از نظر توانایی های گرافیکی اوضاع برای Xbox one بر وفق مراد نیست! چند ماه از عرضه این کنسول میگذره و بازیهای Xbox one از نظر گرافیک و فریم ریت و رزولوشن پشت سر PS4 قرار گرفته. ولی ما میدونیم که DX 12 به زودی روی این کنسول میاد و کاری که API انجام میده بیشتر از تاثیر گذاشتن روی فریم ریت و رزولوشن هست.
در واقع API نمیتونه مستقیما کاری برای بالا بردن رزولوشن انجام بده ولی کاری که انجام میده اینه که منابع بیشتری رو روی GPU با بهره گیری از شتاب دهنده های سخت افزاری آزاد میکنه.افکتهایی مثل Ray tracing ، SuperFog و افکتهای دیگه توسط این شتابدهنده ها اجرا خواهند شد و این به GPU فرصت میده تا رزولوشن و فریم ریت رو بهبود ببخشه.
این مسئله باعث میشه پورت بازیها از Xbox one به PC و برعکس راحت تر صورت بگیره اما بیشتر از هر چیز دیگه ای این مسئله نشون میده که GPU در Xbox one اون طور که در ابتدا گفته شده بود شباهتی به PS4 نداره و GPU این کنسول یک رادئون سری 7000 نیست.
به هر حال هرچه هست بدیهیه که از پتانسیل کامل Xbox one هنوز استفاده نشده . در حال حاضر مشکلات و محدودیتهایی در استفاده از eSRAM وجود داره ولی الان درک این موضوع آسونه که چرا مایکروسافت نگران نیست.نظر شما چیه؟
http://gamingbolt.com/dx12-may-allo...ender-ray-tracing-superfog-and-custom-effects
آخرین ویرایش:


البته اون زمان انقدر خرج پی سی میکردم و میرفتم خیابون دیگه لباس هام کهنه شده بود و هر چی پول داشتم خرج پی سی میکردم :d پول لباس ها رو هم خرج پی سی میکردم !!! :d ولی جدا از شوخی اون زمان ها واقعا پی سی ارزش خرج کردن رو داشت ،البته بگم هنوز بازی های ادوینچر رو میگیرم و روی پی سی بازی میکنم
دیگه اون افکت به چشم نمیاد 
یه بارم فن CPU مو شیکوند
ولی خوب همون Crysis 2، من 1440*900 و تنظیمات Gamer رو بیشتر از 1280*720 و تنظیمات Hardc0re دوست داشتم! تو دوتاشون هم 30 فریم میگرفتم