Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,456
نام
مسلم
من شمشیر هند آو ملینیا رو گرفتم ولی همچنان به نظرم مونویل از نظر اش آور وار برتری داره چون هند قبل از اش آور مکس میکنه و همینطور مدت زمان بیشتری طول میکشه تا اجراش کنه و برای همین دشمن ها راحت میتونن توی این زمان بهتون ضربه بزنن ولی مونویل هم سریعتره و استان کردنش بهتره، همینطور میشه در کنارش از جادو هم استفاده کرد چون روی اینتلجینت سرمایه گذاری کردی :D
 
  • Like
Reactions: just_p30 and NHM

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,379
نام
Majid
آقا چجوری بعضیا 60-70 ساعت بازیو تموم کردن دور اول :D
من 34 ساعت حدودا رفتم با این مدلی که گوشه گوشه مپو شخم میزنم فک کنم 150 ساعتی طول بکشه :-" ویدئو های یوتیوبو میبینم انگار هنوز هیچی از بازیو ندیدم تو 34 ساعت، جدی بازی با اینقد کانتنت خیلی وقته ندیده بودم حیفه آدم سریع رد کنه.
 
آخرین ویرایش:

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
خب من یه هفته ای از اتمام بازیم میگذره و کمی هیجاناتم فروکش کرده میخوام با دید منصفانه تری به الدن رینگ نگاه کنم.

۱. بازی قطعا سرگرم کننده هست. برای هرکی که حوصله کنه و قدم به قدم رو شخم بزنه کلی اتفاقات ریز و درشت داره که درگیر کنه. وقتی وارد بازی میشین میتونین به هر سمتی خواستین برید، دیگه کمتر با عبارت هایی مثل (opens from other side) مواجه میشید. اسبی در اختیار دارین که از روی اکثر موانع میپره، سریع هست و با چهارپا میتونید فرار کنید از مهلکه. این رو ازین بابت گفتم که سوای داستان اصلی بازی، دنیای پویا و زنده ای رو شاهدین که بخش عمده ای از ماجراجویی هاش در گوشه و کنارها و محیط های باز میتونه دنبال شه. در دل این دنیای بزرگ بازی، لوکیشن های مشخص و بسته تری رو شاهدیم که خط داستانی اونجا به پیش میره. توصیفش مثل رابطه ی زمین و خورشیده که محیط های بسته تر که برای داستان طراحی شدن رو میشه چپوند تو دنیای وسیعتری که برای لول آپ و گشت و گذار طراحی شدن.

۲. تنوع محیطی بازی بیداد میکنه. جنگل های انبوه، روز شب، باد، باران، مه، برف، آتیش و.. . معماری های بسیار زیبا و جزئیات خیلی زیاد محیط های سربسته. چرخه روز و شب بسیار طبیعی تر پیش میره. حتی بنظرم از red dead 2 هم منطقی تر هست چرخش شبانه روز در بازی.

۳. داستان بازی رو الان وقتی بهش نگاه میکنم، در قیاس با سری سولز، بنظرم شفافیت بیشتر و ابهامات کمتری رو شاهدیم. روابط رو بتونین پیدا کنین بین شخصیت ها، بیشتر معماها حل میشه. چیزایی که از دست بره هم جوری نیس که سختی زیادی در پیدا کردن جای درستش در پازل داستانی داشته باشید. کانسپت مشخص هست والبته تکراری (برقراری نظم در دنیایی پر آشوب) و تنها چیزی که باقی میمونه پیدا کردن دلایل آشوب و راه های برقراری نظم هست. در قیاس با سری دارک سولز، نمره کمتری به الدن رینگ میدم. در داستان سری سولز بخصوص نسخه اول و سوم شاهد نکات ریز و درشت بسیار بیشتری بودیم و البته این رو هم نمیشه نادیده گرفت که دنیای الدن رینگ بنظر میرسه هنوز داستان برای گفتن داشته باشه. دنیای این بازی پتانسیل زیادی برای DLC های متعدد داره. افزون اینکه سری سولز داستانش رو در سه نسخه تعریف کرد و الدن رینگ یک تنه در حال داستان سرایی هست و این باعث میشه نمره ای که در مقایسه با سولز کم کردم ازش رو مجدد برگردونم بهش.

یک مسئله که بشخصه اذیتم میکنه، کمبود شخصیت های بیاد موندنی در الدن رینگ هست.

از NPCهایی که کاری بهمون ندارن تا باس فایت نهایی، پلات بازی به نحوی چیده میشه که عمق روابطی که در دارک سولز داشتیم رو با شخصیت های این نسخه شاهد نیستیم یا حداقل من چنین ایمپرشنی نگرفتم از کارکترها. من هنوز نحوه شروع مبارزه با Abyss Watchers، Lorian & Lothric و Smough & Ornstein و Artorias وNameless King و.... رو یادم میاد موهای تنم سیخ میشه. میبینین؟ هرچی به دارک سولز فکر میکنم، شخصیت های بیادموندنی بیشتری سرازیر میشن تو ذهنم ولی در NG+ الدن رینگ کار به جایی رسید که اسکیپ میکردم اینتروی مبارزه با بعضی باس ها رو. کاش دانجن های کمتر و با کیفیت تری میداشت.

مورد دیگه اینکه خیلی باس و مینی باس تکراری شاهدیم. دوبار با Moghwyn، دوبار با Ancestral و چندبار با Wyvern چندبار با Crystalines و همینطور چند باس دیگه.. حتی سه باس فایت نهایی منجر به پایان بازی برای من اونقدر Such a Wow نبودن علی الخصوص باس آخر که نه از بعد طراحی و نه از بعد پلات اثر آنچنان زیادی روم نداشت. یه جورایی وسعت بازی، بنظر میاره که یه جاهایی دیگه خسته شدن طراحان باس ها و با یک کپی پیست ساده سر و ته رو هم آوردن. در کل از بعد داستان الان که به بازی نکاه میکنم، نمیتونم مجاب شم که ارضاکننده بوده برام ولی با این وجود، بهش کمتر از ۹ از ۱۰ نمیدم در این بخش.
بعد از تکمیل مپ بازی، از دور که نگاه میکردم در تمام جهات جغرافیایی Grase Site ریخته بود. یه سری نکات دیگر هم بود که دیگه حوصله نوشتن و خوندن نیس :D

با تمام این نکات، همچنان معتقدم نمره کاملا درستی در متا برای بازی شاهدیم و خداروشکر که شرایط تجربه ی دستپخت جدید میازاکی دوست داشتنی بار دیگر برام در این دنیای آشفته ی امروز فراهم شد.. ۹.۵ از ۱۰.

با اکثر حرفاتون موافقم ، باسه منم نکته منفی همین تکرار شدن زیاد مینی باس ها بود ، خیلی دیگه زیاد بودن !!! مخصوصا اون اساسین ها و اون کرم بزرگا :D نکته منفی دیگه هم دقیقا نبود باس خیلی خیلی خفن بود که اینم بر میگرده بیشتر به اوپن ورلد شدن و تعداد زیاد باس ها ، مثلا داشتم نیو گیم پلاس میرفتم ، خیلی یادم نبود اینترو باس هارو در صورتی که دارک سولز 3 وقتی نیوگیم پلاس رفتم کاملا یادم بود چیزایی که میگن رو :D هرچند به نظرم نبود باس خفن توی بازی حس میشد ، ولی شخصیت خفن و به یاد موندنی انصافا داشت ، مثل رانی و یا رادان که چقدر وقتی داستانشو فهمیدم اصلا از تو خوشکیدم :D

من شمشیر هند آو ملینیا رو گرفتم ولی همچنان به نظرم مونویل از نظر اش آور وار برتری داره چون هند قبل از اش آور مکس میکنه و همینطور مدت زمان بیشتری طول میکشه تا اجراش کنه و برای همین دشمن ها راحت میتونن توی این زمان بهتون ضربه بزنن ولی مونویل هم سریعتره و استان کردنش بهتره، همینطور میشه در کنارش از جادو هم استفاده کرد چون روی اینتلجینت سرمایه گذاری کردی :D

درسته حرفتون ، HOM رو معمولا با یک کاتانا دیگه برمیدارن و دوتایی میبرن ، مونویل رو معمولا دو دسته میگیرن و یک سیل هم توی اون دست میذارن هر وقت لازم شد تک دست می کنن و جادو هم میزنن ! در نتیجه باید ببینین خودتون کدوم رو دوست دارن.اسپشیال اتک HOM اصلا به نسبت مونویل چیزه خاصی نیست ، مخصوصا که استانلاک خیلی خوبه داره مونویل ، ولی در کل باسه بیلدای پیور دکس خیلی بهتره HOM در کنارش کاتانا دیگم بذارین.
 
  • Like
Reactions: ce7en44 and DoReMi

T@ntaL 73

کاربر سایت
Apr 10, 2008
952
نام
امید
دوتا نکته فقط ، اول اینکه به نظر میرسه اون Greater Will که گفتین همون بخشی از Outer God باشه یا حتی خودش ، اینو هنوز مطمین نیستم ، نکته دوم اینکه Ranni دختر راداگون و ماریکا نیست ! دختر راداگون و رنالا هست.
بچه های راداگون و رنالا میشن رانی ، راداهان ، ریکارد
بچه های راداگون و ماریکا میشن ملانی و میکلا

حتی فاز دوم فایتی که بار رنالا انجام میدیم به وسیله رانی گذاشته شده تا از مادرش مراقبت کنه.در حقیقت ایمجی هستش از زمانی که خیلی پر قدرت بوده ، برای همینم نمیمیره وقتی فایت تمام میشه.
سلام دوستان خوب بود راجع به داستان بازی یه تاپیک جدا زده میشد که راحتتر دنبال کرد. قبلا برای دارک سولز ها این کار انجام شده بود و یه دوست عزیزی به اسم طاها (اگر اشتباه نکنم) تئوری های خوب و موشکافانه ای داشت و به اشتراک میزاشت.
در مورد داستان:
خب لور بازی رو تو همون کات سین اول بازی دیدیم و دوستان هم اشاره کردن. ولی برای درک تایم لاین بازی و اساس لور من دو تا سوال دارم که دوست دارم دید بچه ها نسبت بهش رو بدونم و بعدش تئوری خودم رو میگم
1. دلیل اصلی شترینگ که چیزی که ما فهمیدیم گناه نا بخشودنی ماریکاست یا بهتر بپرسم دلیل اصلی اینکه ماریکا دیگه با گریتر ویل به مشکل میخره. چون اتفاقات Night of the Black Knives و اساس دزدیده شدن Rune of Death که توسط اساسین هایی انجام میشه که از سرزمین نومن اومدن به سرزمین میانه جایی که ماریکا ازش میاد و به نظر میاد به ماریکا نزدیک بودن. حالا سوال اینه که موضع ماریکا نسبت به این اتفاقات چیه؟ به نظرتون میدونسته ماریکا یا نه؟ اگه فکتی هم داشتید بگید
2. دلیل ریفورج الدن رینگ توسط راداگون چیه چون اگه ماریکا و راداگون یک موجودیت هستن چرا یک رفتار متناقض از ماریکا و راداگون میبینیم؟

ولی دوست دارم این تیکه های پازل رو پله پله بریم سراغش اول راجع بع رانی :
فکتی که من دارم دقیقا خلاف نظر دوستان رانی فرزند خونی رنالا نیست حتی به نظرم فرزند خونی مریکا هم نیست و متعاقبا پدرش هم راداگون نیست. رانی یکی از سه ایمپرینی هست که ما خبر داریم. میکوئلا، ملینیا و رانی. ایمپرین ینی کسی که توسط یک خدا بوجود اموده باشه مثل میکوئلا و ملینیا که فرزند ماریکا و راداگون (که یک موجودیت دارن) هستن. پس رانی نموتونه فزند رنالا و راداگون باشه. به نظرم رانی با Rune of Unborn بوجود اوده که راداگون قبل از ترک رنالا بهش میده و از اونجایی که قبل از شترینک این اتفاق میوفته این رون از شکسته شدن حلقه ناشی نمیشه و قبلش وجود داشته. به نظرم این رون مربوط به سرزمین میانه حداقل نیست و منشاش خارج از این سرزمینه. فکتی که این نظر رو ساپورت میکنه:
1. ما به Rune of Unborn برای الدن رینگ شدن احتیاج نداریم و تو لیست گریت رون هامون هم نیست (شاید هم اشتباه میکنم)
2. تلاش رنالا برای دوباره متولد کرد رانی (بعد از اینکه رانی مجبور به کشتن جسم خودش میشه) که همیشه با شکست همراهه و منجر به بوجود اومدن کلونی ای میشه که ما تو نبرد با رنالا میبینیم)
3. ایمپرین بودنش
4. کوئست لاین سلوویس که برای ساخت پوشن برای پاپت رانی از امبر استارلایت استفاده میکنه
5. ماهیت دوگانه موجودیت رانی (مثل راداگون و ماریکا) که حتی میکوئلا و ملینیا هم حداقل تا جایی که ما میدونیم اینجوری نیستن

به نظرم رنا همون وایت ویچ هست و الان دنبال فکت میگردم در مورد چیزی که شنیدم اونم اینه که ملینا و رانی یکی هستن یه سری چیزا هست راجع به این تئوری که منطقی هست ولی کافی نیست اونم اینکه خبر داشتن رانی از اسبی که ملینا اول داستان به ما میده. دوم رنگ چشمشون و رنگ چشم رانی در اندینگ مربوط به رانی.

نکته بعدی رانی وجود بلاید وفادار بهش هست. یکی از چیزایی که اصلا دوست ندارم واقعیت داشته باشه اینه که گریتر ویل از این اتفاقات خبر داشته از قبل، چون مشخصا میتونه بلاید فرستاده گریتر ویل باشه برای کنترل رانی چون انگار این یه کلون دیگه از این نیمه گرگ مستقیما توسط گریتر ویل فرستاده شده برا جلوگیری از رانی توی مسیرش که توی ارسن ریور میبینیمش. حالا رانی تنها شخصیت داستان هست که یه محاظ از بچگی کنارشه و حداقل ایمپرین های دیگه اینطوری نیستن. (صرفا برا اونایی که دنبال نکردن کوئست ایجی و بلاید رو: اینکه وقتی راه ناکرون و ناکستلا باز میشه بلاید ناپدید میشه، ایجی میگه رانی یه تسک دیگه به بلاید داده به خاطر همین نیست ولی خود رانی تعجب میکنه که ما اول تریژر ناکرون رو پیدا کردیم و فک میکرده که بلاید بتونه اینکارو بکنه. وقتی به یکی از اورجل های بازی نزدیک میشیم میفهمیم ایجی از موضوع فرستاده شدن بلاید توسط گریتر ویل با خبر بوده و دیر یا زود بلاید دچار جنون میشده و جلوی رانی رو توی مسیرش میگرفته به خاطر همین بلاید رو زندانی میکنه. البته بلاید بعد از فرار از این زندان کنار برج رانی میبینیم بلاید به جنون رسیده ولی شدت وفاداریش به رانی انقد زیاده که تو این حالت هم میگه من هیچوقت به رانی خیانت نمیکنم و اساسین هایی که برا کشتن رانی اومدن رو کشته.)

در کل مهمترین شخصیت بازی توی داستان بعد از ناپدید شدن ماریکا و زندانی شدن راداگن، رانی هست که خیلی میشه راجع بهش صحبت کرد. به نظرم اولین تیکه پازل هست.
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,948
نام
امین پاشاپور
این خداست
واسه اون قسمت bird farm مجیکش خیلی جوابه
دقیقا، یه تیر به پرنده، بعد دو سه تا جادو میزنی و انمیها پودر میشن،
خوبیش اینه اسپریت میمیک هم که سامن میکنی با این شمشیر خیلی قوی میشه

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
  • Like
Reactions: db07

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
824
نام
سید محمد حسین
خب منم یکم دیر شروع کردم ولی بالاخره تمومش کردم و پلاتشم کردم .اولش که امتیازاش اومد بیشتر از اینکه خوشحال بشم شوکه شدم باور نمیکردم انقدر بازی خوب باشه ولی الان که تمومش کردن واقعا یکی از بهترین و عظیم ترین بازی هایی بود که تا الان بازی کرده بودم.
فقط یکی دو تا نکته منفی داشت .یکی اینکه فاینال باس واقعا بد بود.قبلا دیده بودم تو فروم های خارجی درباره اش بد نوشته بودن ولی الان که خودم دیدمش به جرات میشه گفت بدترین فاینال باس بازی های میازاکی بوده.بازی این همه باس حماسی و افسانه ای داشت یکی از همونا را میزاشت فاینال باس
یکی هم اینکه واقعا این همه گنجاندن دانژن های تکراری و شبیه هم تو بازی میتونست کمتر باشه.
نمیدونم چه طور منظورمو بیان کنم بازی فوق العاده بود ولی شاید اگه بین سولزبورن بازهای حرفه ای نظرسنجی بزارن که بهترین اثر سولزبورنی که بازی کردن چی بوده شاید ۱۰ درصد الدن رینگو انتخاب کنن.
برای منم هنوز بازی ای نتونسته جای dark souls 1 را پر کنه و الدن رینگم نتونست ازش جلو بزنه
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,948
نام
امین پاشاپور
خب منم یکم دیر شروع کردم ولی بالاخره تمومش کردم و پلاتشم کردم .اولش که امتیازاش اومد بیشتر از اینکه خوشحال بشم شوکه شدم باور نمیکردم انقدر بازی خوب باشه ولی الان که تمومش کردن واقعا یکی از بهترین و عظیم ترین بازی هایی بود که تا الان بازی کرده بودم.
فقط یکی دو تا نکته منفی داشت .یکی اینکه فاینال باس واقعا بد بود.قبلا دیده بودم تو فروم های خارجی درباره اش بد نوشته بودن ولی الان که خودم دیدمش به جرات میشه گفت بدترین فاینال باس بازی های میازاکی بوده.بازی این همه باس حماسی و افسانه ای داشت یکی از همونا را میزاشت فاینال باس
یکی هم اینکه واقعا این همه گنجاندن دانژن های تکراری و شبیه هم تو بازی میتونست کمتر باشه.
نمیدونم چه طور منظورمو بیان کنم بازی فوق العاده بود ولی شاید اگه بین سولزبورن بازهای حرفه ای نظرسنجی بزارن که بهترین اثر سولزبورنی که بازی کردن چی بوده شاید ۱۰ درصد الدن رینگو انتخاب کنن.
برای منم هنوز بازی ای نتونسته جای dark souls 1 را پر کنه و الدن رینگم نتونست ازش جلو بزنه
مرسی از نظرت و منم باهات موافقم
بعد تجربه 130 ساعته و لول 210 به بالا،
بازی عالی هست ولی به پای دارک 1،3 و بلاد بورن نمیرسه
ولی تو گیمپلی به نظر من بهترین تو سری هست، واقعا گیمپلی بازی فوق العاده پخته و کامل شده، تلفیق همه بازی های میازاکی، همین جامپ اتک و چند تا مکانیک جدید و کاملا کاربردی گیم پلی و کامبت بازی رو فوق العاده کردی
ولی حیف که باس های به یاد ماندنی دارک 1 و 3 کجا و این کجا
دانجن های فوقالعاده ی بلادبورن کجا و این کجا
ولی از یه طرف طراحی محیط و لوکیشن های الدن رینگ فوق العاده بود
در کنار ویچر بهترین بازی اپن وردی بود که بازی میکنم
واقعا نمراتش و متاش حقش بود
تنها ایرادش همون مینی باس های تکراری و دانجن های تکراری هست ولی بازی انقدر و انقدر عظیم و بزرگ هست که این ایراد ها به چشم نمیاد،
و واقعا تو این دوران که بازی های اپن ورلد یوبیسافتی و تکراری مد شدن، الدن رینگ یه جواهر گرانقیمت هست
 

Amirshoghi

کاربر سایت
Apr 25, 2016
32
سلام دوستان
من فلاسك هام ٨ تا هست ديشب دوتا گلدن سد گرفتم وقتي ميرم فلاسكامو زياد كنم ميزنه شما گلدن سد كافي نداريد كسي ميدونه داستان چيه پلتفورمم پلي ٥ هست لولم ٧٥ كاراكترم سامورايي
ممنون ميشم كمك كنيد
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
سلام دوستان
من فلاسك هام ٨ تا هست ديشب دوتا گلدن سد گرفتم وقتي ميرم فلاسكامو زياد كنم ميزنه شما گلدن سد كافي نداريد كسي ميدونه داستان چيه پلتفورمم پلي ٥ هست لولم ٧٥ كاراكترم سامورايي
ممنون ميشم كمك كنيد
اول دوتا میخواد ، بعد میشه سه تا ، بعد چهارتا و فکر کنم برای 1-2 تای آخر میشه 5 تا ! در نتیجه یکی دیگه هم پیدا کنید.
 

jdepp

کاربر سایت
May 29, 2021
825
سلام دوستان
من فلاسك هام ٨ تا هست ديشب دوتا گلدن سد گرفتم وقتي ميرم فلاسكامو زياد كنم ميزنه شما گلدن سد كافي نداريد كسي ميدونه داستان چيه پلتفورمم پلي ٥ هست لولم ٧٥ كاراكترم سامورايي
ممنون ميشم كمك كنيد
زمانی که می خوای گلدن سید رو بدی و فلاسک اضافه کنی همونجا می نویسه چه تعدادی لازم داری.
 

NaRiiMaN

Equality is a Utopian Fantasy
ناظم انجمن
Jun 5, 2010
5,857
نام
نریمان
به نظرم Open-world شدن بازی یه مقدار کیفیتش رو آورده پایین. جذابیت دنیای بازی خیلی زود از بین میره چون اون حس ناشناختگی دیگه توش وجود نداره، بیشتر قسمت های مپ با مقبره، cave, catacomb, mausoleum و کلیسا پر شده و از این نظر گاهی حس بازی های یوبیسافت رو میده.


Legacy Dungeon ها اما مثل همیشه فوق العاده طراحی شدن و جذاب ترین بخش بازی هستن.
 

mikami.pro

کاربر سایت
Jan 31, 2017
692
به نظرم Open-world شدن بازی یه مقدار کیفیتش رو آورده پایین. جذابیت دنیای بازی خیلی زود از بین میره چون اون حس ناشناختگی دیگه توش وجود نداره، بیشتر قسمت های مپ با مقبره، cave, catacomb, mausoleum و کلیسا پر شده و از این نظر گاهی حس بازی های یوبیسافت رو میده.


Legacy Dungeon ها اما مثل همیشه فوق العاده طراحی شدن و جذاب ترین بخش بازی هس
دقیقا open world تو ذوق زد . و دانجن ها که باید سخت ترین قسمت باشن تبدیل شدن به آسون ترین قسمت بازی😐
 

ashe

Gold User
Jan 6, 2006
824
نام
سید محمد حسین
به نظرم Open-world شدن بازی یه مقدار کیفیتش رو آورده پایین. جذابیت دنیای بازی خیلی زود از بین میره چون اون حس ناشناختگی دیگه توش وجود نداره، بیشتر قسمت های مپ با مقبره، cave, catacomb, mausoleum و کلیسا پر شده و از این نظر گاهی حس بازی های یوبیسافت رو میده.


Legacy Dungeon ها اما مثل همیشه فوق العاده طراحی شدن و جذاب ترین بخش بازی هستن.
دقیقا باهات موافقم اگه به جای اوپن ورلد بودن بازی بیشتر میرفت سمت همین لگسی دانجن ها فوق العاده تر میشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر