Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
مطمعنی ؟ این عکس سمت راست از روی تریلر برداشته شده. من هم با دوست بالایی موافقم که اتفاقا چهره ی مصمم و جنگنده و قاطعی طراحی کردن. کلا این ریمیک حداقل تو این تریلر خوب به نظر میاد.‌به نظر میاد کلا هست دادن تبدیل به عادت شده یه مقدار!
خیلی واقعا قاطع به نظر میاد😄
هست منظورتون هیت بود؟ بله واقعا شرمنده دیگه به شرکتی که فخر دنیای گیم در حال حاضر هست هیت میورزیم...
سونی بخرشون که تبدیلشون کنه به این
مایکروسافتم همینه حتی شرکتای ژاپنیم دارن همین میشن این مهم نیس
مهم کیفیت کاره
اتفاقا من در عکس سمت راستی همین جنگندگی و رهبری رو میبینم ! از نظر من حداقل این طراحی چهره در ریمیک به ویژگی های باس میخوره. ممکنه بگی انتظارت از چهره باس در ریمیک چی بود؟ مثلا عکس بازیگر یا با هوش مصنوعی تصویری نشون بدی که فکر میکنی باس باید این شکلی میبود؟
شخص واقعی که شخصیت باس رو از روش دراوردن خانم charlotte trampling بوده. خود باس origin شو نمیدونم ولی تو pw هم ویسشو انالیز میکردن یه جا به لهجه بریتیشش اشاره شد (یعنی حرف من نیست) میخوره در اصل (اصالتا) انگلیسی باشه مثل این خانم
و کلا جنس مونث انگلیسی چنان قیافه های گولاخیم ندارن تو این ورژن جدید اون ظرافتا رو نمیبینی
وقتی اصلا خود کاراکتر رو از روی بازیگر واقعی طراحی کردن بله بایدم وفادار بمونن به طراحی اصلی. جوری گفتید که انگار رحم کردن از روی ظاهر رابعه اسکویی نساختنش تو ریمیک!

البته بیشتر این نظرات از سر ناآگاهیه! من مدام کلیپای MGS های قدیمی رو میبینم، دوستان به هر حال بعد سالها یادشون رفته...
تو GAF هم چک میکردم نظرات فنهای دو آتشه مثل خودم بود.
 
آخرین ویرایش:
خیلی واقعا قاطع به نظر میاد😄
هست منظورتون هیت بود؟ بله واقعا شرمنده دیگه به شرکتی که فخر دنیای گیم در حال حاضر هست هیت میورزیم...

مایکروسافتم همینه حتی شرکتای ژاپنیم دارن همین میشن این مهم نیس
مهم کیفیت کاره

شخص واقعی که شخصیت باس رو از روش دراوردن خانم charlotte trampling بوده. خود باس origin شو نمیدونم ولی تو pw هم ویسشو انالیز میکردن یه جا به لهجه بریتیشش اشاره شد (یعنی حرف من نیست) میخوره در اصل (اصالتا) انگلیسی باشه مثل این خانم
و کلا جنس مونث انگلیسی چنان قیافه های گولاخیم ندارن تو این ورژن جدید اون ظرافتا رو نمیبینی:D
نکته همینه! تریلر رو کلا کسی کاری نداره، چون از شرکت بدتون میاد دیگه هیت رو نثارش میکنین! برای من (و خیلی ها) که کارنامه ی شرکت سازنده برامون مهم نیست، متال گیر رو یکی دو بار بازی کردیم سالها پیش و تریلر رو بدون پیش داوری میبینیم، نکته ی فاجعه باری توش نیست و به نظر قابل قبول ساخته شده، بر عکس مثلا سایلنت هیل ۲..
 
  • Like
Reactions: pedram_sad
با کمترین درک از هنر هم میشه تشخیص داد نسخه پاچینکو صد شرف داره به این ریمیک.
با چنان شرکت نابغه ای طرفیم که حداقل نکرد همین نسخه پاچینکو‌ رو توسعه بده طبق معمول داد دست آشغالسازان گرامی😃
 
  • Like
Reactions: A X E L
مطمعنی ؟ این عکس سمت راست از روی تریلر برداشته شده. من هم با دوست بالایی موافقم که اتفاقا چهره ی مصمم و جنگنده و قاطعی طراحی کردن. کلا این ریمیک حداقل تو این تریلر خوب به نظر میاد.‌به نظر میاد کلا هست دادن تبدیل به عادت شده یه مقدار!
آره عکس سمت راست که برا مقایسه گذاشته اصلا مال تریلر دلتا نیست.

من خودم نگران بودم اینا بیان توی بازی تحت پوشش ریمیک توی بازی تغییر بدن و بخوان ادای کوجیما رو دربیارن مخصوصا با اون تریلر حیات وحش اولی. ولی فکر کنم با نمایش اخیر مشخص شد که این ریمیک در حد یک کار فن مید بیش نیست.

کلا خدا نکنه یه چیزی مد بشه تو بازیسنتر. الان مده بیان بگن خاک تو سر کونامی! شرکتی مشخصه کوچکترین عشقی به این ip نداره و از اول مشخص کرده این بازی با نظارت کوجیما ریمیک نمیشه. از این دوستمون که اسکرینشات تریلر پاچینکو رو گذاشته به عنوان مقایسه دلتا و نسخه اصلی بگیر تا اون دوستمون که سه صفحه است داره زور میزنه بگه فن واقعی بازیه.
 
  • Smile
Reactions: Cait Sith
اینکه عکسی که گذاشتم برای تریلر ریمیکه هست یا نه، خود دوستان متوجه شدن نیاز به بحث نیست واقعا:D اینجوریشو دیگه ندیده بودیم ولی:D
لاقل تریلر رو درست ببینید بعد بگید فلان چیز تو بازیسنتر مد شده و...
کونامی مشخص شده داره با یه شرکت اکوالیتی کار میکنه به نظرم اینم مشخص باشه که تغییری تو ظاهر باس صورت گرفته یا نه.
چیزیم که باز کاملا مشخصه تو نمایشهای بعد باید منتظر موارد بیشتری باشید.
 
  • Smile
Reactions: GameMasterr
خودم همیشه سعی کردم تو هر بحثی که میکنم، بی احترامی نکنم به کسی.مخالفت و استدلال آوردن و حتی فن بازی ایرادی نداره.شیرینی اینجاس.
بعضی ها مثل من از همین ریمیک هم خوشحالن و دارن خودشونو امیدوار نگه میدارن.بعضی هم برعکس.نظراتمون رو هم گفتیم.
آخه چه نیازی هست که کسی بیاد ثابت کنه فن یه بازی هست یا نه؟ جایزه ای چیزی داره که بی خبریم ازش؟
یکی از دلایلی که گیم کیوب رو همون سال ریلیزش خریدم(حدود 82) ریمیک متالگیر 1 بود.و همینطور رزیدنت 1 و زیرو.
کوجیما هم محترم.ولی حق نداریم بدون ایشون حتی فکر کنیم به متال گیر؟
 
من واقعا فن ام جی اس یا کوجیما در کل نیستم، البته از دوران PS1 بازی رو میشناختم، در واقع چهارم دبستان بودم که پلی استیشن گرفتم، اما از قبل اون بچه های کوچه که پلی استیشن داشتند بازی رو (متال گیر سالید 1 پی اس وان) به شکل فجیعی هایپ میکردن، یعنی از اولین باری که اسم متال گر رو شنیدم برام یک "ابربازی" تداعی شد تا وقتی اومدم به این فروم و بعد ها خودم MGS4 و خیلی جدی تر MGSV رو بازی کردم و فهمیدم واقعا این ابرهایپ پشت سری و کوجیما الکی نیست، از ساندترک و کلیت ام جی اس 4 که عاشقم کرد تا گیم پلی ام جی اس وی که به نظرم یکی از بهترین گیم پلی های تاریخ بازی هاست...

نسخه های کلاسیک هم حقیقتا تموم نکردم درست هم بازی نکردم و زمان خودشم اصلا بازی نکردم، ولی خب چند ساله (10 سال فکر کنم:-" ) رو ویتا دارم 2 و 3 رو میرم، میخوام پلتشم بکنم نهایتا، ولی اینقدر کلانکی و رو ویتا سخته که کند پیش میره، منم چون زمان خودش نزدم برام چندین برابر سخت تر میشه وگرنه هستند بازی های کلاسیکی که رو ویتا ترکوندم از نینجا گیدن تا باقی چون زمان خودشون زده بودم برام اسونن و اشنا)

با این حال، به عنوان کسی که مشخصا جز فن بیس اصیل کوجیما نیستم، واقعا درک میکنم ملت از کونامی متنفر میشند، یعنی اون حجم هایپ و عشق و علاقه خالصانه که من از طرف ملت به کوجیما و متل گیر در طول زندگیم دیدم (از کوچه مون در کودکی تا بعدها اینترنت و گیم نت و فولان) واقعا برام عجیب نیست که امروز میبینم ملت به خون کونامی تشنه هستند، یکی از خفن ترین مهم ترین ریشه دار ترین فرنچایز ها و کارگردان های بازی هارو با بی احترامی برخورد کرده و گند زده به اینده بازی ها، خب طبیعیه کسی که عاشق این بازی هاست، از کونامی بدش بیاد، طبیعیه که یک گیمر، این رو درک کنه...

یادش بخیر یه زمانی از NES تا سگا از تاینی تون و لاک پشت های نینجا و کسلوینیا و کنترا و جکال و سیرکس چارلی و کلی بازی ریز و درشت دیگه، نماینده کونامی بودن، اسم کونامی در کنار چندین ناشر اصلی دیگه که اکروز خیلیاشون خدابیامرز هستند، تضمین خفن بودن بازی بود، با بازی هاش بزرگ شدیم، طبیعیه امروز که بعد چندین سال سکوت و سقوط خودخواسته و نه تحمیل شده از بیرون، برگشته، ملت صرفا به به چه چه نکنن و منتقدانه و سختگیر بهش نگاه کنند...
 
من واقعا فن ام جی اس یا کوجیما در کل نیستم، البته از دوران PS1 بازی رو میشناختم، در واقع چهارم دبستان بودم که پلی استیشن گرفتم، اما از قبل اون بچه های کوچه که پلی استیشن داشتند بازی رو (متال گیر سالید 1 پی اس وان) به شکل فجیعی هایپ میکردن، یعنی از اولین باری که اسم متال گر رو شنیدم برام یک "ابربازی" تداعی شد تا وقتی اومدم به این فروم و بعد ها خودم MGS4 و خیلی جدی تر MGSV رو بازی کردم و فهمیدم واقعا این ابرهایپ پشت سری و کوجیما الکی نیست، از ساندترک و کلیت ام جی اس 4 که عاشقم کرد تا گیم پلی ام جی اس وی که به نظرم یکی از بهترین گیم پلی های تاریخ بازی هاست...

نسخه های کلاسیک هم حقیقتا تموم نکردم درست هم بازی نکردم و زمان خودشم اصلا بازی نکردم، ولی خب چند ساله (10 سال فکر کنم:-" ) رو ویتا دارم 2 و 3 رو میرم، میخوام پلتشم بکنم نهایتا، ولی اینقدر کلانکی و رو ویتا سخته که کند پیش میره، منم چون زمان خودش نزدم برام چندین برابر سخت تر میشه وگرنه هستند بازی های کلاسیکی که رو ویتا ترکوندم از نینجا گیدن تا باقی چون زمان خودشون زده بودم برام اسونن و اشنا)

با این حال، به عنوان کسی که مشخصا جز فن بیس اصیل کوجیما نیستم، واقعا درک میکنم ملت از کونامی متنفر میشند، یعنی اون حجم هایپ و عشق و علاقه خالصانه که من از طرف ملت به کوجیما و متل گیر در طول زندگیم دیدم (از کوچه مون در کودکی تا بعدها اینترنت و گیم نت و فولان) واقعا برام عجیب نیست که امروز میبینم ملت به خون کونامی تشنه هستند، یکی از خفن ترین مهم ترین ریشه دار ترین فرنچایز ها و کارگردان های بازی هارو با بی احترامی برخورد کرده و گند زده به اینده بازی ها، خب طبیعیه کسی که عاشق این بازی هاست، از کونامی بدش بیاد، طبیعیه که یک گیمر، این رو درک کنه...

یادش بخیر یه زمانی از NES تا سگا از تاینی تون و لاک پشت های نینجا و کسلوینیا و کنترا و جکال و سیرکس چارلی و کلی بازی ریز و درشت دیگه، نماینده کونامی بودن، اسم کونامی در کنار چندین ناشر اصلی دیگه که اکروز خیلیاشون خدابیامرز هستند، تضمین خفن بودن بازی بود، با بازی هاش بزرگ شدیم، طبیعیه امروز که بعد چندین سال سکوت و سقوط خودخواسته و نه تحمیل شده از بیرون، برگشته، ملت صرفا به به چه چه نکنن و منتقدانه و سختگیر بهش نگاه کنند...
داستان دعوای کونامی و کوجیما این دو از سال 2014 شروع شد

