Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
خوب منم وقت شد و بین بدبختیای زندگی توسنتم یه چندین دستی بازی کنم بتا رو:d اولاً که این آلفا بوده که با توجه به همین موضوش فوق العاده بود. مدلسازی و انیمیشن کاراکترا عالی بود یعنی خیلی ذوف مرگ شدم سر این موضوع. نورپردازی فوق العاده و طراحی مپا هم خیلی حرفه ای هستش از Eden هم به شدت خوشم اومد جوه خیلی خوبی داره. مدها هم که اسلایر بود و Breakout که همون سوات خودمون از این Breakout خیلی خوشم اومد مپای مخصوص به خودش و داره و مپا هم مپای پینت بالی هستش که اوج لذته به نظرم:d مورد بعدی هم طراحی اسلحه ها بود که خیلی خوشم اومد و مورد بعد هم پیستول عشقه من بود (:bighug:) انقدر خوبه این اسلحه که وقتی باهاش شلیک میکنی انگار واقعاً تو دستته. مورد بعدی هم فک کنم عدم بالانس بودنه این SMG هست! خیلی خوب شده لامصب:d مورد بعد وجود ADS و قابلیتای جدید بود که واقعاً بالانس شده استفاده شدن تو بازی. ADS که کلاً کاربردش برای هیلوباز ها زیر 10 درصد هست ولی با همین وجود بعضی اوقات برای تمرکز و زدن هدف از راه دور خیلی به کار میاد برای بازی کنای کژوالتر و کسایی هم که زیاد آشنایی ندارن با مولتی هیلو استفادش خیلی کمه به نظرم چون با تیر خوردن سریع از ADS میاد بیرون و نمیتونن استفاده ی زیادی ببرن بخوانم به خودشون بجنبن فاتحشون خوندس. قابلیت بعدی Thruster Pack بود خیلی کیف میده انصافاً روند درگیری رو هم سریعتر و جذاب تر میکنه و حرفه ای باشین عکس و العملای قشنگی میشه نشون داد در مقابل هجوم حریف. با دیدن این مولتی پیشه خودت میگی چرا انقدر خوبه اون موقس میفهمی چرا بهترین مولتی بین شوترا برای این بازیه واقعاً چرا انقد خوب بود؟:d مولتی بازی خیلی به ریچ نزدیک تر شده بازی سریعتر و جذاب تره و 60 فریم آدمو روانی میکنه تو بازی یعنی یه لحظه تصور همچین مولتی روی 30 فریم برای من یکی که کابوسه محذه. من با مولتی هیلو 4 مشکلی نداشتم اونقدر درسته تغییر کرده بود و کژوال پسند شده بود ولی باز خوب بود ولی احساس میکنم مولتی 5 میخواد یه جهنمی بشه مثله مولتی ریچ. در کلام آخر خیلی خوب بود آقا! خعلی:d

و اما انتظاراتی که از کمپین دارم جنگای حماسی و شلوغتر مثله نسخه ی 3 هستش و لوکیشنای شهری بزرگتر. نمیشه از روی یه نسخه ی الفا اونم بخش مولتی درمورد گرافیک کلی قضاوت کرد و صد البته گرافیک تو اولویت نبوده برای هیلو ولی وفتی مولتی اونم آلفا تو همچین وضعیتی باشه فکر کردن به کیفیت کمپین هم قشنگه واقعاً:d یکم هم سندباکستر کنن بازی رو خیلی عالی میشه:bighug:
 
اینجا اگه در مورد ملت 343 حرف نزنیم ظاهرا هیچ بحثی هم شکل نمیگیره که تاپیک نخوابه ! :d
Anyway مشکل کل استودیو که من از هیلو 4 تا الآن باهاش مشکل دارم Level و Mission های بازی هست که نفرات اصلیش از جایی میان که بازی های آخرشون رو قبل از هیلو دوست ندارم :|
که خوشبختانه (از دید من) Ray Almaden (سابقه Kill Zone 2) و Jesse Snyder (قبلا Teryarch روی COD کار میکرده) از تیم جدا شدن. جای امیدواری داره واقعا


==========================
Chris Haluke

شروع خیلی خوبی داشته ولی این آخر اونقدر من قبل از 343 علاقه ای ندارم. روی بازی های زیر به عنوان Level Designer و Lead level designer کار کرده. و از معدود آدم هایی هست که بعد Campaign ـه Halo4 از تیم جدا (اخراج) نشده:

Assassin's Creed
Splinter Cell Chaos Theory
Turok
Kill Zone 3 :|
Kill Zone Shadow Fall :|
Halo 4


==========================

Nick Bell

طراح مراحل بازی هست و سابقه Midway و id software رو داره

==========================
Vic DeLeon

این از وسط کار به Halo 4 اضافه شده و الآن خیلی جاهای هیلو 5 سرپرست قسمت های زیادی حساب میشه از جمله کمپین :d
سابقه:

Halo 2
Halo 3
Halo 3 ODST
Halo Reach

==========================
Matt Aldridge

لیدر طراحی کارکتر 343 هست:

EA
LucasFilm
 
شروع خیلی خوبی داشته ولی این آخر اونقدر من قبل از 343 علاقه ای ندارم. روی بازی های زیر به عنوان Level Designer و Lead level designer کار کرده. و از معدود آدم هایی هست که بعد Campaign ـه Halo4 از تیم جدا (اخراج) نشده:
منبعی هم داری که بقیه افراد تیم Design که الان در استودیو نیستند اخراج شدند؟!
پست رو یه بار دیگه بخون. نوشتم جدا شدن. تو پرانتز اخراج که برای نشون دادن میزان علاقم به اون آدما بودا. نه اینکه واقعا به شکل تابلو اخراج بشن. اگه منظور اخراج رسمی بود که دیگه جدا و پرانتز نمیخواست.
عجب..
 
آخرین ویرایش:
منبعی هم داری که بقیه افراد تیم Design که الان در استودیو نیستند اخراج شدند؟!

پست رو یه بار دیگه بخون. نوشتم جدا شدن. تو پرانتز اخراج که برای نشون دادن میزان علاقم به اون آدما بودا. نه اینکه واقعا به شکل تابلو اخراج بشن. اگه منظور اخراج رسمی بود که دیگه جدا و پرانتز نمیخواست.

عجب..
دقیقا. هیچ احتیاجی نیست برای نحوه پست توضیح خاصی به کسی بدم. برداشت همه درست بوده پس مشکلی نیست.
Done
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or