مایکروسافت و تغییر کلیه سیاست هایش در قبال Xbox One

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Frobary

Loyal Member
مایکروسافت رسما اعلام کرد که سیاست هایش در قبال Xbox One را به صورت کامل تغییر داده است. دیگر نیازی به وصل شدن به اینترنت در هر 24 ساعت ندارید و به راحتی می توانید بازی های دسته دوم را خرید و فروش کنید، دقیقا شبیه به آن چیزی که در Xbox 360 شاهد بودیم. علاوه بر این شما می توانید در روز عرضه هر بازی آن عنوان را به صورت دیجیتالی دانلود نموده و سپس به صورت آفلاین به انجام بازی مورد نظر بپردازید، سیستم قفل منطقه ای نیز از روی کنسول برداشته شده و دیگر شاهد قفل منطقه ای شبیه X360 نیستیم (Region Free در واقع). دن ماتریک رئیس بخش سرگرمی های مایکروسافت شخصا این خبر را منتشر کرده است. در حال حاظر خبری مبنی بر وجود یا عدم وجود سیستم Family Sharing که پیش از این اعلام شده بود منتشر نشده و باید منتظر اخبار جدیدتر ماند.
 
آخرین ویرایش:
کاری که مایکرو انجام داد واسه ما عالی بود و باعث شد که منم تصمیم بگیرم نسل بعد اکس باکس بگیرم ولی امیدوارم این تصمیم رو cloud computingو بقیه برنامهاش اثر نداشته باشم چون قویا معتقدم کنسول سونی صرفا یه آپگرید رو این نسله و دیگر هیچ ولی cc مایکرو که به معنی واقعی نسل بعد حساب میشه و اولین تحول واقعی تو گیمینگ کنسولی بعد از اکس باکس اصلی و ورود مولتی پلیر به کنسلوهاست

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

خیلی cloud computing پیشرفت کنه یه چیزی تو مایه های Diablo 3 میشه الکی به دلتون صابون نزنید
یه سری کار های محاسباتی قرار انجام بده و ربطی به گرافیک و اجرای بازی نداره
 
علیرضا جان همیشه هم اینجوری نیست. من می خواستم یه خط انتقال بدم حدود ده روز طول کشید! اینجا ایرانه و اینترنتمون اصلا حساب کتاب نداره و DRM چه برای X1 ، چه برای PS4 ، چه برای WiiU و هر چیز دیگه، بلای خانه مان سوز محسوب میشه:دی
در مورد بازی دست دوم هم صحبت نمی کنم، چون به نظرم خیلی به نفع پابلیشرها بود (ولی تو مملکتمون قضیه فرق می کنه پس گور بابای پابلیشر!! :دی)
میدونم درسته منم اصلا از این DRM خوشم نمیاد :دی
ولی اکثر ارجینال باز ها 90٪ مواقع شایدم بیشتر آنلاین هستن
البته که میدونم.من اون بخش مورد نظرم رو که همون استفاده از فناوری Cloud باشه میخواستم نشون بدم برای همین بصورت کامل نقل کردم.
خب وقتی آنلاین باشی میتونی از این کلود استفاده کنی چون تو این زمان دیگه آنلانی
مولتی پلیر BF4 هم دقت کنید یکی داشت با تبلت نقشه بازی رو نگاه میکرد
فکر میکنم تو نسل بعد یکی از الزامات میشه این کلود برای مولتی پلیر ...
میدونم اینو میگم :دی
 
ببین یه منبع نشون من بده که گفتن از cloud میخوان برای پردازش های گرافیکی استفاده کنن؟
کاربرد cloud مثل فورتزا5 میمونه اگه انلاین باشی حریفات میشن دوستات هوش واقعی و تجربه ی بهتری رو داری تا اینکه افلاین بازی کنی.

عجیبه این جمله رو تا الان نشنیدین:Xbox one 40 times more powerful with the cloud
بیا اینم منبع
 
از این سیاست مایکروسافت منم ناراضی بودم ولی الان بحث تاپیک دوباره شده فن بازی اگر ماکروسافت یا سونی بازیهاشونو مجانیم بکنن بازم فنای مقابل حرف و حدیث پیش میارن میگن مایکرو یا سونی ترسید همیشه ام 30-40 نفر پای ثابت تو این قضیه هستن که اسماشون همین الان تو جیب بنده هست :p
 
عجیبه این جمله رو تا الان نشنیدین:Xbox one 40 times more powerful with the cloud
بیا اینم منبع

توی منبع حرفی از پردازش گرافیکی زده نشده.عجیبه بدون اینکه بخونین منبع میدین.

همون کاری که توی فورتزا5 میکنه خیلی بزرگه همین که هوش مصنوعی رو به هوش واقعی تبدیل میکنه کم چیزی نیست و اکثر سایتا هم از این قابلیت فورتزا5 تعریف کردن.
 
عزیزم من سره همه حرفای که درمورد XB360 و XBL و.... زدم هستم
سر این حرفت هم هستی؟:-/

http://forum.bazicenter.com/thread69746/page2/#post2292610

66909528517909892604.jpg
 
توی منبع حرفی از پردازش گرافیکی زده نشده.عجیبه بدون اینکه بخونین منبع میدین.

همون کاری که توی فورتزا5 میکنه خیلی بزرگه همین که هوش مصنوعی رو به هوش واقعی تبدیل میکنه کم چیزی نیست و اکثر سایتا هم از این قابلیت فورتزا5 تعریف کردن.
پردازش گرافیکی هم میتونه انجام بده دوست عزیز.
همین بازی Titanfall رو Respawn گفته نسخه Xbox One بواسطه Cloud Computing هوش مصنوعیش از طریق Cloud پردازش میشه.
 
رفتار و طرز تفکر خیلی ها اینجا واقعا ناامید کنندست...
آقایونی که میگن باید از سونی تشکر کرد که جلوی DRM رو گرفت و مثل کوه جلوی اون دزدها! واستاد نظرشون درمورد این پتنت سونی چیه؟:
Sony patents new anti-used game technology
Sony Patents Anti-Used Game Technology | Inside Gaming Daily Blog
نظرشون در مورد اون کمپین PS4noDRM چیه؟ اونا هم حتما کشک؟ واضحه که هم سونی و هم مایکروسافت برای DRM برنامه داشتن ولی بازخورد ملت باعث شد عقب نشینی کنن، سونی این وسط زرنگتر بود برنامه هاشو اعلام نکرد صداشو در نیاورد صبر کرد تا تو E3 بعنوان برگ برنده رو کنه با توجه به اینکه قبلش مایکروسافت تو این جریان رکُ راست تر عمل کرد سیاست هاشو زود تر اعلام کرد و با این کارش یه فرصت خوب واسه سونی ایجاد کرد.
چرتُ پرت گفتن هم دیگه حدی داره... این مایکروسافت دزدُ جهان خوار هم وقتی جزئیات DRM رو مشخص کرد اشاره کرد خودش هیچ هزینه ای در قبال تبادل بازی های دست دوم دریافت نمیکنه. سیستم DRM هم چیزی بود که ناشرهای بزرگ باعث بوجود اومدنش بودن چون اونها بواسطه بازی های دست دوم متضرر بودن نه سونی و مایکروسافت.
متاسفانه چیزی که کاملا کشک ـه پست شماست نه چیز دیگه ای .
تلاشتون برای کمرنگ جلوه دادن حرکت سونی در عین بی اطلاعاتی ـون (جالب اینکه بقیه رو هم به این مسئله متهم هم میکنید) واقعا برام جالبه، سونی 3 ماه قبل از اینکه مایکروسافت کوچکترین اطلاعاتی در مورد کنسول و برنامه هاش برای بازی های دسته دوم منتشر کنه به طور رسمی اعلام کرد که از بازیهای دست دوم کاملا پشتیبانی میکنه خبری از Block کردن بازیهای دست دوم نیست اینم لینک خبر :
PS4 will not blocked used games, Yoshida confirms | VG247
در مورد DRM هم کاملا مطمئنم که به همین صورت در مصاحبه ها کاملا صریح اعلام کردند که برنامه برای انلاین بودن ندارند ولی متاسفانه به خاطر حجم خبرهای E3 در همین مورد سرچ کردن نتیجه ای نداره و به زحمت میشه لینکه اون مصاحبه رو پیدا کرد ، این مایکروسافت بود که به خاطر روشن نبودن سیاست هاش رونمایی از کنسول رو یک ماه به عقب انداخت و حتی قبل از E3 هم برنامه هاشون برای مصاحبه با GameIndustry.biz در همین موارد رو کنسل کردند.
این هم حرف های Eurogamer در مورد اون پتنت ها :
Interestingly, I also spoke to a Sony source elsewhere at the event this evening who told me that the anti used-game patent discovered last month was actually nothing to do with PlayStation 4 at all.
شایعات گسترده در مورد همیشه انلاین بودن کنسول Xbox تقریبا از اوایل امسال شروع شد (قبل از امسال هم شایعاتی در این مورد بود ولی محدود بودند) و به طبع واکنش های منفی هم بعد از این شایعات شروع شد ، کمپین Anti DRM و بازی های دست دوم هم بعد از رونمایی رسمی از Xbox One شروع شد قبل از تمامی این ها سونی سیاست هاش در مورد بازیهای دست دوم رو اعلام کرده بود ، هم واکنش های شدید و هم کمپین در این حرکت موثر بودند ولی بدون هیچ شبه ای موثرترین عامل در این مورد حرکت سونی در حمایت از گیمرها بود پس لطفا واقعیت رو با توهماتتون قاطی نکنید.
 
چه عجب سر عقل اومد دید آمار و ارقام به نفع سونی هست گفت بزار این سیساست های مسخره امون رو برداریم.
 
این برای اون عزیزانی که اضهار میکردن شما اطلاع نداری شما سواد نداری شما فلانی و ...
این بازگشت به مسیر سود آوری در حالی است که درآمد بخش های اصلی نظیر فروش دوربین، بازی ها، و بخش سرگرمی های خانگی با کاهش مواجه شده. سونی با اذعان به کاهش تقاضا برای دوربین های کامپکت، تلویزیون های ال سی دی و کنسول پلی استیشن به سود اندک بخش دوربین و بازی (به ترتیب 18 و 15 میلیون دلار) اشاره کرده در حالی که بخش تلویزیون، با ضرر 897 میلیون دلاری مواجه است.
سونی و کسب اولین سود خالص سالانه در 5 سال اخیر - نارنجی

این اخبار از منابع موصق خارجی و صورت های مالی خود سونی و اطلاع رسانی این شرکت هست
سودآور ترین زیر مجموعه سونی، کسب و کار فیلم سازی بوده که 7.8 میلیارد دلار درآمد عملیاتی را به حساب های شرکت واریز کرده، بخش خدمات مالی هم سود 1.55 میلیاردی را حاصل کرده.
 
کامنت واسه 10 ماه پیش از اون وقت تا الان هزار اتفاق افتاده. منم خشکی مغز و تعصب ندارم هر لحظه ممکنه نظرم درمورد هرچیزی عوض بشه. پای قرآن رو امضا کردم تا اخر عمر فن ماکروسافت باشم؟ :laughing:

nice try btw.
یعنی تو در عرض چند ماه میتونی اون نفرت عجیبت از سونی (در حدی که دعا میکنی دیگه کنسول نسازه) رو تبدیل کنی به عشق به سونی، و ازونور همون نفرت رو به مایکروسافت پیدا کنی؟:-/
واقعا توانایی عجیب و استثنایی ایه، بهت تبریک میگم:دی
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or