Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
ظرفيتيم بخريم راه نداره؟:(( :D
مساله حافظه مردمه... در ادامه توضیح میدم
آقا کونامی داره بر میگرده دیگه.
همه کار کردن که دل طرفدارها رو بدست بیارن.
فقط رسما نگفتن غلط کردیم که اون دوره مدیریتی آدمهای دیگه‌ای بودن و اینکه ما روشمون فرق داره.
گواهش هم ویدئوی dev diary قبلی بود که یکی از تهیه کننده ها چه جور داشت از کوجیما تعریف میکرد و بازیهای در حال ساختی که الان داریم میبینیم.
تو یکسال اخیر ، ریمستر MGS دادن ، Contra دادن ، ریمستر کسلوانیا ، ریمستر شاهکارهای سویکودن 1 و 2 رو دادن ، الان ریمیک سایلنت هیل 2 و MGS3 و کلی پروژه دیگه.

اگه الان حمایت نشن و سود کافی نبرن فردا تیم سایلنت برمیگرده؟ (که من احتمال میدم یه تیم جمع کردن و دارن کار میکنن روش ، شاید همون تیم Short Message)
البته حمایت صدقه ای که قرار نیست بکنیم ، بازی اگه خوب باشه فروش میره و خب ما هم به شکلی میخریم.
قهر که نباید بکنیم باهاشون.
خدایی یه وقت کمرشون نشکنه با ریمستر این بازیهای قدیمی:دی مخصوصا اون دو بعدیها:دی
یه چند دقیقه فکر کنید اگه این شرکت حرکت نرمال داشت الان چند تا بازی اسمی زنده بودن؟ ریمستر به چه درد میخوره دقیقا اونم ریمستر بازی قدیمی؟ فوقش تجدید خاطره برای پلیرهای قدیمی و یه سری ریترو بازها. درمورد ریمیکها هم من نمرات همین سایلنت هیل2 که زودتر داره میاد اومد صحبت میکنم.
بعضی چیزها بهتره نوستالوژی بمونن وقتی راه ادامه دادن ندارن...
بعد چطوریه اونا از اواخر نسل هفت/اوایل نسل هشت با ما قهر بودن الان ما نباشیم؟
بعدش یه درصد هم شما بگو خوب باشه موفق شه، خصوصا درمورد همین سایلنت هیل بازی بدجور DNA ش ژاپنیه. سبک ترس ژاپنی ای که تو فیلمهای ژاپنی هست تو اینم هست به صدها شکل مختلف. حالا ریمیک که کاری نداره به شکل مو به مو باشه مثل این (گرچه اونم باز با این وضع اینا نمیشه ولی درکل) ولی مطمئن باش ادامه خاصی از روش نمیتونن بسازن. مگر اون پروژه ای که داده بودن یه تیم ژاپنی. (انگار اینو عقلشون بالاخره کشیده:دی) که اونم باز من شک دارم چون مشکل اساسی دارن اینا تو سرمایه گذاری. الان میتونستن یکی از ریمیک ها رو بیخیال شن کلا یه ریمیک بسازن با کیفیت بیشتر. نه اینکه همین بلوبر تیم بیاد بگه داریم عشقی و مرامی بازی میسازیم با شرایط اینها...
ادامه نده = فیل شه و آی پی ها رو بذاره برای فروش گزینه خیلی بهتر و منطقی تریه تا با این سطح نازل ادامه بده و اینهمه پتانسیل این عناوین رو به فنا بده.
 
  • Like
Reactions: Boss
مساله حافظه مردمه... در ادامه توضیح میدم

خدایی یه وقت کمرشون نشکنه با ریمستر این بازیهای قدیمی:دی مخصوصا اون دو بعدیها:دی
یه چند دقیقه فکر کنید اگه این شرکت حرکت نرمال داشت الان چند تا بازی اسمی زنده بودن؟ ریمستر به چه درد میخوره دقیقا اونم ریمستر بازی قدیمی؟ فوقش تجدید خاطره برای پلیرهای قدیمی و یه سری ریترو بازها. درمورد ریمیکها هم من نمرات همین سایلنت هیل2 که زودتر داره میاد اومد صحبت میکنم.
بعضی چیزها بهتره نوستالوژی بمونن وقتی راه ادامه دادن ندارن...
بعد چطوریه اونا از اواخر نسل هفت/اوایل نسل هشت با ما قهر بودن الان ما نباشیم؟
بعدش یه درصد هم شما بگو خوب باشه موفق شه، خصوصا درمورد همین سایلنت هیل بازی بدجور DNA ش ژاپنیه. سبک ترس ژاپنی ای که تو فیلمهای ژاپنی هست تو اینم هست به صدها شکل مختلف. حالا ریمیک که کاری نداره به شکل مو به مو باشه مثل این (گرچه اونم باز با این وضع اینا نمیشه ولی درکل) ولی مطمئن باش ادامه خاصی از روش نمیتونن بسازن. مگر اون پروژه ای که داده بودن یه تیم ژاپنی. (انگار اینو عقلشون بالاخره کشیده:دی) که اونم باز من شک دارم چون مشکل اساسی دارن اینا تو سرمایه گذاری. الان میتونستن یکی از ریمیک ها رو بیخیال شن کلا یه ریمیک بسازن با کیفیت بیشتر. نه اینکه همین بلوبر تیم بیاد بگه داریم عشقی و مرامی بازی میسازیم با شرایط اینها...
ادامه نده = فیل شه و آی پی ها رو بذاره برای فروش گزینه خیلی بهتر و منطقی تریه تا با این سطح نازل ادامه بده و اینهمه پتانسیل این عناوین رو به فنا بده.
اینی که میگی فقط در مورد یه جایی همین نزدیکیها صدق میکنه که 50سال قدرت دست یک نهاد باشه و فقط آبدارچی ها بیان و برن.
آره تو اون مورد حق باتوست.

متوجه حرفم نشدی.
من نگفتم اینها همه بازی جدیدن و داره nتا AAAی باکیفیت میسازه.
گفتم کونامی بعد چندسال دوری برگشتن به بازی سازی تو رنج وسیع و متنوع ، گواهش همین بازیهای کوچیک و بزرگ.
این وسط ریمسترها هدف دارن ، همینطوری شکمی که ساخته نمیشن.
پلیر جدید اونها رو بازی میکنه ، بعدش میتونن فن بیس جدید براش بسازن و حتی به فکر شماره های آینده باشن.

حرف اینه که یه تیم مدیریتی وقتی گند میزنه و گذاشته میشه کنار قراره که تا صدسال بعد ما حساب اون تیم خداحافظی شده رو با این جدیدترها تسویه کنیم؟
سونی / مایکرو / اسکوئر / کپکام / EA و nتا کمپانی بازیسازی دیگه همشون از این دوره های مدیریتی سینوسی داشتن ، حالا بعضی ها توسطح کمتری و بعضی ها هم خیلی بیشتر و با شرایط بدتری.
الان در مورد سونی مثلا ما باید حساب جیم رایان رو با توتوکی صاف کنیم؟
مدیریتها عوض میشن ، برنامه ها تغییر میکنه.

کپکام نسل 7 گند زد ، میکامی ، کامیا و کلی دیگه رو به هر دلیلی از دست داد ولی نسل 8 برگشت و بازی خوب داد ، الان همه سرش قسم میخوریم.
خب کونامی هم اگه بازی خوب بده میخریم ، نه ما بلکه همه این کار رو میکنن.
انتظار داری بازی خوب بسازه ولی ملت بگن تو همونی هستی که 10 سال پیش فلان کار کردی ، تف تو روت من بازیت رو نمیخرم؟:دی
داریم همچین چیزی؟ :))

اگه هم بازیهاش بد باشه که خب اصلا فروش نمیره و دیده نمیشه.
دیگه بحثی درش نیست.
 
اینی که میگی فقط در مورد یه جایی همین نزدیکیها صدق میکنه که 50سال قدرت دست یک نهاد باشه و فقط آبدارچی ها بیان و برن.
آره تو اون مورد حق باتوست.

متوجه حرفم نشدی.
من نگفتم اینها همه بازی جدیدن و داره nتا AAAی باکیفیت میسازه.
گفتم کونامی بعد چندسال دوری برگشتن به بازی سازی تو رنج وسیع و متنوع ، گواهش همین بازیهای کوچیک و بزرگ.
این وسط ریمسترها هدف دارن ، همینطوری شکمی که ساخته نمیشن.
پلیر جدید اونها رو بازی میکنه ، بعدش میتونن فن بیس جدید براش بسازن و حتی به فکر شماره های آینده باشن.

حرف اینه که یه تیم مدیریتی وقتی گند میزنه و گذاشته میشه کنار قراره که تا صدسال بعد ما حساب اون تیم خداحافظی شده رو با این جدیدترها تسویه کنیم؟
سونی / مایکرو / اسکوئر / کپکام / EA و nتا کمپانی بازیسازی دیگه همشون از این دوره های مدیریتی سینوسی داشتن ، حالا بعضی ها توسطح کمتری و بعضی ها هم خیلی بیشتر و با شرایط بدتری.
الان در مورد سونی مثلا ما باید حساب جیم رایان رو با توتوکی صاف کنیم؟
مدیریتها عوض میشن ، برنامه ها تغییر میکنه.

کپکام نسل 7 گند زد ، میکامی ، کامیا و کلی دیگه رو به هر دلیلی از دست داد ولی نسل 8 برگشت و بازی خوب داد ، الان همه سرش قسم میخوریم.
خب کونامی هم اگه بازی خوب بده میخریم ، نه ما بلکه همه این کار رو میکنن.
انتظار داری بازی خوب بسازه ولی ملت بگن تو همونی هستی که 10 سال پیش فلان کار کردی ، تف تو روت من بازیت رو نمیخرم؟:دی
داریم همچین چیزی؟ :))

اگه هم بازیهاش بد باشه که خب اصلا فروش نمیره و دیده نمیشه.
دیگه بحثی درش نیست.
خب این برگشتنش درحالیکه هیچ تغییری تو سبک و سیاق قدیمیش نداده (اصل کار پول درست و حسابی وسط نذاشتن) جز اعصاب خوردی برای ما گیمرها چی داره؟
اشتباهت اینه فکر میکنی مشکلات اینا برای یه دهه س و میشه سو مدیریت و ضعف به صورت مقطعی که احتمالا برطرف میشه، درحالیکه من باید بگم دو دهه س و با بستن تیم سایلنت و پشت بعدش پروسه ساخت MGS4 شروع شد (بازی ای که از سونی نبود ساخته نمیشد-5 هم که دیدیم بنده خدا ساخت سر خست اخراجش کردن)
آخه اصلا قابل مقایسه با اینا که می گی نیست کارای این کونامی. بشینی فکر کنی یادت میاد PT رو کنسل کرد و ده تا چیز دیگه. که هر کدومش یه فاجعه بزرگه که یادت میاد چنان فاجعه بوده خاطره شو سرکوب کردی:دی

پ.ن: یه رفیقی دارم کلا من و دیگران هر کاری میخوایم کنیم (پول لازم داشته باشه:دی) و تو گروه خودمونیمون اعلام کنیم میگه موجودی حساب بانکیتو بذار وگرنه حرف اضافی موقوف:دی منم درمورد کونامی میگم هر وقت دیدید بازیشو داد یه استدیو درست حسابی اونوقت امیدوار شید:دی
 
  • Like
Reactions: Boss
یه چیزی که همیشه برام رو مخ بود شخصیت های بسیار بی ربط آسلات بود تو نسخه های متفاوت
اصلا نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم به عنوان یکی از مهم ترین کاراکتر ها. هر نسخه کلا یه چیز خیلی متفاوته
 
منو بازی رو ببینید که میشه شخصی سازی کرد مثل افکت های آب و هوایی و رنگی و حتی HUD بازی رو میتونید جابجا کنید، اعلام شده کاتسینهای جدیدی تو بازی هست که تو نسخه اورجینال نیست

photo_2024-09-27_08-28-44.jpg
photo_2024-09-27_08-28-55.jpg


و همینطور تو نیو گیم میتونید بر اساس کلاسیک و مدرن بازی رو استارت بزنی

photo_2024-09-27_08-29-10.jpg
 
منو بازی رو ببینید که میشه شخصی سازی کرد مثل افکت های آب و هوایی و رنگی و حتی HUD بازی رو میتونید جابجا کنید، اعلام شده کاتسینهای جدیدی تو بازی هست که تو نسخه اورجینال نیست

View attachment 351468
View attachment 351469


و همینطور تو نیو گیم میتونید بر اساس کلاسیک و مدرن بازی رو استارت بزنی

View attachment 351470
کینه با آدم چه ها نمیکنه، اون منوی اصلی که آرت ورکهای معرکه شینکاوا بود کجا این کجا.
دم کوجیما گرم تو شبکه های اجتماعیش باز پای سریه چند وقته پست از متال گیر میذاره که بازار گرمی غیرمستقیم کنه برای این.

اون کات سین های جدید می تونن کار منتقدای منطقی رو خیلی راحت کنن:دی
 
کار از اون گذشته ، شتریه آقا ، شتری :D
تو یه وقت ازدواج نکن.
با بنده خدا که قهر کنی 100درصد مهرت رو میدی جون آزاد:))
زبون ژاپنی این اسکرین شاتها رو دیدم یاد اون بدبختایی افتادم که هنوز استدیوهای داخلی کونامین... بنده خداها تو شرایطی مخلوط از اردوگاه ا.شرف و کره شمالی و گولاگ به سر میبرن.
مثلا خوندم بازیشون خراب کرده بود باید به عنوان سوفور تو مجتمع های تفریحی کونامی کار میکردن و فجایع دیگه... من جمله نداشتن ایمیل یا حتی اینترنت تو بعضی بخشها...
 
آخرین ویرایش:
دموی جدید TGS



انیمیشن های گیم پلی اصلا خوب نیست, راه رفتن اسنیک سنگینی نسخه اصلی رو نداره و البته dive rollش بشدت رو مخ و افتضاح
کجای دنیا کسی جهش میزنه و اینجوری بلند میشه! :|
یه کپی قوی تر و در عین حال ضعیف تر از mgs5.

من همیشه از عجیب بودن بازی های کوجیما در زمینه انیمیشن و کنترل ایراد میگرفتم و فکر میکردم الان که خودش نیست دست کم یه کپی ساده میزنن و بدترش نمیکنن نگو که کردن.
اوندفعه قیافه باس رو تغییر دادن, هر چند که اونموقع نظرم متفاوت بود ولی الان میگم که ایندفعه هم سر انیمیشن ها فشار بزارن روشون شاید فرجی شد :D.

یه چیزی که همیشه برام رو مخ بود شخصیت های بسیار بی ربط آسلات بود تو نسخه های متفاوت
اصلا نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم به عنوان یکی از مهم ترین کاراکتر ها. هر نسخه کلا یه چیز خیلی متفاوته
نکته این شخصیت همینه. خود بیگ باس آخر 4 میگه "cats like to play as snakes."
آسلات به عنوان یه جاسوس چند جانبه توی کل سری مدام شخصیت خودش رو تغییر میداده و بعضی وقت ها قصد تقلید از بیگ باس و نهایتا مقلد لیکوئید میشه.
اتفاقا بی ربط نیست و یکی از گرداننده های اصلی داستان سری خود آسلات.

کینه با آدم چه ها نمیکنه، اون منوی اصلی که آرت ورکهای معرکه شینکاوا بود کجا این کجا.
دم کوجیما گرم تو شبکه های اجتماعیش باز پای سریه چند وقته پست از متال گیر میذاره که بازار گرمی غیرمستقیم کنه برای این.

اون کات سین های جدید می تونن کار منتقدای منطقی رو خیلی راحت کنن:دی
منوی های اصلی همچنان توی بازی هست, میشه عوضون کرد :D.
فکر کنم منظورش از کات سین های جدید همین تیکه هاییه که توی دموی جدید نشون دادن.

مثلا اسنیک یه آیتم مهم رو میگرفت و کدکش توی همون گیم پلی زنگ میزد و جواب میداد, الان اومدن واسش کات سین درست کردن.
 
آخرین ویرایش:
دموی جدید TGS



انیمیشن های گیم پلی اصلا خوب نیست, راه رفتن اسنیک سنگینی نسخه اصلی رو نداره و البته dive rollش بشدت رو مخ و افتضاح
کجای دنیا کسی جهش میزنه و اینجوری بلند میشه! :|
یه کپی قوی تر و در عین حال ضعیف تر از mgs5.

من همیشه از عجیب بودن بازی های کوجیما در زمینه انیمیشن و کنترل ایراد میگرفتم و فکر میکردم الان که خودش نیست دست کم یه کپی ساده میزنن و بدترش نمیکنن نگو که کردن.
اوندفعه قیافه باس رو تغییر دادن, هر چند که اونموقع نظرم متفاوت بود ولی الان میگم که ایندفعه هم سر انیمیشن ها فشار بزارن روشون شاید فرجی شد :D.


نکته این شخصیت همینه. خود بیگ باس آخر 4 میگه "cats like to play as snakes."
آسلات به عنوان یه جاسوس چند جانبه توی کل سری مدام شخصیت خودش رو تغییر میداده و بعضی وقت ها قصد تقلید از بیگ باس و نهایتا مقلد لیکوئید میشه.
اتفاقا بی ربط نیست و یکی از گرداننده های اصلی داستان سری خود آسلات.


منوی های اصلی همچنان توی بازی هست, میشه عوضون کرد :D.
فکر کنم منظورش از کات سین های جدید همین تیکه هاییه که توی دموی جدید نشون دادن.

مثلا اسنیک یه آیتم مهم رو میگرفت و کدکش توی همون گیم پلی زنگ میزد و جواب میداد, الان اومدن واسش کات سین درست کردن.
بازی اصلی راه رفتنش سنگین بود؟ :D
 
نکته این شخصیت همینه. خود بیگ باس آخر 4 میگه "cats like to play as snakes."
آسلات به عنوان یه جاسوس چند جانبه توی کل سری مدام شخصیت خودش رو تغییر میداده و بعضی وقت ها قصد تقلید از بیگ باس و نهایتا مقلد لیکوئید میشه.
اتفاقا بی ربط نیست و یکی از گرداننده های اصلی داستان سری خود آسلات.
رفتارش صرفا جاسوسانه یا کمی متفاوت تر نیست صرفا
به خصوص تو V. یکی از نقص های اصلی روند سری هست به نظرم.
کوجیما نیاز داشت همچین کاراکتری داشته باشه، و کلا تغییرش داد
تو V که شده یه شخصیت اخلاق مدار تر از میلر، با صدای مونوتون مطلع از همه چیز، بدون هیچ رفتار بولد یا آسلات-طوری
 
رفتارش صرفا جاسوسانه یا کمی متفاوت تر نیست صرفا
به خصوص تو V. یکی از نقص های اصلی روند سری هست به نظرم.
کوجیما نیاز داشت همچین کاراکتری داشته باشه، و کلا تغییرش داد
تو V که شده یه شخصیت اخلاق مدار تر از میلر، با صدای مونوتون مطلع از همه چیز، بدون هیچ رفتار بولد یا آسلات-طوری
از نظر من و تا اونجایی که به خاطرم هست ocelot برای بیگ باس مثل یه سگی بود که صاحبش رو میپرسته ولی پاچه دیگران رو هم میگیره.
تو V بیشتر این جنبه وفاداری و احترام برای بیگ باس رو میبینیم چرا که بیگ باس رو خدای خودش میدونه و مثل الگو براش میمونه.
رفتارش تو کل سری کم وبیش تقریبا به همین شکله.
دلیل دیگش هم صدای دوبلور تو V که تو القای این جنبه ازش خیلی بیشتر تاثیر داشته.

فقط تو 4 خیلی متفاوت میشه چرا که اونجا اصلا دیگه خود آسلات نیست!

حتی اگه به این موارد هم توجه نکنیم انسانها در طول زندگی یک خط فکری که ندارن.
همین روند 50-40 ساله ایران رو که ببینیم ، چه کسانی 40 سال پیش چطور فکر میکردن ولی الان کجا وایسادن!؟
حتی به خود 40 سال پیششون و نزدیکهای خودشون تو اون دوران دری وری میگن و کامل ازشون اعلام براعت کردن.
سیاست ، قدرت و... آدمها رو تغییر میده.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
از نظر من و تا اونجایی که به خاطرم هست ocelot برای بیگ باس مثل یه سگی بود که صاحبش رو میپرسته ولی پاچه دیگران رو هم میگیره.
تو V بیشتر این جنبه وفاداری و احترام برای بیگ باس رو میبینیم چرا که بیگ باس رو خدای خودش میدونه و مثل الگو براش میمونه.
رفتارش تو کل سری کم وبیش تقریبا به همین شکله.
دلیل دیگش هم صدای دوبلور تو V که تو القای این جنبه ازش خیلی بیشتر تاثیر داشته.

فقط تو 4 خیلی متفاوت میشه چرا که اونجا اصلا دیگه خود آسلات نیست!

حتی اگه به این موارد هم توجه نکنیم انسانها در طول زندگی یک خط فکری که ندارن.
همین روند 50-40 ساله ایران رو که ببینیم ، چه کسانی 40 سال پیش چطور فکر میکردن ولی الان کجا وایسادن!؟
حتی به خود 40 سال پیششون و نزدیکهای خودشون تو اون دوران دری وری میگن و کامل ازشون اعلام براعت کردن.
سیاست ، قدرت و... آدمها رو تغییر میده.
درسته، دوبلورش قطعا موثر بوده
ولی نگاه کن به کاراکتر خیلی جسور و بولدش تو شروع سری که همین snake eater میشه. این آدم چقدر خوب شخصیت پردازی شده (به لحاظ ناپختگی تو اون سن) و خب فرای اینکه تو این نسخه آسلات سنش پایینه و خیلی بچه ست، قشنگ میشه این آدم رو تو mgs1 تصور کرد که این همون آدمه. ولی به نظرم اینکه آدم تو یه مقطعی بعد از یه سنی اینطور (تو V) آروم و سنجیده و اخلاق مدار و کلا پخته بشه (همینش هم خیلی عجیبه) و بعد دوباره تو mgs1 و بعد هم mgs4 اون شکلی بشه به نظرم سیر منطقی ای توش نیست. حالا باز تو 4 میشه توجیهش کرد که داشته از لیکویید تقلید میکرده، ولی نسخه 1 واقعا خودشه.
کوتاکو هم چند سال پیش همچین چیزی رو اشاره کرده بود بهش
Why does Ocelot feel like such a different person in MGSV?
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or