Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Grand Theft

کاربر سایت
Dec 16, 2013
814
نام
علی
برای منم اون حس سایبرپانکی و آینده رو نداشت خیلی
بازی RUINER که یک بازی Indie هست و کمتر کسی از وجودش اطلاع داره تم سایبرپانکی خیلی جالبتری داره

هرچند خط داستانی اصلی نسبتاً کوتاه بود ولی در کل از داستان و شخصیت پردازی خیلی خوشم اومد
ولی اصلاً و ابداً در حد ویچر3 نبود
داستان همون دی ال سی Hearts of Stone تنهایی از کل Cyberpunk 2077 بهتر بود، چه اصلیاش چه فرعیاش

سیستم آپگرید و Skill هم مثل همون ویچر بیشتر یه مشت درصد بود، 3 درصد این 20 درصد اون
تنها آپگریدهای به درد بخور بعضی از همون بدنی ها بودن مثل Double Jump

گان پلی هم خوب بود

درباره ی باگها و گرافیک و فریم دهی (روی نسل8) و دروغ هایی که گفتن دیگه چیزی نمیگم خودتون میدونید وضعیت چجوریه

در کل برای منی که از همون اول امید زیادی به بازی نداشت یه بازی معمولی رو به خوب بود
اگر به خاطر مشکلاتش نبود تازه میشد یه بازی خوب
 
آخرین ویرایش:

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,566
پچ جدید رو PS4 کلا یکم بهتر شده ولی روی Xbox One عملا هیچ تغییری نکرده, از اونور روی PS5 هیچ NPC وجود نداره واسه همین فریمش بالاتره, البته جالبه که در مبارزه ها هم فریمش از XSX پایین تر نمیره, لودینگ XSX بهتره
در کل دریت شدنش روی کنسولای نسل 8 رو باید فراموش کرد, باید دید که پچ نسل بعد چیکار میکنه, و اینکه بالاخره اکتیویتیی چیزی به دنیای خالی بازی اضافه میکنن یا نه.

 

Bellic

کاربر سایت
May 7, 2013
2,110
پچ جدید رو PS4 کلا یکم بهتر شده ولی روی Xbox One عملا هیچ تغییری نکرده, از اونور روی PS5 هیچ NPC وجود نداره واسه همین فریمش بالاتره, البته جالبه که در مبارزه ها هم فریمش از XSX پایین تر نمیره, لودینگ XSX بهتره
در کل دریت شدنش روی کنسولای نسل 8 رو باید فراموش کرد, باید دید که پچ نسل بعد چیکار میکنه, و اینکه بالاخره اکتیویتیی چیزی به دنیای خالی بازی اضافه میکنن یا نه.

تا پچ مخصوص نسل نهم رو منتشر نکنن معلوم نیست چی میشه و میتونن جمعش کنن یا نه
من خودم دوست دارم یه بار دیگه بازی رو برم ولی وقتی یادم به اون همه باگ و ایراد میفته پشیمون میشم
ساید جاب هم زیاد داشت ولی چرخیدن تو محیط شهریش اصلا جالب نبود مثلا در مقایسه با gta که میشه ساعتها همینجوری واسه خودت بچرخی، اینجا بعد از ده دقیقه خسته میشی
تنها گلیچی که با این همه آپدیت درست کردن گلیچ پول بینهایت بود! خنگها فکر کردن با برداشتن اون گلیچ بازی جذابتر میشه :D
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
پچ جدید رو PS4 کلا یکم بهتر شده ولی روی Xbox One عملا هیچ تغییری نکرده, از اونور روی PS5 هیچ NPC وجود نداره واسه همین فریمش بالاتره, البته جالبه که در مبارزه ها هم فریمش از XSX پایین تر نمیره, لودینگ XSX بهتره
در کل دریت شدنش روی کنسولای نسل 8 رو باید فراموش کرد, باید دید که پچ نسل بعد چیکار میکنه, و اینکه بالاخره اکتیویتیی چیزی به دنیای خالی بازی اضافه میکنن یا نه.


طبق این ویدیو یک گزارشی از عملکرد رو کنسول های نسل بعدی (آپدیت 1.23) بدم:
اول SX دو مد داره. مد کوالیتی با رزولوشن بین 1512P تا 1728P و فریم ریت 30 هست. مد پرفورمنس هدف 60 فریم داره و رزولوشن بین 1286P و 1080P داره.
روی PS5 این قابلیت تعویض مد نیست چون نسخه PS4 PRO به صورت بکوارد اجرا میشه و فریم آنلاک داره (سقف 60 فریم).
XSS هم یک مد بیشتر نداره که فریم ریت 30 فریم رو هدف داره و رزولوشنی بین 1080P تا 1440P داره که به گفته خودشون نزدیک به نیتیو 1080 ـه.
از نظر ویژوال تفاوت عمده ای بین نسخه PS5 و SX نیست. هرچند 100 درصد یکی نیستن ولی خیلی قابل ذکر نیست این تفاوت.
این مد ها و رزولوشن چیزی بود که از لانچ همین بوده و تغییری حاصل نشده تا به الان.

بریم به قسمت پرفورمنس هر کدوم:
مد پرفورمنس SX روی 60 فریم هست اکثرا ولی فریم دراپ خیلی زیاد داره و روی حدود 50 کم نمیاد. حتی بعضی مکان ها تا 40 هم میرسه. NPC count (تعداد npc ها) هم خوب و بالاست.
PS5 تا حد خیلی خوبی استیبل هست کامل روی 60 فریم. فریم دراپ نمیگم نداره ولی از 60 فریم SX خیلی استیبل تره. گه گاهی تا 50 ممکنه افت کنه ولی در کل خیلی فریم دهی نرمی داره. از اون طرف NPC count واقعا خیلی بده اوضاعش و تقریبا خالیه. بخاطر اینه که داره مد بکوارد ps4 pro ران میشه و توی نسخه های نسل 8 بخاطر فریم دهی بهتر از تعداد npc ها کاستن و این روی نسل جدید و ps5 اصلا مناسب نیست. DF میگه تفاوت فریم و NPC count بین دو کنسول بخاطر trade-off پرفورمنس و هزینه هست.
از اون طرف مد کوالیتی SX روی 30 فریم تقریبا اوکی تره استیبل بودن وضعیت فریمش از مود پرفورمنس. هنوز فریم دراپ داره در صحنه های خیلی شلوغ. مثلا یک کوچه مخصوص هست که رسِ سخت افزار رو میکشونه و هر دو کنسول توی اینجا افت فریم دارن تا حدی. NPC count هم جالبه یکم از حالت پرفورمنس SX هم بیشتره تازه!!

و در آخر نکته عجیب کار XSS عه. این کنسول با رزولوشن گفته شده تماما روی 30 فریم قفله و هیچ افت فریمی نداره :D حتی اون کوچه مخصوص و کذایی هم یک فریم افت نمیکنه! از اون طرف NPC count در حد نسخه SX بالاست :D خود DF واقعا جا خورده که چقدر این نسخه خوبه و وضعیت اوکی یی داره :D

قسمت آخر هم سعی بر اندازه گیری لودینگ ها شده که یک سیو بخصوص رو خواستن سرعت لودشو اندازه بگیرن و توی SX مد پرفورمنس 12.38 ثانیه طول کشیده. تو مد کوالیتی 17.53 ثانیه، توی XSS هم 17.65 ثانیه طول کشیده و نسخه ps5 هم 49.86 ثانیه بوده زمان لودینگش که قطعا بخاطر بهینه نبودنش و طبق نسل 8 بودنشه.

در کل طبق این مقایسه ها بنظر بهتره صبر کنین برای پچ نسل بعدی و احتمالا تفاوت بخصوصی اعمال میشه. مخصوصا روی PS5 چون عملا این نسخه، نسخه PS4 PRO هست و وضعیت NPC Count و لودینگ ها اصلا نسل بعدی نیست و قطعا با اپدیت تا حد بسیار خوبی رفع میشه این مشکل. ولی اگر با این موارد مشکلی نیست، نسخه PS5 فریم دهی خیلی روونی داره.

پ.ن. فکر نکنم لازم باشه ولی خب میگم این پست صرفا گزارش ویدیو بوده و هیچ بحث مقایسه ای و VSیی نمیخواستم شروع کنم. صرفا استیت کنونی بازی رو کنسولای نسل جدید گزارش شده.

--------------------------
ویرایش:
اینو یادم رفت بگم من از یکی از دوستان شنیدم بنظر یکی از کارکنان CDPR توییت کرده بوده که پچ 1.3 تا چند وقت دیگه میاد. احتمالا باز هم بهبود هایی رو شاهد باشیم چه روی نسل قدیم و چه روی نسل جدید
 
آخرین ویرایش:

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,566
تا پچ مخصوص نسل نهم رو منتشر نکنن معلوم نیست چی میشه و میتونن جمعش کنن یا نه
من خودم دوست دارم یه بار دیگه بازی رو برم ولی وقتی یادم به اون همه باگ و ایراد میفته پشیمون میشم
ساید جاب هم زیاد داشت ولی چرخیدن تو محیط شهریش اصلا جالب نبود مثلا در مقایسه با gta که میشه ساعتها همینجوری واسه خودت بچرخی، اینجا بعد از ده دقیقه خسته میشی
تنها گلیچی که با این همه آپدیت درست کردن گلیچ پول بینهایت بود! خنگها فکر کردن با برداشتن اون گلیچ بازی جذابتر میشه :D
آخه موضوع اینه که پچ نسل بعدم درستش کنه, داستان ضعیفش درست نمیشه :|

منظورم از حوصله سر بر بودن دنیاش همین بود دیگه, هیچ مینی گیم یا ورزشی درش وجود نداره که سرگرم بشی, آرکیدا در سطح شهر ریخته و استفاده نمیشه کرد, قول داده بودن که بشه وارد خیلی از ساختمان ها شد ولی آخرش نه تنها نمیشه رفت داخل, بلکه یه بخشی از شهر رو کامل بستن چون نتونستن کاملش کنن

الانم اومدن بزرگواری کنن, و مراحل حذف شده رو به عنوان Free DLC بدن :)).
 
آخرین ویرایش:

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,772


REDstreams: Cyberpunk 2077 | Patch 1.3 & DLCs overview | August 17th, 6 PM CEST​

-دو تا کت و یه ماشین جدید با لباس برای جانی اضافه کردن
-هوش مصنوعی npc ها قدری بهتر شده ( حداقل تو تیراندازی فرار می کنن)
-مینی مپ وقت رانندگی zoom out میشه
آخرش هم کلی قسم خوردن که تو پچهای بعدی وضعیت بهتر میشه
- طریقه باز کردن secret ending رو هم گفتن
 
آخرین ویرایش:

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین


REDstreams: Cyberpunk 2077 | Patch 1.3 & DLCs overview | August 17th, 6 PM CEST​

-دو تا کت و یه ماشین جدید با لباس برای جانی اضافه کردن
-هوش مصنوعی npc ها قدری بهتر شده ( حداقل تو تیراندازی فرار می کنن)
-مینی مپ وقت رانندگی zoom out میشه
آخرش هم کلی قسم خوردن که تو پچهای بعدی وضعیت بهتر میشه
- طریقه باز کردن secret ending رو هم گفتن
من جسارت سی دی پراجکت در ساخت یک بازی خیلی عظیم فراتر از امکانات و پتانسیل سازنده را تحسین می کنم اما بهتر بود بازی جمع و جور تر می ساختند تا اینقدر بعدش شرمنده طرفدارها و ... با اون داستان ها که پیش اومد نشوند . امیدوارم کامل درس گرفته باشند و با یک عنوان تر و تمیز و کامل برگردند .
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,772
من جسارت سی دی پراجکت در ساخت یک بازی خیلی عظیم فراتر از امکانات و پتانسیل سازنده را تحسین می کنم اما بهتر بود بازی جمع و جور تر می ساختند تا اینقدر بعدش شرمنده طرفدارها و ... با اون داستان ها که پیش اومد نشوند . امیدوارم کامل درس گرفته باشند و با یک عنوان تر و تمیز و کامل برگردند .
باید زمان بیشتری بهشون می دادند که ندادن ، به گفته شرایر اگر اشتباه نکنم ، بعد از دی ال سی دوم ویچر که سال 2016 عرضه شد ، تازه پروژه ساخت سایبر شروع شد. 4 سال برای پروژه به این گستردگی ، کم بود . و مشکلات پیش آمده ناشی از عجله مدیریت برای رسوندن بازی قبل از لانچ کنسولهای جدید بوده .
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,104
نام
پوریا
پچ نوت 1.3 رو که میبینی، کاملا متوجه میشی که با چه گیم داغونی طرف بودی. رسما بازی باگ خالص بوده. واقعا شرم آوره. با پررویی هم میان میگم 300 میلیون دلار سود کردیم. با اون نقد های نوشتاری و یوتیوبی مهندسی شده، اعتبارشون رو فدای این سود کردن و رفت.
 

H&M

کاربر سایت
Jul 20, 2021
263
٤ ماه ديگه وارد سال ٢٠٢٢ ميشيم رسما !و هنوز بازي رو نسل هشت افتضاحه

واقعا هم ايده جديدي نداشتن يه تصور افتضاح از سال ٢٠٧٧ كه اونم بر گرفته از كتابهاي و فيلمهاي دهه هفتاد و هشتاد ميلادي هست كه قرن ٢١ رو پيش بيني ميكردن

مثلا اكوليبريوم با بازي كريستين بيل و ماتريكس الگوهاي اين بازي بودن
منتهي اون فيلمها اينده رو تونسته بودن قشنگ نشون بدن و اون حس رو به جلو رو القا كنن

حتي تو فيلم هوش مصنوعي اسپيلبرگ فضا سازي و محيط عاليه

اما اين بازي انگار دهه هشتاد ميلادي ساخته شده و ميخواد سال ٢٠٠٠ رو به ما نشون بده

هيچ المان اينده نگرانه اي نداره حتي از الان خودمون هم بزور جلوئه

يعني از نظر محتوا و داستان كه كلا نميدونستن چيكار دارن ميكنن و تو تصوير كردنش هم طبيعيه درمونده بودن

از نظر فني هم كه كلا تو همون زمان ويچر ٣ هم كم اشكال نداشتن ولي خوب نسخه سوم بازي بود و تونسته بودن كلي ايرادات رو بپوشنن

كلا مسيرشون رو بايد تغيير بدن و برن سراغ بازيهاي كوچيك

نقطه مقابل اينها اسوبو هست كه گام به گام داره جلو ميره
 

Ali.jangi

کاربر سایت
Apr 12, 2021
1,566
الان سابر پانک ارزش خرید داره؟ چون هرچی میشنوم از باگ های بازیه. اپدیت ها اونو حل کرده و بازیش خوبه؟
خیر, مخصوصا اگه کنسول نسل 8 داشته باشید که اصلا پیشنهاد نمیشه, فریمش تو دیوار هست, بازی باگ هاشم فیکس بشه جهانش به شدت خالی هست, هیچ سرگرمیی درش وجود نداره, نه مغازه , نه ورزش , نه مینی گیم , هیچی!, فقط مسابقات مشت زنی داره!

درباره داستانش هم اگه دنبال تجربه سایبرپانک هستید که اصلا سمتتش نرید, فقط اسمش سایبرپانکه

هوش مصنوعی بازی افتضاح, و از طرفی immersive هم نیست, مثلا میرید اعضای یه گنگ رو سلاخی میکنید, و یک دقیقه بعدش رئیسشون زنگ میزنه و بهتون کار میده :)).
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر