Gartall
کاربر سایت
والا دیگه موندم چی بگم...
یعنی اینکه باز هم حرفای خودتون رو میزنید خیلی جالبه ! من همه جرفهام رو در پُست های قبلی ـیم (!) گفتم.
فقط برای بار آخر میگم و تمام ! ضعف های یک GPU رو نمیشه با یک رابط گرافیکی و میان افزار (Dx 12) و دیگری به قول شما داشتن زمان حل کرد ! نمیشه آقا من اگر این رو به شماها توضیح بدم زبونم مودرمیاره...
====
منظور حرف شما میدونید چیه ؟!
شما دارید با این حرفهاتون می گید که همه مشکلات و ضعف های گرافیکی (حالا خیلی قسمت ها رو شامل میشن) رو با یه آپدیت نرم افزاری ( مثل Dx 12) و داشتن زمان و فرصت میتونن حل کنن ! نمیشه آقا نمیشه !
خیلی بهبود ببخشه میشه همون 10 درصد حالا میگیم 20 درصد، نه 70 80 90 و یا 100% ! نه از این خبرا نیست !
===
نمیدون واقعا از سر لج بازی دارید اینن حرف ها رو میزنید یا فقط برای اینکه بگذرونید، واقعا برام سوال شده !
چون سوء تفاهمی پیش نیاد، دوباره به طور خلاصه خدمت دوستان عرض میکنم که:
یه رابط گرافیکی مثل Dx 12 نمی تواند 100% وضعیت گرافیکی یک کنسول مثل X1 رو بهبود ببخشد ! خیلی تاثیر داشته باشه 10 الی 20 درصد ، نه....
این Api میخواد وضعیت PC Gaming رو بهبود ببخشه. شایدم زیر و رو کنه ! تاثیری که در این قسمت شامل میشه توصیف نشدنی هست ولی کنسول Xb1 ! خیر.
دیگه فکر نکنم جای حرفی باقی مونده باشه !
ضعف gpu ؟ شما هرچی را با اعداد و ارقام نشون بدند نتیجه گیری میکنی ؟ یه api جدید نیاز به یه سخت افزار با معماریه جدید داره و وفتی x1 میتونه از قابلیت های اینده dx12 استفاده کنه یعنی اینکه سخت افزار رو به جلوتر داره یعنی یه سخت افزار با تکنولوژی جدید تر داره و این یعنی برتری به چیزیکه اکنون فکر میکنن x1 هست . شما فکر میکنی dx12 یه جور نرم افزار روی سخت افزار نصب میشه و تموم ! ولی خبر نداری که سخت افزار باید تمام الویتهاش را داشته باشه که بتونه به صورت کامل ساپورت کنه .
اگر بر فرمایشات شما بخوایم نتیجه بگیریم نسل قبل GPU تو x360 از هر لحاظ قویتر بود و هم طراحی ساختش کاملا نواوری و کاملا برتر داشت .
مثل یه تگنیک گرافیکی میمونه تکنیک گرافیکی مثل مگاتکسچر که بتونه روی سخت افزار هایی که عملا مناسبش نیستند با هزار تا ترفند و دور زندن عملیش کنه در قبال سخت افزاری که دقیقا مناسب با اون تکنیک باشه و بی دردسر در اختیارت قرار بده و بهره وریش بشه چند برابر .
آخرین ویرایش: