Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
تا چند روز پیش که دستکاری های سایلنت هیل 2 رو ندیده بودم خبر نداشتم. ولی الان که فکر میکنم میبینم @Cait Sith در مواردی راست میگفت.
من هیچ علاقه ای به سری سایلنت هیل ندارم ولی دیدم باهاش چیکار کردن.
کرکتر اصلی رو شبیه یه مرد بدبخت و ترسو جلوه دادن (منظورم صورتشه که توی نسخه اصلی اینجوری نبود), چهره کرکترهای مونث رو پیر و زشت کردن چون old women good.
لباس ماریا (که دلیل داستانی داشت) رو بخاطر گریه چندتا فیمنیست عوض کردن.
که الته اینا همش در اصل برای پول DEI.

برای تبلیغات body positivity تابلوی نایت کلاب داخل بازی رو عوض کردن.
انقدر ترسیدن که واژه "مخاطبین مدرن" رو از بازی حذف کردن.
کاری هم ندارم که از نظر داستانی همون بازیه یا نه, و یا اینکه بازیه خوبیه یا نه, سانسور و تبلیغات در یک اثر هنری هیچ وقت چیز خوبی نیست.

خبر اومده که دیویدو هیتر و صداپیشه های باس و زیرو دارن لاین جدید برای بازی ضبظ می کنن.
بشخصه نه بدون کوجیما هیچ تغییر یا محتوای جدیدی برای بازی هاش میخوان و نه اعتمادی به کونامی دارم که محتویات وک بهش تزریق نکنه.

همین که چهره کرکترها رو دستکاری نکردن (که بنظرم آسلات توی ریمیک عجیب شده که بازم مثل باس میگم باید بیشتر دید) بخاطر این بود که نمیخواستن مورد عنایت فن ها قرار بگیرن که البته سر باس گرفتن.
امیدوارم این صداگذاری چیزی جز محتوای جزئی نباشه.

David Hayter Says He is Doing Voice Work for Metal Gear Solid Delta: Snake Eater That He “Can’t Really Talk About Yet”
 
آخرین ویرایش:
کرکتر اصلی رو شبیه یه مرد بدبخت و ترسو جلوه دادن (منظورم صورتشه که توی نسخه اصلی اینجوری نبود),

تو نسخه اصلى هم همينجورى خدا زده بود.
اصلا همين خودش از نكاتيه كه باعث ميشه وقتى اصل قضيه رو ميفهمى شوكه بشى.
 
تا چند روز پیش که دستکاری های سایلنت هیل 2 رو ندیده بودم خبر نداشتم. ولی الان که فکر میکنم میبینم @Cait Sith در مواردی راست میگفت.
من هیچ علاقه ای به سری سایلنت هیل ندارم ولی دیدم باهاش چیکار کردن.
کرکتر اصلی رو شبیه یه مرد بدبخت و ترسو جلوه دادن (منظورم صورتشه که توی نسخه اصلی اینجوری نبود), چهره کرکترهای مونث رو پیر و زشت کردن چون old women good.
لباس ماریا (که دلیل داستانی داشت) رو بخاطر گریه چندتا فیمنیست عوض کردن.
که الته اینا همش در اصل برای پول DEI.

برای تبلیغات body positivity تابلوی نایت کلاب داخل بازی رو عوض کردن.
انقدر ترسیدن که واژه "مخاطبین مدرن" رو از بازی حذف کردن.
کاری هم ندارم که از نظر داستانی همون بازیه یا نه, و یا اینکه بازیه خوبیه یا نه, سانسور و تبلیغات در یک اثر هنری هیچ وقت چیز خوبی نیست.

خبر اومده که دیویدو هیتر و صداپیشه های باس و زیرو دارن لاین جدید برای بازی ضبظ می کنن.
بشخصه نه بدون کوجیما هیچ تغییر یا محتوای جدیدی برای بازی هاش میخوان و نه اعتمادی به کونامی دارم که محتویات وک بهش تزریق نکنه.

همین که چهره کرکترها رو دستکاری نکردن (که بنظرم آسلات توی ریمیک عجیب شده که بازم مثل باس میگم باید بیشتر دید) بخاطر این بود که نمیخواستن مورد عنایت فن ها قرار بگیرن که البته سر باس گرفتن.
امیدوارم این صداگذاری چیزی جز محتوای جزئی نباشه.

David Hayter Says He is Doing Voice Work for Metal Gear Solid Delta: Snake Eater That He “Can’t Really Talk About Yet”
نگو بابا اصلا مصلوبت میکنن.
نمیدونی انتقاد از این بازی جرمه کلا و از ریمیک های رزیدنت اویل هم بهتر شد؟
 
زدن سایلنت هیل۲ ارجینال (نمونه:
نوشته در گفتگوی 'Silent Hill 2 Remake'
PlayStation - Silent Hill 2 Remake
-ادین رو شکر تاپیکش سر نمیزنم اینم اتفاقی دیدم ایشون تگم کرد-وگرنه دوستان برحق هاراگیری میکردن میومدیم حتی از نسخه ارجینال دفاع کنیم درست حسابی)
کم پدیده ای بود، فکر کنم بخاطر قدردانی از زحمات کونامی و اینکه شق القمر کرده سر این ریمیکش (و امثال بازیهای تو امضام که ریمیک بالاتر از ارجینال می ایسته و تو همین سبک وحشت هم هستن=پشم) MGS 3 Delta هم به رستگاری برسه تحت هر شرایطی.
همین که به این با این وضع!! با تحکم میگن متال گیر و رفته جزو مقدسات یعنی استارت کار!
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: Vice City FM
کی واقعا فکرشو میکرد ده سال بعد اخراج کوجیما و کنسل کردن PT و و اخبار اینکه چطور MGS V نصفه ریلیز شده و گندکاریهای پشت سرهم که لباس ضد تشعشعات سرطان زا میطلبید خوندن تاپیک اون مصیبتها، یکی بیاد ‌پست بالا رو در دفاع از کونامی بذاره... که انگار مثلا باید گلاب پاشید تاپیکهاش.
کار ندارم ریمیک SH2 خوب شد...
نون نسخه ارجینال رو خورد و یه سری دولوپر که کارو جدی گرفتن
درکل...
حتی خودمم فکر نمیکردم یه روز حتی بازی کرکی از کونامی بازی کنم SH2R رو دیشب ریختم
این نشون میده چه ip های قوی ای تو اسارت این ملاعین هست.
ولی اینکه ادامه همه ip ها رو بتونن چیزی در حد SH2R دربیارن چیزیه که نباید درموردش دست پیش گرفت... 😏
برای زنجیر پاره کردن خیلی زوده هنوز.
پ.ن: تاپیکهای کونامی!😅
 
=======
خب گویا بازی برای امسال نمیاد و برای ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده:
https://www.thegamer.com/metal-gear-solid-delta-snake-eater-remake-wont-release-in-2024/

احتمالا اینم پالیش شه بهش برسن بشه یه چیزی مثل SH2R
فقط میمونه مساله ظاهر کاراکترها

بعد موفقیت SH2R به نظرم اینم موفق شه به نفع گیمرهاست
کلا نظرم تغییر کرد.
گور بابای کونامی، وقتی در کل اصل بازی انقدر قویه که هر چی از روش ریمیک بزنن چیز خوبی میشه نباید زدش.
اینم انگار faithful ه، اگه SH2R برخلاف تصورات من و امثالم به بازی اصلی وفادار بود احتمالا اینم هست. فقط میمونه ظاهر کاراکترها که اونم احتمالا دم ریلیز درست کنن
 
آخرین ویرایش:
=======
خب گویا بازی برای امسال نمیاد و برای ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده:
https://www.thegamer.com/metal-gear-solid-delta-snake-eater-remake-wont-release-in-2024/

احتمالا اینم پالیش شه بهش برسن بشه یه چیزی مثل SH2R
فقط میمونه مساله ظاهر کاراکترها

بعد موفقیت SH2R به نظرم اینم موفق شه به نفع گیمرهاست
کلا نظرم تغییر کرد.
گور بابای کونامی، وقتی در کل اصل بازی انقدر قویه که هر چی از روش ریمیک بزنن چیز خوبی میشه نباید زدش.
اینم انگار faithful ه، اگه SH2R برخلاف تصورات من و امثالم به بازی اصلی وفادار بود احتمالا اینم هست. فقط میمونه ظاهر کاراکترها که اونم احتمالا دم ریلیز درست کنن
من خودم از منتقدین سایلنت هیل ریمیک و ظاهر جیمز بودم. اما یه نکته خوبی که تیم بلوبر داره اینه که به حرف طرفدارا توجه میکنه. درسته به اون جیمز نسخه اصلی شبیه نیست ولی این تغییراتی که بعد از تریلر اولیه تو نسخه نهایی اعمال کردن معجون خوبی شد.
ظاهر جدید جیمز خیلی بهتر از اورجینال شده هرچند هنوزم آنجلا میتونست بهتر بشه که خب مادش رو ساختن.
در کل امیدوارم تیمی چه متال گیر رو داره بازسازی میکنه مثل بلوبر بتونه همون فضا و جو رو در بیاره چون دیدن دوباره این بازی ها یه لذت خاصی داره که حیفه تکرار نشه.
درسته کونامی این سالها خیلی کثیف عمل کرد ولی همین عناوین هم ساخته کونامی هست و آی پی برای خودشه.
من که خیلی منتظرم متال گیر هم به موفقیت سایلنت هیل ریمیک برسه.
 
من خودم از منتقدین سایلنت هیل ریمیک و ظاهر جیمز بودم. اما یه نکته خوبی که تیم بلوبر داره اینه که به حرف طرفدارا توجه میکنه. درسته به اون جیمز نسخه اصلی شبیه نیست ولی این تغییراتی که بعد از تریلر اولیه تو نسخه نهایی اعمال کردن معجون خوبی شد.
ظاهر جدید جیمز خیلی بهتر از اورجینال شده هرچند هنوزم آنجلا میتونست بهتر بشه که خب مادش رو ساختن.
در کل امیدوارم تیمی چه متال گیر رو داره بازسازی میکنه مثل بلوبر بتونه همون فضا و جو رو در بیاره چون دیدن دوباره این بازی ها یه لذت خاصی داره که حیفه تکرار نشه.
درسته کونامی این سالها خیلی کثیف عمل کرد ولی همین عناوین هم ساخته کونامی هست و آی پی برای خودشه.
من که خیلی منتظرم متال گیر هم به موفقیت سایلنت هیل ریمیک برسه.
دقیقا، به فیدبکها توجه کردن وگرنه به موفقیت نمیرسیدن. قضاوت ما هم بر اساس نسخه نهایی نبود. (بخش ضایع شدن سر پیش بینی پس شدیدا کنسله-وقتی اونقدر خروجی ای پی های افسانه ای قدیمیشون متای ۵۰ ۶۰‌بود)
با اینکه کارشون پرفکت هم نبود ولی نزدیک بهش بود بسیار خوب. امیدوارم ریمیک سایلنت هیلهای بعدی هم اینا بسازن، البته کونامی نشون داده شرکتی نیست دولوپر خوب رو نگه داره وگرنه با سازنده های Origins یا Shattered Memories ادامه میداد و همینها سریو احیا میکردند.
خود کونامی خط مشی اش انگار اینه تو این ریمیکها کمترین ریسک ممکن رو کنن و حدالامکان وفادار به نسخه های اصلی باشند که این خیلی خوبه.

و اینکه ادامه ها (برای سری متال گیر و سایلنت هیل) رو‌ چه خواهد کرد بسته به خود کونامیه. اگه عقل داشته باشن پروژه های سایلنت هیل در دست ساخت هر کدوم میبینن بیخود هست و باز متای ۵۰-۶۰ میگیره باید کنسل کنن و فورا کار رو بدن همین بلوبر تیم، عقلانیتی که متاسفانه تا حالا ازشون ندیدیم و تمام انتقاد من یکی به همین هست. به هر حال امیدوارم ریمیک بعدی سایلنت هیل هم کار بلوبر تیم باشه و یهو‌ نشه ماجرای شترد مموریز که بازی بعدیش داونپور از یه سازنده دیگه بود.

ادامه MGS هم همین تیم اگه موفق شد به همراه تیم داخلی روش کار کنن و اگه بتونن کوجیما رو راضی کنند برگرده و به تیم ساخت ملحق شه و نظارت کنه که عالیه.
 
آخرین ویرایش:
@Ali.jangi
جنگی تو خودت تنت میخواره ها :D

این تاپیک رو خودت داری میبری به حاشیه.
اون بنده خدا رو که کاریش نمیشه کرد ، کسی چیزی نگه میره خودش رو نقل قول میکنه و ادامه میده.
چیزی هم بگی میاد میگه شما استاکری و افتادی دنبالم:))

جنگی ، ولش کن:D
 
@Ali.jangi
جنگی تو خودت تنت میخواره ها :D

این تاپیک رو خودت داری میبری به حاشیه.
اون بنده خدا رو که کاریش نمیشه کرد ، کسی چیزی نگه میره خودش رو نقل قول میکنه و ادامه میده.
چیزی هم بگی میاد میگه شما استاکری و افتادی دنبالم:))

جنگی ، ولش کن:D
خبر میذاریم 😐
و دیگه مخالفتی ندارم بعد موفقیت SH2R
دنبال دشمن فرضی هستید😐
منم کلا تریپ پست دادنم این شکلیه برو تاپیک هایی که فعالم متوجه میشی، مگه خودتو کوت کنی خلاف قوانینه؟😐
الان داشتم فکر میکردم چی میشه طرفین (کونامی و‌ کوجیما) آشتی کنن کوجیما پروژه Physint رو بکنه MGS VI
خرجشم که سونی میده و کونامی فقط بیاد اسم ای پی و شخصیتها رو اجازه بده

خود کوجیما اخیرا خیلی یاد از متال گیر میکنه دیگه.
که Physint آنونس شد بیشتر هم شد.
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم این ویدئو رو ماه ها قبل از تغییر چهره باس ضبط کردن.
احتمالا برای همون دوره باشه چون الان چهره باس رو بردن سمت نسخه اصلی.

زحمت ندادن به خودشون که دوباره میکس ویدئو رو به روز کنن.
عجیبه.
==
الان کامل تر دیدم عجیب تر شد.
جلوتر از چهره جدید باس استفاده شده ولی اون صحنه معروف روی پل که صدای همه رو در آورده بود همچنان همون مدل اولیست !
بگذریم ، مهم نیست.

کلا ویدئوی جالبی بود!

======
پس فقط دیوید هیتر نبود که دیالوگهای جدید ضبط کرده ، مابقیشون هم دوباره برگشتن و چند خطی گفتن.
باید دید تغییرات چطور بوده.
 
آخرین ویرایش:
من هنوز فرصت نکردم ویدیو رو ببینم، ولی مثل اینکه ماجرای جالبی توش روایت می‌شه، در مورد صداپیشه شخصیت ایوا. :دی
نیاز به اسپویلر نداره، ولی به هر حال شاید یکی بخواد خودش ویدیو رو از اول تا آخر ببینه و این قضیه رو توی ویدیو بفهمه.

گویا در تمام این سال‌ها، صداپیشه انگلیسی شخصیت ایوا به طور رسمی معرفی نشده بوده و فقط با نام جعلی Suzetta Miñet شناخته می‌شده! :دی البته ملت یه حدس‌هایی می‌زدن و مثلاً الآن که سرچ کردم، به بحث‌هایی توی سال‌های قبل رسیدم که یه عده می‌گفتن صداش خیلی شبیه جودی بنسون هست، ولی خود کونامی هیچ‌وقت توی این ۲۰ سال به این قضیه اشاره نکرده بوده و همیشه یه راز بوده!
بالاخره توی این ویدیو مشخص می‌شه که جودی بنسون صداپیشه ایوا بوده و دیگه از این به بعد به جای نام جعلی Suzetta Miñet باید از ایشون یاد کنیم. :دی
بنسون علاوه‌بر خوانندگی و در کنارش صداپیشگی توی صنعت بازی، از دهه‌ها قبل توی دنیای فیلم و سریال هم کار کرده و بیشتر به عنوان صداپیشه شخصیت‌های انیمیشنی فعالیت داشته که مهم‌ترین نقشش رو هم می‌شه اریل یا همون پری دریایی معروف توی انیمیشن The Little Mermaid دونست.

3b3106_24asd.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or