الان نشون میدم فن بازی یعنی چی. محض اطلاع دوست عزیز.چون حال نوشتن راجع به اینارو ندارم یه سر به بزن وبعدش برو با نسخه دوم مقایسه کن. همه اسلحه های 2 هستن تازه بهشون اضافه هم شده.این مخفی کاری هم که اینقدر بهش مینازید هم تو این سری گذاشتن. هم اسلحه صداخفه کن دار داره هم و هم تو بخش سینگلش کلا یک یا چند مرحله واسه مخفی کاری داره.یه مقدار گیم پلی بازی از اون حالت مسخره سنگینی درومده دیگه شده پیشرفت فوق العاده
جالب اینجاس خود شرکت سازنده قبول کرده بو که بازی زیادی سنگین بود و لگ داشت اما فن های این بازی این لگ داشتن رو مزیت دونستن و ...بگذریم>:d<
ما که killzone 2 رو بازی کردیم و این ترایلر رو دیدم به جز سریعتر شدن بازی هیچ پیشرفت دیگه ای ندیدیم
اما به جاش از اونور crysis خیلی توی گیم پلی پیشرفت کرده که مهراد هم بیشترش رو گفت
1- گیم پلی خیلی سریع تر شده
2- لگد زدن به ماشین و اجسام و پرت کردن اونا به سمت دشمن
3- مخفی کاری و شکستن گردن و از پشت knife کردن
4- تیر اندازی در حین لیز خوردن (همون تکل زدن)
5- کاور گیری
6- اون حالت power و مشت زدن روی زمین که باعث میشه اطرافیانت زمین بخورند که اسمش رو دقیق نمیدونم!
7-crazy jamp از هر جایی که عشقت باشه
اونوقت کل پیشرفتی که kz کرده یه مقدرا فریم رو بردن بالاتر
اصلا نمیتونم جلوی این جمله کوتاه بیام، چون احساس میکنم ملت رو **** فرض کردیدظاهرا ملت به تیر اندازی حرفه ای(کیلزون2)عادت نداشتن. دوست دارن سریع تر بازی کنن.
پیشرفت که هست، ولی در واقع یه التزامه اگه میخواستن دوباره همون لگ رو به خوردمون بدن که دیگه هیچی...یعنی با حرف شما کیلزون از یک بازی با کنترل سخت به یک بازی با کنترل خوب(هاردکور) تبدیل شده. خوب این پیشرفت نیست؟؟؟
حرفای شما رو هم قبول دارم. در ضمن من ملت رو هیچی فرض نکردم. بعدشم منظورم همه گیمرهای دنیا بود. آره هاردکوری که شما میفر مایید درسته ولی من کلا از چیزای سخت(بخصوص کنترل سخت)اصلا نمیتونم جلوی این جمله کوتاه بیام، چون احساس میکنم ملت رو **** فرض کردید:biggrin1:
عزیزم، دقیقا داری برعکس میگی! بازی که کنترلش لگ داشته باشه، به هیچ عنوان، به هیچ عنوان نمیتونه حرفه ای و هاردکور به حساب بیاد. در واقع شرط اول یه شوتر حرفه ای و هاردکور همین کنترل بدون لگ است. شما برو ببین ملت تو Unreal Tournament 2004 و Quake III Arena و Halo 3 و Counter Strike چه بازیهایی میکنند، یعنی رسما فک آدم با زمین تماس پیدا میکنه:biggrin1: اگه کنترل این بازیها لگ داشت، چنین Match های هاردکوری هم توش انجام نمیشد.
من کاری به بحث ندارم، اصلا Killzone 3 خدای پیشرفت:biggrin1: ولی این یه مورد رو بیخیال بشید که کنترل لگ دار (اصطلاح جدید سنگین:biggrin1 یعنی هاردکور و حرفه ای. این حرف رو به یه شوتر باز حرفه ای بزنی پاره میشه از خنده:biggrin1:
الان این دقیقا حرف منه. آقا بازی رو انجام نداده از رو عکس و پیش نمایش ببین چه چیزایی بار بازی نمیکنن. من که قبلا هم گفتم هر دو بازی رو انجام دادم. سر همینم مقایسه منصفانه کردم نه فن بازی!!!! شما ها هم اگه کیلزون باز بودین نمیتونستین جز کیلزون رای دیگه ای داشته باشیندوستانی که فقط با کامپیوتر و پی سی سر و کار دارند باید کیلزون 2 رو بازی کنند و از نزدیک لمس کنن همه چیزو و فقط با دو تا تریلر نیان هر چی هست به کیلزون 3 بگن!
:d
الان نشون میدم فن بازی یعنی چی. محض اطلاع دوست عزیز.چون حال نوشتن راجع به اینارو ندارم یه سر به بزن وبعدش برو با نسخه دوم مقایسه کن. همه اسلحه های 2 هستن تازه بهشون اضافه هم شده.این مخفی کاری هم که اینقدر بهش مینازید هم تو این سری گذاشتن. هم اسلحه صداخفه کن دار داره هم و هم تو بخش سینگلش کلا یک یا چند مرحله واسه مخفی کاری داره.
بعد اگه دمو هارو خوب دیده باشی میبینی که محیطهای بازی تنوعشون خیلی بیشتر وبهتر شده. اگه سختتونه تشخیص بدین من میگم: یخ بندون. دریا.جنگل(از نوع هلگانیش).فضاو...
بعد همین لگی که دوستمون بهش اشاره کرد.من خودم اون لگ یا لگد یا هرچی رو بیشتر میپسندم ولی با بر داشتن اون حال تعداد خیلی بیشتری از گیمرها میتونن این بازیرو انجام بدن. ظاهرا ملت به تیر اندازی حرفه ای(کیلزون2)عادت نداشتن. دوست دارن سریع تر بازی کنن.
تغییر بعدی: تو نسخه های قبلی فقط دوتا سلاح و یه نارنک و در نسخه2 یه چاقو میشد حمل کرد تو این بازی میتونی دوتا اسلحه بزرگ(مثل M82 assault rifle ,M224-1A Light machin gun) و یه اسلحه کمری و دو نوع نارجک و چاقو رو حمل کرد.
تغیر بعدی: BRUTAL KILL . حالا از اون چاقو میشه استفاده بهینه کرد.:d
و در آخر پیشنهاد میکنم یه دور دیگه هم کیلزون 2 رو تو بخش تک نفره بازی کنی(ترجیحا تا آخرش برو) هم بیا آنلاینش!!
دست شما هم درد نکنه آقا mehrdad creed که یه تلنگری به ما زدی
به هر حال بالا بری پایین بیای کنترل KZ2 رئالیسم ترین کنترل رو در بین بازی های FPS داره و میشه گفت کپی برابر اصل از فیزیک یه انسانی رو داره که با اسلحه حرکت میکنه و شلیک میکنه , اینو به این خاطر میگم که تجربه ی کار با اسلحه هایی نظیر AK47 , ژ3 , RPG , MP5 و حتی تفنگ شکاریِ دو لول رو داشتم...ولی این یه مورد رو بیخیال بشید که کنترل لگ دار (اصطلاح جدید سنگین) یعنی هاردکور و حرفه ای. این حرف رو به یه شوتر باز حرفه ای بزنی پاره میشه از خنده
اهان!!!!ببخشید. من نمیدونستم شما هربار یه بامبول جدید در میاری. اول که میگی هیچ پیشرفتی ندیدم. بعد میگی سریع تر شدنه بازی شد پیشرفت؟. بعد میگی من منظورم پیشرفت تو گیم پلی بود. حتما بعدش میخوای بگی ماست سیاهه!!!!! خوب اول بگو تو پیشرفت دنبال چی هستی. یکی یه عیبی داره اونو برطرف میکنه تا پیشرفت کنه مثل همین گیم پلی کرایسیس که شما میگی پیشرفت کرده. پس حتما عیبی داشته که نیاز به پیشرفت داشته. ولی یکی مثل کیلزون که گیم پلیش از نظر منتقدا فقط لگدار و سخت بود ایراد دیگه ای نداشته که نیازی به پیشرفت داشته باشه. به خاطر همینه رفتن رو جزییات بیشتر کار کردن.مگه طرف مرض داره بره بازی سالم رو دست کاری کنهمن دارم حرف از گیم پلی میزنم این واسه من از جنگل و کوه دشت و دریا تعریف میکنه
بیخیال اقا اصلا لگ داشتن هم یه نوع مزیت هست که بعد از 3 ثانیه r1 زدن تازه یه گلوله از تفنگ یارو میاد بیرون
kz کلا حرفه ایه
کسانی هم که بازیش میکنن همه pro هستن>:d<
No Way ...به هر حال بالا بری پایین بیای کنترل KZ2 رئالیسم ترین کنترل رو در بین بازی های FPS داره و میشه گفت کپی برابر اصل از فیزیک یه انسانی رو داره که با اسلحه حرکت میکنه و شلیک میکنه , اینو به این خاطر میگم که تجربه ی کار با اسلحه هایی نظیر AK47 , ژ3 , RPG , MP5 و حتی تفنگ شکاریِ دو لول رو داشتم...
در صورتی که بازیهاییه نام بردی مثل COD فیزیک اسلحه با تفنگ بادی هیچ فرقی نداره و مثلا هاردکوره....
خواهش میکنم دوست عزیز اگه خواستی بهم بگو تا لحظاتت رو بیشتر از این شاد کنم.در ضمن این 2تا بازی شاخ رو که شما گفتید به عنوان پدر بازیهای شوتر شبکه ای شناخته میشن من هم بازیشون کردم و هم تسلط کافی توی این 2 بازی دارم.پست قبل رو من در جواب اون دوستمون گفتم که ارزوی هاردکور شدن kz3 رو داشتن و گرنه من خوره بازیه شوتر دارم:dNo Way ...
اصلا کنترل ته رئالیسم صحبت من سر لگ است. تا وقتی لگ هست، هاردکور بودن هم بی معنیه. یعنی اصلا کلا شما هنوز تعریفت از یه شوتر هاردکور اشتباهه. شوتری هاردکوره که قابلیت مانور بالا داشته باشه، نه اینکه همون بازی معمولیش هم نشه درست انجام داد.
شوتری هاردکوره که با تمرین بشه کارهایی رو انجام داد که افراد نوب یا تازه کار اصلا نمیتونند انجام بدن. دیگه واقعا نمیدونم چجوری توضیح بدم کسی که چند ساعت آنلاین زده باشه میفهمه من چی میگم، البته چهار تا شوتر اساسی مثل Unreal Tournament 2004 یا Quake III رو... . حالا الان باز میاد میگه سنگین بود یا رئالیسم بود و اینا...
از این دو دوست بالایی هم تشکر میکنم که لحظات شادی رو برای من به ارمغان آوردند...
قربونت برم این عکسایی که شما گذاشتید از game footage نیست.من خودم بتا رو بازی کردم اصلا اینجوری که توی این عکس نشون دادید نیستخدایا خودت میدونی این فنای کیل زون جوونن دارن خامی میکنن خودت ببخششون :d
بحث من فقط سر همون لگ کنترل بود که توی Killzone 2 وجود داشت و اونوقت جالبه که دوستان میان با این وضع میگن این لگ (به قول اونا رئالیسم و سنگینی) یعنی حرفه ای بودن!! که خُب حرف اشتباه و خنده داریه وگرنه من خودم اون بالا هم اگه ببینید به Killzone 3 رای دادم.در ضمن این 2تا بازی شاخ رو که شما گفتید به عنوان پدر بازیهای شوتر شبکه ای شناخته میشن من هم بازیشون کردم و هم تسلط کافی توی این 2 بازی دارم.پست قبل رو من در جواب اون دوستمون گفتم که ارزوی هاردکور شدن kz3 رو داشتن و گرنه من خوره بازیه شوتر دارم:d