Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
تله بود، نشونشم یک اسپیس تا اونجا که کپی کردی فاصله داشت و جلوی چشم.
آزمایش نشون داد که وسواس تا حدی رو این عنوان بالاست که دست اندازی به هر شکل و اندازه ای رو تاب نمیاره.
ممنونم منطق لشکر امیدواران رو قشنگ تئوریزه کردی:D
.
.
.
یادمه Silent Hill 2 Remake اوایل اصلا نمیشد انتقادی ازش کرد، یعنی انتقادم میکردی جدی نمیگرفتنت. یه کم گذشت و رفته رفته ویدیوهای بیشتر خصوصا از گیم پلی و بازسازی کاتسین ها اومد مشخص شد زباله س تازه انتقادات شروع شد، اینم همون میشه. فقط چیزی که جای تعجب داره واسم اینهمه طرفداری بی منطق از بازیه و تاختن به کسایی که عیبهای همین تریلر مسخره رو گفتن.
حالا زمان میگذره ببینیم باز همینا رو دوستان میگن کلی تگ به امثال ما میزنن یا خیر:D کسی از فن ها این وسط ساکت هم باشه (خوشش اومده باشه از این) دلیلش اینه که رو اسب مرده نخواسته شرط ببنده تو این مقطع:D به مسائل درست نگاه کنید:D

پ.ن: همین کم مونده بود اخبار زرد کوتاکو مدرک شه که شد:D منظورم اینه طرف گفته باشه هم، در عمل چی نشون داده؟؟؟ ادامه داد یا نداد؟ خب اگه تا آخرین لحظه سریو ادامه داد پس اصلا هزار بار گفته باشه هم مهم نیست! بعد مگه فقط خودش بود این بازیو دست تنها می ساخت شینجیکاوا و کلی آدم کلیدی دیگه بودن میشد راه متالگیر رو ادامه بدن و ایشون روی آی پیهای دیگه مثل دث استرندیگ و پی تی و کسلوانیا کار کنه و حالا دورادور یه نظارتیم بکنه!! که الان اون افراد تو کونامی نیستن کوجیما پروداکشنز کلا رفت...
بقیه دلایل که دوستمون اورد هم فکر کنم بیهوده باشه بخوایم بگیم چیزی ثابت کنیم...

-----


ایضا یه مورد یادم افتاد:
درمورد این فروم و کلا گیمرهای ایرانی کوجیما شخصیت محبوبی نیست. (یه دلیل مهم اینهمه امید به چنین چیزیم همینه:دی) داشتم تاپیک رو از اول میخوندم دیدم این موارد کم نیستن.
یه دلیلش اینه که نسل هفتم اکثر گیمرای ایرانی از PS2 کوچ کردن به 360، چون PS3 گرونتر بود و هک نشده بود، بعد تو چنین شرایطی MGS4 شد انحصاری PS3، حالا خودتون حساب کنید چقدر هیتر از اون زمان پیدا کرد.
از اونور سر Death Stranding دقیقه 90 مولتی شد بازیش و اون چیزی که ملت انتظار داشتن نبود کلا، سر اون باز PS فنها خیلیاشون ازش روی گردون شدن
یه مورد دیگه مصاحبه های خودش و هایپهایی بود که راه مینداخت به همون اندازه که برای یه عده مثل ما جذابیت داشت یه عده هم میگفتن چقدر ملتو میذاره سرکار و مصاحبه میکنه و ...
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
من هیچ کاری به این بحثهای کونامی vs کوجیما ندارم که دیگه خیلی دیره براش ولی در مورد مدل باس واقعا با بقیه موافقم.

