Xbox Halo 5: Guardians

p8t1wwt9ewmmbrz5alqu.jpg
50t2a1wxmq37vueu15gj.jpg

284608u5cgllfe7y2x4u.png
ttlqhpxr6s9hrn4c8z4g.png



kz9xc86vxmbzr6crging.png


byz5_kw0xkrw.png

تاریخ عرضه: ۵ آبان ۱۳۹۴
سازنده: 343 Industries
ناشر: Microsoft Studios
پلتفرم: Xbox One




8ck9drxrllwcuysfnqos.png


مسترچیف به دنبال یافتن حقیقت پشت پردهء باورهایش می‌گردد و به همین جهت بدون اطلاع از UNSC خارج می‌شود و با پیوستن دوستان قدیمیش به او و تشکیل مجدد Blue Team به سوی حقیقت می‌رود. اما UNSC وی را تنها نخواهد گذاشت، اسپارتان لاک مامور می‌شود تا مسترچیف را شکار کند و او را بازگرداند، اون نیز در این راه تنها نیست و به همراه سه اسپارتان دیگر ماموریت شکار چیف را پس از ملاقات با آربیتر شروع می کند.


اما Blue Team و Fireteam Osiris را چه کسانی تشکیل می‌دهند؟ در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

r5sn9q2pfc27bqqzs07m.png


nvzceq7ppbspgmuzbi15.png
tnlhaty8d3k77ln35fly.png

z84fyf0irp1wytwwafld.png
4awkst7xqi980o9466qe.png


9kw9uh5bmzhv18ij8pqr.png

bt30mg5yp3kcl44wy666.png
1lp9wkv7fteou48r0jkd.png

e5ruah1woy6cf1261cm7.png
j57nnjm3s0zonsk9jnxc.png



fymjwrf9c3kq8jgcuv6j.png



8w0gqfi3g9p2ih0951in.png
rdzym2gw0u76f0eqtbtp.png
hh39mw8emx5p63z16qln.png

ma45sha4jegako2592h6.png
91hn0bl3jgurqcqxw35w.png
9zp5qxtv522wcn3mkars.png

o4inub7d0w08zlbnlca7.png
pv2mocktyxxxzj110c1n.png
87tcg16zqb94alg0zzh4.png



slhof1na46z3g9gwsz3o.png


شما در بخش کمپین هیلو 5 اساساً با 2 ورژن مختلف رو به رو هستید. 1- بخش کمپین تک نفره به مانند گذشته. 2- کو-آپ 4 نفره به همراه دوستان! به گفته 343 این نسخه از پایه بر اساس کو-آپ نهادینه شده و محیط ها و نحوه چینش دشمن ها بر این اساس هست. نگران نباشید، اگر میخواهید به تنهایی کمپین را به پایان برسانید، همراهان شما به اندازه ی کافی باهوش هستند و به دستورات شما عمل میکنند؛ این دستورات را میتوانید با فشردن دکمه بالای D-Pad به همراهان خود بدهید که شامل برداشتن اسلحه , احیای هم تیمی ها، حمله کردن به دشمن مشخص، سوار شدن بر وسیله نقلیه و همچنین کنترل کردن Turretهای مختلف میشود. بخش کمپین همانند بخش مالتی پلیر از سرورهای اختصای استفاده میکند و بدون ذره ای احساس تفوات میتوانید به بازی دوستانتان وارد یا خارج شوید و یا با استفاده از Matchmaking به بازی سایر پلیرها وارد شوید.
شما در بخش کمپین هم مثل بخش مالتی پلیر از همان قابلیت های اسپارتان ها بهره میبرید و هیچ تفاوتی بین آنها نیست به جز Artemis Tracking System که مختص اسپارتان Lock و همراهانش هست که به کمک آن میتوانند مدارک را پیدا و آیتم‌های مخفی مختلف را پیدا کنند.
همچنین تمام اسپارتان ها HUD مخصوص به خود را خواهند داشت که بر اساس نوع Helmet آنها طراحی شده.
پ.ن: لازم به ذکر است که برای اولین بار در تاریخ هیلو، Halo 5 از قابلیت spleet-screen پشتیبانی نخواهد کرد.



Hunt the Truth یک مجموعه تبلیغاتی برای آشنایی بیشتر طرفداران قدیمی و تازه وارد دنیای هیلو با John-117 و دنیای او است، این مجموعه متشکل از 13 قسمت است که به صورت هفتگی و به صورت فایل صوتی منتشر شده است. می‌توانید با گوش کردن به این مجموعه با گذشته John-117 و نقش او در داستان Halo 5: Guardians بیشتر آشنا شوید.


651ddfpprybskw9gkclo.png

 
آخرین ویرایش:
یه سوال فوق تخصصی از امیر علی یا کسی که خیلی به دنیای هیلو آشنا باشه. شانسی هست که رییس بتونه کورتانا رو برگردونه؟ :d
البته از راه خیلی حماسی :d

Forrunner ها هر AI شون که بهش "آنشیلا" میگفتن رو بعد از دورش ریست میکردن. این تقریبا حافظه رو پاک میکرد. ولی با این وجود وقتی ریست میشد AI یه سری از حافظه های دوره قبلش رو نگه میداشت.
بعید میدونم همینجوری کورتانا رو برگردونن. چون این موضوع با دید خود 343 تو Cryptum گفته بودن. در نتیجه فکر کنم اگر هم کورتانا رو برگردونن اینجوری مثل Forruner ها و با تکنولوژی اونا باشه. چون UNSC بعد از 7 سال دوره، از کار میندازتشون (مگه اینکه جو بگیره یه جوری همونو برگردونن :d)
 
آخرین ویرایش:
یه سوال فوق تخصصی از امیر علی یا کسی که خیلی به دنیای هیلو آشنا باشه. شانسی هست که رییس بتونه کورتانا رو برگردونه؟ :d
البته از راه خیلی حماسی :d

  • "They'll pair you with another A.I. Maybe even another Cortana model if Halsey lets them. It won't be me..you know that right?"
 
آقا لطفا دیگه اسم 30 فریم رو نیارید. حتی بهش فکر هم نکنید. با تشکر:دی
------------------

تو اکثر نقدهای بتا از حس و کنترل و گیم پلی بازی بسیار تعریف شده. تا حدی عالی بوده که حتی DF که باید در مورد مسائل فنی بنویسه هم صداش دراومده:دی
Even so, the changes to Halo 5's controls make this the most tightly handled, and immediately entertaining game in the series. The ability to clamber up ledges is especially invaluable for platform-packed stages like Breakout, and the ground pound move and smart scope each open up new attacking options. And sparing the largely unused slide move, each new ability compliments the action surprisingly well - though it'll be interesting to see how adeptly vehicles can now counter this faster on-foot pace.
Without a doubt, the big positive is that Halo 5's controls are far more refined than ever before. Each rap of the boost button delivers a satisfying rush around a bend - and ups the tempo of mid-air shoot-outs too, without unraveling Halo's basic design too greatly. Used effectively in the Breakout mode, ducking and diving between cover spots is enormous fun. However, it's a change that could conceivably have been made to the series on Xbox 360, which begs the question: what difference does the Xbox One hardware make here?
تازه شاکی شدن چرا اینا رو قبلا تو 360 نیورده بودن!:دی
--------------------

  • "They'll pair you with another A.I. Maybe even another Cortana model if Halsey lets them. It won't be me..you know that right?"
درسته. بعیده دیگه کورتانا دقیقا همون کورتانایی باشه که ما میشناسیم، تازه اگر برگردوننش. شاید AI مشکل داری هم بشه حتی!:دی یعنی plot داستان الان جوریه که میتونیم منتظر هر اتفاقی باشیم.
 
این ویدئو رو خیلی وقت پیش دیده بودم. فکر کنم خیلی خوب توضیح داده که کورتانا چطوری و در چه قالبی بر میگرده (یا میتونه برگرده) و شواهد و اشارت خوبی هم به داستان سری و انیمه‌ها داره.

https://www.youtube.com/watch?v=cJL9AXislVY

ممکنه یک مقدار اسپویل بشید و ... ولی خب فکر کنم ارزش دیدن داشته باشه.
 
هیلو یعنی محیط باز و شلوغ و حماسی و بزن و بکش زیاد در یه صحنه یعنی همه بیفتن به جون هم با تعداد دشمن های بالا و از هر طرف جنگ و درگیری باشه ،هیلو یعنی داستان حماسی با موسیقی ای که مو به تن آدم سیخ کنه ،هیلو یعنی هوش مصنوعی دیوانه کنندش

گرافیک ؟؟!؟!!؟!!! به نظرم آخرین فاکتور این بازی میتونه باشه ! همین که یک بازی بدن با گرافیک استاندارد و قابل قبول کافیه .

من که به شخصه منتظرم هیلوی بعدی محیط بزرگ باشه و تعداد دشمنان زیاد و محیط پر از ماشین ها و تانک ها و .................
 
در مورد داستان

من خودم بعد از اتفاقات HALO4 بیشتر به این فکر میکردم که Didact به کورتانا دست پیدا کنه و به عنوان آنسیلای خودش ازش استفاده کنه ولی بعد با خبر شدم توی اون کمیک بازی یه بلایی سر Didact اومده که همه نظریه ترکید. :d

بنده خدا رو کشتن...اونم توی کمیک :|
حالا من کمیک رو دنبال نمیکردم و فقط این صحنشو دیدم فردا معلوم شد یکی داشته خوابی چیزی میدیده من خبر ندارم :d

در هر صورت کورتانا باید نقش خیلی پررنگی توی داستان این نسخه داشته باشه چون توی 4 خیلی روی رابطه احساسیش با رئیس مانور دادن و توی تمام هیلو های قبلی 90% دیالوگ های مهم و تاثیر گذار از دهن مبارک بانو گفته میشد.:-s:x
 
Sparth که نقشه Art Director رو داره. حالا تیم هنری بازی یا Senior Designer های 343 که روی هیلو 5 باید باشن :d

John Liberto
احتمالا بعد از Sparth یکی از مهمترین کانسپت آرتیست های بازی هست. خیلی از جاهای جالب که تو عکس های زیر گذاشته، کار خودش هست. مثلا کانسپت اصلی Infinity کارشه. روی بازی های زیر کار کرده:
Unriel Tournament
Gears of War 1,2
Halo 4

و فیلم های Harry Potter، Big Fish و Star Wars



و از کارهای دیگش:



==============================================
Justin Oaksford

روی هیلو 4 کار کرده و قبل از اون توی Spacetime Studios LLC کار میکرده. در حال حاضر علاوه بر هیلو 5 مدرس طراحی کارکتر Digipen هم هست:



==============================================
Gustavo Mendonca

برای هیلو 5 اضافه شده و سابقش کار کردن تو LucasFilm روی فیلم های Star Wars، و شرکت های MGM و Universal و ... کار کرده. کلا بیشتر کارش فیلم و قبل از هیلو 5 هم روی Star Wars 1313 بوده:



==============================================
Josh Kao
روی X-men و Tron کار کرده و بازی هم روی Bioshock و GOW Ascension و Halo 4. الآن هم روی هیلو 5:



==============================================
Dave Bolton
فارق التحصیل Digipen بوده و روی Guild Wars ها و پروژه های جدا هم کار کرده بوده:



==============================================
Paul Richards
روی بیشتر پروژه های id software و Blizzard و Halo 4 کار کرده بوده و کارش طراحی محیط و فضا نیست. تو عکسا معلومه: (Ancient Prometheans :d)



==============================================
Jonathan Bach
عضو رسمی نیست ولی مثل هیلو 4 به عنوان قراردادی با 343 هنوز کار میکنه. تابلو ترین کارش هم Live Acion های E3 برای هیلو4 بوده که تقریبا کل کانسپتش کارش هست:

 
سه نفر اصلی تیم داستانی شماره 5:

سرپرست داستانی و نویسنده این قسمت Brian Reed هست که روی 4 همکاری داشته و جانشین Armando Troisi شده:

6070b1b44de443851.jpg


نویسنده کتاب های:
Halo: Fall of Reach
Halo: Initiation
سه قسمت Halo: Escalation

علاوه بر اینا روی موارد زیر هم کار کرده:

نویسنده یه سری از کتاب های و کامیک های MArvel مثل AVENGERS: ILLUMINATI
Medal of Honor (2000)
و قسمت داستانی Blizzard و به طور مشخص WARCRAFT ADVENTURES

====================================

Nathan Moller

روی هیلو 4 بود و بعد جدا شد و دوباره برگشته. سابقه کار روی Mass Effect 1 و 2، Dragon age Origins و Star Wars The Old Republic داشته. بیشتر کارش Bioware بوده

====================================
Kristina Drzaic

نویسنده روی Bioshock 2 و Infinity که بعد به عنوان رئیس قسمت داستانی به 343 اومده که بعد از یکسال و خورده ای جدا شد و به طور قراردادی و نه رسمی با 343 و هیلو 5 کار میکنه




به طور کل تیم داستانی بازی و مخصوصا Brian Reed اصلا بین ملت طرفدار هیلو و Halowaypoint محبوب نیست ! گفتم که یکم نگران باشید :d
 
به طور کل تیم داستانی بازی و مخصوصا Brian Reed اصلا بین ملت طرفدار هیلو و Halowaypoint محبوب نیست ! گفتم که یکم نگران باشید
:d
نگران داستان نیستم.با شیش ساعت چرخ زدن تو پدیا کار حل میشه:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or