DX12 دارای قابلیتهایی برای نسل آینده GPU ـها خواهد بود.[ پست اول تاپیک حتماً خوانده ]

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
حالا من زیاد اطلاعاتی در مورد اینا ندارم ولی
این دسترسی Low Level ـی که میگی کل شعار Mantle بودا :دی
نه عزیز اشتباه میکنی الان همه بحث شون سر همین Low Level رو PC که به لطف DX12 محقق خواهد شد ;) ینی با یه کارت گرافیک میون رده میتونی یه گرافیک به مراتب بالاتر از کنسولا بگیری هر چند همین الانش هم همینجوره ولی اون موقع دیگه اختلاف زیاد تر میشه ....
 
نه عزیز اشتباه میکنی الان همه بحث شون سر همین Low Level رو PC که به لطف DX12 محقق خواهد شد ;) ینی با یه کارت گرافیک میون رده میتونی یه گرافیک به مراتب بالاتر از کنسولا بگیری هر چند همین الانش هم همینجوره ولی اون موقع دیگه اختلاف زیاد تر میشه ....
اطلاعات Mantle رو بخون همیشه برا عنوان اصلیش نوشته " Mantle نوعی API سطح پایین (Low Level) برای معماری GCN " آخه Mantle فقط واسه کارتای AMD هست اونم سری های جدیدترش نه قدیمیا!
تست و بررسی فناوری Mantle | نوعی API سطح پایین برای معماری GCN | Guard3d| بررسی سخت افزار | تست و بنچمارک | بررسی فنی بازی
 
اطلاعات Mantle رو بخون همیشه برا عنوان اصلیش نوشته " Mantle نوعی API سطح پایین (Low Level) برای معماری GCN " آخه Mantle فقط واسه کارتای AMD هست اونم سری های جدیدترش نه قدیمیا!
تست و بررسی فناوری Mantle | نوعی API سطح پایین برای معماری GCN | Guard3d| بررسی سخت افزار | تست و بنچمارک | بررسی فنی بازی
شرمنده من فکر کردم منتل فقط برا بهبود عملکرد گرافیک بازیاست به هر حال DX12 اومده تا قاطعیت خودش رو تو این ضمینه نشون بده ;)
 
نهایت تاثیرش مثل AMD Mantle میشه دیگه!
Mantle که روی سیستم من زیاد تاثیر نداشت! که البته چون نسخه بتاش بوده و نسخه اولیه هست زیاد کارایی نداشته در آینده بهتر میشه!
منتل فقط وقتی تاثیرش زیاد میشه که CPU نتونه کامل GPU رو تغزیه(یه همچین چیزی:دی)کنه. مثلا 7990 و I5 رو بزاری کنار همدیگه! ولی وقتی I7 و 260 رو بزاری کنار همدیگه تقریبا هیچ اتفاقی نمیفته!
 
انویدیا:انچه در gdc دیدیم تنها بخشی از dx 12 بود بسیاری از ویژگی های جدید هنوز رونمایی نشده است
n4g.com/news/1479935/microsoft-only-teased-directx-12-more-features-reserved-for-next-generation-gpus
 
انویدیا:انچه در gdc دیدیم تنها بخشی از dx 12 بود بسیاری از ویژگی های جدید هنوز رونمایی نشده است
n4g.com/news/1479935/microsoft-only-teased-directx-12-more-features-reserved-for-next-generation-gpus

هیچ ویژگی جدید دیگه ای نخواهد داشت
و اگه هم داره بسیار جزییه
قرار نیست دنیای واقعی شبیه سازی بشه
چیزی که قرار هست اتفاق بیفته فروخته شدن میلیون ها کارت گرافیک دیگس .
 
هیچ ویژگی جدید دیگه ای نخواهد داشت
و اگه هم داره بسیار جزییه
قرار نیست دنیای واقعی شبیه سازی بشه
چیزی که قرار هست اتفاق بیفته فروخته شدن میلیون ها کارت گرافیک دیگس .

اره دیگه شب میشینن دور هم تخمه میشکنن میگن بریم دایرکس 12 رو معرفی کنیم
 
هیچ ویژگی جدید دیگه ای نخواهد داشت
و اگه هم داره بسیار جزییه
قرار نیست دنیای واقعی شبیه سازی بشه
چیزی که قرار هست اتفاق بیفته فروخته شدن میلیون ها کارت گرافیک دیگس .

بعد N صاحب نظر در این صنعت از کل دنیا دارن تحسینش می کنن شما یک تنه دست مایکروسافت رو برای همگان رو کردی
 
10829289500705645165.png


فک کنم fable جدید که داره برای x1 ساخته میشه داره بر پایه dx12 ساخته میشه.

- - -ویرایش - - -

Microsoft “Only Teased” DirectX 12 – More Features Reserved For Next Generation GPUs, Will Unveil Later

Microsoft "Only Teased" DirectX 12 - More Features Reserved For Next Generation GPUs, Will Unveil Later
 
[h=1]Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware[/h]
Earlier in the week, at the Game Developers Conference, Microsoft unveiled DirectX 12, the next version of the company's widely-used graphics API. One major feature of DirectX 12 is lower-level abstraction; that is, game developers will have better access to graphics hardware with improved utilization of the CPU. This feature will be available across nearly all current-generation GPUs from both AMD and Nvidia.
However DirectX 12 isn't just a one trick pony. To get the full array of features that will come with the new API, you'll need new graphics hardware, just like with previous DirectX iterations. Two features for new hardware that have been revealed are new blend modes and conservative rasterization, but according to Microsoft, there's still a few more features to be revealed.

It'll be interesting to see how long it takes game developers to implement the features of DirectX 12 that require new hardware. DirectX 11 was released alongside Windows 7 back in 2009, but it took several years for the API level to see widespread inclusion in PC games. This could be due to the lack of DirectX 11 support in consoles of the time, which won't be a factor this time around as the Xbox One will support DirectX 12.
A preview of DirectX 12 will be released later this year, when all the features of the API will come to light. Games using DirectX 12 are still quite some time away though, with Microsoft estimating that we'll first see it in holiday-season games in 2015.
دوستان زیادی جو گیر نشوند رسما تایید کردن قابلیت های اصلی نیاز به سخت افزار های جدید دارن نهایت چیزی که نشنون بدن تو dx12چند تا قابلیت جزی هست !

منبع
Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware - TechSpot
 
Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware


دوستان زیادی جو گیر نشوند رسما تایید کردن قابلیت های اصلی نیاز به سخت افزار های جدید دارن نهایت چیزی که نشنون بدن تو dx12چند تا قابلیت جزی هست !

منبع
Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware - TechSpot

دوستان زیادی جو گیر نشوند رسما تایید کردن قابلیت های اصلی نیاز به سخت افزار های جدید دارن

:)) خسته نباشی یکم دیر متوجه شدی.

نهایت چیزی که نشنون بدن تو dx12چند تا قابلیت جزی هست !

میشه یکم درباره این چندتا پروژه ای که تو dx12 داری میسازی توضیح بدی بفهمیم چه قابلیتایی داره که از نظر شما جزیی شده؟ :))
 
Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware


دوستان زیادی جو گیر نشوند رسما تایید کردن قابلیت های اصلی نیاز به سخت افزار های جدید دارن نهایت چیزی که نشنون بدن تو dx12چند تا قابلیت جزی هست !

منبع
Some DirectX 12 features will require next-gen graphics hardware - TechSpot

یعنی x1 سخت افزار جدید نیست؟ با این حرفی که تو زدی فهمیدم یکی از مهندسین پروژه dx12 هستی دیگه چه خبر؟
 
:)) خسته نباشی یکم دیر متوجه شدی.


میشه یکم درباره این چندتا پروژه ای که تو dx12 داری میسازی توضیح بدی بفهمیم چه قابلیتایی داره که از نظر شما جزیی شده؟ :))

یعنی x1 سخت افزار جدید نیست؟ با این حرفی که تو زدی فهمیدم یکی از مهندسین پروژه dx12 هستی دیگه چه خبر؟

شما اگه حوصله داشتی میرفتی دنبال منبع خبر می خوندی متوجه می شدی
حالا یکی زحمت میکشه شما رو مطلع می کنه کار بدی کرده ؟
وقتی گفته شده سخت افزار x1 با قابلیت های dx12 همگام سازی شده و قابلیت درک و پردازشش رو داره یعنی سخت افزار "جدید تری " احتیاج نداره ! ( اگر شما کنسول رو مبدا قرار دادی )
ولی روی pc با توجه به مقاله ای که خود nvidia روی سایتش منتشر کرده احتیاج به سخت افزار جدید هست ولی کارت های و mid range هم بر پایه dx12 می تونن از بخشی قابلیت های dx12 سود ببرن که همون افزایش پرفورمنس تو بازی ها خواهد بود .
ولی برای fully supported شما باید کارت جدید بگیری .
که همانا پول مفت ریختن تو جیب ماکرو و سایر partner هاش ( در این مورد خاص ) مثل nvidia خواهد بود که چی
؟ 2 تا OPTION به بازی اضافه بشه که نه به چشم میاد یا به چشم میاد و بازی رو از این رو به اون رو میکنه و فریم رو میاره زیر 30 یا نه ، ! تغییری ایجاد نکنه افزایش پرفورمنسی هم نداشته باشه
دنیای گیمینگ با tessellation و هر اون چیزی که قبلش تا به امروز اومده کامل شده و بیخود توقع خلق دنیای دیگه ای رو با dx12 ( دروغ بزرگ ) نداشته باشید .
چند تا افکت که همین الانش هم روی dx11 کلا داخل گیم های امروزی قابل لمس نیست امثال ambient ac و SSAO , HBAO هنوز بود و نبودشون و تاثیرشون 95% برای شخص گیمر قابل تشخیص نیست و افت پرفورمنس ایجاد میکنه . شاید روی این API جدید این افکت های نامرئی با وجودشون دیگه پرورمنس رو پایین نیارن .
در هر حال اگر DX12 چیزی فراتر از کرایسیس ها و بتلفیلد ها و .... رو به ارمغان بیاره ازش استقبال میشه و ارزش خرید کارت جدید رو هم داره
ولی اگه در حد ی اسم بمونه ارزش نداره کلی پول بدی چیزی بگیری که همون DX11 باشه + افزایش پرفورمنس تو همون بازیها ، حالا دو تا آپشن اضافه هم بهت بده که به چشم نیاد .
این مفت هم نمی ارزه .
آسمون سوراخ شده ماکرو و کنسولش و DX12 اش تِپ افتادن پایین .
 
آسمون سوراخ شده ماکرو و کنسولش و DX12 اش تِپ افتادن پایین .
نه یه چیز دیگه سوراخ شده که باعث افزایش فشار میشه

درسته اینجا اینترنته هر چرتو و پرتی بگی کسی نمیشناست که آبروت بره ولی بعضیا دیگه اینترنتو با پشت در توالت عمومی اشتباه گرفتن از چرتو پرت گویی یه قدم فراتر رفتن.حواستون باشه دارین چیزیو ترول میکنین که amd و intel دربارش گفتن.
کاملا درسته اینجا بعضیا ادعاشون 20 کیلومتره اطلاعاتشون دو سانتی مترم نیست . اول اساتید اومدن گفتن اصلا این api جدید رو سخت افزار xbox one پیاده سازی نمیشه بعد دیدن اوضاع وخیمه یواشکی زاویه دوربینو عوض کردن زدن کانال دو

