Anime & Animation Center (قوانین پست اول خوانده شود)

چند درصد از کیفیت ساخت انیمه One Piece راضی هستید؟

  • 100%

  • 80%-90%

  • 60%-70%

  • 40%-50%

  • 20%-30%

  • 10%

  • فاقد ارزش گذاری

  • وان پیس نگاه نمی کنم "دیدن نتایج"


Results are only viewable after voting.
تازگیها یه عادت بدی که پیدا کردم هر اینمه فصلی که میبینم اگه خوشم بیاد ازش سریع میرم سراغ مانگا اینا....بعد همون روز تموم‌میکنم مانگا رو:|و دیگه اون هیجان دیدن‌ انیمه اش رو از دست میدم/:)

فکر می کنی نصف این معرفی مانگاهای من از کجا میان؟ :D
من بعضا شده انیمه ـه معرفی میشه، تریلرشو می بینم میگم چه جالب! بعد میرم سراغ مانگاش از همو اول :))
آه حالا که صحبتش شد... :D

======================


1626247556953.png
I'm a Spider so What
Isekai - Action - Adventure - Survival
52 Chapter
Ongoing

این رو من به محض این که آنگویینگ کردم یهو دیدم که عه، @Witch of Ashes خودمون هم که امضاش بانو شیرائوری خودمونه... :D :x
اینو من دیده بودم مانگاشو یه مدت تا این که انیمه اش تایید شد و با دیدن سیرت و صورت CGI شده ی بانو کوموکو (شخصیت اصلی) چنان حالمون گرفته شد که کلا هایپ سری برام خوابید، نه انیمه رو دیدم و نه خواستم مانگا رو شروع کنم. بعدا هم که انیمه شروع شد، یه عده زیادی گفتن که از این ایسکای معمولی هاست و دیگه بیشتر برام هایپش خوابید و تقریبا از مغزم حذف شد.
تا این که دو هفته پیش یه سری نظرات ضد و نقیض دیدم و گفتم Wait a Minute... شاید من اشتباه می کردم. یه ایسکای معمولی که نمیاد صفحه اول Novel Updates، بذا مانگا رو بخونیم شاید چیز خاصی رو من جا انداختم، و از این نقطه بود با حسنات بانو کوموکو آشنا شدیم (+ این موضوع که تو ایام امتحانات و تحویل پروژه، سرعت مانگا خوندن من سه برابر میشه... قابل توضیح نیست ولی برای یه عده فکر کنم قابل درک باشه :D)

حالا داستان این یه ایسکای چیه?
داستاااان؟ :D بهتره قبلش یه موضوع دیگه ای رو بگم
یه چیز باحالی هست در مورد ایسکای ها. اکثر این کارها الهامات عظیم از بازی های RPG مثل دراگون کوئست و دنیا پردازی تالکین و D&D دارند. این عملا خط مشی شونه. ولی به طرز جالبی برعکس این منابع الهامات اگه بخوای از بیشتر این کارها یه بازی بسازی، خارج از ژانر ویژوال ناول یا در بهترین حالت، استراتژیک؛ به خاطر شخصیت محور بودن اکثر این کارها سخت بشه تو ژانر دیگه این این کارها رو اقتباس کرد که به اثر اصلی بتونن وفادار بمونن.

حالا این وسط قصه کوموکو چان ما اصن تو وادی ویژوال ناول ها و اینا جا نمی گیره.
رسما Devil May Cry ـه :D >:)
قصه خیلی سادست. یه روز عادی تو سرزمین آفتاب تابان، ژاپن، یهو یه شکاف فرابعدی وا میشه و یه کلاس دبیرستانی کامل میمیرن و منتقل میشن به دنیای دیگه. :-s (تیپیکال نیپون :-" ) بعد، هر کدوم از این روح های بدبخت این کلاس یه جوری تو این دنیای جدید به تناسخ میرسن. یکی آدم میشه یکی حیوون میشه، یکی خون آشام میشه... با اونا کاری نداریم.
کوموکوی قصه ی ما از شانس گندش تو قالب یه عنکبوت وسط یه کولونی عظیم از عنکبوت های دیگه (که از قضا همنوع خوار اند) متولد میشه دوباره و اونم نه تو یه غار عادی. کوموکوی قصه ما افتاده خوشگل وسط بزرگترین سیاه چاله ی چند طبقه بین قاره ای این دنیا :D و باید حالا هر جور شده بین هیولاهای این سیاه چال دووم بیاره :D

