Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ke$ha

کاربر سایت
Patrick Soderlund می گوید: "Frostbite 2 برای نسل بعد طراحی و ساخته شده است. "



Frostbite-2-Logo.jpg





Patrick Soderlund مدیر عامل اسبق DICE بیان کرده است که موتور به کار گرفته شده در بازی های Battle*Field 3 و Medal of Honor: Warfighter قدرتی فراتر

از آنچه که گیمران تصور میکنند دارد.

Gamasutra از ایشان پرسیده است که " آیا هدف شما از ابتدا کیفیت بهتر این بازی (Battle*Field 3) بر روی ورژن PC این بازی بوده است" ؟

Soderlund پاسخ داده است: "بله, من با شما موافق هستم-در کل Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده است. ما قصد داریم با این موتور چیزهایی در مقیاس

بزرگتر بسازیم. بدون شک آنچه که شما در Battle*Field 3 نهایت قدرت این موتور نیست. این آغاز راه است, راهی که ما آن را شروع کردیم و در حال پیشروی در آن هستیم.

اما برای حرکت کردن در این راه باید تکنولوژی داشته باشیم که به ما در آنچه که قرار است در آینده اتفاق بی افتد اعتماد به نفس دهد. انیمیشن یکی از ارکان اصلی می باشد

که ما نمی خواهیم در آن کوتاهی کنیم. اما چگونه می توانیم نه تنها یک گام کوچک بلکه یک جهش بزرگ در انیمیشن ایجاد کنیم؟ " او افزود: "این سوال ما را به سمت

جذب و گردآوری تیم فیفا سوق داد, تیمی که یک سیستم پیشرفته انیمیشن دارد. صدا بخش دیگر کار ما می باشد. و بعد از آن بخش های تخریب و رندرینگ. تخریب قسمت

جذاب و نفس گیر کار است."

این موتور همچنین در بازی Need for Speed: The Run نیز بکار گرفته شده است.



منبع


همچنین در خبری دیگر که بر روی سایت قرار گرفته است آقای Yoshiaki Hirabayashi گفته است : " طول داستان رزیدنت ایول 6 طولانی تر و قابل توجه تر از

رزیدنت ایول 5 خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
میثم جان!!!
قرار نیست همه بازی ها هیچ عیب و نقصی نداشته باشن.
شما هر بازی ای رو که کامل و با دقت بررسی کنید متوجه نقاط ضعفی می شید.
نقاط ضعفی رو که گفتی واقعا سخت گیرانه هست.انصافا این بازی رو کسی برای گرافیک برگ درختان یا شکستن ستون نخریده.برای مولتی پلیر جذابش خریدن.
شما اگر می خوای گرافیک یک بازی رو بررسی کنی باید همه جوانب رو در نظر بگیری نه اینکه برگ درخت خوب طراحی نشده یا پارچه سوراخ نمیشه بیای استدلال کنی که موتور گرافیکی بازی بخاطر اون چند تا نقطه ضعف ضعیف و بی ارزش هست.
همانطور هم که فردین عزیز اشاره کرد diceمدت کمی روی بازی کار کرده و کمتر از 2 سال!اون هم با موتور گرافیکی جدید و نوپا.
کلام اخر اینکه کله خودت را هم به دیوار بکوبی باید قبول کنی که bf3از بازی های خیلی خوب 2011بود.

پس به طبع مخاطبین انتظار یک بازی با گرافیک بی نقص داشتــند!

دوست گرامی تقریبا از هیچ بازی ای نمیشه انتظار گرافیک بی نقص داشت.همانطور که گفتم هر بازی رو با دقت بررسی کنید بالاخره یک نقص پیدا میشه.من هم قبول دارم بعضی جا ها گرافیک بازی اصلا جالب نیست اما در مجموع در مقایسه با سایر fpsها، گرافیک بازی جز چند تای اول هست.

بگذریم دیگه.به قول بعضی دوستان بازی فقط گرافیک نیست!
:d
 
آخرین ویرایش:

نقاط ضعفی رو که گفتی واقعا سخت گیرانه هست.انصافا این بازی رو کسی برای گرافیک برگ درختان یا شکستن ستون نخریده.برای مولتی پلیر جذابش خریدن.....
برادر درسته ،همیشه بخش آنلاین بازی، نقطه قوت بتلفــــیلد بوده ،امّا این که شما میگید کسی این بازی رو برای گرافیکس نخریده منطقی نیست.
شما در حالی این حرف رو میزنید که دایس قبل ار انتشار بازی مانور زیادی روی گرافیک بازی داده بود و بیشتر از هر قسمت بازی(حتی آنلاین) در مورد گرافیک بازی صحبت شده بود.
پس به طبع مخاطبین انتظار یک بازی با گرافیک بی نقص داشتــند!
 
