Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
عزیز من من برام اینکه یه چیز خوشگل ببینم مهمتر از اینه که 60 فریم باشه اما کیفیت تصویر نصف بشه، کسایی که 60 فریم دوست دارن مولتی بازی کنن، ما سینگل خور ها 30 فریم می خوایم با یه گرافیک فک برانداز ;)

هیلو=مولتی>گیم پلی کمپین>داستان>موزیک>گرافیک:d
بعدشم شما نترس. وقتی گرافیک مولتی اونم بتایی که یک سال مونده به عرضه بازی (تو یه سال فیفا،کود، اساسین و ... میسازن:bighug: ) در کنار 60 فریم شدن، همچین چیز خوفی شده گرافیک مولتیش! مطمئن باش که گرافیک کمپینش شما رو راضی میکنه.:d
ولی جدا گرافیک بیشتر رو به کمپین بزرگتر، دشمنای بیشتر، هوش مصنوعی خفن تر و از همه مهمتر 60 فریم بودن رو شاید یه کیلزون باز ترجیح بده ولی از یه هیلو باز جدا بعیده.:d

پ.ن: احسان میگم چند درصد بازیهات رو بردی؟ چرا این سیستم پرفورمنس کوفتی بازی این جوریه؟!!!!!~x(مثلا یه دست بازی رو باختیم کیل دتم 1+ بود بعد حروم*** ازم 40 تا کم کرد!!!~x(~x(~x(
 

rehe73

کاربر سایت
Apr 17, 2011
124
بری خدا تومن هیلو 5 بگیری ، بعد با بخش سینگل و 30 فریم قانع باشی !
کسایی که اینجا هستن حتی شاید بخش تک نفر هم تموم نکنن ، یه راست میرن تو بخش مولتی
 

AchyTunic

I'll be watching over you
کاربر سایت
Sep 15, 2009
3,164
نام
Ehsan
احسان میگم چند درصد بازیهات رو بردی؟ چرا این سیستم پرفورمنس کوفتی بازی این جوریه؟!!!!!~x(مثلا یه دست بازی رو باختیم کیل دتم 1+ بود بعد حروم*** ازم 40 تا کم کرد!!

من 109 دست فکر کنم بازی کردم که 60 و خورده ایش رو بردم :-" :D این CSR بازی یه خورده سخت گیرانه ست که خوبه اینجوری بنظرم :D وقتی میبازی بدجور مجازاتت میکنه و اینجوری نهایت تلاشت رو میکنی که ببری :-"

(CSR (Competitive Skill Rating ـه بازی هم شامل 7 بخش مختلف میشه که اون 5 بخش اول خودشون به 3 بخش دیگه تقسیم میشن ( 1 , 2 , 3 ) و اون 2 تا آخری هم مخصوص پلیر های حرفه ایه :-" اون آخری که فقط شامل 200 پلیر اوله :D

تقسیم بندیش هم به این صورته :

Halo-5-Guardians-Iron.png
Iron
Bronze
Silver
Gold
Onyx

+

Semi-Pro

Pro

 

dante-turbo

کاربر سایت
Dec 14, 2007
271
نام
Farzad
امکانش خیلی کم هست که برای دو مد مختلف (آنلاین و آفلاین) یک بازی بیان و فریم مختلفی رو بکار بگیرن. در ارتباط با کمپین هم 100% از تکنیکی مثل Cloud Compute استفاده میکنن و هوش مصنوعی رو میتونن با این تکنیک افزایش بدن. اما از نظر گرافیکی و یسری پردازشها که قابل واگذاری به کلود نیستن باید به قدرت خود کنسول اتکا کنن. گیم پلی این دو مد هم باید شباهت خوبی با هم داشته باشن و داشتن فریم متفاوت واقعاً روی نوع بازی افراد میتونه اثر گذار باشه.
حرف تون کاملا متین هست :) ولی اون قضیه ناهمگونی بین کمپین و مولتی پلیر رو بنظرم میشه باش کنار اومد :D البته هر دو بروی یک فریم باشن خیلی بهتره بدون شک ولی معضل جدی ای هم نیست از نظر من :)

