ببخشید یعنی شما میفرمایید قدرت PS3 چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ پردازشی از 360 کمتره؟ا
شما تا بخوای "قدرت" را چی تعریف کنی؟!
اگر منظورت از قدرت گرافیک هست که با هات بحثی ندارم!چون اینجور بحث ها معمولا با خوبی و خوشی تموم نمیشه! :d
من روز اولش هم میدونستم نسخه PC اینقدر ضعیفه،ول کنید این نسخه های کنسولی قوی رو جون من:dدوستان بهتره دیگه راجع له نسخه pc بحث نکنیم
چون مثل روز روشنه که خیلی بهتره
در ضمن
پول بیشتر= اش بیشتر
روسياهی مونده به: ذغال
و اين تصاوير رسمی! فرقی بين PS3 و 360 نميبينم! PC که 2 مليون خرجشه هنر نکرده اين گرافيک رو داشه باشه!
نکته: بزرگش تو تاپيک عکس های بازی هست!
PC VS PS3 VS XBOX 360
برای دیدن تمام تصاویر: http://translate.google.com/#
الان مرد ميخوام اونجوری دور برداره!
چرا به خوبی تموم نشه؟
تو عکس هایی که گذاشتی به نظر میاد درخت ها تو PS3از دو پلترفم دیگه بهتره!
فقط تو عکسی که ویتو کنار دیوار سنگی وایساده بافت سنگ ها در 360 و پی سی بهتره!
اگر غیر از این هست بگو ما مطلع بشیم!
یک نگاه به تاپیک بندازی می بینی تعدادی زیادی از پست ها پاک شده! :d
امیر شوخی میکنی؟:-o
اتفاقا درخت ها توی ps3 از همه بدتر هست
ببین اصلا توی این عکس هیچ اثری از aa نیس
http://mafia-daily.net/wp-content/gallery/grafikvergleich/mafia2_vgl5.jpg
بله شما درست میگی ولی خیلی مصنوعیه و مال pc , 360 واقعی تره یه حالت خشکی داره درختاش
کافیه به اون عکسه که رو بوته برف هستش دقت کنی میفهمی
هونطور که دوستمون گفت فاقد aa هست
بله شما درست میگی ولی خیلی مصنوعیه و مال pc , 360 واقعی تره یه حالت خشکی داره درختاش
کافیه به اون عکسه که رو بوته برف هستش دقت کنی میفهمی
هونطور که دوستمون گفت فاقد aa هست
بله شما درست می گی درخت ها خشک تر هستش تو پی اس3!
کم کم باید به فکر عینک باشم! :d
بله شما درست میگی ولی خیلی مصنوعیه و مال pc , 360 واقعی تره یه حالت خشکی داره درختاش
کافیه به اون عکسه که رو بوته برف هستش دقت کنی میفهمی
هونطور که دوستمون گفت فاقد aa هست
پس علتش این بودخوب این مربوط میشه به ذات پردازنده گرافیکی PS3 میشه که در تمامی بازی های مولتی پلتفرم هم دیدیم که در قسمت AA از 360 ضعیف تر عمل کرده.در واقع استفاده از این تکنیک با توجه به سخت افزار 360 ساده تر هست ولی در PS3 به نظر میاد که برنامه نویسان گرافیکی باید بیشتر تلاش کنند.
البته در بازی های انحصاری PS3 مثل God Of War 3 از تکنیکی به نام MLAA استفاده شد که در واقع با 16x AA برابری می کرد ولی در بازی های مولتی پلتفرم اکثرا روشنایی تصویر و به خصوص AA در نسخه 360 بهتر بوده.PC هم که اصلا بحث کردن نداره.