بعد
-نابود کردن و به خاکسپاری Contra, PES-Winning Eleven, Castlevania, Suikoden
(خدا میدونه گیمرهای قدیمی چقدر با Winning Eleven و PES خاطره دارن من بچگی و نوجوونیم کلوپ و خونه پای اینا گذشت، سرانجامش شد این:
View attachment 340841
)
اصلا تراژدی نابودی هر کدوم این آی پیهای موندگار و موثر صنعت گیم یه کتاب مفصله، ضربه ای که کونامی به گیمرها زد خصوصا گیمرهای شرق پسند رو میشه با ضربه EA به ایران مقایسه کرد انصافا. همینجا استپ کنیم آدم افسردگی میگیره.

برگردیم به بحث ریمیک MGS3
سری MGS سابقه ساخت ریمیک داره و معیار باید همون باشه برخلاف سایلنت هیل نیازی به مقایسه به ریمیک RE2 یا RE4 نیست:

بسم الله اگه همین میانگین رو اورد و اصلا بالای ۸۰ شد من همینجا شرط میبندم نام کاربریمو بذارم Konami .Hater
من اگر بیشتر از شما فن متالگیر نباشم کمتر نیستم.
ایراد که زیاده به کونامی.شاهکاری مثل کسلونیا LOS رو تو نسخه دوم خراب کردن و تا الان داره خاک میخوره.
PES هم تبدیل شده به Efootball و از وسط های 2023 دارم بازی میکنم و میتونم بگم با اختلاف بهترین گیم پلی رو داره.ریلیزش فاجعه بود.ولی عالی شده .در ضمن در مورد بحث فوتبال، EA هم مقصره و شیردوشی سالیانه رو ول نمیکنه.مسئله لایسنس هم که بحث خودش رو داره.

در مورد رزیدنت 2 که باید بگم ریمیکش عالی بود و از شاهکارهای کپکام هست.
اما متالگیر:
نظر من با شما متفاوته.این که میگی بالای 80 نمیشه خیلی ادعای بزرگیه.من معتقدم محاله زیر 80 بشه.
ایده آل این بود که کونامی سر کیسه رو شل کنه و خرج کنه.مثل کپکام.ولی کونامیه دیگه.شخصا چون انتظاراتم پایین بود ازش، امیدوارتر شدم بعد از این تریلر شوکیس.همونطور که تو کامنت قبلی گفتم، اون ریمیک 1:1 با حفظ اتمسفر و گیم پلی قابل قبول + حس کلاسیک رو درآوردن.همین هم برام جای خوشحالی داره.
 
  • Like
Reactions: Esm-nadaram
به خاطر شکل و شمایل اسلات و سوخولف و...منتقدا نمره نمیدن
همونطور که مثلا به Dirge of Cerberus که ادامه FF برای PS2 بود و کلی هایپ داشت به واسطه شخصیتهای FF VII نمره بالا ندادن.
ما ظاهر باس رو مثلا میگیم چون جزو ساده ترین نکات ساختن ریمیک هست این چیزا... همینم رعایت نشه... اونم تو اون سکانس به یاد ماندنی طرف مثل همون شخصیتهای ووک پسند که گفتی (ببخشید اواخواهر دوجنسه) هست ظاهرش... یعنی ول معطلن.
بعد این بنده خداها گرافیکی که تحویل دادن اصولا هنوز در حد نسل قبل هست در کل.
جهت اطلاع دوستان شخصیت باس از روی Charlotte_Rampling مدل برداری شده (مثل سایر شخصیتهای کوجیما که اونموقع زحمت رو دوش AI نبوده یا دیزاینرهای درجه چهار) سرچ کنید هم ایشون و هم کاراکتر بازی ارجینال رو با چیزی که دوستان زحمت! کشیدن دراوردن مقایسه بفرمایید
من اگر بیشتر از شما فن متالگیر نباشم کمتر نیستم.
ایراد که زیاده به کونامی.شاهکاری مثل کسلونیا LOS رو تو نسخه دوم خراب کردن و تا الان داره خاک میخوره.
PES هم تبدیل شده به Efootball و از وسط های 2023 دارم بازی میکنم و میتونم بگم با اختلاف بهترین گیم پلی رو داره.ریلیزش فاجعه بود.ولی عالی شده .در ضمن در مورد بحث فوتبال، EA هم مقصره و شیردوشی سالیانه رو ول نمیکنه.مسئله لایسنس هم که بحث خودش رو داره.

در مورد رزیدنت 2 که باید بگم ریمیکش عالی بود و از شاهکارهای کپکام هست.
اما متالگیر:
نظر من با شما متفاوته.این که میگی بالای 80 نمیشه خیلی ادعای بزرگیه.من معتقدم محاله زیر 80 بشه.
ایده آل این بود که کونامی سر کیسه رو شل کنه و خرج کنه.مثل کپکام.ولی کونامیه دیگه.شخصا چون انتظاراتم پایین بود ازش، امیدوارتر شدم بعد از این تریلر شوکیس.همونطور که تو کامنت قبلی گفتم، اون ریمیک 1:1 با حفظ اتمسفر و گیم پلی قابل قبول + حس کلاسیک رو درآوردن.همین هم برام جای خوشحالی داره.
نظرتون درمورد ای فوتبال رو کار ندارم حالا... چیزی که مشخصه هر کی با قدیم مقایسه کنه میگه چی بود چی شد...
حالا لذت میبرید بحث دیگریه کما اینکه تو آخرین ورژن هم انتقادات ازش بسیاره و بازی خوبی نیست در کل. سایتهای نقد هم نمره متوسطی بهش دادن اکثرا
و اینکه MGS Delta رنگ بالای ۸۰ هم نمیبینه سرش شرط بستم اصلا:D از گرفتن پنالتی یه بچه ۵ ساله هم به اندازه نمره این مطمئن نیستم:D
بعد از اول بچه ها گفتن ریمیک ۱ ۱ اینا خواستم مثل سریال دارک سوالاتمو شروع کنم برسم به اونجا که تو این دنیا بلو پوینت هست یا نه:D چون شاید یه دنیای موازی اومدم این شرکت کلا نیست:D
 
نظرتون درمورد ای فوتبال رو کار ندارم حالا... چیزی که مشخصه هر کی با قدیم مقایسه کنه میگه چی بود چی شد...
حالا لذت میبرید بحث دیگریه کما اینکه تو آخرین ورژن هم انتقادات ازش بسیاره و بازی خوبی نیست در کل. سایتهای نقد هم نمره متوسطی بهش دادن اکثرا
و اینکه MGS Delta رنگ بالای ۸۰ هم نمیبینه سرش شرط بستم اصلا:D از گرفتن پنالتی یه بچه ۵ ساله هم به اندازه نمره این مطمئن نیستم:D
بعد از اول بچه ها گفتن ریمیک ۱ ۱ اینا خواستم مثل سریال دارک سوالاتمو شروع کنم برسم به اونجا که تو این دنیا بلو پوینت هست یا نه:D چون شاید یه دنیای موازی اومدم این شرکت کلا نیست:D
در مورد Efootbal فقط گیم پلی منظورم بود که عالیه.ایراداتی مثل نبود مود های سینگل پلیر و آفلاین مناسب مثل مستر لیگ سر جاش.
خلاصه حرفم اینه که ایده آل اینی هست که شما میگی که نیازمند هزینه س.دیمنز سولز رو سونی به عنوان لانچ تایتل کلی خرج کرد واسه بلوپوینت.کونامی خصیصه و تا حدی ابله.حالا یه همچین ریمیکی از اینا با اون چیزی که من دیدم خوشحال کننده هست.
کماکان معتقدم زیر 80 نمیشه
 
کماکان معتقدم زیر 80 نمیشه
من یه چیزو نمیخواستم کلا بگم انقدر قضیه روشنه، ولی احیانا ندیدین از پس ریمستر اخیر در حد متای +۸۰ برنیومدن؟؟؟
تو این واقعا چی دیدین؟ facial animation تو دیوار هست سر همین هیچ کی حسی از بازی نگرفت (البته وایب راز بقا رو به خوبی منتقل میکنه)
فقط صدای دیوید هیتر هست که اونم ظاهرا از old recording هاست و مورد خاصی به حساب نمیاد پوئن باشه. از گیم پلی هم تقریبا هیچ ندیدیم.
ضمن اینکه ریمیک ۱ ۱ درمورد یه بازی داستانی دنباله دار در بهترین حالت هم اشتباه میزنه. خصوصا درمورد این بازی! چرا؟ ربطش به داستان ادامه قصه بیگ باس برمیگرده که بعدا تو داستانش کلی فلش بک به این مقطع زمانی داره... حساب کن اگه خود خالقش بود
مثلا نقش اسکال فیس رو نشون میداد تو اون عملیات و...
این مواردم که خدا رو شکر دوستان قانع و امیدوار کلا بیخیالشونن البته
مصاحبه با تهیه کننده سری، آقای Noriaki Okamura

این بنده خدا تو ساخت کالکشن اخیر هم بود و تو اخبار اخیر دیدم بخاطر مشکلاتش رو سوییچ کلی عذرخواهی کرده. لاقل از این خصوصیتش خوشم اومد. حیف که اصولا نمیتونه این سریو برگردونه.
راه حل این سری اجاره ش به سونی یا مایکروسافت هست (بعیده کونامی بفروشتتش مگه اینکه به شرط حفظ حقوقش برای استفاده رو دستگاههای پاچینکو لیز بده به یه شرکت پدر مادر دار)
 
  • Poker Face
Reactions: Tatsumaru
البته لیست بلندتر از اینه، چندتا نمونه دیگه از افتضاحات بی پایان کونامی:
-منحل کردن Team Silent و دادن آی پی سایلنت هیل به استدیوهای دره پیت درجه ۳ غربی از سال ۲۰۰۴ به بعد
-نابود کردن و به خاکسپاری Contra, PES-Winning Eleven, Castlevania, Suikoden
(خدا میدونه گیمرهای قدیمی چقدر با Winning Eleven و PES خاطره دارن من بچگی و نوجوونیم کلوپ و خونه پای اینا گذشت، سرانجامش شد این:

)
اصلا تراژدی نابودی هر کدوم این آی پیهای موندگار و موثر صنعت گیم یه کتاب مفصله، ضربه ای که کونامی به گیمرها زد خصوصا گیمرهای شرق پسند رو میشه با ضربه EA به ایران مقایسه کرد انصافا. همینجا استپ کنیم آدم افسردگی میگیره.

برگردیم به بحث ریمیک MGS3
سری MGS سابقه ساخت ریمیک داره و معیار باید همون باشه برخلاف سایلنت هیل نیازی به مقایسه به ریمیک RE2 یا RE4 نیست:

بسم الله اگه همین میانگین رو اورد و اصلا بالای ۸۰ شد من همینجا شرط میبندم نام کاربریمو بذارم Konami Hater اصلا.
آخه هیت ورزیدن برای یه چیزیه که لاقل از صفر تا صد قد انگشتای دستت چیز مثبت ازش ببینی حداقل...


الان که دارم فکر میکنم اصلن بازی کردن این نسخه خیانت به این فرانچایز هست، حالا چرا، برای اینکه سازنده و پدر معنوی این بازی کوجیما هست، اگر کوجیما جوری دیگه ای از شرکت رفته بود و بهش احترام میزاشتن و در جریان ریمیک قرارش میدادن آره می‌شستیم بازی میکردیم!

اما اینکه بیای طرف رو با وقاحت تمام مثل یه تیکه آشغال بندازی بیرون و گند بزنی توی آینده آی پی به این بزرگی که دستته بحث دیگری است!

این وسط هم نشون بدی فقط برات پول مهمه و هیچ ارزشی برای مخاطب و هنر بازیسازی قائل نیستی..