خیلی خلاصه بگم عین 52 چپتری که از مانگا اومده وضعیت کوموکو روایت همین میم پایینه :D :((

teمنتالnor.gif

قشنگ این جوریه که این کوموکو هی هر دفعه که فکر می کنه قویتر شده یه چالش دیگه جلوش می افته و تنوع اینا واقعا زیاده و به شدت هم دهن سرویس کن.
قشنگ کار Monster Battle Royal ـه بدون شوخی. از 52 چپتری که از این مانگا اومده 35 چپتر طول می کشه تا یه شخصیت دیگه به غیر از کوموکو شروع کنه صحبت کردن (که تازه اونم دقیقا آدم نیست :D) و نزدیک 45 تا چپتر طول می کشه تا این کوموکوی ما یه برخورد معناداری با دنیای آدم ها داشته باشه. خوبیشم همینه، مانگا تقریبا هیچ بخشی از این مصائب کوموکو رو اسکیپ نمی کنه در نتیجه کلا خارج از بحث ایسکای بودنش، مانگای ساروایول به شدت خوبیه.

راستی گفته بودم چقدر کوموکو بامزه است؟ :D

1626247991845.png 1626248018742.png
1626248074857.png 1626248141529.png

کلا من سر همین expression های کوموکو تو مانگاس که احتمالا هنوز نرفتم دنبال رمان یا انیمه اش. چون تو جفت شون دیزاین کوموکو فرق داره به کل (ناول و انیمه عین هم اند در حقیقت و مانگاس که سبک خودشو داره) و من شدید با استایل مانگا حال می کنم. البته به طرز عجیبی با این که طراحی هیولاها تو مانگا محشر و دوست داشتنیه و اکشن کار عالی کوریئوگرافی شده، ولی طراحی شخصیت های آدم ها عملا زیر استاندارد معمول ـیه که تو مانگاهای فعلی میشه پیدا کرد، خیلی جالبه :))

همین حالت آراکنه ی کوموکو که نیمه انسانه اولین جایی ـه که جفت انیمه و ناول طراحی شون بهتر از مانگاست که یکم نگران کنندست خدایی :D چون تا این جاش من با دیزاین های مانگا خیلی حال می کردم

خود داستان هم روایتش دو تیکه است. یه تیکه آرک گذشته است که همین قصه مانگا و مصائب کوموکوئه و تقریبا شخصیت های دیگه دنیای داستان توش خیلی کمرنگ و فرعی اند
یکی هم آرک حال حاضره که 15 سال بعد شروع وقایع تناسخ این کلاس ـه است و داستانیه که بیشتر شخصیت های این کلاسه با هم درگیر یه آرک بزرگ دیگه میشن.
انیمه ظاهرا خیلی زیاد بین این دو تا تایم لاین می پره (و ظاهرا داستان آرک حال اش خیلی جالب نیست رو پای خودش بدون کوموکو) در نتیجه اعصاب خورد کن تره. مانگا تمرکزش فعلا رو همین آرک گذشته است. (یه بار گرا میزنه به آرک حال تو چپترهای 30 این طرفا، ولی در همون حد) در نتیجه واسه شروع کار به نظرم خیلی ورژن سرراست تریه.


خلاصه اگه دنبال یه کار Monster Battle Royal با یه شخصیت اصلی سوپر بامزه میگردید جدا I'm a Spider so What ناامید نمی کنه. از حیث اکشن و پیشروی این جریان بقا واقعا کار عالی ایه. ولی اگه داستان چند لایه می خواید مثل بقیه ایسکای های خوب ژانر، تو مانگا که از این خبرا نیست :D شاید تو ناول و آرک های بعد باشه. من نخوندم ناول رو :D
 
آخرین ویرایش:
فکر می کنی نصف این معرفی مانگاهای من از کجا میان؟ :D
من بعضا شده انیمه ـه معرفی میشه، تریلرشو می بینم میگم چه جالب! بعد میرم سراغ مانگاش از همو اول :))
آه حالا که صحبتش شد... :D

======================


View attachment 216845
I'm a Spider so What
Isekai - Action - Adventure - Survival
52 Chapter
Ongoing

این رو من به محض این که آنگویینگ کردم یهو دیدم که عه، @Witch of Ashes خودمون هم که امضاش بانو شیرائوری خودمونه... :D :x
اینو من دیده بودم مانگاشو یه مدت تا این که انیمه اش تایید شد و با دیدن سیرت و صورت CGI شده ی بانو کوموکو (شخصیت اصلی) چنان حالمون گرفته شد که کلا هایپ سری برام خوابید، نه انیمه رو دیدم و نه خواستم مانگا رو شروع کنم. بعدا هم که انیمه شروع شد، یه عده زیادی گفتن که از این ایسکای معمولی هاست و دیگه بیشتر برام هایپش خوابید و تقریبا از مغزم حذف شد.
تا این که دو هفته پیش یه سری نظرات ضد و نقیض دیدم و گفتم Wait a Minute... شاید من اشتباه می کردم. یه ایسکای معمولی که نمیاد صفحه اول Novel Updates، بذا مانگا رو بخونیم شاید چیز خاصی رو من جا انداختم، و از این نقطه بود با حسنات بانو کوموکو آشنا شدیم (+ این موضوع که تو ایام امتحانات و تحویل پروژه، سرعت مانگا خوندن من سه برابر میشه... قابل توضیح نیست ولی برای یه عده فکر کنم قابل درک باشه :D)

حالا داستان این یه ایسکای چیه?
داستاااان؟ :D بهتره قبلش یه موضوع دیگه ای رو بگم
یه چیز باحالی هست در مورد ایسکای ها. اکثر این کارها الهامات عظیم از بازی های RPG مثل دراگون کوئست و دنیا پردازی تالکین و D&D دارند. این عملا خط مشی شونه. ولی به طرز جالبی برعکس این منابع الهامات اگه بخوای از بیشتر این کارها یه بازی بسازی، خارج از ژانر ویژوال ناول یا در بهترین حالت، استراتژیک؛ به خاطر شخصیت محور بودن اکثر این کارها سخت بشه تو ژانر دیگه این این کارها رو اقتباس کرد که به اثر اصلی بتونن وفادار بمونن.

حالا این وسط قصه کوموکو چان ما اصن تو وادی ویژوال ناول ها و اینا جا نمی گیره.
رسما Devil May Cry ـه :D >:)
قصه خیلی سادست. یه روز عادی تو سرزمین آفتاب تابان، ژاپن، یهو یه شکاف فرابعدی وا میشه و یه کلاس دبیرستانی کامل میمیرن و منتقل میشن به دنیای دیگه. :-s (تیپیکال نیپون :-" ) بعد، هر کدوم از این روح های بدبخت این کلاس یه جوری تو این دنیای جدید به تناسخ میرسن. یکی آدم میشه یکی حیوون میشه، یکی خون آشام میشه... با اونا کاری نداریم.
کوموکوی قصه ی ما از شانس گندش تو قالب یه عنکبوت وسط یه کولونی عظیم از عنکبوت های دیگه (که از قضا همنوع خوار اند) متولد میشه دوباره و اونم نه تو یه غار عادی. کوموکوی قصه ما افتاده خوشگل وسط بزرگترین سیاه چاله ی چند طبقه بین قاره ای این دنیا :D و باید حالا هر جور شده بین هیولاهای این سیاه چال دووم بیاره :D

خیلی خلاصه بگم عین 52 چپتری که از مانگا اومده وضعیت کوموکو روایت همین میم پایینه :D :((