حناب میپم خوب هستید شما . اول اینکه ما با هم دعوا نداریم و من به شما بی احترامی نکردم .شما اول اومدی گفتی که موتور بازی به درد بخور نیست و ضعیفه . بعد اومدی و حرفت رو توجیه کردی و گفتی که چون باگ داره میگید موتور ضعیفه ! من حرفم اینه که باگ چه ربطی به قدرت موتور در رندر کردن افکت ها داره ؟ باگ چه ربطی به قدرت موتور در رندر تکسچرها داره و.... الان یه مثال برات میزنم . مثلا تو اخبار چند وقت پیش خوندم که هکر ها از یه باگ تو نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده کردن و اقداماتی رو انجام دادن . ولی هیچ کس نمیگه که ماکروسافت برنامه نویسی بلد نیست و ضعف داره بلکه همه ماکروسافت رو به عنوان غول نرم افزاری قبول دارن ! میشه بهش گفت کم کاری سازنده ها بوده . بنابر این عملا به موتور بازی هیچ ارتباطی نداره . قدرت یه موتور رو تو سبک بودن در کنار اجرای همزمان افکت ها و حجم اونها در نظر میگیرن . و هیچ کس نمیاد بگه که چون بازی باگ داره پس موتور بازی مشکل داره . مثل ویندوز که وقتی هنگ میکنه در واقع سی پی یو وارد یه مرحله ای شده که رشته ای برای پردازش نداره . خوب حالا این میشه یه باگ و ماکروسافت اون رو در آبدیت بعدی رفعش میکنه . ولی هیچ منطقی نمیگه که ویندوز سیستم عامل بدیه و ضعیف هست چون فلان باگ رو داشته ! دوم اینکه برای ایراد گرفتن از بازی باید ببینیم چنتا بازی هست که گرافیکش با بتل 3 برابری میکنه و اون ایراد هایی رو که شما گفتی رو نداره ! مثلا هممون میدونیم که فیزیک لباس کاراکتر تو یازی اساسین خیلی خوب بود و از فیزیک پار چه ها تو بتل 3 بهتر بود . ولی نمیتونیم بگیم که چون فیزیک لباس توی این بازی (ساسین )از فیزیک لباس ها و پارچه هایبتل 3 بهتر هست پس موتور بازی بتل به درد نمیخوره چون بتل 3 به جاش 10 تا نکته مثبت نسبت به اساسین داره ! شما چنتا بازی میتونی برای من معرفی کنی که گرافیکش از بتل 3 روی کامپیوتر بالاتر باشه؟ سوم اینکه شما به مواردی اشاره کردی که تو هیچ بازی دیگه ای با این گرافیک دیده نشده شما آنچارتد 3 رو در جزئیات بهتر از این بازی میدونی . و احتمالا می خوای ثابت کنی که چون این مورد هست پس موتور آنچارتد 3 بهتر از موتور بتل 3 هست ! چهارم . اینکه جایی از صحبت هات گفتی که موتور بازی ضعف برنامه نویسی داره چون بازی باگ داره ! که اشتباه هست . بهتر بگیم موتور مشکلی نداره و سازنده وقت پلیش بیشتر رو نداشته پنجم اینکه شما یه جا اشاره کردی که موتور بار پردازشی سنگین داره ! یعنی می خواستی به صورت ضمنی بگی چون موتور بازی بار پردازشی زیادی داره و سنگین هست پس سازنده ها نتونستن بازی رو پلیش کنن و این مشکلات به وجود امده ! من یه سوال دارم چه مدرکی دارید که این موتور سنگین هست ؟ و ضعف برنامه نویسی داره ؟ فقط خواهشا با ذکر یک منبع معتبر باشه ! شیشم اینکه شما یه جا اشاره کردید که موتور دایس تو سینگل حرفی برای گفتن نداره! و راه زیادی داره تا بهش بتونیم بگیم که موتور حرفه ای هست ! من یه سوال از حضورتون دارم . شما چنتا بازی سراغ دارید که روی کامپیوتر گرافیکش بیشتر از بتل 3 باشه که بهش بتونیم بگیم حرفه ای ؟ جناب koorosh sh خوب هستید شما ؟ اتفا قا موتور بازی نه تنها دایرکت 11 هست بلکه به شکل بسیار زیبایی ازش تو لباس سربازا و جزئیاتش استفاده شده ! کلا 2 تا جمله الان هست که خیلی اشتباه هست یکی اینکه بگیم چون کرایسیس 2 گیم پلیش بد بوده موتورش قدرت نداره دوم اینکه بگیم بتل 3 چون باگ داشته موتورش ضعیف هست !
دعوایی در کار نیست یه وقت ها یه سری چیزا می
موتور بازی خودش خلق نمیشه، موتور بازی توسط برنامه نویس نوشته میشه. باگ هم توسط برنامه نویس بوجود نمیاد، توسط موتور بازی بوجود میاد که به دلیل تعریف نشدن یک سری مسائل به موتور باعث ایجاد باگ میشه. غیر از اینه؟ وقتی تعریف نشده یعنی موتور تو اون بخش ضعیف عمل میکنه، این دیگه مثل روز روشنه. مثلن ویندوز فون 7 دارای زبان فارسی نبود. خب این یک ضعف روی این سیستم عامل برای ایرانیا بود حالا من بیام بگم نه این ضعف سیستم عامل نیست این مشکل سازنده اش هست که نساخته؟ حرفا میزنیا!!!.
بری BMW بخری بعد کیسه هوا نداشته باشه بگی این نقض ماشین نیست، سازنده اش کوتاهی کرده!!! اصلن این حرفت با عقل جور در نمیاد. وقتی داریم میگیم موتور ضعیفه یعنی موتور طراحی نشده برای نمایش یک سری افکت ها، یعنی در موتور یک سری افکت ها اصلن تعریف نشده در نتیجه موتور نمیتونه اونهارو پردازش کنه در نتیجه موتور در اون بخش ضعیف عمل میکنه. دیگه این رو نمیدونم چه طوری باید بگم؟ درباره پردازش هم من نگفتم این بازی پردازش زیادی رو از سیستم میگیره. گفتم عملن پردازش رو انجام میده یعنی موتور عملن میاد پردازش خوردن گلوله به دیوار رو انجام میده، جاش رو ایجاد میکنه ولی چون براش تعریف نشده که اینجا کاشی هست و باید مدل شکستن فلان باشه موتور یک پردازش الکی رو میشه گفت انجام میده و یک سوراخ ایجاد میکنه. یعنی استفاده میبره از پردازشگر، منظورم این بود که نمیتونیم بگیم سازنده ها اینکه وقتی به یه کاشی تیر میزنی یه عکس العمل نشون بده رو تو بازی قرار ندادن چون سیستم نمیکشیده چون الانش هم وقتی شلیک میکنی پردازشگر مجبوره پردازشش رو انجام بده ولی اون افکت رو برای اون مسئله قرار ندادن. در نتیجه افکت اشتباهی رو میفرسته.

درباره بحث اصلی ات هم، توجه به جزئیات چیزی هست که در این نسل بازی ها رو از هم تفکیک میکنه. دنیای بازی ای مثل آنچارتد 3 اینقدر به جزئیات توجه داره که باعث میشه هرکسی وقتی شروع به بازی میکنه و در هر نقطه و مکانی قراره میگیره و هرکاری که میکنه منتظر یک جواب باشه. سازنده اینقدر به خودش زحمت میده و برای هر اتفاقی که ممکنه من و شما حتا به فکرمون نرسه برنامه نویسی میکنه و پیش بینی میکنه که اجازه دیدن صحنه های احمقانه ای که ما عمومن در بخش سینگل BF3 میبینیم رو به خودش نده.
دنیای BF3 در بخش سینگل بسیار دنیای کوچیک و بسته است و انگار یک نفر به زور خواسته یک سری مراحل رو وارد BF3 بکنه. ضعف برنامه نویسی باعث ایجاد ضعف در موتور میشه. تعریف نشدن یک سری مسائل در موتور یعنی ضعف، باگ هم ضعف حساب میشه.

همین AC که مثال زدی، موتور این بازی در نسخه ی ابتدایی بازی شدیدن دارای باگ بود. این رو خود سازنده ها گفتن، حتا یه بار Raymond به شوخی گفت، این باگ ها برای Animus هست :دی، ولی این موتور رفته رفته اومد در نسخه دوم بهتر شد و... ولی هنوز که هنوزه میبینی در خیلی جاها ایراد داره ولی خب اون بازی یک بازی Open World هست. اما اینجا BF3 یک بازی خطی، همین Crysis 2 که من همیشه سرش در نسخه ی کنسولی بحث کردم، با اینکه بازم اگر یکی کسی نمیتونست این گرافیک رو کنسول بیاره بحث میکنیم. ولی به مراتب گرافیک بهتری هم روی کنسول ها هم روی PC نسبت به BF3 داشت.

این بازی از DX10 بهره میبره، خبری از DX11 به شکل عمومی که توی Batman AC یا Crysis 2 نیست و یک سری از افکت های نورپردازی و تکسچر های DX11 رو قرض گرفته که اینم باز من ضعف برنامه نویسی و ضعف موتور بازی میدونم که نتونسته از DX11 استفاده کنه.
 
درک 80 درصد گیمرها از گرافیک اشتباهه. فکر میکنن هر بازی که کیفیت تکسچرهاش بهتره یا AA بهتری داره پس گرافیکش بیشتره
ولی تو درجه اول اتمسفر محیط گرافیک یه بازیو مشخص میکنه. تا امروز هم هیچ موتوری نمی تونه محیطی رئال تر از موتور frostbite خلق کنه
تو یکی از مپ های BF3 گرافیک به قدری رئال بود که دقیقا مثل فیلم شده بود

از نظر سبک گرافیکی رئال بخواهیم حساب کنیم هیچ موتوری فعلا به پای Frostbite 2 نمیرسه
[h=1][/h][h=1][/h]
 
درک 80 درصد گیمرها از گرافیک اشتباهه. فکر میکنن هر بازی که کیفیت تکسچرهاش بهتره یا AA بهتری داره پس گرافیکش بیشتره
ولی تو درجه اول اتمسفر محیط گرافیک یه بازیو مشخص میکنه. تا امروز هم هیچ موتوری نمی تونه محیطی رئال تر از موتور frostbite خلق کنه
تو یکی از مپ های BF3 گرافیک به قدری رئال بود که دقیقا مثل فیلم شده بود

از نظر سبک گرافیکی رئال بخواهیم حساب کنیم هیچ موتوری فعلا به پای Frostbite 2 نمیرسه
80 درصد گیمر ها، مثل شما فقط بخش بَصَری بازی رو نگاه میکنند. 20 درصد مثل ماها بخش تکنیکی رو هم لحاظ می دونند.
اون که یک محیط رو در حالی که دوربین قفل کرده نگاه کنی و حس کنی چقدر زیباست، که اتفاقن تو یکی از عکسام هم بهش اشاره کردم دقیقن اشاره میکنه به بخش بَصَری که از این لحاظ Rage سر آمد همه FPS ها تو این نسل بوده.
 
80 درصد گیمر ها، مثل شما فقط بخش بَصَری بازی رو نگاه میکنند. 20 درصد مثل ماها بخش تکنیکی رو هم لحاظ می دونند.
اون که یک محیط رو در حالی که دوربین قفل کرده نگاه کنی و حس کنی چقدر زیباست، که اتفاقن تو یکی از عکسام هم بهش اشاره کردم دقیقن اشاره میکنه به بخش بَصَری که از این لحاظ Rage سر آمد همه FPS ها تو این نسل بوده.
دوست عزیز فکر نمی کنی یکخورده اعتماد به نفس کاذب داری.بنده هم مولتی BF3 رو بازی کردم در آخرین درجه تنظیمات و باگ هایی هم اون اویل دیدم(الان دیگه تقریبا وجود نداره)و افت فریم هایی هم داشتم ولی موقع بازی اون قدر هیجان گیم پلی هست که اصلا وقت نمیکین دونه به دونه تکسچر ها رو بررسی کنی یا افکت ها رو آنالیز کنی.من به جای اینکار ها سعی می کنم از بازی لذت ببرم
 
درک 80 درصد گیمرها از گرافیک اشتباهه. فکر میکنن هر بازی که کیفیت تکسچرهاش بهتره یا AA بهتری داره پس گرافیکش بیشتره
ولی تو درجه اول اتمسفر محیط گرافیک یه بازیو مشخص میکنه. تا امروز هم هیچ موتوری نمی تونه محیطی رئال تر از موتور frostbite خلق کنه
تو یکی از مپ های BF3 گرافیک به قدری رئال بود که دقیقا مثل فیلم شده بود