و بعد این همه وقاحت باز یهو بیای بگی سلام من ریمیک بازی محبوبتون رو ساختم منم سوت بلبلی بزنم و خودم رو بزنم به فراموشی.. مثل آقای دیوید هیتر که مشخصه از سر لجبازی بخاطر ماجرای mgsv و چندرغاز پول رفته نشسته بازی رو تبلیغ می‌کنه بشینم با قیافه کج و کوله باس که کل محوریت نسخه سوم هست سر کنم!!


وقتی رهبر ارکستر رو اخراج کنی و بعد توقع داشته باشی من بشینم به سمفونی احمق ها گوش بدم، شرمنده ارزونی خودتون، این فرانچایز بدون تایید و نظارت کوجیما هیچ ارزشی برای بنده ندارد، مخصوصن اگر تحت نظارت کمپانی معلوم الحالی مثل کونامی باشه
 
آخرین ویرایش:
خیلی بد واقعا که این همه بازی خفن کونامی سرنوشت اما و اگری و چه بسا تراژیکی پیدا کردن، از کسلوینیا بگیر که میتونست الان یک بازی به شدت خفن باشه، تا همین متال گیر سالید و سایلنت هیل و کلی بازی دیگه..

ای کاش سونی میخریدشون... اخه این بازی ها دست کونامی اصن معلومه اینده دارند یا نه؟

شما فقط تصور کن نسل جدید کسلوینیا الان میتونست چی باشه...... لردز اف شدو هنوزم بازی دوست داشتنی و قابل اجراییه، عاشقشم به معنای واقعی، سایلنت هیل های کلاسیک هنوزم به شدت خفن هستند... بدون اینکه کوچکترین جهش و پیشرفت و اصن وجودی در نسل های جدید داشته باشن.. یک سِقط به معنای واقعی.. چقدر حیف...
 
الان که دارم فکر میکنم اصلن بازی کردن این نسخه خیانت به این فرانچایز هست، حالا چرا، برای اینکه سازنده و پدر معنوی این بازی کوجیما هست، اگر کوجیما جوری دیگه ای از شرکت رفته بود و بهش احترام میزاشتن و در جریان ریمیک قرارش میدادن آره می‌شستیم بازی میکردیم!

اما اینکه بیای طرف رو با وقاحت تمام مثل یه تیکه آشغال بندازی بیرون و گند بزنی توی آینده آی پی به این بزرگی که دستته بحث دیگری است!

این وسط هم نشون بدی فقط برات پول مهمه و هیچ ارزشی برای مخاطب و هنر بازیسازی قائل نیستی..

و بعد این همه ماجرای وقاحت باز یهو بیای بگی سلام من ریمیک بازی محبوبتون رو ساختم منم سوت بلبلی بزنم و خودم رو بزنم به فراموشی.. مثل آقای دیوید هیتر که مشخصه از سر لجبازی بخاطر ماجرای mgsv و چندرغاز پول رفته نشسته بازی رو تبلیغ می‌کنه بشینم با قیافه کج و کوله باس که کل محوریت نسخه سوم هست سر کنم!!


وقتی رهبر ارکستر رو اخراج کنی و بعد توقع داشته باشی من بشینم به سمفونی احمق ها گوش بدم، شرمنده ارزونی خودتون، این فرانچایز بدون تایید و نظارت کوجیما هیچ ارزشی برای بنده ندارد، مخصوصن اگر تحت نظارت کمپانی معلوم الحالی مثل کونامی باشه
کپکام با اون همه کبکبه و دبدبه برای ایول 4 و پروژه های دیگه با میکامی مشورت کرد، اینا انقدر وقیحن که نام کوجیما رو از اثری که خودش خلق کرده حذف کردن، نظارت جای خود، کونامی جدا از اینکه تیشه به ریشه IPـها می زنه، کینه شتری هم دارن! کوجیما تنها فردی نیست که روی بازی تاثیر می ذاره، اگر کارکترها موندگار شدن مدیون یوجی شینکاوا هستن، که الان ایشون هم با کوجیما کار می کنه، به این معنی که کونامی نه کارگردان بزرگی مثل کوجیما داره، نه طراح نامداری مثل شینکاوا. MGS و SH صرفا بازی نیستن، یک اثر هنرین، وقتی صاحب اثر از عنوان جدا بشه، ممکنه ناشر یک بازی صرفا خوب یا کپی درجه 3و4 رو بیرون بده، ولی هیچکس نمی تونه تجربه هنری ای که ازش به عنوان شاهکار یاد می شه رو در غیاب خالق اثر تکرار کنه
 
آخرین ویرایش:
الان که دارم فکر میکنم اصلن بازی کردن این نسخه خیانت به این فرانچایز هست، حالا چرا، برای اینکه سازنده و پدر معنوی این بازی کوجیما هست، اگر کوجیما جوری دیگه ای از شرکت رفته بود و بهش احترام میزاشتن و در جریان ریمیک قرارش میدادن آره می‌شستیم بازی میکردیم!

اما اینکه بیای طرف رو با وقاحت تمام مثل یه تیکه آشغال بندازی بیرون و گند بزنی توی آینده آی پی به این بزرگی که دستته بحث دیگری است!

این وسط هم نشون بدی فقط برات پول مهمه و هیچ ارزشی برای مخاطب و هنر بازیسازی قائل نیستی..

و بعد این همه وقاحت باز یهو بیای بگی سلام من ریمیک بازی محبوبتون رو ساختم منم سوت بلبلی بزنم و خودم رو بزنم به فراموشی.. مثل آقای دیوید هیتر که مشخصه از سر لجبازی بخاطر ماجرای mgsv و چندرغاز پول رفته نشسته بازی رو تبلیغ می‌کنه بشینم با قیافه کج و کوله باس که کل محوریت نسخه سوم هست سر کنم!!


وقتی رهبر ارکستر رو اخراج کنی و بعد توقع داشته باشی من بشینم به سمفونی احمق ها گوش بدم، شرمنده ارزونی خودتون، این فرانچایز بدون تایید و نظارت کوجیما هیچ ارزشی برای بنده ندارد، مخصوصن اگر تحت نظارت کمپانی معلوم الحالی مثل کونامی باشه
من چند بار گفتم هم اینجا هم تو تاپیک ریمیک سایلنت هیل۲، که تعداد معدودی فن این بازیان بقیه براشون گیمهای دیگه در اولویت قرار داره غیر از این ممکن نیست هم به این دلیل که شما گفتید، هم مثلا درمورد سایلنت هیل۲ کسی مثل من نسخه های بعد سایلنت هیل۴ رو تموم کرده باشه میدونه کونامی شیاد دروغ گویی بیش نیست.
چند تا سایلنت هیل داد واقعا، جز Origins و Shattered Memories یکی از یکی بدتر...تازه بدبختانه این دو تا هم از دو فرسخه داد میزدن ما قرابتی با نسخه های ارجینال نداریم با اینکه بازیهای نسبتا موجهی بودن. (کلا این و MGS واقعا باید دست سازنده اصلی باشن فقط)
هر چقدر زمانم گذشت بدتر شد رسید به فاجعه Book of Memories برای ویتا و Downpour و این آخر هم Short message تیر خلاص زد به پیکره سری.
امثال من سالها به دلایل واهی امیدوار بودیم، آقا اولین SH نسل هفت رو بازی کن Homecoming و ناامید شو با کیفیت متوسط رو به نازل داستان (یادمه اصلا تو سایلنت هیل نبود بیشترش یا همه ش)، آخر همون نسل Downpour تهش ببینی کلی ایراد گرافیکی و داستان شلم شوربا و...
همه اینا رو با ذوق و شوق همون روزای اولیه میگرفتم
اگه کسی مسیر منو‌ طی کرده باشه انصافا الان کونامی اعلام کنه روزه میگه شبه...
 
204FD02F-D857-4B8E-A3C5-5DB82F133D02.jpeg
یه لحظه فکر کنید کلا از MGS که هیچ، از دنیای گیم هیچی نمیدونید این عکس رو جلوتون میذارن میگن راستی بازسازی سمت چپی هست!!!😄

بعد از این مهم تر فکر کنید تو حالتی که گفتم+اینکه بهتون میگن یه بازی جدیده فقط عکس نسخه ریمیک رو جلوتون میذارن میگن طرف فرمانده هست و از خفن ترین سربازها و ده تا مرد رو حریفه، واکنشتون چند دقیقه خنده و مسخره کردن عوامل فمنیستی و ووک خواهد بود؟😄

ما هی میگیم اینا روی عنصر حیات وحش بازی تمرکز کردن نمیدونن بازی کلا چیه و شخصیت باس کل بازی یه حالت چهره خاصی داره میشه توش جنگندگی و رهبری رو خوند دوستان میگن نه😃
 
با کمترین درک از هنر هم میشه تشخیص داد نسخه پاچینکو صد شرف داره به این ریمیک.

GP0AWtPWgAAN.jpg
ای کاش سونی میخریدشون... اخه این بازی ها دست کونامی اصن معلومه اینده دارند یا نه؟
سونی بخرشون که تبدیلشون کنه به این
 
آخرین ویرایش:
View attachment 340893
یه لحظه فکر کنید کلا از MGS که هیچ، از دنیای گیم هیچی نمیدونید این عکس رو جلوتون میذارن میگن راستی بازسازی سمت چپی هست!!!😄

بعد از این مهم تر فکر کنید تو حالتی که گفتم+اینکه بهتون میگن یه بازی جدیده فقط عکس نسخه ریمیک رو جلوتون میذارن میگن طرف فرمانده هست و از خفن ترین سربازها و ده تا مرد رو حریفه، واکنشتون چند دقیقه خنده و مسخره کردن عوامل فمنیستی و ووک خواهد بود؟😄

ما هی میگیم اینا روی عنصر حیات وحش بازی تمرکز کردن نمیدونن بازی کلا چیه و شخصیت باس کل بازی یه حالت چهره خاصی داره میشه توش جنگندگی و رهبری رو خوند دوستان میگن نه😃
اتفاقا من در عکس سمت راستی همین جنگندگی و رهبری رو میبینم ! از نظر من حداقل این طراحی چهره در ریمیک به ویژگی های باس میخوره. ممکنه بگی انتظارت از چهره باس در ریمیک چی بود؟ مثلا عکس بازیگر یا با هوش مصنوعی تصویری نشون بدی که فکر میکنی باس باید این شکلی میبود؟
 
اتفاقا من در عکس سمت راستی همین جنگندگی و رهبری رو میبینم ! از نظر من حداقل این طراحی چهره در ریمیک به ویژگی های باس میخوره. ممکنه بگی انتظارت از چهره باس در ریمیک چی بود؟ مثلا عکس بازیگر یا با هوش مصنوعی تصویری نشون بدی که فکر میکنی باس باید این شکلی میبود؟
عکس سمت راست مربوط به ریمیک نیست. از یک تریلر تبلیغاتی CG هست که روی دستگاههای پاچینکو توی ژاپن فکر کنم ده سال پیش نشون میدادند و همه امیدوار بودند اگه یک روزی بازی ریمیک شد با اون گرافیک ریمیک بشه.
 
  • Smile
Reactions: Cait Sith
عکس سمت راست مربوط به ریمیک نیست. از یک تریلر تبلیغاتی CG هست که روی دستگاههای پاچینکو توی ژاپن فکر کنم ده سال پیش نشون میدادند و همه امیدوار بودند اگه یک روزی بازی ریمیک شد با اون گرافیک ریمیک بشه.
مطمعنی ؟ این عکس سمت راست از روی تریلر برداشته شده. من هم با دوست بالایی موافقم که اتفاقا چهره ی مصمم و جنگنده و قاطعی طراحی کردن. کلا این ریمیک حداقل تو این تریلر خوب به نظر میاد.‌به نظر میاد کلا هست دادن تبدیل به عادت شده یه مقدار!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or