Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
حدسم درست بود چهره باس هم درست کردن.
دلیلشم قطعا اعتراضها بوده
اونور راحت نظرشونو میگن و اعمال میشه اینجا بود همین دوستان که قیافه حق به جانب گرفتن با منتقدین جوری رفتار میکردن نه تنها این سازنده ها درستش نکنن بلکه تهش یه تر.نس سکینه ۳ پست..ونی رو بذارن جای این شحصیتها:دی

پ.ن: این اسم ویس اکتور ایوا همیشه برای منم یه علامت سوال بزرگ بود
کسی یادشه تو MGS4 هم همین اسم بود ویس اکتورش یا نه؟
 
حدسم درست بود چهره باس هم درست کردن.
دلیلشم قطعا اعتراضها بوده
اونور راحت نظرشونو میگن و اعمال میشه اینجا بود همین دوستان که قیافه حق به جانب گرفتن با منتقدین جوری رفتار میکردن نه تنها این سازنده ها درستش نکنن بلکه تهش یه تر.نس سکینه ۳ پست..ونی رو بذارن جای این شحصیتها:دی

پ.ن: این اسم ویس اکتور ایوا همیشه برای منم یه علامت سوال بزرگ بود
کسی یادشه تو MGS4 هم همین اسم بود ویس اکتورش یا نه؟
نه، توی MGS4 سراغ لی مری‌وِدِر رفته بودن که از کت‌وومن‌های قدیمیِ دنیای بتمن بود و توی فیلم ۱۹۶۶ بازی کرده بود. :دی MGS4 اولین بازی ویدیویی بود که توش صداپیشگی می‌کرد و بعدش هم فقط توی Vanquish حضور داشته.

a10107_24LeeMeriwether.jpg
 
خداکنه بازی موفق بشه بعدش شاهکار PW رو ریمیک کنن. بعدش هم برن سراغ MG1 و MG2. اصلا نظر خودم اینه نسخه‌‌های اصلی نسبت به اینا یا حتی Portable ops کمتر به ریمیک نیاز دارن.




یک چنل یوتیوب هست به اسم loresmith لور بازی‌های قدیمی رو به صورت انیمه با آرت استایل retro میذاره. با AI هم صدای صداپیشه‌های اصلی رو میذاره رو کاراکترها. این برای MG1. پنج قسمته عالی درآورده

 
اون دو تا نسخه قبل mgs1 كه دو بعدى هستن اگه يه شير پاك خورده ايي اونارو بسازه من واقعا تجربه گيمريم تكميل ميشه.
داستانشونو خوندم و خودشونم با زحمت رو pc خيلى نصفه نيمه بازى كردم ولى واقعا قابل بازى نيستن.
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
اون دو تا نسخه قبل mgs1 كه دو بعدى هستن اگه يه شير پاك خورده ايي اونارو بسازه من واقعا تجربه گيمريم تكميل ميشه.
داستانشونو خوندم و خودشونم با زحمت رو pc خيلى نصفه نيمه بازى كردم ولى واقعا قابل بازى نيستن.
به نظرم اون دو نسخه ریمیکش باید خود کوجیما بالا سرش حتی شده در حد مشاور باشه چون با توجه به mgs 5 باید توی داستان mg 1 تغییراتی داده بشه. mg 2 هم به نظرم باید داستانش کاملتر و عمیقتر بشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or