PlayStation Ghost of Tsushima

سازنده
Sucker Punch
تاریخ انتشار
July 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5

ps34

کاربر سایت
Aug 20, 2011
4,276
نام
مهدی
توی این ۲ساعت که رفتم گرافیک فوق العادست.مبارزاتم من خیلی راضیم اما حتما باید درجه سختی روی مدیوم باشه که چالشی بشه وگرنه خیلی آسون میشه.داستانشم من راضیم چون هرچی میخواد بگه شامل تجربتون در فلش بک میشه و نمیاد یه مشت دیالوگ کسالت آور در قالب عکس بزاره.محیط بازی همش والپیر هست و آرامش روحی میاره براتون:D
کلا هم سوشیما هم لست۲ بوی نسل ۹ میدن:">:x
 

boss-abbas

کاربر سایت
Mar 16, 2012
136
نام
عباس
دوستان سلام
من بازی رو ظرفیت 1 خریدم ولی فعلا خبری از فروشنده نیست!
البته از یه فروشگاه معتبر خرید کردم و اینکه بار اولم هست ظرفیتی میگیرم
چند روز پیش پیام دادم گفتم دیتارو دارم کی انتقال بدم به دستگاه! گفتند که خودم پیام میدم
خواستم ببینم معمولا کی اکانت رو به خریدار میدن؟؟
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,234
نام
Mohammad
خب تقریبا یک ساعتی از بازی رو جلو رفتم
اوایل بازی تا اینجای کار از هر نظر خیلی خوب بوده
داستان بازی حماسی آغاز میشه به نظرم تو شروع بازی خوب کار کردن هرچند بهتر میشد اگر کمی احساسی تر و کندتر بود
گرافیک بازی واقعا چشم نواز کار شده اللخصوص محیط های رنگارنگ. البته کمی ضعف تو بعضی جزئیات دیده میشه که مهم نیست
از گرافیک فنی که بگذریم از نظر گرافیک هنری با یکی از بهترین های تاریخ رو به رو هستیم محیط به شکل عجیبی زیبا طراحی شده
سیستم مبارزات بازی رو خیلی دوست دارم به شدت واقع گرایانه کار شده
مثل شمشیر زنی یک سامورای واقعی همه چیز به لحظه بستگی داره. سرعت تو این سیستم حرف اول رو میزنه
بسته به موقعیت و دشمنی که رو به روتون قرار داره در یک لحظه دفاع یا جا خالی و بعدش نشون دادن طعم کاتانا به اون مغول بخت برگشته
هر سه سطح سختی بازی رو امتحان کردم
سطح Easy کاملا مناسب افرادیه که بازی رو بدون چالش دنبال میکنن و فقط دنبال یک تجربه به دور از سختی و درگیری هستن و میخوان از داستان لذت ببرن
تو سطح Medium بازی مقداری بالانس میشه اگر پلیر این سبک بازی هستید حتی رو این سطح هم چالش بزرگی پیش پاتون نیست (حداقل اوایل بازی)
سطح سختی Hard هم خب تقریبا حق اشتباه رو ازتون میگیره. خوراک Souls بازاست :D

اسب سواری توی بازی جا داشت بهتر باشه ولی بازم خیلی خوب کار شده
طراحی چهره و احساسات توی صورت کارکتر ها متاسفانه خیلی خوب نیست (ناخودآگاه با TLOU مقایسه میکنم که از این نظر عجیب توقع رو بالا میبره)
جزئیات باحال و فوق العاده ای تو بازی قرار داره که کمک عجیبی میکنه برای ارتباط برقرار کردن با محیط
از اونجا که تریلرها رو سعی کردم نبینم نمیدونم اسپویل محسوب میشه یا نه برای همین ترجیح میدم چیزی نگم خودتون کشف کنید لذت ببرید

شخصی سازی ها تقریبا از همون ابتدا در دسترس قرار میگیره و اگر نسخه دیجیتال دیلوکس رو گرفته باشید بین آرمور ها و کاتانایی که بازی بهتون داده حق انتخاب خواهید داشت
این موضوع در رابطه با اسب هم صدق میکنه

کلا تا اینجای کار برام حسابی دلچسب و جذاب بوده امیدوارم در ادامه تکراری نشه
فعلا بریم سراغ کار تا عصر
 
آخرین ویرایش:

shayan7

کاربر سایت
Aug 14, 2010
1,020
به به منم یکی دو ساعت بازی کردم و قشنگ در سطح انتظارم بود. از نقاط قوت بازی موسیقی، گرافیک هنری و محیط فوق العاده فوق العاده زیباش، اصلاً دوست داری همینجور وایسی فقط محیط ببینی و به صدای وزش باد و برخوردش با گل و چمن گوش کنی و حس خوب بگیری، مخصوصاً با هدفون قشنگ انگار اون وسطی :D کامبت بازی هم خیلی لذت بخش و ارضا کنندس و جین هم برخلاف انتظار خودم کاراکترش جوریه که باهاش ارتباط برقرار می کنین
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
روی کنسول PRO دو تا انتخاب دارید برای پرفورمنس، افزایش فریم و گرافیک بهتر. بازی روونه و من روی گرافیک بهتر گذاشتم، البته بدون گرافیک بهترم! خفن ترین OWه، البته بد RDR نباشه :D هر چقدر از پویا بودن محیط بگم کم گفتم.

پ ن: آقا اسم اسبتونو چی گذاشتید؟ اسم اسب من سوراست! آسمان، آبی به به :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
در مورد گیم پلی: منو که میشناسید همونطور که بازی می کنم داغ داغ باید توضیح بدم :D روانیم کرده! قشنگ گیم پلی قالب میشه به بازیکن، همون اول کار ابیلیتی و اسکیلو این چرتو پرتا رو می گه بریز دور، یاد بگیر چطور پری کنی، یاد بگیر وقتی شمشیرو انمی آورد بالا چطور به صدم ثانیه دوئل کنی، انمی ها مثل مرد مبارزه می کنن! و قشنگ حس جنگ تن به تنو حس می کنی، حملات از نوع نزدیک و دور بستگی به سلاح انمی داره، حملات سبک وسنگینش فوق العادست، دکمه های DS4 همشون درگیر بازی میشن واینجوری نیست که با دکمه زنی فقط جلو بری، همین ابتدای کار کلی قابلیت نشون داد که منو بد درگیر گیم پلی کرده، یه حالت سامورای طور خفنی به آدم دست میده و اصلا اغراق نیست که بگم سر تعظیم جلوی گیم پلی فرود آوردم.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
بازی ری تریسینگ هم داره :D این تکنیک نورپردازی فوق العادست، روی هر جسمی نورپردازی به شکل خفنی رفلکت داره و با روحو روانت بازی می کنه. توی این تکنیک ها ساکرپانچ استاده و توی infamous First Light دیدیم چقدر زیبا کار شده بود.
 
آخرین ویرایش:

victor hogo

کاربر سایت
Dec 20, 2011
3,748
نام
علی
یه 15 دقیقه ای از بازی رو تو توییچ دیدم و همون طور که گفته بودم این بازی همون assassins creedخودمونه ولی با حال و هوای شرقی:D
حتی یه سری باگ ها و مشکلاتی که دیدم همونایی بود که تو سری ac دیدیم
حتی درجه سختی ای که یارو میرفت رو نرمال دقیقا مثل اساسین کرید بود
اابته این چیز بدی حداقل برای من نیست و مطمئنا مثل سری ac ازش لذت می برم
حالا یک سری تفاوتهایی هم دارن و ممکنه این بازی در برخی زمینه ها حتی بهترم باشه.
تا خودم تجربه نکنم و خط داستانی و غنی بودن یا نبودنش رو نبینم و تو دنیای بازش گشت و گذار نکنم نمیتونم نظر بدم ولی خب تا اینجا حس کردم دنباله معنوی اساسینه :D
 

Evil

||| ǝʌıןɐ ןןıʇs ɯ,ı |||
کاربر سایت
Oct 2, 2005
938
نام
هادی
154710

Ghost of Tsushima Original Soundtrack
Release Date
Jul 24, 2020​
Composers
Ilan Eshkeri, Shigeru Umebayashi​
Classification
Game Soundtrack – Original Soundtrack​
Published by
Milan​
Platforms
Products
Ghost of Tsushima​
موسیقی های بازی شاهکار هستن واقعا
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر