تنها چیزی که من می تونم به شما بگم و ممکنه کمی توی تصمیم گیری کمکت کنه اینکه تو این نقطه ای که هستیم به ری تریسنگ اهمیت زیادی نده و قدرت خام gpuها(بدون قابلیت های اپ اسکیل و ری تریسنگ) اولویت اولت باشه.
درمورد ری تریسینگ زیاد صحبت شده ولی درمورد اینده ش کمتر، چیزی که من بازم بنظرم مهمه اینکه ببینید انجین های بزرگ پر استفاده بازی سازی مثل انریل انجین ۵ قراره چطوری ازش استفاده کنند، طبق ویدیوهای رسمی اپیک اولویت اول اونها تو نورپردازی و تریس نورها راه حل های نرم افزاری هست بیشتر تا تکیه به شتاب دهنده های سخت افزاری، این می تونه ری تریسینگ سخت افزاری رو تو اینده حتی بی اهمیت تر کنه،
اگه چیزی باشه بخوای اهمیت بدی همون قابلیت های upscale کارت ها و درایورهاشون هست که می تونه اولویت دومتون باشه،
+یه نکته مهم در مورد ری تریسنگ هست که شاید خیلها دقت نکن اینکه ری تریسنگ افکت های مختلفی داره و اینجور نیست مثلن مثل رزولوشن یه چیز ثابت برای همه چیز و همه جا باشه، این افکت ها می تونه مربوط با سایه بازی باشه تا رفلکت دنیای بازی توی سطوح بازتاب دهنده مثل شیشه و متال، تا سنگترین نوع ری تریسنگ که حالت گلوبال داره و پس تریسنگ هست(بازی ماینکرفت)
به ترتیب هر بازی ای که بازی کنید اینا هرچه افکت بالاتری باشه بیشتر به چشم میاد و سنگین تر هم هست از لحاظ پرفمنس (ری تریسنگ سطح پایین مثلن در کالاف تا ری تریسنگ بالاترین سطح در ماینکرفت و دموی قابل بازی خود انویدیا)
+نکته دیگه اهیمت UPSCALE کردن هست که روز به روز بخاطر رواج تی وی ها و مانیتورهای با وضوح های بالا داره بیشتر میشه، و در کنار ری تریسنگ درست و حسابی تقریبن چیز واجبیه برای پرفمنس)
حوصله کردم اینجا از چیزایی که گفتم اسکرین شات بازی میفرستم ببینم چطور به چشم دوستان نمیاد