مایکروسافت و تغییر کلیه سیاست هایش در قبال Xbox One

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Frobary

Loyal Member
مایکروسافت رسما اعلام کرد که سیاست هایش در قبال Xbox One را به صورت کامل تغییر داده است. دیگر نیازی به وصل شدن به اینترنت در هر 24 ساعت ندارید و به راحتی می توانید بازی های دسته دوم را خرید و فروش کنید، دقیقا شبیه به آن چیزی که در Xbox 360 شاهد بودیم. علاوه بر این شما می توانید در روز عرضه هر بازی آن عنوان را به صورت دیجیتالی دانلود نموده و سپس به صورت آفلاین به انجام بازی مورد نظر بپردازید، سیستم قفل منطقه ای نیز از روی کنسول برداشته شده و دیگر شاهد قفل منطقه ای شبیه X360 نیستیم (Region Free در واقع). دن ماتریک رئیس بخش سرگرمی های مایکروسافت شخصا این خبر را منتشر کرده است. در حال حاظر خبری مبنی بر وجود یا عدم وجود سیستم Family Sharing که پیش از این اعلام شده بود منتشر نشده و باید منتظر اخبار جدیدتر ماند.
 
آخرین ویرایش:
e6aga7ab.jpg
 
کار به بقیه حرفات ندارم ولی اون جوون 18-19 ساله 7-8 ماه از حقوقشو گذاشته بی زحمت اون یه ماه رو هم بزاره اگه داره ,اگه نه==>PS4
حالا یه سری از دوستان مشکلی با پرداخت این پول ندارن میرن one میگیرن...
البته به شرطی که این جوون تو این 8+1 ماه باد هوا بخوره، از برگ درختان برای پوشش خودش استفاده کنه و برای رفت آمد هم از خط 11... در غیر این صورت خیلی بیشتر از 8+1 ماه طول میکشه تا یه جوون تو این مملکت بتونه 2-3 میلیون تومن + 300-400 هزار تومن پول مازاد بر احتیاجش رو پس انداز کنه.
 
فکر کنم 2دقیقه دیگه متای TLOU رو هم اینجا قرار بدن دوستان :d
 
امکان نداره .

کینکت و x1 باهم یک کنسول هستند و قابلیت هاشون بهم وابسته هست . نصف و بیشتر قابلیت های X1 به همین کینکت 2 ربط پیدا میکنه .
برای بعضی بازی پیش نیاره که بحث ـش جداست
ولی به طور کلی میتونه بدون اون کار کنه دستگاه برای مثال تو ریسینگ یا FPS به چه کاری میاد ؟
میشه دقیقا مثل 360
 
اوف عجب کاری کرده
یعنی همه سیاستهای خودشو زیر پا گذاشته ؟
خدا میدونه تو این چند روزه خون داشت خونشونو میخورد و به ... خوری افتاده بودن
 
اصلا بحث 100 دلار بیشتر نیست که گرونش کرده باشه
من این نسل کینکت خریدم و بعدش پشیمون شدم
هیچوقت هیچ استفاده ای برام نداشت و اصلا دلم نمی خواد کینکت داشته باشم ترجیح میدم 20 دلار اضافه بدم و دوتا بازی بگیرم جای کینکت یا یه دسته دیگه
 
دوستان اینجا محل درگیری و تسویه حساب شخصی نیست. 23 تا پست پاک شد.

لطفا از بحث تاپیک خارج نشید. ممنون
 
البته به شرطی که این جوون تو این 8+1 ماه باد هوا بخوره، از برگ درختان برای پوشش خودش استفاده کنه و برای رفت آمد هم از خط 11... در غیر این صورت خیلی بیشتر از 8+1 ماه طول میکشه تا یه جوون تو این مملکت بتونه 2-3 میلیون تومن + 300-400 هزار تومن پول مازاد بر احتیاجش و پس انداز کنه.
تا اون خیلی بیشتر از 1+8 ماه مدل های 200-300$ اومده (یا باندل ویژه) و اون جوون 20-21 ساله اون 300ـش کافیه ;)
 
منظور ایشون کلا این بود که فکر نکنی سونی از این فکرها نکرده یه جورای مایکروسافت قربانی میدان شده سونی کاملا خودش را کشیده عقب و گذاشته مایکروسافت سینه چاک بیاد این مسئله ابراز کنه و وقتی دیده انتقادات شدید هست از این مسئله کاملا روشن تو e3 به نفع خودش استفاده کرده وگرنه اون سونی هم خبرها و شایعاتش قبلا تو نت بود که میخواسته چنین روالی را داشته باشه ولی سونی بسیار هوشمندانه تر عمل کرده . این حرف را فکر نکنم بتونی ردش کنی ؟! اگر این اخبار مایکروسافت چنین جو منفی تو نت ایجاد نمیکرد مطمئن باش سونی هم میومد این طرفی ! در کل هم به خاطر سونی و چشم ابروی سونی مایکروسافت این قضیه را لغو نکرده که اینطوری دارند فنون رزمی سونی میگند زنده باد سونی وگرنه سونی هم خیلی زرنگتر از این حرفهاست که فکر میکنید این قضیه هم باعث شد e3 تراز را براش سنگین کنه .
شما ظاهرا پست ها رو درست نمی خونی ، من می گم قبل از اینکه کمپین ضد DRM و بازیهای دست دوم تشکیل بشه ، قبل از اینکه شایعات و به طبع واکنش های بسیار منفی در مورد همیشه انلاین بودن کنسول ها به درستی شروع بشه سونی کاملا شفاف گفته بود که نه بازیهای دست دوم رو Block میکنه و نه نیازی به انلاین بودن برای کنسول هست ، سونی در E3 فقط اطلاعاتی رو که قبلا داده بود رو دوباره تایید کرد و خیال ملت رو از بابت نغییر احتمالی در سیاست ها به خاطر وضعیت Xbox One ، تخت کرده ، همین. این حرف شما وقتی درسته که سونی از روز معرفی در 20 فوریه تا کنفرانس E3 هیچ حرفی در مورد سیاست هاش نمی زد و در E3 با توجه به واکنش های منفی یکی دو ماه قبلش برنامه هاش برای بازیهای دست دوم و انلاین بودن کنسول مشخص می کرد.
 
چقدر با شخصیت
حالا سیاستمدارهای ایران اگه بودن تا آخرین لحظه جونشون از تصمیمی که گرفتن کناره گیری نمی کردن حتی اگه خودشون بدونن اشتباه بوده
 
جالبه اینجا کسی با 400 دلار مشکلی نداره، همه مشکلشون با اون 100 دلار اضافه هست فقط lol مطمئنا یکی بتونه جور کنه و 400 دلار بده پای کنسول و 60 دلار هم واسه بازی، اون 100 دلار اضافه رو هم میتونه از یه جایی جور کنه :دی البته مسلما خرید کنسول 400 دلاری راحت تر از خرید کنسول 500 دلاری هست ولی تفاوتشون مثل ابتدای این نسل نیست که یکی 2 برابر اون یکی دیگه قیمت داشته باشه (اگه اشتباه نکرده باشم).
 
من که متن خبر رو الان خوندم باورم نشد این تا چند روز پیش میگفت : "اگر نمیتونید با X1 به اینترنت وصل بشید یا دسترسی به اینترنت ندارید پس برید X360 بخرید که یک کنسول آفلاین هستش"
آدم باید تو این موقع ها بفهمه یک شرکت چه قدر میتونه دو رو باشه $$$
ولی لذت بخش ترین جاش اینه که بشینی رقابت و درگیری این شرکت ها رو تماشا کنی ببینی که زودتر خودش رو خراب میکنه:d
ولی در کل کارش باعث شادی کلی گیمر شد برای سلامتیش ...
 
@Lord Zeus

این هم حرف های Eurogamer در مورد اون پتنت ها :
91

91


پتنت رو Sony PlayStation Division ثبت کرده و توش از: Game Device - Game Playing System - Game Disk - Controller استفاده کرده که نشون دهنده اجزای کنسول بازیه، بعد اونوقت به گفته سونی این پتنت ربطی به PlayStation 4 نداشته! lol ما هم باور کردیم...
در ضمن این DRM هم اجرای بازی های دست دوم رو بلاک نمیکنه فقط شرایط خرید و فروشش متفاوته و این که تو مصاحبه بیای بگی از بازی دست دوم پشتیبانی میکنیم چیزی رو روشن نمیکنه همونطور که مایکروسافت هم چند بار اعلام کرد بازی های دست دوم بلاک نخواهد شد و شما میتونین بازی هاتون رو مبادله کنین و بفروشین ولی با شرایط جدید.
این مایکروسافت بود که به خاطر روشن نبودن سیاست هاش رونمایی از کنسول رو یک ماه به عقب انداخت و حتی قبل از E3 هم برنامه هاشون برای مصاحبه با GameIndustry.biz در همین موارد رو کنسل کردند.
به نظر میرسه شما داری توهم میزنی... میشه بگی این موضوع رو چطور فهمیدی که دلیل تاخیر رونماییش این بوده؟ برنامه هاشون رو هم لطف کن بگو چی بوده که کنسل کردند. این میتونه 1001 دلیل داشته باشه که و چیزی که در موردش اطلاع نداری بهتره در موردش قضاوت نکنی.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or