View attachment 216844

قشنگ این جوریه که این کوموکو هی هر دفعه که فکر می کنه قویتر شده یه چالش دیگه جلوش می افته و تنوع اینا واقعا زیاده و به شدت هم دهن سرویس کن.
قشنگ کار Monster Battle Royal ـه بدون شوخی. از 52 چپتری که از این مانگا اومده 35 چپتر طول می کشه تا یه شخصیت دیگه به غیر از کوموکو شروع کنه صحبت کردن (که تازه اونم دقیقا آدم نیست :D) و نزدیک 45 تا چپتر طول می کشه تا این کوموکوی ما یه برخورد معناداری با دنیای آدم ها داشته باشه. خوبیشم همینه، مانگا تقریبا هیچ بخشی از این مصائب کوموکو رو اسکیپ نمی کنه در نتیجه کلا خارج از بحث ایسکای بودنش، مانگای ساروایول به شدت خوبیه.

راستی گفته بودم چقدر کوموکو بامزه است؟ :D

View attachment 216846View attachment 216847
View attachment 216848View attachment 216849

کلا من سر همین expression های کوموکو تو مانگاس که احتمالا هنوز نرفتم دنبال رمان یا انیمه اش. چون تو جفت شون دیزاین کوموکو فرق داره به کل (ناول و انیمه عین هم اند در حقیقت و مانگاس که سبک خودشو داره) و من شدید با استایل مانگا حال می کنم. البته به طرز عجیبی با این که طراحی هیولاها تو مانگا محشر و دوست داشتنیه و اکشن کار عالی کوریئوگرافی شده، ولی طراحی شخصیت های آدم ها عملا زیر استاندارد معمول ـیه که تو مانگاهای فعلی میشه پیدا کرد، خیلی جالبه :))

همین حالت آراکنه ی کوموکو که نیمه انسانه اولین جایی ـه که جفت انیمه و ناول طراحی شون بهتر از مانگاست که یکم نگران کنندست خدایی :D چون تا این جاش من با دیزاین های مانگا خیلی حال می کردم

خود داستان هم روایتش دو تیکه است. یه تیکه آرک گذشته است که همین قصه مانگا و مصائب کوموکوئه و تقریبا شخصیت های دیگه دنیای داستان توش خیلی کمرنگ و فرعی اند
یکی هم آرک حال حاضره که 15 سال بعد شروع وقایع تناسخ این کلاس ـه است و داستانیه که بیشتر شخصیت های این کلاسه با هم درگیر یه آرک بزرگ دیگه میشن.
انیمه ظاهرا خیلی زیاد بین این دو تا تایم لاین می پره (و ظاهرا داستان آرک حال اش خیلی جالب نیست رو پای خودش بدون کوموکو) در نتیجه اعصاب خورد کن تره. مانگا تمرکزش فعلا رو همین آرک گذشته است. (یه بار گرا میزنه به آرک حال تو چپترهای 30 این طرفا، ولی در همون حد) در نتیجه واسه شروع کار به نظرم خیلی ورژن سرراست تریه.


خلاصه اگه دنبال یه کار Monster Battle Royal با یه شخصیت اصلی سوپر بامزه میگردید جدا I'm a Spider so What ناامید نمی کنه. از حیث اکشن و پیشروی این جریان بقا واقعا کار عالی ایه. ولی اگه داستان چند لایه می خواید مثل بقیه ایسکای های خوب ژانر، تو مانگا که از این خبرا نیست :D شاید تو ناول و آرک های بعد باشه. من نخوندم ناول رو :D
از قضا یکی از بهترین ها فصل قبل بود هم خودم و هم دوستم هفتگی دنبال میکردیم با این که انیمیشن کار بعضی جاها بد بود ولی انصافا داستان و... حرف نداشت :-bd بعد چند قسمت تازه دوزاریم افتاد تایم لاین اینا...:D ولی بازم در ادامه کلی سوپرایز و... داشت!مانگا رو هم خوندم تا جایی و اقتباس خوبی ازش در اوردن ولی میشد بهتر هم....
ولی سخته اینجور انیمه ای رو به کسی پیشنهاد داد منم دیدم کسی اینجا اصلا هیچ حرفی درموردش نمیزنه بیخیال شدم گفتم همون در سکوت ببینم بهتره...
این چند فصل برای ایسکای بازها یکی از بهترین ها بوده رسما هر فصل یه 3-4 تا انتخاب داریم و کمتر چیزی بد در میاد:D
 
سلام دوستان!
کسی The Tatami Galaxy رو دیده؟ چطوره؟

Sent from my Redmi Note 9S using Tapatalk

ده قسمت مخت پشت سر هم گیرپاچ می کنه و دو قسمت آخر قشنگ حس می کنی بزرگترین Revelation عمرت رخ داده و به ریشه هستی عالم رسیدی.

کامل Must Watch ـه... اونم بیشتر از یه بار
و ترجیحا با زیرنویس زبان مادری تون ببینید. بعیده بتونید با زیرنویس زبان دوم تون (اگه توش کامل روون نیستید) جریان سریع انیمه رو دنبال کنید.

=====

یکی امروز تو سابردیت r/anime به طرز جدی ای پرسیده بود که دنبال انیمه بدون هیچ درختی می گرده و من از صبح ذهنم درگیر این پست لعنتی ـه :D
 
آخرین ویرایش:
یکی امروز تو سابردیت r/anime به طرز جدی ای پرسیده بود که دنبال انیمه بدون هیچ درختی می گرده و من از صبح ذهنم درگیر این پست لعنتی ـه :D
Death Parade ؟ :-"
البته شاید تو فلش بک هاش چیزی باشه:-" بیلیارد فکر کنم سوار ماشین بودن، بود.. ولی DP نمیدونم:-"
 
خلاصه اگه دنبال یه کار Monster Battle Royal با یه شخصیت اصلی سوپر بامزه میگردید جدا I'm a Spider so What ناامید نمی کنه. از حیث اکشن و پیشروی این جریان بقا واقعا کار عالی ایه. ولی اگه داستان چند لایه می خواید مثل بقیه ایسکای های خوب ژانر، تو مانگا که از این خبرا نیست :D شاید تو ناول و آرک های بعد باشه. من نخوندم ناول رو :D
اتفاقاً داستانش چند لایه‌است. حداقل دولایه هست:D
همون قسمت‌های اول هم سرنخ رو میده اما ولش می‌کنه تا یه جایی خیلی خیلی جلوتر. بعد برای خواننده سوال پیش میاد چرا همون موقع نفهمیدم:D
یکی امروز تو سابردیت r/anime به طرز جدی ای پرسیده بود که دنبال انیمه بدون هیچ درختی می گرده و من از صبح ذهنم درگیر این پست لعنتی ـه :D
C: the Money of Soul and Possibility Control
خیلی درخت‌هاش کمه:D
انصافاً بیشتر انیمه در مورد تقابل اقتصاد کینزی و اقتصاد اتریشی ـه. در نتیجه درخت‌ها توش نقشی ندارن.
کاراکترها هم با پول و تورم با هم می‌جنگن. غول آخر هم اقتصاد نئو کینزیه.
 
این تریلر فوق العاده فیلم belle رو دیدم ،، واقعا خیلی باهاش حال کردم ، عجب موسیقی هایی داره

View attachment 216011

حالا حالبیش اینه که همینو تو اینستا به اشتراک گذاشتم به خاطر کپی رایت سونی حذف شد، اخه تریلره که خودتون منتشر کردید رو ادم به اشتراک میزاره و یه تبلیغی برای اثر میشه ، کپی رایتش سیخی چنده

خیمه زدن سونی روی صنعت انیمه ترسناکه
البته این ویدیو بیشتر ریمیکس از چند تا انیمه اس. یه چیزی شبیه Amv
 
اتفاقاً داستانش چند لایه‌است. حداقل دولایه هست:D
همون قسمت‌های اول هم سرنخ رو میده اما ولش می‌کنه تا یه جایی خیلی خیلی جلوتر. بعد برای خواننده سوال پیش میاد چرا همون موقع نفهمیدم:D

C: the Money of Soul and Possibility Control
خیلی درخت‌هاش کمه:D
انصافاً بیشتر انیمه در مورد تقابل اقتصاد کینزی و اقتصاد اتریشی ـه. در نتیجه درخت‌ها توش نقشی ندارن.
کاراکترها هم با پول و تورم با هم می‌جنگن. غول آخر هم اقتصاد نئو کینزیه.
اومدم اینو تو url بار کروم سرچ کنم بخاطر c:// درایو C باز شد 😂 😂
 
آقا این انیمه Quintessential Quintuplets چطوره؟ فصل یکش همون موقعا دو سه قسمت دیدم چیزی یادم نیست. تو رومنس‌های یکی دو سال اخیر Tonikaku Kawaii رو خیلی خوشم اومد ولی چون زیاد حالت ازدواج به آدم دست می‌داد همون اولاش بیخیال شدم😄
----------
بشدت عالیه....معمولا این تایپ انیمه ها توی در و دیوار سیر میکنن ولی این خیلی خوبه.
برای من فصل دوم از اول جذاب تر بود.
به به عالی! اتفاقا نگران فصل دوش بودم که پس ردیفه. مرسی ازت؛ همین امروز می‌رم تو کارش :-bd
 
آخرین ویرایش:
آقا این انیمه Quintessential Quintuplets چطوره؟ فصل یکش همون موقعا دو سه قسمت دیدم چیزی یادم نیست. تو رومنس‌های یکی دو سال اخیر Tonikaku Kawaii رو خیلی خوشم اومد ولی چون زیاد حالت ازدواج به آدم دست می‌داد همون اولاش بیخیال شدم😄
بشدت عالیه....معمولا این تایپ انیمه ها توی در و دیوار سیر میکنن ولی این خیلی خوبه.
برای من فصل دوم از اول جذاب تر بود.
 
C: the Money of Soul and Possibility Control
خیلی درخت‌هاش کمه:D

نه این یارو عجیبی پستش به همین بود. به نقش درخت کاری نداشت
اصرار عجیبی داشت که هیچ درختی نباشه :D

من خودم طبق سنت حسنه ام Houseki no Kuni رو پیشنهاد دادم، غاقل از این که تو یه سکانسی چند تا درخت مرده حضور واضحی داشتند :(

=====================

امروز بالاخره پروفایل MAL ام (اینجا) سیصدمین انیمه ای که کامل کردم ثبت شد... و هر چند پروژه ایه که اصن نمیشه راحت به کسی معرفیش کرد و خودم هم به نظرم کار آن چنان قوی ای نیست، ولی در کل برام کار عزیزیه


1626368942167.png

7 دسامبر 2017 تاریخی بود که تریلر Cardcaptor Sakura: Clear-card Hen به صورت عمومی پخش شد. و همزمان تاریخیه که من اولین بار چیزی از این سری هم میشنوم هم می بینم. شاید اگه واقعا تو اون دوره من این تریلر رو نمی دیدم هیچ وقت به سرم نمی زد که همچین پروژه عجیب غریبی رو شروع کنم. ولی کلا اون روزها، سه چهار سالی می شد که انیمه و مانگا خوندن رو شروع کرده بودم و دقیقا موقعی بود که تقریبا همه کارهای شناخته شده طول تاریخ انیمه از Neon Genesis Eva تا My Hero Academia که اون موقع اخیرترین شون بود رو دیده بودم.

نمیدونم تریلر، تریلر واقعا خوبی بود (که حالا که دوباره نگاه می کنم واقعا تریلر خوبی بود) یا حاصل وضعیت روحی من تو اون سال ها بود یا چیزی دیگه، ولی تو همون تاریخ من به این فکر افتادم که خیلی خوب میشه من بیفتم پی یکی از کلاسیک ترین کارهای ماهو شوجو :-? :-?

تصمیمی که اون روز گرفتم نزدیک به 3.5 سال طول کشید تا کامل به حقیقت بپیونده. Cardcaptor Sakura یه انیمه 70 قسمتی از مدهاوس کبیره که اقتباس از مانگایی به همین اسم از گروه معروف CLAMPS ـه. این هفتاد قسمت رو من از همون موقع شروع کردم دانلود کردن و خیلی آروم آروم شروع کردم دیدنش. (35 قسمت اول رو چون لینک گیر نیاورده بودم 360p گرفته بودم، رسما با ذره بین باید می دیدی :D بقیه رو بعدا 540p پیدا کردم که خیلی بهتر بودن) همین جوری آروم آروم این هفتاد قسمت 35 سال طول کشید دیدن شون تموم شه. اگه هفته ای یه قسمت می دیدم زودتر تموم می شد.

دلیلشم سادست. Cardcaptor Sakura اساسا کار حتی شوجو هم نیست بلکه تو رده بندی کودومو و واسه کودکان، خردسالان ساخته شده. عملا من داشتم انیمه ای رو می دیدم که موقع بچگی قطعا باهاش عشق می کردم ولی الان کلا فقط میخوام تموم اش کنم. منتها چون همون جور که گفتم کار تو خیلی لحاظ صرف نظر از کودومو بودنش کار واقعا قوی ایه، من آخرش بعد این 70 قسمت نمی تونم بگم ضعیف بود یا باهاش حال نکردم. قشنگ بود اتفاقا :D

1626373278855.png

کلا دنبال کردن جریان انیمه ای که توش هر هفته ساکورا می افته دنبال پیدا کردن یه کارت جدید تا شکست بده و اضافه کنه به کلکسیونش، همزمان با این جریان دوست فاب اش، تومویو یه لباس جدید براش دوخته تا صرفا فیلم بگیره ارضا شه و سوندره دو عالم شائوران ساما هم دنبال اینا باشن واسه برنامه هفتگی واقعا فرمول موفقیه. اگه تو رده سنی ات نباشه مثل من فقط یکم (:D) بیشتر طول می کشه تموم کردنش

مثل تقریبا همه کارهای Clamps، دیزاین کاراکترها وحشتنااااک خوبه. اصن همین که ساکورا هر اپیزود جدا یه لباس جدا داره خودش عظمت حوصله اینا تو طراحی شخصیت رو نشون میده (دیزاین لباس واسه شخصیت ها کلا چیز عذاب آوریه، اگه طراح باشید بهتر می فهمید)

[Coalgirls]_Cardcaptor_Sakura_70_(960x720_Blu-ray_FLAC)_[87FBD3FB].mkv_snapshot_22.39_[2021.07...jpg

کار مدهاوس هم عالیه. برای منی که هیچ وقت اون جادوی کارهای ماهو شوجو رو تجربه نکردم و با Sailor Moon هم حال نمی کنم (که گندش بزنن اکثر ماهوشوجو ها پیرو اون اند تا این) کار واقعا عالی ایه... دوبلورهاش هم صداهاشون کلاسیک کلاسیک. یه لیگی جمع کرده بودن اون موقع خدایی. این "هوئــــه" گفتن های ساکورا خیلی خوبه :))

اوپنینگ ها هم درجا بعد شنیدنشون میره تو بخش نوستالژیک این قدر خوبن. (مخصوصا سومی اش)
کار هم قشنگ معلومه محصول سال 2000 ـه. تا دلتون بخواد آب بسته شده بهش. :D کار یه زوج گی داره 30 قسمت طول می کشه به هم بالاخره گرا بدن (این قدر هم ضایع است :)) حتی واسه ژانر کودومو)

1626381846243.png

خلاصه که من guilty Pleasure ـم رو پیدا کردم :D بریم فیلم و بعدش Clear-Card Hen رو بزنیم تو رگ :D

====

پ.ن: اونایی که دیدن میدونن ولی این سیستم کارت های ساکورا خیلی Broken ـه. رسما فرض کنید یکی همه استند های پارت سه جوجو تو جیب اش باشن :D البته خیلی به مانا محدوده. ولی شما فرض کنید :D
 
آخرین ویرایش:
نه این یارو عجیبی پستش به همین بود. به نقش درخت کاری نداشت
اصرار عجیبی داشت که هیچ درختی نباشه :D

من خودم طبق سنت حسنه ام Houseki no Kuni رو پیشنهاد دادم، غاقل از این که تو یه سکانسی چند تا درخت مرده حضور واضحی داشتند :(
خب این طوری باید یه انیمه‌ای پیدا کنی که در مورد دو تا مکعب باشه که توی سطح اورانوس دارن از خاطراتشون توی تایتان حرف می‌زنن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or