Killzone 2

  • Thread starter Thread starter sh_lair
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سلام به همه
پيشنهاد ميکنم به جاي جنگ و دعوا دوستاني که در زمينه گرافيک بازي ها تجربه دارن اين بازي رو از نظر تکنيکهاي به کار رفته آناليز کنند.
اطلاعاتي که من دارم اينه که اين بازي از تکنيکي جديد بر اساس تکنيک DEFERRED RENDERING استفاده مي کنه که باعث پديد اومدن نور باکيفيتي که ديدن ميشه ضمنا موتور بازي از
MULTI SAMPLE ANTIALISING هم استفاده مي کنه.

به هر حال اگر اطلاعاتي در اين زمينه داريد لطفا ما رو هم بي نصيب نگذاريد

با تشکر
 
اگه شما بگي من نميدونم از Game Play خوشم نمياد بله و يا هر ديليه ديگه اما شما داري ميگي گرافيك نداره اين ناشي از همون امضا شما هست و بس من كار ندارم كدوم بازي بهتر هست يا نه اما وقتي همه ميبينند گرافيك بازي عاليه شما ميگي گرافيك نداره خب اين نظر منطقي

.........................................................

بله اما نظرات منطقي نه نظرات تعصبي من خودم بارها گفتم انتظار Game Play عالي از Kill Zone 2 ندارم چون استودو سازندش قبول ندارم اما هيچ وقت منكر گرافيك عالي بازي نشدم پس نظرات منطقي دربارش بحث ميشه نه تعصب بي جارو
دوست من.من تعصب ندارم.اگه داشتم مطمئن باش نميگفتم يكي از بهترين بازي هاي 2008 ميشه.
امضامم واقعيت رو ميگه نه چيز ديگ:laughing:ه.همون بهتر كه من توي انجمن 360 باشم.من ديگه نظري در مورد بازيهاي ps3 ندارم.:((
 
خب برادر اين حرف شما هم فن بازي ديگه :biggrin1: گرافيك GOW 2 بله خيلي بالا نرفته اما بسيار بهتر از قبل شده يادتونه يه سري اسكن از يه مجله اومده بود كه خودم متنشو گذاشتم اون عكس ها in -game بودن شما برو ببين . بعد گفتم محيط ها بزرگ تر . تخريب پذبري محيط . نور پردازي بهتر . محيط واكنش پذير . جلو هاي اب
بردار اينا گرافيك ديگه شما هم گويا خييل به kill zone 2 علاقه افرطي داري چون فرقي خييل خاصي والا من توي اين 2 تا بازي نديدم البته سبكشون فرق داره اما نكته اي كه بخواد با هم متفاوتشون كنه نبود
من به هر دوی این بازیها علاقه دارم و دلیلی برای فن بازی نمیبینم و با این حرف شما موافقم که تفاوت زیادی بین این دو بازی از نظر گرافیک وجود نداره
به هر حال GEOW2 هر چند گرافیک خیلی عالی داره ولی به Killzone 2 نمیرسه نور پردازی بی نظیر و بافت ها و انیمیشن های خیره کننده و فیزیک فوق العاده و جزئیات بی نظیر این ها چیزهایی هستند که برتری Killzone 2 رو ثابت میکنند
 
من به هر دوی این بازیها علاقه دارم و دلیلی برای فن بازی نمیبینم و با این حرف شما موافقم که تفاوت زیادی بین این دو بازی از نظر گرافیک وجود نداره
به هر حال GEOW2 هر چند گرافیک خیلی عالی داره ولی به Killzone 2 نمیرسه نور پردازی بی نظیر و بافت ها و انیمیشن های خیره کننده و فیزیک فوق العاده و جزئیات بی نظیر این ها چیزهایی هستند که برتری Killzone 2 رو ثابت میکنند
Nathan جون ( چه روزهای داشتم با این Nathan Hale :دی )
این مقایسه به هیچ وجه عادلانه نیست. KZ2 بازی ست که Engine ـش برپایه و قابلیتهای پلتفرم ps3 نوشته شده و بهترین و حداکثر استفاده رو از اون سخت افزار میبره در حالی که GeoW توسط یک Multiplatform Engine ساخته میشه. درسته که قدرت کنسول هم نقش داره ولی باز Engine اختصاصی یه چیز دیگس. در هر حال این تاپیک برای بحث و تبادل نظر در مورد > KILLZONE 2 < نه مقایسه های بی اساس و ... :دی.
باتشکر
 
من که تا به حال به جز 3تا Trailer که البته یکیش Pre-render و دوتاشونم target render بودن چیزی از KILLZONE 2 ندیدم اون Gameplay هایی که این آخر نشون دادنم همش Off-Screen بود و مثل این بود که یه ماسکی روی بازی گذاشته باشن پس نمیشه دقیق راجب گرافیک KZ2 نظر داد چون اگر دقت کنید خیلی از اون به اصطلاح نور پرداریهای رویایی که دوستان میگن تو بازی دیدن احتمالا انعکاس نور لامپهای همون سالونی هست که دارن توش بازی میکنن روی TV.
 
آخرین ویرایش:
من که تا به حال به جز 3تا Trailer که البته یکیش Pre-render و دوتاشونم target render بودن چیزی از KILLZONE 2 ندیدم اون Gameplay هایی که این آخر نشون دادنم همش Off-Screen بود و مثل این بود که یه ماسکی روی بازی گذاشته باشن پس نمیشه دقیق راجب گرافیک KZ2 نظر داد چون اگر دقت کنید خیلی از اون به اصطلاح نور پرداریهای رویایی که دوستان میگن تو بازی دیدن احتمالا انعکاس نور لامپهای همون سالونی هست که دارن توش بازی میکنن روی TV.
جون من شما کوتاه بیا ! اون گیم پلی 117 مگی جدید رو دانلود کن تا نورپردازی بی نظیر بازی رو ببینی. از پنجره نوری تابونده شده توی محیط بازی که فجیعه. یه تیکه دیگه هم کاراکتر بازی میره توی یه اتاقک و یه لحظه یه اشعه نوری از پنجره بهش میخوره که موهای آدم سیخ میشه. کلآ توی KZ2 از هر چیزی بشه ایراد گرفت از انیمیشنها و نورپردازی اون نمیشه بد گفت.
 
من خودم از این بازی خوشم میاد به جای اون Gameplayی 170MB که شما میگی من گیم پلی 400MB هم از این بازی DL کردم (ابنجا) به جز اون Gameplay های Leak دیگه هم از بازی DL کردم که بعد از چند ساعت از روی اون سایتا برداشته شدن ولی راجب اونا نظر نمیدم چون احتمالا خیلیها ندیدن ممکنه فکر کنن نظر من مغرضانه هست.
شما اگه دقت کنید من گفتم نمیشه نظر داد واسه اینکه همه Gameplayها off-screen هستن یعنی اینکه با Cam از TV فیلم برداری شده پس 100% و به رسم همه تصاویری که تا به حال Off-screen بودن این تصاویر از بازی اصلی طبیعی تر به نظر میان و این مسئله مثل یک ماسک جلوی ایرادات گرافیکی بازی رو میگیره.
اون نور پردازیهایی رو هم که شما میگی من لنگشو و شایدم قشنگترشو خیلی وقت پیش تو Call Of Duty 4 دیدم یه خصوص توی یکی از مپهای مولتی پلیر که اسمش Crash هست وفتی از ساختموهایی که رو به جهت تابش آفتاب هستن میای بیرون یه ترکیب قشنگ از نور پرداریهای HDR و Lens flare داره که کم کم محو میشه.
حالا یعنی بازیای قبلی PS3 اینقدر از نظر نور پردازی ضعیث بودن که شما با یه افکت Lens flare ساده اینقدر کف کردین!!؟؟
اگه نکته مثبتی توی این ویدئو ها باشه اونم قابلیت Per pixel motion blur
(برای ساختن افکتهایی که القای جلوه های سینمایی از پیش رندر شده بر روی اشیا در حال حرکت سریع میکنند)
هست که تا به حال من تو هیچ بازی از PS3 ندیده بودم و فکر میکردم که PS3 نمیتونه این افکت رو ایجاد کنه چون تو بازیهای مشترک 360 و PS3 این افکت رو روی PS3 ندیده بودم.اینم یکی از نمونه هاش:
ss_preview_Fight_Night_3.jpg

ss_preview_1-Fight_Night_2.jpg
 
آخرین ویرایش:
به جز اون Gameplay های Leak دیگه هم از بازی DL کردم که بعد از چند ساعت از روی اون سایتا برداشته شدن ولی راجب اونا نظر نمیدم چون احتمالا خیلیها ندیدن ممکنه فکر کنن نظر من مغرضانه هست.
اون رو که قبول دارم بازی هنوز یه سری اشکالات داره , مثلآ توی یکی از ویدئوها طرف به دشمن تیر میزنه یهو دشمنه کش میاد پرت میشه جلو به جای عقب ! ولی اینم توجه کنیم که بازی 9 ماه دیگه میاد و خیلی وقت برای درست کردن این چیزها مونده.
--------------
در مورد دوربینی بودن تریلرها و گیم پلی ها هم روی نورپردازی که دیگه تآثیری نمیزاره. انعکاس نور روی اسلحه و پرتوهای نور که توی چشم میاد دیگه ربطی به دوربین نداره که !
COD4 هم راستش زیاد MP ش رو بازی نکردم ولی به زودی میرم سراغش.
---------------------------
توی E3-2007 که حدود 1 سال پیش بود و اون طور که من توی ویدئوها دیدم نورپردازی بازی از اون موقع پیشرفت زیادی داشته نظرات سایتها این بوده :

Kotaku :
The little things I did notice about the game included destructible environments, enemies that not only reacted to being shot, but to where they were shot, impressive weather, fire, and lightning effects and a world that was abuzz with activity.

Gamespot :
However, what sold us on the visuals in the game were such things as
the stellar lighting

IGN :

I can't remember seeing a more impressive lighting model than this. More realistic?
Maybe. But more impressive? No

با اجازه از کیانوش که اینا رو توی تاپیک E3 گذاشته بود !
 
همه چیز حالا به بخش گرافیک بازی بستگی نداره
خدا کنه که این شماره ( و البته حتماً با این همه تاخیری که می خوره ) صداگذاری بازی هم خوب باشه و یه چیزی بیشتر از خوب.
تو شماره یک بازی که خیلی افتضاح بود !!! ( به قول یکی از دوستام وقتی بازی می کنی با اون داد و فریاد هایی که دشمنا می کشن احساس می کنی که داره بهشون تجاوز می شه :cheesygri )
مشکلی که به نظر من شماره قبلی داشت یکنواختی بازی و یکنواختی دشمنان بازی بود طوری که من هر کاری کردم که بازی رو تموم کنم نشد :laughing: خیلی خسته کننده بود
به نظر من توی بازی های ps2 که کلیزون حرفی برای گفتن نداشت با وجود بازی همچون black و COD3 ولی احتمالاً واسه ps3 وضع فرق می کنه
خب با این همه تعریف و تمجیدی که میشه از این بازی، منتظرم بیاد تا بخرمش که جز اولین نفراتی باشم که تو ایران این بازی رو انجام و به اتمام میرسونه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or