هیلو=مولتی>گیم پلی کمپین>داستان>موزیک>گرافیک:d
بعدشم شما نترس. وقتی گرافیک مولتی اونم بتایی که یک سال مونده به عرضه بازی (تو یه سال فیفا،کود، اساسین و ... میسازن:bighug: ) در کنار 60 فریم شدن، همچین چیز خوفی شده گرافیک مولتیش! مطمئن باش که گرافیک کمپینش شما رو راضی میکنه.:d
ولی جدا گرافیک بیشتر رو به کمپین بزرگتر، دشمنای بیشتر، هوش مصنوعی خفن تر و از همه مهمتر 60 فریم بودن رو شاید یه کیلزون باز ترجیح بده ولی از یه هیلو باز جدا بعیده.:d
خب فریم ریت تاثیر بسزایی در بزرگتر کردن و عظمت دادن به مبارزات داره، فریم ریت 30 تنها به تکسچرینگ بهتر و نورپردازی و 4 تا افکت خاص ختم نمیشه، روی تعداد NPCها و دشمن ها، مساحت و عمق مبارزات و ... هم تاثیر بسزایی داره :D شما که طالب یک کمپین بزرگ تر با تعداد دشمن های بیشتری و در کنارش توقع 60 فریم بودن هم داری یکم زیاده خواهیه بنظرم :D ( هیلو 3 که عظیم ترین مبارزات رو داشت 30 فریم بود ) همونطور که بازی های 60 فریم نسل قبل هماندد COD عناوین کاملا خطی و نسبتا بسته و کوچکی بودن... چند تا عنوان سند باکس و بزرگ و در عین حال 60 فریم داشتیم ؟؟؟
در مورد اون بخش کیلزون و هیلو باز ... والا من و شما و همه یه عمر هیلو 30 فریم بازی کردیم، 30 فریم نه دشمن ماست، نه دشمن لذت بردن ما از هیلو 5 :D
من با هر تصمیم فنی که تیم سازنده در نظر بگیره موافقم، میخواد 60 فریم باشه یا 30 فریم، مهم اینه هیلو باشه !!!
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
من 109 دست فکر کنم بازی کردم که 60 و خورده ایش رو بردم :-" :D این CSR بازی یه خورده سخت گیرانه ست که خوبه اینجوری بنظرم :D وقتی میبازی بدجور مجازاتت میکنه و اینجوری نهایت تلاشت رو میکنی که ببری :-"

(CSR (Competitive Skill Rating ـه بازی هم شامل 7 بخش مختلف میشه که اون 5 بخش اول خودشون به 3 بخش دیگه تقسیم میشن ( 1 , 2 , 3 ) و اون 2 تا آخری هم مخصوص پلیر های حرفه ایه :-" اون آخری که فقط شامل 200 پلیر اوله :D

تقسیم بندیش هم به این صورته :

Halo-5-Guardians-Iron.png
Iron
Bronze
Silver
Gold
Onyx

+

Semi-Pro

Pro

خب یعنی چی؟!!! سه تا شلغم باهات بیافتن بازی رو ببازی تقصیر تو چیه دیگه! حالا وسط اون سه تا شلغم کیل دت مثبت هم باشه بعد بیان 40 تا کم کنن یا بدتر از اون شلغما اینه که دو تا از یارات لیو بخورن، اون موقعه چه غلطی باید کرد!یا طراح این بخش خیلی خنگ بوده یا از قصد این کار رو کردن تا بگن بهتره فقط تیمی بیاید هیلو بزنید و تکی سرچ نکنید که خب خنده داره.:|

اینا اگه بخوان میتونن واقعا حرفه ای تر بکنن این بخش رو! مثلا به این نگا کنن که کیلی که طرف با مثلا DMR گرفته چندتا از تیر هاش به یارو خوردن و چندتا به هدش و از اون مهمتر چندتا تیر کلا سر اون کیل در کرده و مثلا نیومده باشه مرده خوری تیر اخر رو زده باشه به هد طرف و... نه اینکه احمقا بردارن به خاطر باختن....:|

خب فریم ریت تاثیر بسزایی در بزرگتر کردن و عظمت دادن به مبارزات داره، فریم ریت 30 تنها به تکسچرینگ بهتر و نورپردازی و 4 تا افکت خاص ختم نمیشه، روی تعداد NPCها و دشمن ها، مساحت و عمق مبارزات و ... هم تاثیر بسزایی داره :D شما که طالب یک کمپین بزرگ تر با تعداد دشمن های بیشتری و در کنارش توقع 60 فریم بودن هم داری یکم زیاده خواهیه بنظرم :D ( هیلو 3 که عظیم ترین مبارزات رو داشت 30 فریم بود ) همونطور که بازی های 60 فریم نسل قبل هماندد COD عناوین کاملا خطی و نسبتا بسته و کوچکی بودن... چند تا عنوان سند باکس و بزرگ و در عین حال 60 فریم داشتیم ؟؟؟
در مورد اون بخش کیلزون و هیلو باز ... والا من و شما و همه یه عمر هیلو 30 فریم بازی کردیم، 30 فریم نه دشمن ماست، نه دشمن لذت بردن ما از هیلو 5 :D
من با هر تصمیم فنی که تیم سازنده در نظر بگیره موافقم، میخواد 60 فریم باشه یا 30 فریم، مهم اینه هیلو باشه !!!

دوست عزیز من کاری به این حرفا ندارم.:d اگه قرار باشه این کنسول، مولتی 60 فریم با این گرافیک تو مُد مثلا بیگ تیم بتل بکشه مطمئن باش کمپین رو هم میتونه.:d
حجم بتا چقدره؟free دیگه درسته؟بعد یه سوال دیگه این بتا تا کی در دسترسه و میشه دانلودش کرد و کی تموم میشه ؟
فقط در صورت داشتن هیلو کالکشن میتونی بازی کنی، تا 18 ژانویه ست.
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
این چند وقتی بعضی نظرات در مورد گرافیک دیم که واقعا خنده دار هست .
من هیچ نظری در مورد گرافیک فعلی نمیدم حالا چه بخواد فوق العاده باشه یا چه بخواد فقط قابل قبول باشه . فقط چیزی که میگم واسه من خیلی جالبه که حتی یه بازی در حالت gold شدن باشه ( یعنی ساختش تموم بشه ) از رو مولتی پلیر بخواید در مورد گرافیکش نظر بدید ! منطقی نیست حالا چه بماند یه بازی در حد مرحله آلفا باشه و 1 سال مونده باشه که بازی کامل بشه اونم از رو مولتی پلیر بخواید در موردش فکت صادر کنید . حالا اینم بماند که بخش سینگل بازی تفاوت های بسیار زیادی با بخش مولتی پلیر داره اینم یه طرف قضیه است .
 
آخرین ویرایش:

B.A.B

کاربر سایت
Oct 3, 2011
631
نام
Babak
HALO از اون بازیهایی نبوده که بخاطر گرافیکش معروف و پرطرفدار بشه،بلکه این گیم پلی و مولتی پلیر فوق العاده جذاب و اعتیاد آورش بوده که این IP رو به اینجا رسونده. این بازی تو هر بخشی که خوب باشه توی این دوتا بخش باید عالی باشه تا همچنان اسم HALO برازندش باشه و از اونجایی که 60 فریم بودن خیلی شدید به گیمپلی کلی بازی و مولتی کمک میکنه پس مشخصه که بنظر منم بهتره تحت هر شرایطی 60 فریم باقی بمونه حتی اگه بقول دوستان گرافیکش در حد همون HALO 4 بمونه.

اول اینایی که بالا گفتم بعد داستان حماسی، بعدشم وقت اضافه داشتن گرافیک :d
 

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896
یه سوال فوق تخصصی از امیر علی یا کسی که خیلی به دنیای هیلو آشنا باشه. شانسی هست که رییس بتونه کورتانا رو برگردونه؟ :d
البته از راه خیلی حماسی :d
 

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
Aug 11, 2014
791
نام
امیرحسین
یه سوال فوق تخصصی از امیر علی یا کسی که خیلی به دنیای هیلو آشنا باشه. شانسی هست که رییس بتونه کورتانا رو برگردونه؟ :d
البته از راه خیلی حماسی :d
من خیلی سررشته ای ندارم ولی دکتر هالزی میتونه یه کارایی بکنه.l-)
 

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
من خیلی سررشته ای ندارم ولی دکتر هالزی میتونه یه کارایی بکنه.l-)

بعید میدونم اگه قرار باشه کورتانا برگرده به این حالت مسخره که اول داستان هالزی بیاد یه بشکنی بزنه و اینم برگرده و کلا پایان هیلو 4 رو زیر سوال بره. ولی از اونجایی که شخصیت کورتانا یه شخصیت "عجیب" جالبی بود :d و خیلی ها مثه خودم اون رو بیشتر از رئیس دوست دارن، فکر نکنم مایکرو و 343 به همین راحتی ولش کن.

به نظرم این یه پیچ داستانیه برا اینکه بتونن کورتانا رو از اون حالت محدودش، یعنی AI بودن بیرون بیارن و نمیدونم مثلا بکننش یه چیزی مثه اوبی وان سری قدیمی Star Wars :d یا شاید با این تکنولوژی فورانرها یه چیزی ازش در بیارن.:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر