Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
دوستان اجازه بدین ملت نظرشون رو بگن. قرار نیست همه از بازی تعریف کنن. جو بازیهای دیگه رو لطفا اینجا پیاده نکنید. همه قرار نیست از بازی خوششون بیاد و طبیعیه کسی خوش نیاد.

حالا ما یـ چیزی گفتیم، دوستان جدی نیگرید :D ولی نه ، بعید بدونم به غیر کات سین و پیش برد داستانی کاربرد دیگه ای داشته اگه غیر این باشه که عملا میشه GTA که بعید بدونم CDPR تا اونجا ها بخواد پیش بره در مورد بالا رفتن با منتیس بلید هم راستیاش فک نکنم از اونم خبری بشه یعنی حداقل گیم پلی عادی ازش خبری نیست نهایت مثل چیزی که بالا گفتم به کات سین یا جاهای خاص داستانی محدود بشه . ولی خوب خدا رو چه دیدی شاید اینو CDPR نگه داشته تا سورپرایز کنه
پ.ن : Kereznikov (قابلیت صحنه اهسته) من دلم برا اون خیلی تنگ شده :D
بالارفتن رو تایید کردن . اگه حذف بشه برای من میشه محتوای حذف شده و این حرفها. چون برای این قضیه بالارفتن برنامه دارم.
درمورد حرکت اهسته تاجایی که یادمه اول یه چیزی مصرف میکرد.من کلا با ایتمهای مصرفی مشکل دارم و همیشه اونقدر نگهشون میدارم که دیگه بدرد نمیخورن. اینجا هم اگر این قضیه باشه بدرد من نمیخوره.
 
خب tier بندی انواع ایتمها هم در مارکتینگ اثری ازش نبود ولی میدونیم که اسلحه معمولی rare و legendary و ... داره و البته در عکس مشخصه که لباسها و چیپ ها هم همین tier ها رو دارن. منظور اینکه همه چیز رو در مارکتینگ اشاره نمیکنن حالا بهر دلیلی.
این قابلیت اسکن و زوم کیروشی ای ها بعیده در لول دیزاین مهم نباشه. اصلا یکی از اولین چیزهایی که از بازی نشون دادن همین بود که وی رفت خودش رو اپگرید کرد که بتونه با کله گنده ها بگرده و کم نیاره.

این هایپ بعدا براتون دردسرساز میشه ملت میان اینجا میگن Iron man کو:D
من ترجیح میدم بجای Iron man بازی دراوردن بتونم با منتیس بلید از ساختمون ها بالا برم که البته قبلا تایید شده بود ولی چیزی ازش ندیدیم. اونی هم که حذف شد دویدن رو دیوار بود که برام مهم نیست.
البته بدم نمیاد یه ایتم کمیاب سطح لجندری برای Iron man بازی دراوردن تو بازی باشه. همین الان وقتی تکنولوژی جت تک نفره داریم تو 2077 چرا نداشته باشیم.
به هرحال من مشکلی با این چیزا ندارم.
سال ۲۰۷۷ عه و منطقیشم همینه که تکنولوژی خیلی چیزا رو ساده کرده باشه.
ولی با اینکه خیلی بتمن یا ویچر۳ یا حتی خیلی بازی های دیگه جزو بهترین بازی های عمرم هستن، کلا این سیستم "دید ویژه" خیلی خسته کننده داره میشه و خیلی هم زیاد داره تکرار میشه.
به شدت لول دیزاین رو یه جاهایی تکراری و خطی و ساده میکنه و خیلی جاها حداقل از نظر فلسفه وجودی هم توجیه پذیر نیست. مثلا دلیلی نداره فلان ایتمی که میخوایم پیدا کنیم حتما مارک شه. یا تو جمعی وقتی دنبال یه فرد خاص میگیم، به جای اینکه با توجه با مشخصاتش دنبالش بگردیم میریم تو دید ویژه و مارک شده پیداش میکنیم.
یه میخوایم بریم یه جایی میریم تو دید ویژه و دقیقا مسیر رسیدن به مقصد برامون مارک میشه. میتونن راهنمایی رو محدود تر انجام بدن که تا این حد لول دیزاین وابسته این قابلیت نباشه.


من ترجیح میدم یه مقدار قابلیت های این بخش محدود شه و هر قابلیتی هم داره واقعا از دید داستان توجیه پذیر باشه.
 
  • Like
Reactions: lord7
بالارفتن رو تایید کردن . اگه حذف بشه برای من میشه محتوای حذف شده و این حرفها. چون برای این قضیه بالارفتن برنامه دارم.
درمورد حرکت اهسته تاجایی که یادمه اول یه چیزی مصرف میکرد.من کلا با ایتمهای مصرفی مشکل دارم و همیشه اونقدر نگهشون میدارم که دیگه بدرد نمیخورن. اینجا هم اگر این قضیه باشه بدرد من نمیخوره.
اخرین خبر مربوط به این قضیه مال پارسال ـه تازه اونم نه همه جا بلکه تو یک سری سناریو خاص (کانتکس داستانی)
Cyberpunk 2077 may allow players to climb skyscrapers in certain scenarios
 
اخرین خبر مربوط به این قضیه مال پارسال ـه تازه اونم نه همه جا بلکه تو یک سری سناریو خاص (کانتکس داستانی)
Cyberpunk 2077 may allow players to climb skyscrapers in certain scenarios
البته یه فوتیجی هم فک کنم نشون دادن یه صحنه هایی

ینی تو یه پریویو فن‌مید فک کنم دیدم صحنه اش رو.

خیلی بعید میدونم بشه کل یه ساختمون بلند رو بالا رفت ولی به شکل محدود تر میشه وصل شد به دیوار فکر کنم
 
البته یه فوتیجی هم فک کنم نشون دادن یه صحنه هایی

ینی تو یه پریویو فن‌مید فک کنم دیدم صحنه اش رو.

خیلی بعید میدونم بشه کل یه ساختمون بلند رو بالا رفت ولی به شکل محدود تر میشه وصل شد به دیوار فکر کنم
والا منکه چیزی ندیدم تا الان هرچی از منتیس بلید نشون دادن مربوط می شد به کامبت
 
دوستان اجازه بدین ملت نظرشون رو بگن. قرار نیست همه از بازی تعریف کنن. جو بازیهای دیگه رو لطفا اینجا پیاده نکنید. همه قرار نیست از بازی خوششون بیاد و طبیعیه کسی خوش نیاد.


بالارفتن رو تایید کردن . اگه حذف بشه برای من میشه محتوای حذف شده و این حرفها. چون برای این قضیه بالارفتن برنامه دارم.
درمورد حرکت اهسته تاجایی که یادمه اول یه چیزی مصرف میکرد.من کلا با ایتمهای مصرفی مشکل دارم و همیشه اونقدر نگهشون میدارم که دیگه بدرد نمیخورن. اینجا هم اگر این قضیه باشه بدرد من نمیخوره.
حالا ما یـ چیزی گفتیم، دوستان جدی نیگرید :D ولی نه ، بعید بدونم به غیر کات سین و پیش برد داستانی کاربرد دیگه ای داشته اگه غیر این باشه که عملا میشه GTA که بعید بدونم CDPR تا اونجا ها بخواد پیش بره در مورد بالا رفتن با منتیس بلید هم راستیاش فک نکنم از اونم خبری بشه یعنی حداقل گیم پلی عادی ازش خبری نیست نهایت مثل چیزی که بالا گفتم به کات سین یا جاهای خاص داستانی محدود بشه . ولی خوب خدا رو چه دیدی شاید اینو CDPR نگه داشته تا سورپرایز کنه
پ.ن : Kereznikov (قابلیت صحنه اهسته) من دلم برا اون خیلی تنگ شده :D
جایی تایید شد که حذف شده این kareznikov ؟

من یادمه تو فوتیج مبارزه با ساسکواچ هم وی ازش استفاده کرد. و جوری هم نبود که بخواد بره تو اینونتوری وسط مبارزه انتخاب کنه. حداقل تو این صحنه به نظر اینجوری نبود.

از طرفی تو یه مصاحبه قدیمی هم یادمه گفتن دشمنا هم میتونن از این قابلیت استفاده کنن.(ینی ما به نظرمون میاد که سرعتشون یهو زیاد میشه)


دیگه اینکه چقدر تو بازی نهایی استفاده شده رو نمیدونم.



کلا یه کار اماتور CDPR که مشخصا حاصل بی تجربگیشون تو مارکتینگ بازی های اینجوریه این بود که از اول اومدن هرچیزی که تصمیم داشتن تو بازی بزارن رو علنا گفتن. حذف این موارد خیلی طبیعیه تو هر بازی ای ولی کسی نمیاد تا قبل از مطمئن شدن از امکان وجود یه مکانیزم، علنا بیانش کنه.
 
بابا خیلی سخت میگیرید، CP من از وقتی یادم هست داستان داشته بازی هاش!
یعنی شما برو ویچر 2 رو الان با سیستم های الان بدون آپدیت بگیر به والله اگه بتونی بازی کنی : )
ویچر 3 هم همین بود!
اینم همینه! کلا این یه جورائی برند CP هست بازی که میاد باید یه 4 تا آپدیت هم بده کنارش
------------
چیزی که مهم اینه که بازیاش اینقد اعتیاد آور هستن که با باگ و مشکل و اینا اصلا حس میکنی یعنی مثلا باگ و لگ اینارو حس میکنی جزوی از بازیه باید باشه! مثل یوبی سافت نیست که باگشو میبینی میخوای سرتو بزنی تو دیوار ...
ولی دیگه خدائی اینکه 8 سال یه بازیو بسازی حالا بیای معرفی کنی یه 4 تا آرت بدی و بعد ول کنی بری : ) و بعد 8 سال هنوز بازیت درست و حسابی آماده نشده باشه یک کم نشون از عدم حرفه ای بودنه دیگه! ما که بازی رو میخریم حمایت میکنیم ولی خب مومن خودت هم هوای کارو داشته باش!

بماند که به نظرم اینا یک کم هندونه زیاد برداشتن عرضه بازی برای 5 تا دستگاه یک کم لقمه بزرگتر از دهن شد! حس میکنم بازی تو کنسول های این نسلی نسبت به نسل بعدی مشکل دار خواهد بود.
 
جایی تایید شد که حذف شده این kareznikov ؟

من یادمه تو فوتیج مبارزه با ساسکواچ هم وی ازش استفاده کرد. و جوری هم نبود که بخواد بره تو اینونتوری وسط مبارزه انتخاب کنه. حداقل تو این صحنه به نظر اینجوری نبود.

از طرفی تو یه مصاحبه قدیمی هم یادمه گفتن دشمنا هم میتونن از این قابلیت استفاده کنن.(ینی ما به نظرمون میاد که سرعتشون یهو زیاد میشه)


دیگه اینکه چقدر تو بازی نهایی استفاده شده رو نمیدونم.



کلا یه کار اماتور CDPR که مشخصا حاصل بی تجربگیشون تو مارکتینگ بازی های اینجوریه این بود که از اول اومدن هرچیزی که تصمیم داشتن تو بازی بزارن رو علنا گفتن. حذف این موارد خیلی طبیعیه تو هر بازی ای ولی کسی نمیاد تا قبل از مطمئن شدن از امکان وجود یه مکانیزم، علنا بیانش کنه.
Kereznikov اون مصرف کردنی هاست نمیدونم هنوز همونجوری کار میکنه یا نه ولی Cyberware ـش تایید شده اسمش Sandevistan نحوه کار کردنش هم اینجوری که باید با تایمینگ مناسب جاخالی بدی بعد موقع جاخالی دادن صحنه آهسته میشه دقیق نمیدونم فشنگ اصلحه رو چجوری باید جاخالی داد فقط امیدوارم مکانیکش روون باشه و راحت بشه ازش استفاده کرد
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
بابا خیلی سخت میگیرید، CP من از وقتی یادم هست داستان داشته بازی هاش!
یعنی شما برو ویچر 2 رو الان با سیستم های الان بدون آپدیت بگیر به والله اگه بتونی بازی کنی : )
ویچر 3 هم همین بود!
اینم همینه! کلا این یه جورائی برند CP هست بازی که میاد باید یه 4 تا آپدیت هم بده کنارش
------------
چیزی که مهم اینه که بازیاش اینقد اعتیاد آور هستن که با باگ و مشکل و اینا اصلا حس میکنی یعنی مثلا باگ و لگ اینارو حس میکنی جزوی از بازیه باید باشه! مثل یوبی سافت نیست که باگشو میبینی میخوای سرتو بزنی تو دیوار ...
ولی دیگه خدائی اینکه 8 سال یه بازیو بسازی حالا بیای معرفی کنی یه 4 تا آرت بدی و بعد ول کنی بری : ) و بعد 8 سال هنوز بازیت درست و حسابی آماده نشده باشه یک کم نشون از عدم حرفه ای بودنه دیگه! ما که بازی رو میخریم حمایت میکنیم ولی خب مومن خودت هم هوای کارو داشته باش!

بماند که به نظرم اینا یک کم هندونه زیاد برداشتن عرضه بازی برای 5 تا دستگاه یک کم لقمه بزرگتر از دهن شد! حس میکنم بازی تو کنسول های این نسلی نسبت به نسل بعدی مشکل دار خواهد بود.
عزیز بازی 4 ساله که داره ساخته میشه از سال 2012 ساختش متوقف شد و بعدا از نو شروع شد یعنی این کاملا یه بازی دیگست!
ولی دمت گرم چیز حوبی گفتی بازی RPG اونم OW یعنی باگ همچین چیز جدیدیم نسیت تازه باگا در حد بازیای بتسدا هم گیم بریکینگ نیست خودش جای شکر داره!
مشکل اصلی مدیریت تیم توسعه بود که امدن محتویاتی که از بودنش تو بازی مطمئن نبودن رو کردن البته من فکر نمیکنم تیمی که کارگردانش ویچر2 رو ساخته بی تجربه باشه اما ممکنه بخاطر وقت کم و جدید بودن این سبک واسشون نتونسته باشن اینایی که معرفی کردن به بازی نهایی اضافه کنن! چیز مهمیم نبود بزرگ ترینش تاناییه خرید خونه بود که احتمالا به dlcها اضافه شه بقیه چیزا به کمبت محدود میشد که بنظر میاد بیشتر عوضش کردن تا حذف
 
من که سر ویچر 3 خودمو خیلی نگه داشتم وایسادم Blood and wine اومد کامل گرفتم قطعا سخت بود ولی ارزش صبرو داشت سر این هم همین کار بکنم ، به خاطر علاقه زیاده که اینکار میکنم میخوام تجربم perfect باشه
 
  • Like
Reactions: kamyy
QA جدید IGN در مورد پیش نمایش بازی :



در مورد پیسینگ بازی یـ جا ازش در مورد مقایسه با RDR2 سوال کردن که جواب میده اصلا مثل RDR2 نیست تو RDR2 به عمد همه چیز کند طراحی شده تا بازی واقع گرایانه تر بشه ولی اینجا اصلا اینجور نیست مثل یـ RPG نرمال ـه دیالوگ زیادی توش رد و بدل میشه و پیسینگ آرومش از اینجا میاد که به نظرم با سیستم دیالوگ روون و نویسندگی CDPR واسه دوستداران سبک RPG نعمت محسوب میشه

تاثیر Life Path رو خیلی عالی میدونه و میگه کرکتر Corpo موقع برخورد با بالا دستیا به شدت کارش تو رد و بدل دیالوگ ها آسون بوده .

بقیش رو خودتون ببینید
 
QA جدید IGN در مورد پیش نمایش بازی :



در مورد پیسینگ بازی یـ جا ازش در مورد مقایسه با RDR2 سوال کردن که جواب میده اصلا مثل RDR2 نیست تو RDR2 به عمد همه چیز کند طراحی شده تا بازی واقع گرایانه تر بشه ولی اینجا اصلا اینجور نیست مثل یـ RPG نرمال ـه دیالوگ زیادی توش رد و بدل میشه و پیسینگ آرومش از اینجا میاد که به نظرم با سیستم دیالوگ روون و نویسندگی CDPR واسه دوستداران سبک RPG نعمت محسوب میشه

تاثیر Life Path رو خیلی عالی میدونه و میگه کرکتر Corpo موقع برخورد با بالا دستیا به شدت کارش تو رد و بدل دیالوگ ها آسون بوده .

بقیش رو خودتون ببینید
امیدوارم بازی رو ندن ایشون نقد کنه اینجور که بوش میاد یه 8 براش در نظر گرفته. هر سوالی رو جواب میده میگه OK هست ولی Blown away نشدم. از RDR2 هم که خوشش نیومده کلا انگار به هیچ صراطی مستقیم نیست طرف
 
اینو تو اولین نایت سیتی وایر نشون دادن. وقتی میخواد یکی رو هک کنه یه سری اپشن میاد برا هک کردنش. که مثلا اینجا وی گزینه اورهیت رو انتخاب کرد که یارو اتیش گرفت.
ولی اون اعدادی که کنار هر گزینه نوشته شده احتمالا اپشن مصرفی مربوط به هک کردن هستن.
چیزی گفتن راجبش؟
از کجا به دست میاد و کلا چیه و ...؟
182499
 
اینو تو اولین نایت سیتی وایر نشون دادن. وقتی میخواد یکی رو هک کنه یه سری اپشن میاد برا هک کردنش. که مثلا اینجا وی گزینه اورهیت رو انتخاب کرد که یارو اتیش گرفت.
ولی اون اعدادی که کنار هر گزینه نوشته شده احتمالا اپشن مصرفی مربوط به هک کردن هستن.
چیزی گفتن راجبش؟
از کجا به دست میاد و کلا چیه و ...؟
View attachment 182499
اعداد کناری رم هستن و با گذشت زمان جنریت میشن. برای افزایشش میتونید سیستم عامل بهتر نصب کنید. مثلا در دمو نشون میداد رم وی حدودا 17-18 بود و 10 واحد از رمش از سیستم عامل لجندری بدست اومده بود بقیه اش از جای دیگه یا شاید دیفالتشه. منظور اینکه قابل افزایشه و قابل بازیابی هم هست.
 
واقعا فاز اونایی که سن و سالی ازشون گذشته و دیگه بچه سال نیستن اما هنوز روی گیم خاصی تعصب دارن درک نمیکنم. اگر واسه شما خوبه بازی کن لذت ببر، کی بخیله؟!
اگر واسه یکنفر دیگه جذاب نیست هم شما از کنار حرفاش رد شو، دیگه نیاز نیست حتما به غیرتت بر بخوره. همه که #گیک نیستن بدونن سبک این با جی‌تی‌ای متفاوته درسته

اگر قرار باشه بخاطر یک بازی هم بهمون بر بخوره که پس معلومه بعد از گذشت پونزده سال از عمر انجمن های فارسی هنوز کله ی خیلیامون بوی قرمه سبزی میده
این فقط یک بازیه دیگه عزیزان یکنفر خوشش میاد نظرش رو مینویسه بعد یه نفر دیگه هم با سلیقه اش جور نیست نظرشو میگه تموم شد رفت

اگر سلیقه ها متفاوته یه چیز کاملا طبیعیه
قرار نیست به همدیگه بپریم که

اگر جو انجمن همینجوری باشه کم کم خیلیا دیگه تو همچین جمعی از #گیک های متعصب نمیان
شرافتا یا باید اونایی که مثل بچه ها رفتار میکنن رو بلاک کنیم؟! یا خودمون نیاییم که خب راه اول بهتره درسته

مثلا بنده از ویچر خوشم نمیومد، الان از حرفای دوستان متوجه شدم بخاطر سبک اون بازی بوده. با اینکه زبانم خوبه داستان رو متوجه شدم اما واسه من هم گرافیکش روی مخ بود هم سبک بازی که بعد از ریختن بیست گیگ پچ هم ضعف محسوس گرافیک نسبت به بازی های زمان خودش حل نشد که بخاطر موتور بازی نمیشه کاریش کرد
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or