Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
این دوتا رو کلیپ رو چندبار ببینین بعد برید توبه کنین:
خودم دست به قیچی شدم:D


View attachment Metal Gear Solid 3- Snake Eater Hd Cutscenes - The Boss' Defection.mp4
View attachment Metal Gear Solid Δ Snake Eater Official 4K Trailer - Xbox Games Showcase 2024.mp4

اصلا هیچ جای دیگه رو نگاه نکنین و فقط چشمها رو ببینید کاملا مشهوده تغییرات عمدی.
کلا خطوط چهره به عمد تغییر داشته.
بیگ باس هم تغییر داشته ولی اون کجا و این کجا.

===========
نکته بعدی اینکه تو رو خدا قدرت ساخت کاتسین in-engine تو سال 2004 رو با الان مقایسه نکنین و نتیجه گیری نکنید که در ریمیک هم خیلی تغییر نداشته و همونه.
تو سال 2004 و بر اساس قدرت PS2 تیم کوجیما بصورت ریل تایم همینقدر پالیگان تو صورت و مدل بازیگرها رو میتونستن تو انجینشون رندر کنن وگرنه بارها این ترکیب زیبای ظرافت زنانه همراه با خشک و جدی بودن چهره باس بیشتر مشهود میبود.

البته خیلی دور نیست ولی دیگه همه فکر کنم مطمئنیم که به EVA که برسیم خیلی راحت تر بشه نظر نهایی رو داد.
امیدوارم این سر و صداها اون تاثیر لازم رو بزاره که اگر هم غیر عمدی بوده تصحیحش کنن.
 
من زیاد عاشق و دلباخته ی MGS3 نبودم، برای همین شاید زیادم اهمیت نداشته باشه نظرم...

ولی به نظرم طراحی باس بد نیست...
آره تغییر کرده، ولی... بد نیست در مجموع، من باهاش میتونم کنار بیام...
(ولی خوب درک میکنم... مثلا منم سر طراحی کاراکترهای Crash 4 خیلی رو اعصابم رفتن، چون شدیدا طراحی های کلاسیک رو دوست داشتم:-" )


به نظرم تغییر این طراحی هم ربطی به ووک بودن و رنگین کمونی جات و ... نداره... یعنی مثل اون سایلنت هیل نیست که نابود کرده بودن طرف رو...

خود بیگ باس هم اوکی بود...
آخه از این دید نگاه کنی باس از ایکونیک ترین کرکترای گیمینگ هست، بنظرم ضدحاله.

امیدوارم این سر و صداها اون تاثیر لازم رو بزاره که اگر هم غیر عمدی بوده تصحیحش کنن.
خیلی بعید میدونم، اونم کونامی گوساله
 
این دوتا رو کلیپ رو چندبار ببینین بعد برید توبه کنین:
خودم دست به قیچی شدم:D

اصلا کاری ندارم به عمدی بودن یا نبودن.. اما من چهره جدید حاج خانوم باس رو به یکی ازین نرم افزارهای تشخیص و ادیت چهره دادم (صرفا صورتش و بدون موهاش) و "مذکر" تشخیص داد :-"

واکنش صادقانه کونامی به حواشی اخیر:
 
آخرین ویرایش:
الان شما اکانت دومش هستید؟ :-?
نمیدونم این حرفتون چه ربطی داره به اون چیزی که گفتم ولی در کل اون آقا نظرشو گفت، شما مخالفی بگو مخالفی دیگه توهین کردن نداره

یکم صبر و تحملتون رو در برابر شنیدن نظر مخالف بیشتر کنید ... این بچه بازی ها رو بزارید کنار ...
 
من زیاد عاشق و دلباخته ی MGS3 نبودم، برای همین شاید زیادم اهمیت نداشته باشه نظرم...

ولی به نظرم طراحی باس بد نیست...
آره تغییر کرده، ولی... بد نیست در مجموع، من باهاش میتونم کنار بیام...
(ولی خوب درک میکنم... مثلا منم سر طراحی کاراکترهای Crash 4 خیلی رو اعصابم رفتن، چون شدیدا طراحی های کلاسیک رو دوست داشتم:-" )


به نظرم تغییر این طراحی هم ربطی به ووک بودن و رنگین کمونی جات و ... نداره... یعنی مثل اون سایلنت هیل نیست که نابود کرده بودن طرف رو...

خود بیگ باس هم اوکی بود...
منم بعید می‌دونم ربطی به ووک موک و این چیزها داشته باشه. یعنی حس می‌کنم اینا اومدن طراحی اصلی باس رو ترکیب کردن با ذهنیت خودشون از یه سرباز زن مقتدر و نتیجه این شده، نه اینکه قصد شومی داشته باشن. :D (اون قصد شوم رو باید توی حرکات و پوشش ایوا در بعضی از بخش‌های بازی ببینیم! :-")
اگه یه شخصیت کاملاً جدید بود، به نظرم اتفاقاً چیز جالبی بود و توی همین دو ثانیه می‌شه ازش حس یه اَبَرسرباز زن پُرقدرت رو گرفت ولی مشکل اینه که با یه بازی جدید طرف نیستیم، بلکه این بازسازی یه اثر معروفه و بهتره نسبت به این جور چیزها وفادار باشه.
عرفان به بهترین شکل ممکن به ویژگی‌های باس اشاره کرد. طراحی باس توی نسخه اصلی، ترکیبی بود از یه حالت مقتدرانه و سرسخت و پرقدرت، در کنار یه حس مادرانه نسبت به اسنیک و صلح برای دنیا. ولی اینجا خبری از بخش دوم نیست و انگار با یه ترمیناتور بی‌احساس طرف هستیم. :D البته شاید هنوز برای قضاوت نهایی زود باشه و مثلاً توی این صحنه و از اون زاویه خوب از آب درنیومده و بقیه جاها حالت بهتری داشته باشه. ولی در کل اون حس و حال باس اصلی رو حداقل توی این سکانس نداره.
جا داره اینجا اشاره‌ای هم بکنیم به کونامی (استودیوی کوجیما، نه کونامی ملعون فعلی!) که واقعاً چه کرده بودن با طراحی کاراکترها و جزئیات و انیمیشن‌های چهره، اون هم ۲۰ سال پیش و توی دورانی که خبری از تکنولوژی‌های امروزی نبود و خیلی سخت‌تر از دوران فعلی می‌شد پیچیده‌ترین احساسات رو توی چهره شخصیت‌ها نشون داد.
 
آخرین ویرایش:
عرفان به بهترین شکل ممکن به ویژگی‌های باس اشاره کرد. طراحی باس توی نسخه اصلی، ترکیبی بود از یه حالت مقتدر و سرسخت و پرقدرت، در کنار یه حس مادرانه نسبت به اسنیک و صلح برای دنیا.
آخ گل گفتی، در ورژن اورجینال اصلا چهره باس رو نگاه هم میکنی احساس عجیب و ترکیبی از غم و اون دلسوزی مادرانه رو میبینی که بازی و کرکترش رو شاعرانه ترم میکرد. اینجا هرچی مقایسه میکنی به دل نمیشینه.
 
Legacy of Kain/Soul Reaver
Black & White
Dino Crisis
Chrono Series
L.A Noire
Parasite Eve
و... و ده ها فرانچایز اسم و رسم دار دیگه که رها شدن. به هر دلیلی چون امکان ادامه شون به هر دلیلی نبود.

گیریم کوجیما فرد لجوجی که میخواست MGS رو رها کنه و کل استدیوشم غدقن کنه از کار کردن روی شماره های بعدش و بازیهاش پرخرج بودن!! و این وسط هم کونامی بهترین ناشر!!!
وقتی این لامصبا (کونامی) ده ساله خروجیشون متای ۵۰-۶۰ هست چرا باید ادامه پیدا کنه؟؟؟ خیلی پول خرج میکنه؟؟؟ میده استدیو اسمی؟؟؟
شما اگه وزنتون ۴۰ کیلو گرم باشه و یه وعده نون پنیر تو‌ روز بخورید و برید بدنسازی میشه رونی کلمن شید؟
چرا دنبال امر محال هستید؟!
ویرتوس و تیم داخلی کونامی! دستاوردهای مثبتشون چی بوده؟!

لرها یه ضرب المثل دارن که میگه:
"بمیری به نام و نمانی به ننگ"
که دقیقا مصداق وضعیت فعلی آی پیهای بزرگ تحت اسارت کونامی هست...متال گیر و متال گیر سالید، سایلنت هیل، کسلوانیا، کنترا، PES (که اسم عوض کرده) و...

طرف نمیتونه ریمستر هم از اینا بزنه واقعا انتظار ریمیک و شماره جدید چیه دارید؟
یه سری موارد تو زندگی بدیهیات هست، بخوام کوچه بازاری بگم عقل آدم باید برسه دیگه!!
بعلاوه اینکه وقتی یه عده تو نت دونسته یا ندونسته هندونه میذارن زیر بغل کونامی، این چرخه ننگ ادامه پیدا میکنه...

نمیدونم چه اصراریه بهترین فرانچایزها با متای ۵۰-۶۰ ادامه پیدا کنن... گویا تجربه شاهکارهای Silent Hill Book of Memories و Silent Hill Downpour و MGS Survive کافی نبوده!
 
آخرین ویرایش:
بیایم همه با هم دست در دست هم از آقای باس(Mr. Boss) در این مسیر جدید زندگی اش حمایت کنیم :smile2:

13.png








ولی حالا خارج از شوخی و خنده منم واقعا دوست دارم که این بازی یه چیزه نابی از آب در بیاد.
هیچ کی دوست نداره گیم محبوبش مسخره عام و تام بشه. اینم که کونامی واقعا داره تلاششو رو میکنه که ریمیک 1:1 از آب در بیاد ایول داره.
ولی خب من یه بویایی رو دارم حس میکنم. این که الان چهره باس رو مردونه تر کردن از روی عمد هستش, هم من میدونم و هم شما ولی خب یه تغییر به نسبت کوچیکه شاید هم تو این زاویه بدتر نشون داده میشه. بگذریم حالا, در هر صورت باید دعا کرد به "جزییات" مهم تر دست نبرن و به قول خودشون مدرنایزه نکنن :Shrewd:
14.png

بزارید ببینیم این بازی چی از آب در میاد بعد راجب ادامه دادن یا ندان سری mgs توسط کونامی صحبت کنیم.
 
هر وقت با رژیم دو وعده نان خشک و آب تو بدنسازی به جایی رسیدید، یا مثل اون آقاهه با ده میلیون ریال! شغل ایجاد کردید و...
انشالله از اینم چیز نابی درمیاد با زحمات نوابغ ویرتوس و تیم داخلی کونامی:)
موزیک سری متاگیر در یک باکس شامل 6 صفحه + آرت ورک اثر Yuji Shinkawa بزرگ منتشر شده که شامل 53 آهنگ هست.

View attachment 341684
چطور کپی رایت اینا هنوز دست KP هست؟؟
کاش لاقل جنگ حقوقی راه مینداختن تا میشد سنگ مینداختن جلوی ساخت هر گونه MGS جدید چه بازی جدید چه ریمیک چه حتی ریمستر!!
حالا من دقیق نمیدونم راهکارهای حقوقی رو! ولی از هر راه ممکن. هزینه شم حتی ارزش داشت بدن کما اینکه گیمرها و فنهایی که حاضر باشن کمک کنن هم کم نیستن. هر طور بود کاش شکایت میکردن حتی صرفا برای اذیت شدن جانورها!

پ.ن: آشغال آشغال هست هرکسم نمیخواد پستهای بنده و امثالم رو ببینه ایگنور کنه ولی اصلا اشتباهی متوجه ما نیست. حقیقت همینه که هست.
کونامی ده ساله آشغال میسازه و خواهد ساخت.
پ.ن۲: این که کونامی مالک آی پی هست تو‌سرش بخوره، درست عینهو پدر معتاد شیشه ای یه خانواده محترم هست.

این دو تا رو نمیدونم کجا خوندم این تاپیک فرموده بودن گفتم بهتره شفاف سازی شه.
 
آخرین ویرایش:
هر وقت با رژیم دو وعده نان خشک و آب تو بدنسازی به جایی رسیدید، یا مثل اون آقاهه با ده میلیون ریال! شغل ایجاد کردید و...
انشالله از اینم چیز نابی درمیاد با زحمات نوابغ ویرتوس و تیم داخلی کونامی:)

چطور کپی رایت اینا هنوز دست KP هست؟؟
کاش لاقل جنگ حقوقی راه مینداختن تا میشد سنگ مینداختن جلوی ساخت هر گونه MGS جدید چه بازی جدید چه ریمیک چه حتی ریمستر!!
حالا من دقیق نمیدونم راهکارهای حقوقی رو! ولی از هر راه ممکن. هزینه شم حتی ارزش داشت بدن کما اینکه گیمرها و فنهایی که حاضر باشن کمک کنن هم کم نیستن
نگران اعصابت هستم رفیق
میترسم یه هواپیمای مسافربری بدزدی با پرچم رهبر معنوی کوجیما بزنی به دفتر مرکزی کونامی :D

پ.ن:
همونطور که قبلا خودم و دیگر دوستانِ هم نظر گفتیم، بدم نمیاد که ریمیک خوب یا حتی عنوان جدید با کیفیت از سری ساخته بشه.اگر هم بد بود انتقاد میکنیم و نمیخریم.ولی از قبل نمیگیم هر چی لیبل کونامی داشت قطعا زباله هست.
ایشالا کوجیما هم غیر از دث استرندینگ یه شاهکار دیگه مثل متالگیر بسازه تا از استعدادش بهره مند بشیم.
 
آخرین ویرایش:
نگران اعصابت هستم رفیق
میترسم یه هواپیمای مسافربری بدزدی با پرچم رهبر معنوی کوجیما بزنی به دفتر مرکزی کونامی :D

پ.ن:
همونطور که قبلا خودم و دیگر دوستان هم نظر گفتیم، بدم نمیاد که ریمیک خوب یا حتی عنوان جدید با کیفیت از سری ساخته بشه.اگر هم بد بود انتقاد میکنیم و نمیخریم.ولی از قبل نمیگیم هر چی لیبل کونامی داشت قطعا زباله هست.
ایشالا کوجیما هم غیر از دث استرندینگ یه شاهکار دیگه مثل متالگیر بسازه تا از استعدادش بهره مند بشیم.
اون چیزی که شما درمورد MGS منتظری ما دو دهه درمورد سایلنت هیل صبر کردیم. درصد درست شدن EA از درست شدن اینا بیشتره.
اون چیزیم که گفتیم دیگه هر کس فکر کنه میفهمه، لیبل از قبل زدن نیست اصلا بحث متفاوتیه
دوم دث استرندینگ هم کم و کسری نداشت. صرفا داستان و مفاهیم پیچیده ای داشت. اتفاقا استعدادشو تو‌ همون نشون داده بود که چطور یه بازی کاملا متفاوت بسازه.

پ.ن: فکر کنم قطعا OD بازی عامه پسندی باشه
 
آخرین ویرایش:
دوم دث استرندینگ هم کم و کسری نداشت. صرفا داستان و مفاهیم پیچیده ای داشت. اتفاقا استعدادشو تو‌ همون نشون داده بود که چطور یه بازی کاملا متفاوت بسازه.
بازی متفاوت که خیلی میشه مثال زد."مدافعان ک ربلا" هم ساختن دوستان.خیلی متفاوته.موضوع اینه که بازی خوب ساخته بشه.
آف تاپیک میشه.ولی دث استرندینگ یه بازی متوسط و خاص هست و عده ای دوستش دارن که محترم هستن(شخصا دوستش ندارم).اصلا در حد شاهکاری مثل متالگیر نیست.
دو گروه هستیم اینجا که نظراتمون رو هم گفتیم.بهتره دیگه تمرکز رو همین بازی باشه تا ریلیز بشه و نتیجه رو ببینیم.

پ.ن:
یه پست تو تیپ سنتر گذاشتی که گرما زده شدی.واسه بهبودی زودتر:
الله اکبر کوجیما ر ه ب ر
:D
 
بازی متفاوت که خیلی میشه مثال زد."مدافعان ک ربلا" هم ساختن دوستان.خیلی متفاوته.موضوع اینه که بازی خوب ساخته بشه.
آف تاپیک میشه.ولی دث استرندینگ یه بازی متوسط و خاص هست و عده ای دوستش دارن که محترم هستن(شخصا دوستش ندارم).اصلا در حد شاهکاری مثل متالگیر نیست.
(به این مورد اف تاپیک یادم رفت جواب بدم)
متای ۸۲ و ۸۶ متوسط نیست، مگر اینکه کلا متا و نقدها رو قبول نداشته باشید که بحث دیگه ای هست.
نمرات دث استرندینگ در حد خوب و خیلی خوب رتبه بندی میشه.
همیشه باید جانب منطق ر‌و گرفت. خود من همینجا گفتم SH تو بیست سال گذشته دو تا شماره خوب هم ازش در اومد که اشاره به Shattered Memories و Origins داشتم اونم با استناد به همین متا. کسی نمیتونه اصلا به من بقبولونه اینا متوسط بودن چون نمره ۷۵ تا ۸۰ خوبه.
هر کسم میگه نمرات یه بازی ناحقه و کیلویی نمره گفته و سایتها فن بازی دراوردن اونم درمورد یه بازی با ۱۲۰ نقد و کلی نمره کامل اصلا نبایستی باهاش بحث کرد.
دو گروه هستیم اینجا که نظراتمون رو هم گفتیم.بهتره دیگه تمرکز رو همین بازی باشه تا ریلیز بشه و نتیجه رو ببینیم.
نه دیگه هر تریلر که میاد دو گروه میتونن نظراتشونو بگن. امبارگو برای نظر مخالف نداریم که:D
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
(به این مورد اف تاپیک یادم رفت جواب بدم)
متای ۸۲ و ۸۶ متوسط نیست، مگر اینکه کلا متا و نقدها رو قبول نداشته باشید که بحث دیگه ای هست.
نمرات دث استرندینگ در حد خوب و خیلی خوب رتبه بندی میشه.
همیشه باید جانب منطق ر‌و گرفت. خود من همینجا گفتم SH تو بیست سال گذشته دو تا شماره خوب هم ازش در اومد که اشاره به Shattered Memories و Origins داشتم اونم با استناد به همین متا. کسی نمیتونه اصلا به من بقبولونه اینا متوسط بودن چون نمره ۷۵ تا ۸۰ خوبه.
هر کسم میگه نمرات یه بازی ناحقه و کیلویی نمره گفته و سایتها فن بازی دراوردن اونم درمورد یه بازی با ۱۲۰ نقد و کلی نمره کامل اصلا نبایستی باهاش بحث کرد.

