Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
نظر نامحبوب: کاش از کیفر ساترلند استفاده میکردن برای اسنیک یا حداقل دوباره دیوید هیتر رو می‌آوردن برای ریکپ. خیلی افتضاحه این x_x
 
بنظرم قیافه باس الان بهتر شده و حالت قبلی رو عوض کردن.
تریلر هم خوب بود و گرافیکش هم انصافا نسل نهمی هست و تو این تریلر که نمیشد ازش ایراد گرفت.
یکم فقط حرکات و لب زدن کاراکتر ها بنظرم جای کار داره.
اوا هم که گوش SB کر! هم جذابه و هم نزدیک به همونی هست که بود.
از اون بازی هاست که شاید روز عرضه نخرم ولی باید حتما تجربه کرد.
 
این ریمیک رو میخرم چون از استدیو غیر از کوجیما بیشتر از این انتظار ندارم. آیا این ریمیکی هست که لیاقت بازی باشه؟ نه
آیا ریمیک قابل قبولی هست برای تجدید خاطره؟ به نظر میرسه آره.

انتظار نمره بالایی ندارم احتمالا بخاطر عدم نوآوری (که بنظرم مثبت ترین نکته اش همینه) با تریلی از روش رد میشن.
 
منم این ریمیک رو حتما بازی میکنم ولی دقیقا مشکلش اینه که هیچ تغییر و نو آوری نداره.الان بنظرم دیگه ریمیک مو به مو مثل گذشته حداقل برای من جذاب نیست.من ریمیکی مثل evil یا همین silent hill remake میخوام که تغییری درش انجام شده باشه.مو به موی mgs3 رو بعد ۱۳ سال احساس میکنم هنوز یادمه.
 
  • Like
Reactions: Taha75
پست قبلی رو نوشتم که یه چی دیگه بگم ولی داشتم همزمان تریلر رو میدیم و مینوشتم برای همین کلا از وسطهاش رفتم یه سمت دیگه :D

تو پستی که نوشتم میخواستم بگم صدای دیوید هیتر طوری روی کرکتر نشسته که صدای کرکتر اسنیک رو برام مصنوعی و ضعیف درآورده.
اون جنبه اگزجره و غیرطبیعیش بیشتر به ذهنم میاد و شاید بگم اصلا دیگه این صدا رو دوست ندارم.

و بنظرم موضوع فراتر از انیمیشنهای چهره هست..

MGS3 هرقدر افسانه ای و خطره انگیز, ریپرزنت کردنش با صرف ویژوال واقع گرایانه بدون اصلاح و بهبود دیالوگها و صداگذاری مجدد, نه تنها به نسخه اوریجینال لطفی نمیکنه بلکه میراث اون رو هم لوث میکنه..
روح نگرش شرقی همیشه جزیی از آثار کوجیما بوده, اما بعد از ۲۰ سال, غلظت تعدیل نشده این "جدی نگرفتن", عمیقا تو ذوق میزنه.
 
پست قبلی رو نوشتم که یه چی دیگه بگم ولی داشتم همزمان تریلر رو میدیم و مینوشتم برای همین کلا از وسطهاش رفتم یه سمت دیگه :D

تو پستی که نوشتم میخواستم بگم صدای دیوید هیتر طوری روی کرکتر نشسته که صدای کرکتر اسنیک رو برام مصنوعی و ضعیف درآورده.
اون جنبه اگزجره و غیرطبیعیش بیشتر به ذهنم میاد و شاید بگم اصلا دیگه این صدا رو دوست ندارم.

اون صدا گذارى به درد همون ويژوال و فضاش ميخورد الان كه واقعى تر شده با هم ديگه هم خونى ندارن.
از طرفى انيميشن هاى صورت هم يكم خشكه.
البته كلا انيميشن هاش هم صرفا داره توى يه گرافيك پر جزييات تر اجرا ميشه و عملا همون مال ٢٠ سال قبله.
پيشرفت شخصى صدا پيشه هاى گيم تو اين ٢٠ سال رو هم در نظر بگير.

خلاصه به من يه حس عجيبى ميده؛من دوسش دارم با همين حالت شايد چون تو ذهنم همون بازى قديمى بازسازى ميشه ولى شايد مخاطب جديد يكم تو ذوقش بزنه.
 
حتما تجربه کنید از زحمات کونامی بابت محروم کردنتون از کلی آی پی درست و حسابی، منحل کردن تیم سایلنت، اخراج کوجیما و... قدردانی کنید. حتما هم نسخه کالکتور بخرید قدردانی تمام کمال انجام شه.
 
حتما تجربه کنید از زحمات کونامی بابت محروم کردنتون از کلی آی پی درست و حسابی، منحل کردن تیم سایلنت، اخراج کوجیما و... قدردانی کنید. حتما هم نسخه کالکتور بخرید قدردانی تمام کمال انجام شه.

ظرفيتيم بخريم راه نداره؟:(( :D
 
حتما تجربه کنید از زحمات کونامی بابت محروم کردنتون از کلی آی پی درست و حسابی، منحل کردن تیم سایلنت، اخراج کوجیما و... قدردانی کنید. حتما هم نسخه کالکتور بخرید قدردانی تمام کمال انجام شه.
آقا کونامی داره بر میگرده دیگه.
همه کار کردن که دل طرفدارها رو بدست بیارن.
فقط رسما نگفتن غلط کردیم که اون دوره مدیریتی آدمهای دیگه‌ای بودن و اینکه ما روشمون فرق داره.
گواهش هم ویدئوی dev diary قبلی بود که یکی از تهیه کننده ها چه جور داشت از کوجیما تعریف میکرد و بازیهای در حال ساختی که الان داریم میبینیم.
تو یکسال اخیر ، ریمستر MGS دادن ، Contra دادن ، ریمستر کسلوانیا ، ریمستر شاهکارهای سویکودن 1 و 2 رو دادن ، الان ریمیک سایلنت هیل 2 و MGS3 و کلی پروژه دیگه.

اگه الان حمایت نشن و سود کافی نبرن فردا تیم سایلنت برمیگرده؟ (که من احتمال میدم یه تیم جمع کردن و دارن کار میکنن روش ، شاید همون تیم Short Message)
البته حمایت صدقه ای که قرار نیست بکنیم ، بازی اگه خوب باشه فروش میره و خب ما هم به شکلی میخریم.
قهر که نباید بکنیم باهاشون.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or