از نظر سبک گرافیکی رئال بخواهیم حساب کنیم هیچ موتوری فعلا به پای Frostbite 2 نمیرسه
هف لایف 2 سال 2004 اومد (؟؟؟)
بتل 3 2011 !!!
ببین کدوم رئال تره ! (نسبت قدمت)
 
دوست عزیز فکر نمی کنی یکخورده اعتماد به نفس کاذب داری.بنده هم مولتی BF3 رو بازی کردم در آخرین درجه تنظیمات و باگ هایی هم اون اویل دیدم(الان دیگه تقریبا وجود نداره)و افت فریم هایی هم داشتم ولی موقع بازی اون قدر هیجان گیم پلی هست که اصلا وقت نمیکین دونه به دونه تکسچر ها رو بررسی کنی یا افکت ها رو آنالیز کنی.من به جای اینکار ها سعی می کنم از بازی لذت ببرم
پ.ن : خب خیلیا هستند که از بازی لذت میبرن، وقتی بحث خیلی جدی میشه، میرن دقت میکنن و میان نظرشون رو بیان می کنند خیلی کارشناسی شده حتا، و فکر میکنم کسائی که میشینن بازی میکنند و فقط میچسبن به گیم پلی و هیچ دقتی ندارن، دیگه نباید بیان بگن گرافیک بازی خوبه و اصلن نباید نظری درباره گرافیک بدن.
به هر حال، هرکسی یک مدله، به شخصه میشینم بازی میکنم و از گیم پلی بازی ها و داستانشون لذت میبرم و از نوآوری هایی که در بازی ها به کاربردن و هیچ اهمیت خاصی هم به گرافیکشون نمیدم و همیشه گرافیک رو در مرحله دوم یا حتا سوم انتخاب یک بازی قرار میدم. ولی وقتی بحث میخواد کمی تخصصی بشه میرم میشینم مو رو از ماست میکشم بیرون . . .
نمونش Uncharted 2 که فقط تا آخر بازی نشستن از گیم پلی بازی و داستان سراسر هیجانیش و طراحی مراحلش لذت بردم. بعد که تموم شد از نو نشستم تک تک مراحل رو با ریز جزئیات رفتم و نگاه کردم که چقدر بازی خوب طراحی شده.

از نظر سبک گرافیکی رئال بخواهیم حساب کنیم هیچ موتوری فعلا به پای Frostbite 2 نمیرسه
یادم رفت جواب اینو بدم. صفحه قبل من کلی عکس آوردم که بازی عملن گند زده بود تو خیلی از بخش ها، بعد میگی از لحاظ رئالی هیچ موتوری نمیرسه؟ آر یو کیدینگ می؟
 
جناب koorosh sh شما مطمئن هستی که hl2 رئال تر از bf3 هست ؟ 1 درصد هم شک نداری؟ آقا میثم نگفتی این حرفاتون بر اثاث کارشناسی خودتون هست یا منابع معتبر هم تایید کردن! این جملت :(((((دنیای BF3 در بخش سینگل بسیار دنیای کوچیک و بسته است و انگار یک نفر به زور خواسته یک سری مراحل رو وارد BF3 بکنه. ضعف برنامه نویسی باعث ایجاد ضعف در موتور میشه. تعریف نشدن یک سری مسائل در موتور یعنی ضعف، باگ هم ضعف حساب میشه.))))) از اون جمله های انقلابی بود ! دوست خوبم خود سازنده های کنسول و بازیساز ها هنوز نمیدونن که تو نسل بعد چه بلایی میخواد سر بازی ها بیاد بعد شما با اعتماد به نفس برزیلی خودت تو ایران میگی که جزئبات نسل بعد رو تعیین میکنه! شما دایس رو داری میبری زیر سوال و تو این پستت برنامه نویسی اون ها رو هم بردی زیر سوال ! این یعنی یه فاجعه در دنیای گیم به وسعت چرنوبیل ! بعد این استفاده از dx10 یا dx11 رو هم نگو جایی ! اگر بازی حتی در مورد یه تیکه شن از dx11 استفاده کرده باشه معنیش اینه که موتور توانایی اجرای dx11 رو داره . در باره استدلالتون در مورد u3 و bf3 من احساس میکنم که میخوای بگی موتور u3 قویتر از موتور bf3 هست . درست میگم .؟
 
بتل فیلد اولین بازی بود که با این موتور ساخته شد طبیعی هست یه مشکلات کوچیکی داشته باشه (گرچه من مشکلی که خیلی تو چشم باشه ندیدم)
کلی بخواهی حساب کنی این موتور فعلا قوی ترین و متفاوت ترین موتور بازی سازی هست که وجود داره

گرافیک واقعا پولیش شده و پخته ای رو تحویل میده به زودی متوجه می شید که این موتور قوی ترین موتور بازی سازی دنیا میشه

اونایی که از گرافیک بتل فیلد بد میگن مشخصه رو کنسول بازی کردن یا PC خوبی نداشتن
 
کوروش جان چطور به من میگی "ما آنلاین ندیده ایم" ( :دی ) منم میگم آقا ما هاف لایف ندیده ایم :دی اتفاقا اون زمان من خودم PC باز بودم و رو حداکثر تنظیمات هم بازی کردم اونو اما ... به نظر خود من، از نظر رئال بودن به هیچ وجه به پای این موتور نمیرسه. یه نگاه به این عکسایی که پایین میذارم بندازید. واقعا به نظرتون موتور ضعیفه؟ مورد خیلی عجیب و جالبی که دیدم توی این بازی اینه که، تو هر DLC ـی که میاد، گرافیک به طرز خیلی جالبی پیشرفت میکنه.(من رو کنسول بازی میکنم) وقتی B2K اومد، با دیدن شهر و مخروبه های Strike at Karkand فکمون اومد پایین مگه میشه اینطور چیزی؟! همون بازیه اما گرافیکش رفته بالا. حالا هم Close Quarter اومد با دیدن مپ Scrap Metal همون صحنه ها تکرار شد :دی واقعا من نمیدونم جریان چیه فقط اینو میدونم که این موتور فراتر از این چیزا قدرت داره و حالا حالاها کار داره.

بعد جالب اینه که به چیزایی مثل گلوله خوردن به لیوان ( :| ) دقت میکنید و ایراد میگیرد (که به نظرم اصلا ایراد نیست ویه چیز بیهوده ای هست) بعد هیچ اشاره ای به رئال بودن این موتور و افکت های نوریش و سایه پردازیش نمیکنید. نور پردازی ای که به جرئت میگم فعلا هیچ موتوری نتونسته تا این حد واقعی رندر و تحویل بده. به بخش صدا گذاری موتور اشاره نمیکنید و خیلی چیزای دیگه... حالا دعوت میکنم با دقت به عکس های زیر نگاه کنید تا معنای رئال بودن رو بفهمید. (توضیحات عکس ها رو هم مینویسم واسه اونایی که ندیدن بخش آنلاین رو)

این عکس از مپ Khark Island هست که از مپ های اصلی و دیفالت بازی بود.



این هم یک اسکرین شات از مپ Caspian Border هست که باز هم از مپ های دیفالت بازی هست. (عکس سالمه منتها چون PNG ـه بند انگشتیش سیاه نشون میده)



عکسی از حالت جت رانی در کاسپین بوردر (به نورپردازی و Draw Distance دقت کنید)



حالا اولین DLC های بازی. این مپ Strike at Karkand هست. پیشرفت تخریب پذیری تنهای در یک DLC رو شاهد باشید!!!



و حالا میرسیم به آخرین DLC بازی که Close Quarter هست و با یک تخریب پذیری جدید به نام HD Destruction معرفی شد و اومد. یعنی باورتون میشه اینا فقط با یک DLC تونستن به این حد از گرافیک برسن؟ حتی روی کنسول ها!!!

اسم مپ هم Scrap Metal هست.







و خیلی از عکس های دیگه با یه سرچ ساده میتونید ببیند و یا فیلم هاشو دانلود کنید (اگر دسترسی به بخش آنلاین ندارید). حالا جالب تر اینه که DLC بعدی این بازی که با نام Armored Kill میاد و تمرکزش بر روی وسایل نقلیه و جنگی است، دارای بزرگترین مپ ها در کل سری BF و بازی های رایانه ایه! تصور کنید یه لحظه، الان مپ های کنونی به قدری بزرگ هستن که توش جنگ جت ها صورت میگیره، حالا وقتی این چنین مپی قراره بیاد، بزرگیش رو حدس بزنید. تو آخرین ویدئویی که از این بخش دیدم، شاهد پرواز یه AC-130 روی هوا بودیم که توسط بازی کن کنترل می شد!!! اصلا نمیشه تصور کرد،و این در حالیه که احتمالا روی PC، تا 128 نفر ساپورت داشته باشن. حالا شما حجم اطلاعات و بزرگی محیط (که میشه یه بازی اوپن ورلد گفت بهش) رو در نظر بگیر در کنار اون گرافیکی که بهتون تحویل میده، بعد باز بیاید ایراد بنی اسرائیل بگیرید که لیوان چرا نمیشکنه وقتی بهش تیر میخوره :|

آقا اگه مسئله اینه که BF3 خره و بده، خوب اینو بگید خلاص ما هم اینقدر خودمون رو دق مرگ نکنیم و موهای سرمون رو نکشیم :دی
 
از این پست آقا فردین خیلی خوشم اومد چون مشخصه نظرش در مورد گرافیک BF3 دقیقا مثل منه. منم هر وقت میخواستم گرافیک BF3 رو مثال بزنم همین مپ Khark Island میومد جلو چشم که واقعا گرافیکش رئال بود و مخصوصا یه جاش که مثل بیابون بود و با یه سری بوته و سنگ و ........... که واقعا گرماشو میشد حس کرد

کلا تو مپ Khark میشد گرمای خورشیدو حس کرد چیزی که تو کمتر بازی دیده شده

فکرشو بکنید نسخه بعدی Skyrim بیاد اما با گرافیک و بیابون های مپ Khark Island!
حتی تصورش هم لذت بخشه :دی
 
تو کودوم بازی به پارچه شلیک میکنی پارچه سوراخ میشه؟!!

Mirror's Edge فکر کنم روی PC اگه کارت گرافیکت از Physx ساپورت می کرد می تونستی سوراخ کنی. :)) ولی خب این چیز ها نه تنها بر روی بازی تاثیر نداره بلکه بخش زیادی از کارت گرافیک رو به خودش اختصاص می ده. با همه ی این حرف ها برای منی که دیوانه گرافیک هستم خیلی حال می ده. :d

البته من BF3 رو روی کنسول بازی می کنم، چون اون موقع PC ـم نمی کشید. الان که PC ـم رو عوض کردم تونستم BF3 رو با این تنظیمات بالای 55fps بازی کنم. یک سری عکس گرفتم می ذارم تا متوجه تفاوت نسخه ی کنسولی و PC بشید. در اولین فرصت باید نسخه ی PC ـشو بگیرم. (الان پایرت خورم فعلاّ :d)




 
فردین جان تو 2 صفحه اول تاپیک چیزی که خیلی نظر منو به خودش جلب کرده بود این بود که بین تمام کسایی که پستی ارسال کرده بودند من و کوروش سالم موندیم و بقیه رفتن هواخوری . دیکتاتوریه ؟ :d
موتور بازی قابلیت همه چیز رو داره . آقایون توجه کنن تو هر DLC چه چیزایی داره اضافه میشه . ملت خیلی عاشق تخریب کردن موتور هستن بوسیله بخش سینگل پلیر . اصلا اینا موقع BF2 کجا بودن ؟ :|
 
اونایی که از گرافیک بتل فیلد بد میگن مشخصه رو کنسول بازی کردن یا PC خوبی نداشتن
AAA Here We Go !!!!!
جناب koorosh sh شما مطمئن هستی که hl2 رئال تر از bf3 هست ؟ 1 درصد هم شک نداری؟
من عرض کردم با توجه به اینکه اون بازی 7 سال قدمتش بیشتره !!!
کوروش جان چطور به من میگی "ما آنلاین ندیده ایم" ( :دی ) منم میگم آقا ما هاف لایف ندیده ایم :دی اتفاقا اون زمان من خودم PC باز بودم و رو حداکثر تنظیمات هم بازی کردم اونو اما ... به نظر خود من، از نظر رئال بودن به هیچ وجه به پای این موتور نمیرسه. یه نگاه به این عکسایی که پایین میذارم بندازید. واقعا به نظرتون موتور ضعیفه؟ مورد خیلی عجیب و جالبی که دیدم توی این بازی اینه که، تو هر DLC ـی که میاد، گرافیک به طرز خیلی جالبی پیشرفت میکنه.(من رو کنسول بازی میکنم) وقتی B2K اومد، با دیدن شهر و مخروبه های Strike at Karkand فکمون اومد پایین مگه میشه اینطور چیزی؟! همون بازیه اما گرافیکش رفته بالا. حالا هم Close Quarter اومد با دیدن مپ Scrap Metal همون صحنه ها تکرار شد :دی واقعا من نمیدونم جریان چیه فقط اینو میدونم که این موتور فراتر از این چیزا قدرت داره و حالا حالاها کار داره.

بعد جالب اینه که به چیزایی مثل گلوله خوردن به لیوان ( :| ) دقت میکنید و ایراد میگیرد (که به نظرم اصلا ایراد نیست ویه چیز بیهوده ای هست) بعد هیچ اشاره ای به رئال بودن این موتور و افکت های نوریش و سایه پردازیش نمیکنید. نور پردازی ای که به جرئت میگم فعلا هیچ موتوری نتونسته تا این حد واقعی رندر و تحویل بده. به بخش صدا گذاری موتور اشاره نمیکنید و خیلی چیزای دیگه... حالا دعوت میکنم با دقت به عکس های زیر نگاه کنید تا معنای رئال بودن رو بفهمید. (توضیحات عکس ها رو هم مینویسم واسه اونایی که ندیدن بخش آنلاین رو)

این عکس از مپ Khark Island هست که از مپ های اصلی و دیفالت بازی بود.



این هم یک اسکرین شات از مپ Caspian Border هست که باز هم از مپ های دیفالت بازی هست. (عکس سالمه منتها چون PNG ـه بند انگشتیش سیاه نشون میده)



عکسی از حالت جت رانی در کاسپین بوردر (به نورپردازی و Draw Distance دقت کنید)



حالا اولین DLC های بازی. این مپ Strike at Karkand هست. پیشرفت تخریب پذیری تنهای در یک DLC رو شاهد باشید!!!



و حالا میرسیم به آخرین DLC بازی که Close Quarter هست و با یک تخریب پذیری جدید به نام HD Destruction معرفی شد و اومد. یعنی باورتون میشه اینا فقط با یک DLC تونستن به این حد از گرافیک برسن؟ حتی روی کنسول ها!!!

اسم مپ هم Scrap Metal هست.







و خیلی از عکس های دیگه با یه سرچ ساده میتونید ببیند و یا فیلم هاشو دانلود کنید (اگر دسترسی به بخش آنلاین ندارید). حالا جالب تر اینه که DLC بعدی این بازی که با نام Armored Kill میاد و تمرکزش بر روی وسایل نقلیه و جنگی است، دارای بزرگترین مپ ها در کل سری BF و بازی های رایانه ایه! تصور کنید یه لحظه، الان مپ های کنونی به قدری بزرگ هستن که توش جنگ جت ها صورت میگیره، حالا وقتی این چنین مپی قراره بیاد، بزرگیش رو حدس بزنید. تو آخرین ویدئویی که از این بخش دیدم، شاهد پرواز یه AC-130 روی هوا بودیم که توسط بازی کن کنترل می شد!!! اصلا نمیشه تصور کرد،و این در حالیه که احتمالا روی PC، تا 128 نفر ساپورت داشته باشن. حالا شما حجم اطلاعات و بزرگی محیط (که میشه یه بازی اوپن ورلد گفت بهش) رو در نظر بگیر در کنار اون گرافیکی که بهتون تحویل میده، بعد باز بیاید ایراد بنی اسرائیل بگیرید که لیوان چرا نمیشکنه وقتی بهش تیر میخوره :|

آقا اگه مسئله اینه که BF3 خره و بده، خوب اینو بگید خلاص ما هم اینقدر خودمون رو دق مرگ نکنیم و موهای سرمون رو نکشیم :دی
باوووو من که هزاربار گفتم جزو بهترین هاست ! :d
فقط گفتم که یک سری ایراداتی داره که نباید داشته باشه !
همون هف لایف 7 سال پیش رو با اون اسحله Grabber میتونستی لیوان و قاشق چنگالا رو بگیری و پرت کنی توی در دیوار و بشکنی از این نظرات خیلی ریزه
میدونی فردین جان، مشکل بازی همینه، فضا فوق رئاله ولی این جزئیات ریز رو نداره
شما رو نمیدونم ولی من با خودم میگم پسر چقدر بازی طبیعیه انگار فیلمه، بذار دوتا تیر بزنم ببینم لیوان میشکنه، ساعت از روی دیوار میوفته، نمیدونم لاستیک ماشینه پنچر میشه ؟
کرایسیس 4 سال پیش اومده به قولی رئال بودنش کمتر از این بازیه ولی گُل کَلَم های توی بازی هم فیزیک داشتن و میتونستی جابجاشون کنی و خرابشون کنی
این حس واقعیت رو ایجاد میکنه، بیشتر از نورپردازی یا افکت افتاب !
البته دیدگاه ها متفاوته :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or