تنها ایرادی که از تریلر میتونم بگیرم همین انتخاب شخصیت باسه.
من اولین بار که MGS3 رو بازی کردم مخصوصا تا با شخصیت باس کاملا آشنا بشم به این احتمال رسیده بودم که ایشون قبلا با اسنیک(بیگ باس) به نوعی تو رابطه بوده که دو طرفه یا حداقل بطور یک طرفه از سمت اسنیک.
با تمام جدیت و ابهت یه جذابیتی تو ظاهر بیگ باس بود که این ارتباط تو گذشتشون رو بهش عمق میداد و تو دنبال این بودی که ازش سر در بیاری.
اما اینجا این ترنسی که من میبینم رو اصلا نمیخوام بدونم خودش کیه که بخوام برگردم به گذشته ایشون با اسنیک علاقه مند بشم.

اگه این نمایی که ازش نشون دادن واقعا مدل نهاییه به طور جدی امیدوارم با چندتا تغییر تو مدل باس بتونن از این حالت ترنس گونه درش بیارن.
خیلی ناامید کنندست و از همین الان نگرانی داشتن برای EVA واقعا منطقیه.
 
4 صفحه زدم جلو همش عصبانیت های چند نفر بود که پشت هم تکرار میکردن بازی داغونه.حرفم این نیست که خیر بازی داغون نیست.حرفم اینه یبار گفتید بخدا همه میخونیم الان ۴ صفحه نوشته تکراری خوندم.کی پاسخگوعه.من خودم از یه چیزی خوشم نیاد براش وقت نمیزارم ایگنور میکنم میرم بعدی ولی قبول کنید دیگه وقتی هی بخواهید حرفتون رو تکرار کنید به گوش همه برسه منطقی نیستش که هیچ بقیه هم اذیت میشن.من خودم به عنوان یه فن قدیمی این دوتا بازی و عاشق بودن به این آی پی ها صد درصد ریمیک هارو انجام میدم ولی پرفکت هم نیستن تمام.
 
یه درصد فرض کن من سره قبره این ننه بزرگ جنسیت نامشخص اشک بریزم. View attachment 1718719261176.webp

من انتظار ندارم بردارن یه چهره عروسک بهش بدن ولی نمیتونید جدی باشید وقتی میگید این طراحی چهره اش وفادارنه اس. تو بدترین زاویه شم هم بهش نگاه کنی بهتر از این مادربزرگ لزب*ن ای که ساختن.
الان این فیس اوریجینال کیوت افتاب مهتابه؟
از اون قیافه حس badass بودن میگیرید ولی از چهره اورجینال نه؟
خیلی براشون سخته جلوی خودشون رو بگیرن و برای یه بار که شده از قصد و مرضشون دستکاری بیجا تو قیافه ها نکنن؟ تمامی قیافه ها مونث باید یه ته چهره مردونه هم توش باشه تا ترنس ها حس include شدن پیدا کنن؟
این چه استدلالیه که چون حاج خانم خطرناک ترین سرباز اون زمان بوده باید قیافش بدون هیچ لطافت زنانه ای باشه؟
حالا که اینطوریه امیدوارم تو ریمیک Snake رو تربیت کنه و بخاطر male gaze اش 2 تا چک افسری هم بهش بزنه.

1718717718842.jpeg

کاری ندارم به این که بعضی ها میگن این خیانت به کوجیماست و از این حرفا, به شخصه فکر کنم استفاده از کلمه خیانت اینجا اشتباست, چون ip برای konami

ولی میخوام نظر خودمو بگم و میدونم که زیاد محبوب نحواهد بود.

از هیچ کس هیچوقت بت نسازیم ولی احترام و اهمیت به شخص سازنده آیا مهم نیست؟ اونم به کسی به اسم کوجیما که هر ip که روش کار کرده اینطوری اونو شدیدا مختصص و منحصر به فرد به خودش کرده؟
با کل خوبی ها و بدی هاش کل سری مگس اگر artistic vision کوجیما و سلیقه اش نبود به هیچ جا نمیرسید. کوجیما و wackiness اش این بازی و چه در کل مگس رو برای من معنی میکنه.

اصلا بازی رو بیخیال. تریلرو دیدید؟ بیروح تر از این میشد ساخت؟
آخ که چقدر دلم برای تریلرهایی که کوجیما برای مگس میساخت تنگ شده. (برم دوباره تریلر های mgsv رو ببینم, هنوز موهای تنمو سیخ میکنه)

بعد تمامی این ریمیک ها چیزی جز easy cash grab نیستن. من نمیدونم چرا وقتی اوریجینالش هست و با ریختن چندتا ماد ساده میتونی به سادگی از بازی لذت ببری باید دنبال ریمیک باشی؟
انقدر تشنه گرافیک هستیم ما؟

یه سری دوستان هم که معتقدن کلا نباید از هیچ بازی ای گله کرد و تمامی این گلگی ها ناشی از اینه چون اینا خودشون گیم نمیزنن در نتیجه نمیخوان بقیه از بازی کردن لذت ببرن. در جوابشون حرفی ندارم من کوچیک تک تک اعضای این فوروم. نه ادعای old school fan بودن دارم نه هیچی. شما درست میفرمایید, من و هرکس دیگه ای که ناراضی هستش داره پرت میگه.

فقط وقتی سره باس فایت آخر دیدید تن Boss گونی کشیدن به جای اوت فیت iconic اش یه یادی از من بکنید.
 
به خاطر شکل و شمایل اسلات و سوخولف و...منتقدا نمره نمیدن
همونطور که مثلا به Dirge of Cerberus که ادامه FF برای PS2 بود و کلی هایپ داشت به واسطه شخصیتهای FF VII نمره بالا ندادن.
ما ظاهر باس رو مثلا میگیم چون جزو ساده ترین نکات ساختن ریمیک هست این چیزا... همینم رعایت نشه... اونم تو اون سکانس به یاد ماندنی طرف مثل همون شخصیتهای ووک پسند که گفتی (ببخشید اواخواهر دوجنسه) هست ظاهرش... یعنی ول معطلن.
بعد این بنده خداها گرافیکی که تحویل دادن اصولا هنوز در حد نسل قبل هست در کل.
ببینید چیزی که دارم میگم واضح, تیم سازنده میخواسته مثل mgs5 چهره شخصیت ها (به همراه اتمسفر) واقع گرایانه باشه و اینکار رو هم کرده
چهره باس رو هم بخاطر بک گراندش به عنوان یه سرباز کارکشته تغییر دادن تا واقعی تر بنظر بیاد. من چیز وکی توی چهرش نمیبینم حقیقتش.
با نگاه کردن به عکس مقایسه هم فقط یه نکته دیگه میتونم بگم که یه مقدار صورتش رو کشیده تر کردن و بله مردونه تر بنظر میاد, اما بازم دلیل بر وک بودن نمیشه
و اگر هم دقیت کنید چهره اصلی باس مقداری مردونگی توش داره.

با این تفکر ما باید mgs5 رو هم بخاطر طراحی واقع گرایانه چهره هاش زیر سوال میبردیم, که البته خودم اولین بار بازیش کردم چهره هاش واسم یکم عجیب بود
الانم چون اسم کوجیما پشت بازی نیست دارید لهش میکنید, حالا نمیدونم اگه فرضا فردا ریمیک خوب در اومد خودشم ازش تعریف کرد چی میخواید بگید :D.
درباره گرافیک هم من باز هم مشکلی ندید, بنظرم تنها ارور گرافیکی تریلر کت میجور زیرو بود.

بنظرم انقدر حساسیت به خرج ندید, اینا خودشونم میدونن که اگه دست بزنن به چیزی عاقبتش چیه, حالا هرچقدرم برای وک سازی بازی بودجه بگیرین.
مطمئن باشید اگه بیشتر از بازی ببینیم و مثلا متوجه بشیم که نه چهره باس رو به همون دلیل یکم عوض کردن, یا ایوا رو زشت کردن و یقش رو بستن (بازم میگم طرفدار اینجوری محتوا نیستم و منظورم مشخصه), و فیس پینت سیاه رو بخاطر ریسیسم حذف کردن, اون موقع اولین کسی که انتقاد میکنه خود منم.

با کمترین درک از هنر هم میشه تشخیص داد نسخه پاچینکو صد شرف داره به این ریمیک.

View attachment 340906

سونی بخرشون که تبدیلشون کنه به این
تنها برتری که نسخه پاچینکو نسبت به ریمیک داره نوپردازیشه چون cg هست.
کرکتر مدل های نسخه پاچینکو مال mgs5, همین بیگ باسی که گذاشتی بالای 50 سال سنشه, در صورتی که توی mgs3 باید در اواسط 30 سالگیش باشه.
انیمیشن های صورتش کاملا مصنوعیه و تو ذوق میزنه.

سازندش حتی وقت نزاشته که جونشون کنه, بقیه رو هم ماست مالی کرده رفته.
اونوقت چجوری پاچینکو از ریمیک بهتره؟
 
ببینید چیزی که دارم میگم واضح, تیم سازنده میخواسته مثل mgs5 چهره شخصیت ها (به همراه اتمسفر) واقع گرایانه باشه و اینکار رو هم کرده
چهره باس رو هم بخاطر بک گراندش به عنوان یه سرباز کارکشته تغییر دادن تا واقعی تر بنظر بیاد. من چیز وکی توی چهرش نمیبینم حقیقتش.
با نگاه کردن به عکس مقایسه هم فقط یه نکته دیگه میتونم بگم که یه مقدار صورتش رو کشیده تر کردن و بله مردونه تر بنظر میاد, اما بازم دلیل بر وک بودن نمیشه
و اگر هم دقیت کنید چهره اصلی باس مقداری مردونگی توش داره.

با این تفکر ما باید mgs5 رو هم بخاطر طراحی واقع گرایانه چهره هاش زیر سوال میبردیم, که البته خودم اولین بار بازیش کردم چهره هاش واسم یکم عجیب بود
الانم چون اسم کوجیما پشت بازی نیست دارید لهش میکنید, حالا نمیدونم اگه فرضا فردا ریمیک خوب در اومد خودشم ازش تعریف کرد چی میخواید بگید :D.
درباره گرافیک هم من باز هم مشکلی ندید, بنظرم تنها ارور گرافیکی تریلر کت میجور زیرو بود.

بنظرم انقدر حساسیت به خرج ندید, اینا خودشونم میدونن که اگه دست بزنن به چیزی عاقبتش چیه, حالا هرچقدرم برای وک سازی بازی بودجه بگیرین.
مطمئن باشید اگه بیشتر از بازی ببینیم و مثلا متوجه بشیم که نه چهره باس رو به همون دلیل یکم عوض کردن, یا ایوا رو زشت کردن و یقش رو بستن (بازم میگم طرفدار اینجوری محتوا نیستم و منظورم مشخصه), و فیس پینت سیاه رو بخاطر ریسیسم حذف کردن, اون موقع اولین کسی که انتقاد میکنه خود منم.


تنها برتری که نسخه پاچینکو نسبت به ریمیک داره نوپردازیشه چون cg هست.
کرکتر مدل های نسخه پاچینکو مال mgs5, همین بیگ باسی که گذاشتی بالای 50 سال سنشه, در صورتی که توی mgs3 باید در اواسط 30 سالگیش باشه.
انیمیشن های صورتش کاملا مصنوعیه و تو ذوق میزنه.

سازندش حتی وقت نزاشته که جونشون کنه, بقیه رو هم ماست مالی کرده رفته.
اونوقت چجوری پاچینکو از ریمیک بهتره؟
در مورد بحث کوجیما چندتا از بچه ها نمیخوان قبول کنن که تموم شده و تو گذشته سیر میکنن.
کوجیما عبور کرده، کونامی هم ازاون دوران، survive و... عبور کرده.
وقتشه ما هم عبور کنیم، اون دوره های اوج و فرود کوجیما و کونامی رو تو همون 10 سال پیش رها کنیم.

اما این بحث در مورد کرکتر باس رو چطور میتونی نامربوط بدونی؟
این تصویری که ازش نشون دادن هیچ حالت زنونه ای نداره.
من تو پست قبلیم گفتم شبیه ترنسهاست ولی خودت بهتر میدونی که ما ترنس داریم که بارها میتونه از یه دختر زیباتر هم باشه.
تو این نمایی که ازش دیدیم اصلا معلوم نیست چیه!؟

این یک نشونست و زنگ خطر که اتفاقا باید تو سطح نت در موردش صحبت بشه که فشار روی استودیو بیاد و تو این زمان باقیمونده تغییرات لازم رو بده.
مثل مدل صورت/تکسچر و سایه زنی جیمز تو سایلنت هیل 2 که این اعتراضها نتیجه داد.

اگه هم بر فرض اینطور نیست و فقط تو این نما صورت باس اینقدر بیروح و مردونه در اومده خب کونامی مجبور بشه بیاد در موردش توضیح بده و فنها رو قانع کنه.

چرا فکر میکنی پلیرها باید صبر کنن تا بازی منتشر بشه و بعد که کار از کار گذشت بیان اعتراض کنن؟
اون چه طرفداریه که اینکار رو میکنه؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: QaribeAshena
خسته نشدی اینقدر محتوای چرت و پرت و Bait وار توی فروم زدی؟ بخدا که بیکاری.

با کمال احترام بی محتوا و با محتوا بودن هیچ مطلبی رو شما تعیین نمیکنی. اگر پیام من مشکل دار بود یه ناظم یا ادمینی پاکش میکرد.

اگر دنبال ماهیگیری بودم این بحث رو ادامه میدادم.


این تصویری که ازش نشون دادن هیچ حالت زنونه ای نداره.

حق
 
رفتار نامناسب
خسته نشدی اینقدر محتوای چرت و پرت و Bait وار توی فروم زدی؟ بخدا که بیکاری.

من نميدونم چى شده يهو هر چى كاربر معلوم الحال و رو اعصاب بوده يهو يا از بن در اومدن يا رجعت با هويت جديد داشتن.
 
یه درصد فرض کن من سره قبره این ننه بزرگ جنسیت نامشخص اشک بریزم. View attachment 341597

من انتظار ندارم بردارن یه چهره عروسک بهش بدن ولی نمیتونید جدی باشید وقتی میگید این طراحی چهره اش وفادارنه اس. تو بدترین زاویه شم هم بهش نگاه کنی بهتر از این مادربزرگ لزب*ن ای که ساختن.
الان این فیس اوریجینال کیوت افتاب مهتابه؟
از اون قیافه حس badass بودن میگیرید ولی از چهره اورجینال نه؟
خیلی براشون سخته جلوی خودشون رو بگیرن و برای یه بار که شده از قصد و مرضشون دستکاری بیجا تو قیافه ها نکنن؟ تمامی قیافه ها مونث باید یه ته چهره مردونه هم توش باشه تا ترنس ها حس include شدن پیدا کنن؟
این چه استدلالیه که چون حاج خانم خطرناک ترین سرباز اون زمان بوده باید قیافش بدون هیچ لطافت زنانه ای باشه؟
حالا که اینطوریه امیدوارم تو ریمیک Snake رو تربیت کنه و بخاطر male gaze اش 2 تا چک افسری هم بهش بزنه.

View attachment 341593

کاری ندارم به این که بعضی ها میگن این خیانت به کوجیماست و از این حرفا, به شخصه فکر کنم استفاده از کلمه خیانت اینجا اشتباست, چون ip برای konami

ولی میخوام نظر خودمو بگم و میدونم که زیاد محبوب نحواهد بود.

از هیچ کس هیچوقت بت نسازیم ولی احترام و اهمیت به شخص سازنده آیا مهم نیست؟ اونم به کسی به اسم کوجیما که هر ip که روش کار کرده اینطوری اونو شدیدا مختصص و منحصر به فرد به خودش کرده؟
با کل خوبی ها و بدی هاش کل سری مگس اگر artistic vision کوجیما و سلیقه اش نبود به هیچ جا نمیرسید. کوجیما و wackiness اش این بازی و چه در کل مگس رو برای من معنی میکنه.

اصلا بازی رو بیخیال. تریلرو دیدید؟ بیروح تر از این میشد ساخت؟
آخ که چقدر دلم برای تریلرهایی که کوجیما برای مگس میساخت تنگ شده. (برم دوباره تریلر های mgsv رو ببینم, هنوز موهای تنمو سیخ میکنه)

بعد تمامی این ریمیک ها چیزی جز easy cash grab نیستن. من نمیدونم چرا وقتی اوریجینالش هست و با ریختن چندتا ماد ساده میتونی به سادگی از بازی لذت ببری باید دنبال ریمیک باشی؟
انقدر تشنه گرافیک هستیم ما؟

یه سری دوستان هم که معتقدن کلا نباید از هیچ بازی ای گله کرد و تمامی این گلگی ها ناشی از اینه چون اینا خودشون گیم نمیزنن در نتیجه نمیخوان بقیه از بازی کردن لذت ببرن. در جوابشون حرفی ندارم من کوچیک تک تک اعضای این فوروم. نه ادعای old school fan بودن دارم نه هیچی. شما درست میفرمایید, من و هرکس دیگه ای که ناراضی هستش داره پرت میگه.

فقط وقتی سره باس فایت آخر دیدید تن Boss گونی کشیدن به جای اوت فیت iconic اش یه یادی از من بکنید.
این متن رو نصف و نیمه خوندم و رفتم تریلر رو دیدم، حالا من که دیگه جوصله این بازی ها رو ندارم ولی واقعا خیلی طراحی چهره جدیدش ضایع بود، خیلی خیلی خیلی ضایع بودا ...

خسته نشدی اینقدر محتوای چرت و پرت و Bait وار توی فروم زدی؟ بخدا که بیکاری.

من نميدونم چى شده يهو هر چى كاربر معلوم الحال و رو اعصاب بوده يهو يا از بن در اومدن يا رجعت با هويت جديد داشتن.

خب نظرش اینیه که نوشته، مشکلش چیه؟ تازه بماند که داره درست میگه

مگه فروم رو شماها صاحبید که دیگران نباید خلاف نظر شما نظر بدن؟ شماها هم یه کاربری هستید مثل بقیه، نه بیشتر و نه کمتر ...

رو اعصاب اون افرادی ضد و نقیضی هستن که ظاهرا طرفدار آزادی بیان هستن ولی به محض دیدن یه مخالفت کوچولو شروع میکنن به تخریب و توهین :)
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: QaribeAshena
این متن رو نصف و نیمه خوندم و رفتم تریلر رو دیدم، حالا من که دیگه جوصله این بازی ها رو ندارم ولی واقعا خیلی طراحی چهره جدیدش ضایع بود، خیلی خیلی خیلی ضایع بودا ...





خب نظرش اینیه که نوشته، مشکلش چیه؟ تازه بماند که داره درست میگه

مگه فروم رو شماها صاحبید که دیگران نباید خلاف نظر شما نظر بدن؟ شماها هم یه کاربری هستید مثل بقیه، نه بیشتر و نه کمتر ...

رو اعصاب اون افرادی ضد و نقیضی هستن که ظاهرا طرفدار آزادی بیان هستن ولی به محض دیدن یه مخالفت کوچولو شروع میکنن به تخریب و توهین :)
الان شما اکانت دومش هستید؟ :-?
 
در مورد بحث کوجیما چندتا از بچه ها نمیخوان قبول کنن که تموم شده و تو گذشته سیر میکنن.
کوجیما عبور کرده، کونامی هم ازاون دوران، survive و... عبور کرده.
وقتشه ما هم عبور کنیم، اون دوره های اوج و فرود کوجیما و کونامی رو تو همون 10 سال پیش رها کنیم.

اما این بحث در مورد کرکتر باس رو چطور میتونی نامربوط بدونی؟
این تصویری که ازش نشون دادن هیچ حالت زنونه ای نداره.
من تو پست قبلیم گفتم شبیه ترنسهاست ولی خودت بهتر میدونی که ما ترنس داریم که بارها میتونه از یه دختر زیباتر هم باشه.
تو این نمایی که ازش دیدیم اصلا معلوم نیست چیه!؟

این یک نشونست و زنگ خطر که اتفاقا باید تو سطح نت در موردش صحبت بشه که فشار روی استودیو بیاد و تو این زمان باقیمونده تغییرات لازم رو بده.
مثل مدل صورت/تکسچر و سایه زنی جیمز تو سایلنت هیل 2 که این اعتراضها نتیجه داد.

اگه هم بر فرض اینطور نیست و فقط تو این نما صورت باس اینقدر بیروح و مردونه در اومده خب کونامی مجبور بشه بیاد در موردش توضیح بده و فنها رو قانع کنه.

چرا فکر میکنی پلیرها باید صبر کنن تا بازی منتشر بشه و بعد که کار از کار گذشت بیان اعتراض کنن؟
اون چه طرفداریه که اینکار رو میکنه؟
در اینکه هیچ کس بدون کوجیما نمیتونه mgs جدید بسازه شکی نیست, چه برسه به کونامی, کوجیما حکم هریسون فورد برای ایندیانا جونز رو داره.
ولی آره, خودمم هزاران بار گفتم که کوجیما از mgs رد شده و باید قبولش کرد.
این اتفاق بعد از عرضه خود mgs3 افتاد, البته نمیشه گفت که کوجیما کاملا هم از متال گیر رد شده
خودش گفته بود که اول میخواست mgs5 درباره باس توی جنگ جهانی باشه و سال 2014 هم رفته بود نورماندی برای عکس برداری
یعنی کما بیش به فکر ساخت یه بازی دیگه بود.

ببخشید ولی من تا اینجای کار چیزی که میگی رو توی چهره جدید باس نمیبینم.
ورژن اصلی خودش یکم مردونگی تو چهرش بود, یا دست کم من اینجوری فکر میکنم.
ورژن جدید به صورتش چین و چروک اضافه کردن که نشون دهنده veteran بودن باشه, و ظاهرا یکم صورتش رو کشیده تر کردن و فرم چونش رو تغییر داد که دلیلش هم معلوم نیست چیه, ولی بنظرم لزوما دلیل بر وک بودن نمیشه.
ولی آره عجیب بودن چهره ها رو موافقم, اگه چیزی در این زمینه هست بنظرم باید درستش کنن.

این بازیگریه که باس اصلی از روش طراحی شده بود. نمیدونم, شاید دوستان درست میگن
ولی همچنان بنظرم باید بیشتر ببینیم ازش.

boss.jpg

نگفتم پلیرها چیزی نگن و کاری نکنن تا بازی عرضه بشه, اتفاقا بنظرم سر اون تریگر وارنینگ کالکشن باید پدر کونامی رو درمیاوردن. (که البته هنوزم وقت هست ولی فقط ترول میکنن)
گفتم بنظرم باید بیشتر از بازی ببینیم تا مطمئن بشیم, و البته اگه همچین چیزی باشه خودم اولین کسی هستم که اعتراض میکنم.
 
  • Like
Reactions: Nader1362
من زیاد عاشق و دلباخته ی MGS3 نبودم، برای همین شاید زیادم اهمیت نداشته باشه نظرم...

ولی به نظرم طراحی باس بد نیست...
آره تغییر کرده، ولی... بد نیست در مجموع، من باهاش میتونم کنار بیام...
(ولی خوب درک میکنم... مثلا منم سر طراحی کاراکترهای Crash 4 خیلی رو اعصابم رفتن، چون شدیدا طراحی های کلاسیک رو دوست داشتم:-" )


به نظرم تغییر این طراحی هم ربطی به ووک بودن و رنگین کمونی جات و ... نداره... یعنی مثل اون سایلنت هیل نیست که نابود کرده بودن طرف رو...

خود بیگ باس هم اوکی بود...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or