مایکروسافت توضیح می‌دهد که چرا گیمرها باید Xbox One X را بیشتر از PS4 Pro بخرند

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
May 18, 2012
4,744
نام
Ebrahim
1.png
کنسول Xbox One X شاید قدرتمندتر از PS4 Pro باشد، ولی PS4 Pro همچنان ارزان‌تر و باصرفه‌تر از Xbox One X است و بازی‌های بیشتری از آن پشتیبانی می‌کنند و همچنان انحصاری بیشتری از کنسول رقیب دارد. پس بنابراین چرا باید یک مشتری معمولی، کنسولی گران‌تر را انتخاب کند؟

طبق مصاحبه EPNdotTV با آقای Aaron Greenberg، در جواب به سؤال بالا گفت:

«خب، باید بگویم که اگر خواهان بازی‌های باکیفیت ۴K واقعی هستید، نیاز به ۶ ترافلاپس دارید، ما ۴۳% درصد قدرت گرافیکی بیشتر داریم و بالای ۶۰ درصد حافظه برای توسعه‌دهندگان در دسترس است.»

«اما مهم‌ترین چیز این است که اگر شما طرفدار بازی‌های مسابقه‌ای، طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی و هر بازی دیگری که دوست دارید، هستید؛ این بازی‌ها را می‌توانید باکیفیت بهتری بر روی Xbox One X بازی کنید زیرا ما قدرت بیشتری را برای شما به ارمغان آوردیم.»

منبع


Read the whole post here.
 

Mbox

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,314
نام
مجید
در اینکه مایکروسافت در ابتدای نسل هشت اشتباه کرد شکی نیست اما با اومدن فیل اسپنسر واقعاً همه چی عوض شد و هر روز خبرای بهتری میاد هر روز سرویس لایو قوی تر و بهتر میشه و سرویس های جانبی جدیدتری به xbox اضافه میشه آخرین همین گیم پس
بازیهایی که قرار امسال روی ایکس باکس بیان هم واقعاً تمام سلیقه هارو پوشش میدن
در نهایت هم وان ایکس که قوی ترین کنسول بازی تاریخ هست قراره بیاد و بعد از اون تمام بازیها رو با کیفیت خیلی بهتر از بقیه کنسولا اجرا کنه
این تفاوت رو وقتی خواهید دید که anthem یا red dead و metro و cyberpunk منتشر بشن
بازیهایی که از این سال دیگه بیاد به شکلی وحشتناک باید روی بقیه کنسول ها بشن.
واقعاً فیل اسپنسر داره عالی عمل میکنه با انتشار وان ایکس که قوی ترین کنسول تاریخ هست
 
آخرین ویرایش:

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
اگه انحصاری مهم نیست چرا فیل اسپنسر راه به راه تو کنفرانس اول بازی ها Exclusive راه انداخته بود؟
اگه انحصاری مهم نیس برای چی یه عده از نشون ندادن بازی های انحصاری جدید سونی و مایکروسافت(اگه داشته باشه) ناراحت شدن؟
اگه انحصاری مهم نبود چرا نسل های قبل مایکروسافت هزینه کرد تا بازی های که خونشون فقط پلی استیشن بود روی کنسولش منتشر بشن؟
احیانا این کسایی که میگن انحصاری مهم نیست و اینا و واسه جذب کردن یه مخاطب کاربردی نداره تعداد بازدید تریلرهای GOW رو دیدن که چند میلیونه؟
وقتی یه بازی تعداد بازدید تریلرهاش رکورد داره فکرکنم بین بازی های انحصاری نشون میده کلی ادم منتظرشن حالا همین نمایش ها به راحتی میتونه یکیو جذب کنه که اون کنسول رو بخره. واسه یه کنسول بسیار تاثیر مثبتی داره حتی کسایی که ایکس باکس خریدن.نمایش های این بازی و... رو دنبال میکنن چه بسا باعث میشه خیلی ها در کنار کنسول دیگشون PS4 هم بخرن.اینکه انحصاری تاثیری نداره یه چیز کاملا اشتباهه
انحصاری و داشتن استودیوهای فرست پارتی قوی میتونه کاملا این اطمینان رو به یه یوزر بده که اگه رفت نسل بعد مطمئنه کنسول شرکتی رو میخره که خودش کلی بازی انحصاری درجه یک داره و بدون هیچ شکی اون کنسول رو میخره.
 

HIGH VOLTAGE

Gold User
Dec 2, 2011
1,549
نام
علی
در اینکه مایکروسافت در ابتدای نسل هشت اشتباه کرد شکی نیست اما با اومدن فیل اسپنسر واقعاً همه چی عوض شد و هر روز خبرای بهتری میاد هر روز سرویس لایو قوی تر و بهتر میشه و سرویس های جانبی جدیدتری به xbox اضافه میشه آخرین همین گیم پس
بازیهایی که قرار امسال روی ایکس باکس بیان هم واقعاً تمام سلیقه هارو پوشش میدن
در نهایت هم وان ایکس که قوی ترین کنسول بازی تاریخ هست قراره بیاد و بعد از اون تمام بازیها رو با کیفیت خیلی بهتر از بقیه کنسولا اجرا کنه
این تفاوت رو وقتی خواهید دید که anthem یا red dead و metro و cyberpunk منتشر بشن
بازیهایی که از این سال دیگه بیاد به شکلی وحشتناک باید روی بقیه کنسول ها بشن.
واقعاً فیل اسپنسر داره عالی عمل میکنه با انتشار وان ایکس که قوی ترین کنسول تاریخ هست

بنازم اعتماد به نفس رو .....
ماشالله همین فرمون برو جلو
 

Rezahajizadegan

کاربر سایت
Oct 1, 2005
2,642
ناموسا خودتو زدی به *** یا واقعا ** هستی؟
horizon:arpg
tlou: survival horror
infamous: open world action advanture
gow: hack n slash
blood born:arpg
به اینا اینها رو هم اضافه کن:
‌Detroit become human:درام تعاملی
uncharted: شوتر سوم شخص ماجرایی
persona:جی ار پی چی
gran tourismo:ریسینگ
spiderman: اکشن ماجرایی اپن ورد هیرو محور
dreams: سکو پازل ماجرایی
the last guardian: ماجرایی
days gone: اپن ورد زامبی محور
nioh:اکشن ار پی چی
neir:هک ان اسلش
yakuza:اپن ورد شهری
street fight:مبارزه ای
و ده ها بازی دیگر که من یادم نمیاد(تازه فقط aaa ها رو حساب کردم مستقل ها رو حساب کنم سر به فلک میکشه)
Uncharted: اکشن سوم شخص
Horizon: اکشن سوم شخص
TLOU: اکشن سوم شخص
Infamous: اکشن سوم شخص
GOW: اکشن سوم شخص
Bloodborne: اکشن سوم شخص
و...

بعضی از این حَضَرات سونی فن طوری از تنوع انحصاری صحبت میکنن که هرکی ندونه فکر میکنه چه خبره! والا تا اونجا که ما می بینیم یه سبک رو همش دارن تکرار مکررات میکنن. :))
واقعا ثابت کردی هیچ کدوم از این بازیها که نام بردی حتی دموش هم ندیدی.
اونا که نام بردی که خیلی با هم فرق دارند.اون پنجتا که کلا فرق دارند و جزئی ترین شباهتی به هم ندارند.
به اون لیست دوستمون که نقل قول کردم ، اینا هم اضافه میکنم:
Killzone : اول شخص اکشن
Knack : پلتفرمر و Beat'em up
Drive Club: آرکید ریسینگ
Gravity Rush : اکشن نقش آفرینی - پلتفرمر
Tearaway : پلتفرمر و داستانی
until dawn : ترسناک - داستانی
Little big planet : پلتفرمر - پازل
The Last Guardian : تعاملی هوش مصنوعی - نقش آفرینی
Shadow of the Beast : اکشن - Beat'em up
Let it die : هک اند اسلش
Drawn to Death : مولتی پلیر مبارزه ای
The Order: 1886 : اکشن داستانی
دیگه جک نگو دیگه.
جای دیگه هم آنچارتد و بلودبورن و گاد آف وار و لست آف آس رو کنار هم اسم نبر بهت میخندن حالا ما دوستاتیم راهنماییت میکنیم ولی جا دیگه تو جمع میزنن تو ذوقت دپرس میشی.
 
آخرین ویرایش:

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,683
نام
حسین
یکی قیمت یکی راحتی در استفاده و یکی هم انحصاری 90 درصده کنسوله باش کنار بیاید
وگرنه ادم میره یه pc میگیره با استیم نیازی هم نیست هی پوله پلاسو و گلد بریزه حلقومه سونی و ماکرو
حالا باز شما بگو سیستم لایووشو نمیدونم چیکار کرده
 

robb stark

کاربر سایت
May 3, 2013
2,845
نام
ایلیا
اینکه انحصاری مهم نیست چرا اول نسل این حرفو‌ نمی‌زدن یه عده؟
یکاری میکنن آدم بره پستاشونو گیر بیاره بزنه تو صورتشون که دیگه حرف مسخره تحویل ندن.
اون زمان که رمدی داشت بازی می‌ساخت و ROTTR انحصاری بود اون زمانی که هنوز شاهکار خط داستانی هیلو ۵ مشخص نبود اون زمانی که فیبل و SC وجود داشتن چطور انحصاری مهم بود؟الان که بازیاتون اونجوری که باید نشدن یا کلا به تاریخ پیوستن انحصاری شده بی ارزش؟
لول تر از سینه چاکای اسپنسر کبیر نداریم تو تاریخ.
 

Sony+

کاربر سایت
Mar 22, 2015
543
واقعا ثابت کردی هیچ کدوم از این بازیها که نام بردی حتی دموش هم ندیدی.
اونا که نام بردی که خیلی با هم فرق دارند.اون پنجتا که کلا فرق دارند و جزئی ترین شباهتی به هم ندارند.
به اون لیست دوستمون که نقل قول کردم ، اینا هم اضافه میکنم:
Killzone : اول شخص اکشن
Knack : پلتفرمر و Beat'em up
Drive Club: آرکید ریسینگ
Gravity Rush : اکشن نقش آفرینی - پلتفرمر
Tearaway : پلتفرمر و داستانی
until dawn : ترسناک - داستانی
Little big planet : پلتفرمر - پازل
The Last Guardian : تعاملی هوش مصنوعی - نقش آفرینی
Shadow of the Beast : اکشن - Beat'em up
Let it die : هک اند اسلش
Drawn to Death : مولتی پلیر مبارزه ای
The Order: 1886 : اکشن داستانی
دیگه جک نگو دیگه.
جای دیگه هم آنچارتد و بلودبورن و گاد آف وار و لست آف آس رو کنار هم اسم نبر بهت میخندن حالا ما دوستاتیم راهنماییت میکنیم ولی جا دیگه تو جمع میزنن تو ذوقت دپرس میشی.
من هم به شما اضافه کنم راحتی استفاده از psn نسبت به live.خریدها مالیات نداره...یک روز در میان ایران رو تحریم و فیلتر نمیکنه...رجین اکانت رو راحت از روی آدرس میشه تعیین کرد و استفاده کرد.
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,227
نام
سامان
من هم به شما اضافه کنم راحتی استفاده از psn نسبت به live.خریدها مالیات نداره...یک روز در میان ایران رو تحریم و فیلتر نمیکنه...رجین اکانت رو راحت از روی آدرس میشه تعیین کرد و استفاده کرد.
جدی بود این ؟ :)))


Sent from my Gooshi using Tapatalk
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,410
نام
ماکان
در اینکه مایکروسافت در ابتدای نسل هشت اشتباه کرد شکی نیست اما با اومدن فیل اسپنسر واقعاً همه چی عوض شد و هر روز خبرای بهتری میاد

از جمله این خبرهای خوب میشه به جدا شدن Twisted Pixel، تخته شدن Lion Head، کنسل شدن Fable و Scalebound، از دست دادن روابط تجاری با ناشرهای بزرگی مثل Activison و EA و... اشاره کرد.
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
مایکروسافت توضیح می‌دهد .‌..
گوشم از این حرفا پره میفهمی ؟ دیگه نمیخوام چیزی بشنوم ، هر موقع دستت پر بود برگرد :tearsofjoy: ، هر کار دلش میخواد میکنه بعد با کمال پررویی میاد تو چشم آدم باز دروغ میگه . پاشو برو خونتون تا با دسته PS4 نکوبیدم تو مغزت :D
 
آخرین ویرایش:

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
از جمله این خبرهای خوب میشه به جدا شدن Twisted Pixel، تخته شدن Lion Head، کنسل شدن Fable و Scalebound، از دست دادن روابط تجاری با ناشرهای بزرگی مثل Activison و EA و... اشاره کرد.

آره خب، از دیدگاه رادیکال میشه گفت تمام این اتفاقات نتیجه ی سوء مدیریت یا کم تعهدی نسبت به استودیوهاست ولی آیا همه ی این ها سوء مدیریت ها به خود اسپنسر برمیگرده؟ باز هم میگم، بخوایم رادیکالی نگاه کنیم همه ی اینها رو میشه به کل مایکروسافت تعمیم داد ولی از نظر منطقی، همه ی اینها به شخص خود اسپنسر برنمیگرده. در مورد از دست دادن روابط تجاری با ناشرهای بزرگ؛ باید اشاره کنم که این نوع رابطه ها تو موضع قدرت برقرار میشه! یعنی اینکه یه چیزی داده و گرفته میشه که در آخر موجب ارتقاست ولی نظرت رو به سمت اول نسل جذب میکنم که مایکرو با یک سخت افزار ضعیف و مارکتینگ مستبدانه، اعتماد بسیاری از Install Base خود را از دست داد و همه مهاجرت کردند به اون سمت. فکر نمیکنم تا وقتی که کمپانی مقابل اینقدر خوشنامه، کسی حاضر بشه بیاد سمت مایکرو که عنوانش کمتر دیده و شنیده بشه. این بدنامی رو کی پایه ریزی کرد؟ متریک! که از سال 2010 به اینور برند Xbox رو خواست به یه Everything Player تبدیل کنه و تمرکزش از روی گیم به کلی منحرف شد. باز هم هنر بود که تونستند مارکتینگ عناوین تاپی رو مثل TW3 و DA:I نگه دارند. نسل پیش هم سونی وضعش تو برقراری رابطه با ناشرها به همین خنده داری شده بود.

تخته شدن Lion Head؛ این استودیو از سال 2010 به بعد، تمرکز اصلی خودش رو گذاشت روی پروژه ی شکست خورده ای مثل کینکت! و به مرور زمان تمام افراد اصلی خودش رو از دست داد و با توجه به قرارگیری اش در یک مکان نامناسب، نتونست افرادی در همون حد جذب کنه. برای همین نگو که میدونی اون پشت چی می گذشته. چون حتماً مایکرو یک چیزی دیده و مطمئن شده که این تیم در حد تولید یک عنوان AAA با کیفیت نیست و بیشتر اتلاف منابع و وقت میکنه. خودمون هم میدونیم این Fable: Legend امکان فیل شدنش خیلی زیاد بود. به هر حال این زوال تدریجی لاین هد، فقط به بلندپروازی های بی جای متریک برمیگرده و لاغیر.

Twisted Pixel و از دست دادنش یک شرم برای اسپنسره. ایرادی که از اسپنسر میگیرم اینه که عقیدش برای حفظ پلیرها در بلند مدت خیلی افراطیه! و اینکار رو با تمرکزش روی بخش آنلاین نشون میده. حالا فرض کن استودیوهای فرست پارتی اگه توانایی ساخت یک مولتی پلیر و بخش آنلاین قوی نداشته باشند، تو برنامه های مایکرو جایی ندارند! از همین رو با TP و تا حد زیادی با Remedy قطع رابطه شده. در صورتی که بخش کمپین و داستانی هم بخش مهم و محبوبی از یک بازیه. شاید امضای یک اثر.

کنسل شدن اسکیل باند هم که درسته یک ضعفه ولی آیا قبول داری که داره بیش از حد روش مانور میره؟ یعنی یک تناقضی وجود داره. همه میان ایراد میگرن که چرا اینقدر نمایش ها بی سر و ته بود و برای چی این همه سال در دست ساخت بوده؟ از طرف دیگه هم میان میگن چرا کنسل شده؟ خب خیلی از عناوین بزرگ تو مراحل ساخت به مشکل میخورن ولی مشکل اینجاست مایکرو خیلی سریع آنونس کرد این بازی رو.

در کل هم اگه ترول کردی و من نفهمیدم، ببخش چون اینجا مجازیه و گیرنده ها ضعیف. :D
 

Amin.AP

کاربر سایت
Dec 31, 2016
2,404
نام
امین
از جمله این خبرهای خوب میشه به جدا شدن Twisted Pixel، تخته شدن Lion Head، کنسل شدن Fable و Scalebound، از دست دادن روابط تجاری با ناشرهای بزرگی مثل Activison و EA و... اشاره کرد.
الا برادران سینه‌چاک میان میگن اینا همه تصمیماتی بوده که قبل از ورود اسپنسر به این جایگاه توسط دان ماتریک خبیث گرفته شده. :))

لامصب چقدر سریع :))!
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
الا برادران سینه‌چاک میان میگن اینا همه تصمیماتی بوده که قبل از ورود اسپنسر به این جایگاه توسط دان ماتریک خبیث گرفته شده. :))

لامصب چقدر سریع :))!

آقا من با دلیل حرفم رو زدم و گفتم در یک سری چیزها مقصره. دلیل نداره که چون تو دلت میخواد همه ی کاسه و کوزه ها تو سر اسپنسر خبیث (!) بشکنه، همه بیایم بگیم چشم، حتما همینطوره. :|
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,996
نام
ehsan
آقا من با دلیل حرفم رو زدم و گفتم در یک سری چیزها مقصره. دلیل نداره که چون تو دلت میخواد همه ی کاسه و کوزه ها تو سر اسپنسر خبیث (!) بشکنه، همه بیایم بگیم چشم، حتما همینطوره. :|
منم موافقم مستقیما تقصیر اسپنسر نیست. مثل داستان مرغ و تخم مرغ میمونه. آیا اسپنسر اومد که سیاستهای مایکرو اینجوری شد؟ یا اینکه سیاستهای کلانشون اینجوری شد بعد اسپنسر رو آوردن چون اونم همین ذهنیتو داشت؟ در هر صورت به حال من مصرف کننده فرقی نمیکنه. من همون وضعیت فعلی رو میبینم.

...............................................................................................................................................................................................


داشتم به این فکر میکردم که چقد بحثای ما چیپ و بیخود شده. یه دورانی من نوعی اسم آنچارتد میاوردم مایکرو فن نوعی هم فورا شات از هیلو 4 رو میکرد. میگفتیم گرافیک تلو اینجوریه سریع شات از گیرز میذاشتن. حرفم اینه که واقعا رقیب چنتش پر بود. رقیب لایقی بود. بحثای فنهاشم داغ و خونین

الان وضعیت جوری شده اینقد رقیب خار شده که باید سر اینکه انحصاری مهم نیست بحث کنیم. خودم بشخصه بشدت آدمی مثل دان متریک رو به اسپنسر ترجیح میدم. زمان متریک اکس باکس هویت داشت. یه برنامه ی مدونی وجود داشت. حتی اگر قرار بود تی وی تی وی کنن. بلاخره اکس باکس میخریدی یه تفاوتی با پلتفورمای دیگه میکرد. الان اکس باکس مقامش یه کلون استیم ماشین تقلیل پیدا کرده. از دوستان خواهش میکنم اسم کنسولای Xbox OG و 360 رو کنار این نبرید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر