مایکروسافت و تغییر کلیه سیاست هایش در قبال Xbox One

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Frobary

Loyal Member
مایکروسافت رسما اعلام کرد که سیاست هایش در قبال Xbox One را به صورت کامل تغییر داده است. دیگر نیازی به وصل شدن به اینترنت در هر 24 ساعت ندارید و به راحتی می توانید بازی های دسته دوم را خرید و فروش کنید، دقیقا شبیه به آن چیزی که در Xbox 360 شاهد بودیم. علاوه بر این شما می توانید در روز عرضه هر بازی آن عنوان را به صورت دیجیتالی دانلود نموده و سپس به صورت آفلاین به انجام بازی مورد نظر بپردازید، سیستم قفل منطقه ای نیز از روی کنسول برداشته شده و دیگر شاهد قفل منطقه ای شبیه X360 نیستیم (Region Free در واقع). دن ماتریک رئیس بخش سرگرمی های مایکروسافت شخصا این خبر را منتشر کرده است. در حال حاظر خبری مبنی بر وجود یا عدم وجود سیستم Family Sharing که پیش از این اعلام شده بود منتشر نشده و باید منتظر اخبار جدیدتر ماند.
 
آخرین ویرایش:
تغییر سیاست مایکروسافت براشون فرق چندانی نداره
دقیقا همین طوره و به هیچ کس ربطی نداره
 
:)) نمردیم و فهمیدیم psn 200 میلیون مشترک داره :))
واقعا این آمار تخیلی رو از کجا میارید ؟ :-/

بر اساس اخرین باری که دو شرکت تعداد کاربرانشون رو اعلام کردن که مربوط می شه به سال 2011 :
psn با داشتن 60 میلیون کاربر دو برابر بیشتر از live بود
 
فکر نکنم دیگه بتونن ازش استفاده کنن. قراره کنسول بصورت کاملاً آفلاین قابل استفاده باشه دیگه این چیزها سودی نداره. منتقد هم محتوای دیسک رو برسی میکنه و نمره میده :دی این خیلی مهمه.

ﻛﻲ ﻣﻴﮕﻪ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻴﺸﻪ, ﭼﻪ ﺑﺨﻮاﻫﻴﻢ ﭼﻪ ﻧﻪ ﺑﻴﺲ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻫﺴﺖ ﺑﺎﺯﻱ ﻫﺎﻱ fp ﻫﻢ اﺯﺵ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻛﻮﭼﻜﺘﺮﻳﻦ ﺷﻜﻲ, ﻧﺼﻒ ﺛﺒﺖ اﺧﺘﺮاﻉ ﻫﺎﻱ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﻣﺎﻟﻪ ﻫﻤﻴﻨﻪ اﺯ اﻭﻝ ﻫﻢ ﺑﺮﭘﺎﻳﺶ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ, ﻳﻌﻨﻲ اﻣﻜﺎﻥ ﺣﺬﻓﺶ 0% ﻫﺴﺖ
 
XBOX ONE

باید خرید !

والسلام ..............


-------------

Code:
 سونی به مایکروسافت : سیاستت رو تغییر دادی قلبم خورده ترکککککککککککککککککک , مایکروسافت به سونی : خب به درکککککککک , خب به درررررررررررررررررررررک !
 
یه کاره اساسی دیگه هم باید انجام بده اونم اینکه که رمشو بندازه بیرون...
چونکه این رمش خیلی ضایست ...........
 
نمیفهمم کی میخواین بفهمین قضیه هک شدن کنسول هیچ ربطی به فروش توی کشورهایی که لانچ رسمی داره نداره و امار رو هم از همون کشورا میگیرن نه از ایران.


شرکت ها امار شیپ کنسولشون رو میدن دیگه کاری ندارن که تو ایران یا بالکان یا ژاپن یا گینه سائو سائو یا امریکا فروش رفته باشه ... چیزی که از کمپانی و انبارهاشون بیرون رفته رو حساب میکنن ... واقعا این چیزهای جزئی رو هم شما نمیدونید ...
 
اگر اینترنت ندارید X360 بخرید
ما به خاطر PS4 چیزی را تغییر نخواهیم داد.
ما PS4 را خواهیم کشت.

خیلی تمسخر آمیزه که یه شرکت گنده تر از دهنش حرف بزنه.از این به بعد هیچ ارزشی برای حرفای مایکروسافت قائل نیستم چون میدونم چند روز بعد افتضاحشون در میاد.
 
بر اساس اخرین باری که دو شرکت تعداد کاربرانشون رو اعلام کردن که مربوط می شه به سال 2011 :
psn با داشتن 60 میلیون کاربر دو برابر بیشتر از live بود
البته اینم در نظر داشته باش خیلی مثل من 5تا اکانت یا حتی بیشتر واسه کشورهای مختلف رو PSN دارند ولی من فقط یه اکانت XBL دارم ! :d
 
ﻛﻲ ﻣﻴﮕﻪ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﻴﺸﻪ, ﭼﻪ ﺑﺨﻮاﻫﻴﻢ ﭼﻪ ﻧﻪ ﺑﻴﺲ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﺁﻧﻼﻳﻦ ﻫﺴﺖ ﺑﺎﺯﻱ ﻫﺎﻱ fp ﻫﻢ اﺯﺵ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻛﻮﭼﻜﺘﺮﻳﻦ ﺷﻜﻲ, ﻧﺼﻒ ﺛﺒﺖ اﺧﺘﺮاﻉ ﻫﺎﻱ ﻛﻨﺴﻮﻝ ﻣﺎﻟﻪ ﻫﻤﻴﻨﻪ اﺯ اﻭﻝ ﻫﻢ ﺑﺮﭘﺎﻳﺶ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ, ﻳﻌﻨﻲ اﻣﻜﺎﻥ ﺣﺬﻓﺶ 0% ﻫﺴﺖ
بازی رو نصفه میفروشن یعنی؟ مثلاً 720p ـش اینجاست 360p مابقیش توی Cloud ـمون یا 30 فریمش اینجاس 30 فریم باقیش رو باید از Cloud Computing بگیری!.
این موضوع هیچ ربطی به بازی آنلاین نداره چون کسی توی بخش آنلاین دنبال صحنه های Jaw Dropping و افکتهای سنگین بصری نیست. Cloud Computing میخواد با پردازش جانبی ضعف سخت افزار رو جبران کنه یا در خوشبنانه ترین حالت قدرت کنسول رو افزایش میده (X-BONE قوی ولی از CC به عنوان Turbo استفاده کنه).
برنامه نویسی پیچیده طلب میکنه وقت و هزینه میبره، نهایتش چهارتا استودیو داخلی ازش استفاده میکنن.
 
از اول تا آخر کنفرانس مایکروسافتو تو E3 داشتیم با حسرت نگاه میکردیم واقعا خبر فوق العاده ای بود از سونی باید تشکر کرد
 
Respawn استودیو خارجی هست و بطور جدی (طبق گفته خودشون) از فناوری Cloud موجود در X1 برای Titanfall استفاده میکنن.حتی مارک ویتن هم توی مصاحبه جدیدش گفته با اینکه یسری از سرویس های آنلاین با توجه به تغییر قوانین امنیتی حذف شدن ولی باز هم این باعث نمیشه X1 یه کنسول آفلاین باشه و برای بازیهای MMO و اونهایی که از Cloud استفاده میکنن هنوز باید به لایو وصل بود.کاملا مشخصه مایکروسافت حساب فوق العاده ویژه ای روی Cloud برای X1 باز کرده که این قضیه در آینده بیشتر روشن میشه.
 
شرکت ها امار شیپ کنسولشون رو میدن دیگه کاری ندارن که تو ایران یا بالکان یا ژاپن یا گینه سائو سائو یا امریکا فروش رفته باشه ... چیزی که از کمپانی و انبارهاشون بیرون رفته رو حساب میکنن ... واقعا این چیزهای جزئی رو هم شما نمیدونید ...

خوب شما که میدونین و میفهمین شرکتا امار شیپ میدن,امار شیپ به کجا میدن؟به کشورایی که شیپ رسمی ندارن؟یه خورده فکر کنین بد نیست,قضیه فروش هم هیچ ربطی به کپی خور بودن نداره میخواین قبول کنین میخواین هم در عالم خودتون باشین که کال اف 50 درصد فروشش توی ایرانه و کنسولای کپی خوره

- - -ویرایش - - -

بازی رو نصفه میفروشن یعنی؟ مثلاً 720p ـش اینجاست 360p مابقیش توی Cloud ـمون یا 30 فریمش اینجاس 30 فریم باقیش رو باید از Cloud Computing بگیری!.
این موضوع هیچ ربطی به بازی آنلاین نداره چون کسی توی بخش آنلاین دنبال صحنه های Jaw Dropping و افکتهای سنگین بصری نیست. Cloud Computing میخواد با پردازش جانبی ضعف سخت افزار رو جبران کنه یا در خوشبنانه ترین حالت قدرت کنسول رو افزایش میده (X-BONE قوی ولی از CC به عنوان Turbo استفاده کنه).
برنامه نویسی پیچیده طلب میکنه وقت و هزینه میبره، نهایتش چهارتا استودیو داخلی ازش استفاده میکنن.

ببین یه منبع نشون من بده که گفتن از cloud میخوان برای پردازش های گرافیکی استفاده کنن؟
کاربرد cloud مثل فورتزا5 میمونه اگه انلاین باشی حریفات میشن دوستات هوش واقعی و تجربه ی بهتری رو داری تا اینکه افلاین بازی کنی.
 
یه خورده فکر کنین بد نیست,قضیه فروش هم هیچ ربطی به کپی خور بودن نداره میخواین قبول کنین میخواین هم در عالم خودتون باشین که کال اف 50 درصد فروشش توی ایرانه و کنسولای کپی خوره
This is what i call that bullshit.
 
بازی رو نصفه میفروشن یعنی؟ مثلاً 720p ـش اینجاست 360p مابقیش توی Cloud ـمون یا 30 فریمش اینجاس 30 فریم باقیش رو باید از Cloud Computing بگیری!.
این موضوع هیچ ربطی به بازی آنلاین نداره چون کسی توی بخش آنلاین دنبال صحنه های Jaw Dropping و افکتهای سنگین بصری نیست. Cloud Computing میخواد با پردازش جانبی ضعف سخت افزار رو جبران کنه یا در خوشبنانه ترین حالت قدرت کنسول رو افزایش میده (X-BONE قوی ولی از CC به عنوان Turbo استفاده کنه).
برنامه نویسی پیچیده طلب میکنه وقت و هزینه میبره، نهایتش چهارتا استودیو داخلی ازش استفاده میکنن.

اون مواردی که bold کردم عملا از طریق Cloud Computing غیر ممکن هستند.

و اگر کسی هست که فکر می کنه Cloud Computing به صورت جادویی قراره قدرت Xbone رو افزایش بده پیشنهاد میدم این مقاله Digital Foundry رو مطالعه کنه، اطلاعات خوبی داره.
به طور مختصر به دلیل محدودیت های شدید Latency و پهنای باند، نسبت به سخت افزار داخلی خود کنسول، Cloud Computing در task هایی که به طور لحظه ای و مداوم باید update بشن، نمیتونه موثر باشه. اما در پردازش چیزهایی مثل نورپردازی و افکت های pre baked امکان استفاده هست.
 
پ.ن: ناراحتی یه سری از دوستان از این خبر هم واقعا قابل درک نیست برای من :دی کاش یه جوری میتونستم درک کنم که چطور همچین خبری میتونه واسه یه سری ناراحت کننده باشه!

اونهایی که طرفدار سیستم همیشه انلاین xboxone بودن و الان ناراحت هستن از اینکه کنسل شد، به خاطر این ناراحت هستن که دوست داشتن تو اقلیت باشن و با دفاع از اون سیاست قدیمی میخواستن خاص بودن، مایه دار بودن و خیلی چیز های دیگرشون رو به رخ بکشن. وگرنه هیچ عقل سالمی الان نمیاد با این قضیه مشکلی داشته باشه، اون که داره همیشه میتونه انلاین بمونه ، کسی جلوش رو نگرفته.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or