Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
پرودیوسر بازی، Noriaki Okamura تو لایو استریم کونامی گفته:

"هیچ چیزی رو بیشتر از کار کردن دوباره با کوجیما و دیگر اعضای قدیمی تیمش(شرکت کونامی) دوست ندارم. برام مانند یک رویا خواهد بود."

"ولی واقعیت فعلی ما اینه که مردم به سمت هدف و کارهای جدید خود میروند و تعهدات جدیدی پیدا میکنند، کارکردن دوباره آن ها با ما رو قطعی دانستن اشتباست و نباید پیش خودمان بگزاریم که کاملا به کسی وابسته باشیم"

"به نظر من چنین خواسته ای رو از هرکسی داشتن انتظار بیجاست. پس ما با این توقع پیش میرویم که کاری که میسازیم به خودمون بستگی دارد، به نحو احسنت انجام دادن کار بر دوش ماست."


Konami producer says it would be ‘the dream’ for Kojima to return to Metal Gear | VGC


Noriaki Okamura از اوایل سال 1990 تا 2015 سابقه همکاری با کوجیما در پروژه های مختلف مانند Policenauts و Zone of the Enders رو در کارنامه خودش داره.
 
اولین پیش‌نمایش توسط رسانه VGC منتشر شده





اسکرین شاتهای بازی
 

Attachments

  • photo_2024-08-26_11-28-00.jpg
    photo_2024-08-26_11-28-00.jpg
    161.9 KB · مشاهده: 34
  • photo_2024-08-26_11-27-57.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-57.jpg
    65.4 KB · مشاهده: 32
  • photo_2024-08-26_11-27-54.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-54.jpg
    177.9 KB · مشاهده: 37
  • photo_2024-08-26_11-27-42.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-42.jpg
    205.3 KB · مشاهده: 42
  • photo_2024-08-26_11-27-45.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-45.jpg
    124.7 KB · مشاهده: 32
  • photo_2024-08-26_11-27-39.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-39.jpg
    192.7 KB · مشاهده: 42
  • photo_2024-08-26_11-27-36.jpg
    photo_2024-08-26_11-27-36.jpg
    208.5 KB · مشاهده: 51
من یک مشکل اساسی دارم با این ریمیک! که حتی بلوبر تو ریمیک SH2 سعی کرده تا حدودی رعایت کنه!

شما بازی های سینماتیک استدیو های مطرح رو ببینید، حالا چه رمدی یا حتی همین mgs های کوجیما و حتی سایر استدیو های AAA مطرح...

هر استدیو برای انتقال حس بهتر از یک سری رنگ قالب مرتبط با اون فلسفه داستان بازی استفاده کرده... به نوعی یاداور پلات بندی های فیلم های سینمایی هست که باعث میشن اون فیلم ها تو ذهنمون خاص باشن و مدام بهشون فکر کنیم! به نوعی به تصویر روح میدن با شناخت روانشناسی رنگ ها و نحوه استفاده از اون!

ولی تو این ریمیک، همه رنگ ها عادی و نرمال هست! اصلا ایرادی نداره، ولی اصلا نمی تونه اون اتمسفر رو انتقال بده!!
 
کاتسین اینتروی بازی با صداگذاری ژاپنی:

View attachment MGS3 Remake INTRO Cutscene (Official)_2.mp4

اسم هیدئو کوجیما چه میدرخشه اون وسط تریلر :x
این کونامی برای من یکی داره برمیگرده و کم کم جاش رو تو دلم باز میکنه.

============
فکر کنم هیچ کس بیشتر از من این اینتروی بازی رو ندیده باشه.
آخرهای نسل 6 و اوایل نسل 7 برای اینکه بتونم تنظیمات درست PCSX2 رو پیدا کنم اونهم روی یه PC نفتی به جرات میگم صدها بار به اجبار این اینترو رو دیدم.
نهایتا پلیرهایی که مثل من روی PCSX2 بازی رو میخواستن اجرا کنن حتما شرایط مشابهی داشتن.

فقط حیف به صحنه هیلوجامپش نرسید.
 
من متالگیر برام جزو چندتا مجموعه تاپ تو سرگرمیه(کتاب ، فیلم ،بازی و...)
اونهم شاید دلیلش این باشه که تو سنی که باهاش آشنا شدم هنوز خیلی چیزهای دیگه رو ندیده و تجربه نکرده ببودم ولی خب بعدش هم که دیدم این سری جایگاه خودش رو تو قلبم از دست نداد.

یکی از جذابیتها و نوستالژیهام همین صدای David Hayter افسانه ای روی این شخصیت اسنیک بود.
یعنی اصلا نمیتونستم تصور کنم روزی یه بازی از اسنیک ببینم که صدای ایشون روش نباشه.
که البته شد و سر MGSV خیلی غر زدم ، همه زدیم.
بگذریم.

این رو گفتم که به اینجا برسم ، این تریلر بازی تو TGS رو ببینین:

View attachment Metal Gear Solid Delta_ Snake Eater - Trailer _ TGS 2024.mp4

اونجایی که بیگ باس وارد کارخونه میشه و با سوکولاو صحبت میکنه رو توجه کنین.
اصلا صدا به تصویر نمیخوره ، یعنی مدل کرکتر داره لب میزنه ولی صدای کرکتر داره از یه جای دیگه میاد!
مطمئنا از تو دهن کرکتر که اون صدا بیرون نمیاد :D
اصلا هماهنگی ندارن.
به نظرم خوب نتونستن زوایای دوربین تو سینماتیکها و کاتها رو طوری در بیارن که صداهای قدیمی روی شخصیتها بشینه.
دقیقا مشکلی که Twin Snakes هم دچارش شد ، البته اونجا دوباره صداگذاری شد و دستشون بازتر بود.
و یا مشکل مدل کرکترها و انیمیشنهای صورت نه چندان خوبیه که دارن ، مخصوصا موقع صحبت کردن.

امیدوارم این فقط مختص به همین نما بوده باشه و تو کل بازی این رو نبینیم.
================

مورد بعدی اینکه آقا مدل باس رو دوباره تغییر دادن؟
این یکی خیلی نزدیک به اوریجیناله :o
دقیقا مثل ریمیک سایلنت هیل 2 شد شکل تغییرات و گوش دادن سازنده ها.

به به ، Eva رو هم هستم :D :x

Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg

امیدوارم بعدا پایینتر هم برن :>
 
آخرین ویرایش:
مورد بعدی اینکه آقا مدل باس رو دوباره تغییر دادن؟
این یکی خیلی نزدیک به اوریجیناله :o
دقیقا مثل ریمیک سایلنت هیل 2 شد شکل تغییرات و گوش دادن سازنده ها.
منم احساس کردم مدلش یه ذره تغییر کرده و از اون حالت اصغر قاتل در اومده! :دی البته دقیقاً از اون زاویه نشون ندادن که بشه مقایسه کرد، ولی حداقل چیزی که اینجا ازش دیدیم بهتر از دفعه قبل بود.
 
پست قبلی رو نوشتم که یه چی دیگه بگم ولی داشتم همزمان تریلر رو میدیم و مینوشتم برای همین کلا از وسطهاش رفتم یه سمت دیگه :D

تو پستی که نوشتم میخواستم بگم صدای دیوید هیتر طوری روی کرکتر نشسته که صدای کرکتر اسنیک رو برام مصنوعی و ضعیف درآورده.
اون جنبه اگزجره و غیرطبیعیش بیشتر به ذهنم میاد و شاید بگم اصلا دیگه این صدا رو دوست ندارم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or