نه دیگه هر تریلر که میاد دو گروه میتونن نظراتشونو بگن. امبارگو برای نظر مخالف نداریم که:D
حس میکنم اگر در طول روز یه چیزی بره رو اعصابت، مثلا چایی تازه دم نباشه یا یکی پشت سرت بوق بزنه میای اینجا تاکید میکنی که از کونامی متنفری :D
خواهش میکنم اینبار دقیق بخون چی مینویسم.
-متای دث استرندینگ و کلا این بازی در مقایسه با شاهکاری مثل 4 نسخه متالگیر، متوسط محسوب میشه.وگر نه بد نیست.خودم الان دارم Rise of Ronin بازی میکنم با متای 76 و البته یوزر اسکور 8.8 و حال میکنم.
-من کی باشم که بگم نظر مخالف نده.دارم میگم مخالفت و انتقاد رو هم متمرکز کن رو این بازی.قبر کَنی کونامی و کوجیما به نظرم کافیه.وگر نه خودم هم نکات منفی این بازی رو خواهم گفت و همه دوستداران نسخه 3 راجع بهش صحبت میکنن.شوخی نیست.دست روی یکی از آیکونیک ترین های دنیای گیم گذاشتن.
 
  • Smile
Reactions: m.d.makan
حس میکنم اگر در طول روز یه چیزی بره رو اعصابت، مثلا چایی تازه دم نباشه یا یکی پشت سرت بوق بزنه میای اینجا تاکید میکنی که از کونامی متنفری :D
خواهش میکنم اینبار دقیق بخون چی مینویسم.
-متای دث استرندینگ و کلا این بازی در مقایسه با شاهکاری مثل 4 نسخه متالگیر، متوسط محسوب میشه.وگر نه بد نیست.خودم الان دارم Rise of Ronin بازی میکنم با متای 76 و البته یوزر اسکور 8.8 و حال میکنم.
-من کی باشم که بگم نظر مخالف نده.دارم میگم مخالفت و انتقاد رو هم متمرکز کن رو این بازی.قبر کَنی کونامی و کوجیما به نظرم کافیه.وگر نه خودم هم نکات منفی این بازی رو خواهم گفت و همه دوستداران نسخه 3 راجع بهش صحبت میکنن.شوخی نیست.دست روی یکی از آیکونیک ترین های دنیای گیم گذاشتن.
خب مساله اینجاست که MGS کلا شباهتی به DS نداره بخوان مقایسه شن تو وهله اول.
اما از لحاظ کیفی، تفاوت متاشون یه پله س، خوب/خیلی خوب vs عالی.
اینکه اثر خوب در مقابل عالی یا مسترپیس به قول شما متوسط محسوب میشه نظر شخصی شماست.

ضمنا کوجیما تو سبکهای مختلف بازی میسازه. حتی تو سبک گرافیک ادونچر هم بازی قدیمی برای سگا ساترن و... داره. اجباری نیست حتما بازی مثل MGS بسازه اثر بعدیش OD هم در ژانر وحشت خواهد بود.
اگه هم MGS دست خودش بود لاقل این ریمیک دست استدیوی خودش اعضای کلیدی دیگه بود اینطور به فنا نمیرفت این سری، خودشم یه نظارتی میکرد و کافی بود.

بعد حالا باید دید و تعریف کرد اون بعدها که گفتید انتقادی میشه یا نه، من خودمو آماده کردم که خرابم کنه یه سری از حرص این بنده خدا پشت ریمیکه دربیان:دی انتظار این سناریو عجیب رو بیشتر از همه چیز دارم یعنی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or