دقیقاً همون سال هایی که بازار بازی های موبایلی کونامی خیلی بهش سود خوبی میداد، مدیر بخش بازی های موبایلی اگه اشتباه نکنم مدیر عامل کونامی شد و فضا رو برای کوجیما تنگ تر کرد
چرا؟ چون کوجیما یکی از ولخرج ترین بازیسازای تاریخه. حساسیت عجیبش روی جزئیات بازی باعث میشده خیلی وقت ها یکی از المان های گیم پلی در اواسط یا حتی اواخر پروژه کنار گذاشته بشه. بارها تیم تولید موسیقی رو مجبور میکرده ترک های متعدد بسازن تا بلکه در خوشبینانه ترین حالت یکی از اون ها انتخاب کنه. از طرفی گرچه بازی های کوجیما انصافاً پرفروش بودن ولی کفه ترازو بین هزینه و سود چندان به سمت سود سنگینی نمیکرده

میخام بگم که گرچه رفتار با کوجیما که برند کونامی بود درست نبود، اما خود کونامی هم برای خودش دلایل منطقی داشت
 
  • Like
  • Smile
Reactions: Cait Sith and m.a.t
داستان دعوای کونامی و کوجیما این دو از سال 2014 شروع شد

دقیقاً همون سال هایی که بازار بازی های موبایلی کونامی خیلی بهش سود خوبی میداد، مدیر بخش بازی های موبایلی اگه اشتباه نکنم مدیر عامل کونامی شد و فضا رو برای کوجیما تنگ تر کرد
چرا؟ چون کوجیما یکی از ولخرج ترین بازیسازای تاریخه. حساسیت عجیبش روی جزئیات بازی باعث میشده خیلی وقت ها یکی از المان های گیم پلی در اواسط یا حتی اواخر پروژه کنار گذاشته بشه. بارها تیم تولید موسیقی رو مجبور میکرده ترک های متعدد بسازن تا بلکه در خوشبینانه ترین حالت یکی از اون ها انتخاب کنه. از طرفی گرچه بازی های کوجیما انصافاً پرفروش بودن ولی کفه ترازو بین هزینه و سود چندان به سمت سود سنگینی نمیکرده

میخام بگم که گرچه رفتار با کوجیما که برند کونامی بود درست نبود، اما خود کونامی هم برای خودش دلایل منطقی داشت
یادمه، ولی خب به نظرم به عنوان گیمر، ما باید سمت کوجیما باشیم، سمت متال گیر، سمت سایلنت هیل... سمت کسلوینیا...
 
بله بله. تریلری که ۷ سال پیش اومده :D

View attachment 341019
داداش ردیفی؟ مشکلی چیزی پیش اومده؟:D خودت این ویدئویی که شیر کردی نگاه کردی اصلا؟ کل دنیا تریلر بازی ۳ روز پیش رو در لایو مایکروسافت دیدن من نمیفهمم مقاومت شما سر چیه!!
این اسکرین شات همین الات از تریلر گرفتم:

Screenshot_20240613-172344_YouTube.jpg
خیره ایشالا:D
ادیت: خب بنظر میاد که شما یکم حول شدی کلا از بیخ و بون اشتباه نقل قول کردی:دی ما داشتیم در مورد چهره باس صحبت میکردیم. اون پستی که چهره بیگ باس رو گذاشته که بنده خدا خودش اشاره کرده برا پاچینکوئه:دی
 
شت:D
آقا من متوجه شدم :D اشکال فنی پیش اومده اون که من نقل قول کرده بودم یه پست دیگه رو نقل قول کرده بود! نه اون پستی که من فکر کردم نقل قول کرده :D

در مورد چهره باس که خودم گفتم توی ریمیک شبیه معتاداست از نوع کرکیش چهره مصمم کیلو چنده Woke as f**k
 
داداش ردیفی؟ مشکلی چیزی پیش اومده؟:D خودت این ویدئویی که شیر کردی نگاه کردی اصلا؟ کل دنیا تریلر بازی ۳ روز پیش رو در لایو مایکروسافت دیدن من نمیفهمم مقاومت شما سر چیه!!
این اسکرین شات همین الات از تریلر گرفتم:

View attachment 341024
خیره ایشالا:D
ادیت: خب بنظر میاد که شما یکم حول شدی کلا از بیخ و بون اشتباه نقل قول کردی:D ما داشتیم در مورد چهره باس صحبت میکردیم. اون پستی که چهره بیگ باس رو گذاشته که بنده خدا خودش اشاره کرده برا پاچینکوئه:D

نگو چهره باس ❌
بگو.. چهره پوست کلفت وک‌زاده ✅

کم کاری کردن، جا داشت یه مقدار سیبیل فابریک هم بالای لبش میزاشتن، اینطوری تکمیل میشد پکیج 👌🏻
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or