Multi Platform Metal Gear Solid Δ Snake Eater

سازنده
Konami
ناشر
Konami
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S

top_logo.png

Developer: KDE, Virtuos
Publisher: Konami
Genre: Tactical Espionage Action
Platforms: PlayStation 5 / Xbox Series X|S / Microsoft Windows
Release Date: 2024


Xbox - Xbox Tokyo Game Show 2024 Broadcast [RKNhGrXYiHg - 1066x600 - 46m40s].jpg


پس از مدت‌ها انتظار در نهایت بازسازی یکی از تحسین شده‌ترین عناوین نسل شش توسط کونامی معرفی شد؛ این بار با پسوند دلتا که به معنای تولدی دوباره برای این سری محسوب می‌شود.
بازی توسط استدیو داخلی کونامی به همراه استدیو سنگاپوری Virtuos به عنوان استدیو پشتیبان در دست ساخت قرار دارد.


ss_02.jpg ss_09.jpg

یوجی کارکادو کارگردان خلاق The Phantom Pain به عنوان کارگردان این عنوان معرفی شده است و بر پروسه ساخت بازی نظارت دارد.
David Hyter به عنوان صداگذار اسنیک باز‌می‌گردد؛ نقشی که Kiefer Sutherland در Ground Zero و The Phantom Pain عهده‌دار آن بود.


ss_12.jpg ss_17.jpg

زخم‌هایی که اسنیک در طول بازی برمی‌دارد به صورت دائم بر روی بدن او باقی خواهد ماند.
این دائمی بودن اثرات دنیای اطراف بر روی اسنیک برای لباس وی نیز صدق می‌کند، برگ درختان، گل و لای باتلاق‌ها و جای گلوله اثری دائمی بر روی پوشش وی خواهد داشت.


ss_mt_01.jpg ss_mt_02.jpg

دوربین سوم شخص بازی حالتی شبیه فانتوم پین دارد. سازندگان همچنین برای بازیکنان قدیمی دوربین Legacy Style را در نظر گرفته‌اند. آن‌ها پا را از این هم فراتر گذاشته و فیلتر رنگی متعلق به عنوان اصلی را هم برای این اثر بازسازی کرده‌اند که بازیکنان به راحتی می‌توانند در بخش تنظیمات آن را تغییر دهند.
کونامی تأیید کرده است هیدئو کوجیما (خالق سری متال گیر) و یوجی شینکاوا (کانسپ آرتیست سری) هیچ نقشی در ساخت این بازسازی ندارند، با این حال سازندگان تمام تلاش خود را برای وفادار ماندن به عنوان اصلی به کار خواهند گرفت.

ss_mt_04.jpg ss_mt_03.jpg




 
آخرین ویرایش:
کسی که تریلرها رو میسازه خیلی بی استعداده ولی اینا اگه همین گرافیک رو ارائه بدن، موشن کپچر اضافه کنن و گیم پلی و کنترل ها رو امروزی کنن صدا گذاری رو دست نزنن لباس ها یا اندام رو اسلامی نکنن مرحله ها رو حذف نکنن یا تغییر بدن رسالتشون رو انجام دادند.
قیافه اسنیک رو هم درست کنن
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
کونامی بعد دیدن کپکام که داره پول پارو می‌کنه از ریمیکاش رفت سمت ریمیک این شاهکار
ولی اون کجا و این کجا
انگار شیدر گرافیکی زده بودن رو نسخه اصلی و زاویه دوربین هم رو حالت سوم شخص عوض کرده بودن حتی دوربین موقع رفتن رو حالت اول شخص همون افکت و حال نسخه اصلی رو داشت حتی اون صحنه QCC (اگه اشتباه نگفته باشم) همون انیمیشن نسخه اصلی بنظر می‌رسید اون چهره اسنیک هم افتضاح بود 8-|
 
انگار شیدر گرافیکی زده بودن رو نسخه اصلی و زاویه دوربین هم رو حالت سوم شخص عوض کرده بودن حتی دوربین موقع رفتن رو حالت اول شخص همون افکت و حال نسخه اصلی رو داشت 8-|

اره بابا اصلا هیچ فرقی نکرده با نسخه اصلی فقط شیدر زده:

(تازه این پری آلفاست)

1698260465050.png
 
میترسم بعد مدتها قرار باشه بعد شنیدن جمله ی:
Kept you waiting.. huh
یه مشت حواله گویندش کنیم!

یعنی شیردوش تر از کونامی نداریم، برای اینکه با کمترین خرج پول به جیب بزنه از همون صدای نسخه اصلی استفاده کرده.. MGS دیگه تموم شد. بهتر با حقیقت کنار بیایم!
 

Attachments

  • IMG_۲۰۲۳۱۰۲۶_۰۱۰۵۰۵.jpg
    IMG_۲۰۲۳۱۰۲۶_۰۱۰۵۰۵.jpg
    367.3 KB · مشاهده: 50
  • IMG_۲۰۲۳۱۰۲۶_۰۱۰۴۱۲.jpg
    IMG_۲۰۲۳۱۰۲۶_۰۱۰۴۱۲.jpg
    342.7 KB · مشاهده: 41
  • Screenshot_۲۰۲۳-۱۰-۲۶-۰۰-۵۹-۳۲-۶۶۶_com.miui.gallery.jpg
    Screenshot_۲۰۲۳-۱۰-۲۶-۰۰-۵۹-۳۲-۶۶۶_com.miui.gallery.jpg
    174.8 KB · مشاهده: 45
گرافیک به خودی خودش خوبه ولی موشن کپچر باعث میشه خیلی قدیمی و مصنوعی به نظر برسه. انگار همون نسخه رو فقط گرافیکش رو بالا بردن و باقی اجزا همونه.
قیافه بیگ باس هم بنظرم اون جذبه نسخه اصلی رو نداره.
دقیقاً مشابه کاری که کونامی با سایلنت هیل ۲ کرده و چهره جیمز اصلا شبیه به جیمز ورژن اورجینال نیست.
 
  • Like
Reactions: {mobile-GAMER-117}
بنظرم گرافیک واقعا نسل ۹ی هست ولی گیمپلی بیش از حد به نسخه اصلی وفادار هست و سایز محیط توی این تریلر دقیقا مانند نسخه اصلی هست البته بازی اصلی هم اونقدر شاهکار هست که بدون تغییر جذاب باشه . مشخصه حرکات کاراکتر هم تغییراتی داشته و واقعگرایانه شده
اینم اضافه کنم نمایش بازی فراتر از تصورم بود
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or