#48

#28
 
آخرین ویرایش:
NVIDIAs TBA DX11 Driver will be better than Mantle





If we can believe the slides of course. Over at GDC Nvidia has been discussing the upcoming DX12 API and the DX11 state in terms of gaming. At the event NVIDIA has been showing several slides with benchmarks that show how the company has improved efficiency of their graphics cards in several DirectX 11 titles and still aiming to deliver more improvements through driver updates.
While showing the driver to driver improvement, these benchmarks also show something very very interesting. They show AMD’s Mantle API faring worse than NVIDIA counterparts, on DX11. That’s right, not DX12 but DX11 through driver updates. Here's the skinny from wccftech:
There are three drivers mentioned in this article. The first one is the R331 Driver, the second is the R334 Driver and the last is an upcoming Driver.
index.php
We see a clear speed increase going from the R331 drivers to the R334 Drivers but it is with the new upcoming Driver that performance of the Nvidia cards overtake those of their counterparts with Mantle API. Now according to the slides the Test Rig was running Windows 7 on an i7-3930K and 8GB worth of RAM. The first relevant slide shows two applications being tested. One is the Star Swarm demo, which you may remember showed a massive increase in performance with Mantle as compared to Direct3D. The Second is the recently released Thief, which once again showed a significant performance increase with Mantle API.
Now the first benchmark Star Swarm has a normal axis ranging from 0 till 80 and we see continuously increasing performance with the Nvidia Counterparts. We see that the R9 290X gets a massive bump in performance with Mantle API but that performance is neared by the R334 Driver enabled GTX 780 Ti and overtaken by the up coming Driver enabled GTX 780 Ti.

The performance gap is pretty significant seeing that this is just a Soft update of the same card. Now the Thief benchmark have a skewed axis starting from 48 fps till 60 fps, so the performance increase is lower (percent wise) than star swarm. However we can see that the GTX 780 Ti overtakes the Mantle Equipped R9 290X once again in terms of performance, with this mysterious new update. This second slide shows some impressive improvements of API features that once again come in this new upcoming driver update.
index.php
This is undeniably one of the most impressive charts i have ever seen. The Benchmark pits Mantle Equipped R9 290X against all three drivers. The new driver is very impressive, increasing performance by orders all around. We see an increase of an order of magnitude in DirectDraw.
If these benchmarks are true, and it looks like they are, it reveals why Nvidia didn’t bother creating a rival API to Mantle but instead increased optimized their graphics card for the DirectX 11 API in a way that performance can be obtained from a simple driver update. Now the golden question that comes to my mind is this: If Nvidia could do all this with a Soft update, why didn’t it do it before. The obvious answer to that question is slightly alarming.
Advertisements

In another slide, NVIDIA has shown the performance scaling between GPUs and CPUs showcasing that the Single precision performance in GeForce GPUs has increased tremendously over the past four years with GeForce GTX 780 Ti pumping almost 5.5 TFLOPs of performance compared to Ivy Bridge which barely cross the 500 GLOPs barrier. The AMD Kaveri APU manages to do 856 GFlops but its still a mighty length behind the graphics units. Similar, the total bandwidth on GeForce GPUs has increased to 336 GB/s as opposed to 60 GB/s on Ivy Bridge. Broadwell is supposed to feature Crystalwell eDRAM which will increase bandwidth to around 100 GB/s but nothing compared to GPUs.
index.php
خواستم خبرشو بزنم دیدیم بحث داغ هست گفتم همینجا اعلام کنم

خوب ی خبر جدید برای کارتهای انودیا ;) انودیا گفته کارت گرافیک های DX11 با استفاده از درایورهای جدیدکه به زودی منتشر می وشد کارای بالاتری نسبت به کارت های DX11 با درایور AMD Mantle داره در حالت کلی باید تا سال 2015 صبر کنید برای تولید نسل جدید کارتهای گرافیکی ولی نکته جالب اینجاست که سایت Guru3D با انتشار نتایج تست خود با استفاده از جدیدترین درایور ها روی کارت گرافیک های دو کمپانی Nvidia و AMDنتایج جالبی را نشان داده!!!!!

پیشرفت کارایی کارت های گرافیکی انویدیا با استفاده از درایور جدید، نسبت به کارت های AMD همراه با درایور Mantle بیشتر بوده و کاربران می توانند تنها با دانلود و نصب درایور جدید، از کارایی بالاتر بهره مند شوند. تست 2 کارت GTX 780 Ti و R9 290X را مشاهده می کنید .!!!
در کارت گرافیک انویدیا با استفاده از سه درایور R331، R334 و نسخه بعدی که به زودی منتشر می شه ، شاهد افزایش مرحله به مرحله کارایی هستید
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or