مایکروسافت از آخرین تکنولوژی گرافیکی در دست ساخت، رونمایی کرد

Pythonistas

کاربر سایت

directx.jpg


مایکروسافت از DirectX 11.2 رونمایی کرد، نسخه آپدیت شده از فناوری گرافیکی موجود که " یک میزبان برای ویژگی های جدید جهت بهبود عملکرد" در بازی و اپلیکیشن های گرافیکی را ارائه می دهد.
ویژگی بارز DirectX 11.2 تکنولوژی "Tiled Resources" است، یک تکنولوژی پیشرفته گرافیکی است که به سازندگان این امکان را می دهد، موجودیت های را با رزولشن بالا در یک صحنه پویا و بدون سربار کارت گرافیک ایجاد کنند، این تکنولوژی تضمین می کند که بافت ها به هیچ وجه تار دیده نشوند، به خصوص وقتی یک صحنه نزدیک و به صورت کلوزآپ دیده شود. مایکروسافت توضیح می دهد که Tiled Resources این امکان را به توسعه دهندگان می دهد که "بازی های را با حجم جزئیات بی سابقه ای ایجاد نمایند"
DirectX 11.2 همچنین باعث ایجاد تاخیر کم در پاسخگویی در نرم افزارهای DirectX می شود؛ امکان " پاسخگویی سریع تر رابط کاربری نرم افزار ها " را می دهد.
لازم به ذکر است این تکنولوژی، با Xbox One و دستگاه هایی که با سیستم عامل Windows 8.1 اجرا می شوند، سازگار است. می توانید جزئیات بیشتر در مورد DirectX 11.2 از سایت مایکروسافت مشاهده کنید.

آپدیت خبری :
این تکنولوژی علاوه بر این که برای پلتفرم های ذکر شده قابل دسترس خواهد بود، همچنین برای سایر کنسول های نسل آینده نیز قابل استفاده خواهد بود.


 
دوباره ابر قدقد بازی بعضی دوستان که فکر میکنن فقط کنسول micro$oft تو کهکشان راه شیری وجود داره شروع شد. کنسول ps4 هیچ نیازی به dx نداره و نخواهد داشت . همونطور که ps3 نداشت . تمام قابلیتهای dx بروی openGL وجود داره و بسیاری از امکانات جدید در آینده کاملا قابل اجرا و develop هست و در بسیا%:.8'DB از مواقع حتی راحتر و سریعتر و با افت کاریی کمتر چون در ps4 بر مبنای یونیکس هستش که در زمینه های تخصصی مخصوصا زمانی که تیم برنامه نویسی موجود باشه win ناخن کوچیکشم نمی شه حالا بازی سازی با کنسول ابر ps4 بماند که تو بازیهای اختصاصی مثل ps3 که دیدیم باید منتظر کف و خون قاطی کردن بعضی از دوستانی که قشنگ میزنن باشیم . یقین داشته باشید micro$oft شدیدا علاقه به استفاده از لینوکس روی کنسولهاش داره ولی چون win رو داره همیشه تو حسرتش مونده .
Sony to improve DirectX 11 for the PS4, triple Blu-ray speeds | Games | Geek.com
The PS4 sees Sony move to a 64-bit x86 chip architecture, which will be music to the ears of developers, especially those used to working on PC games. The good news doesn’t stop there, though. Developers will be able to take advantage of Microsoft’s latest industry standardDirectX API — DirectX 11.1, but Sony has taken the time to improve upon it, pushing the feature set beyond what is available for PC games development.
 
دوباره ابر قدقد بازی بعضی دوستان که فکر میکنن فقط کنسول micro$oft تو کهکشان راه شیری وجود داره شروع شد. کنسول ps4 هیچ نیازی به dx نداره و نخواهد داشت . همونطور که ps3 نداشت . تمام قابلیتهای dx بروی openGL وجود داره و بسیاری از امکانات جدید در آینده کاملا قابل اجرا و develop هست و در بسیاری از مواقع حتی راحتر و سریعتر و با افت کاریی کمتر چون در ps4 بر مبنای یونیکس هستش که در زمینه های تخصصی مخصوصا زمانی که تیم برنامه نویسی موجود باشه win ناخن کوچیکشم نمی شه حالا بازی سازی با کنسول ابر ps4 بماند که تو بازیهای اختصاصی مثل ps3 که دیدیم باید منتظر کف و خون قاطی کردن بعضی از دوستانی که قشنگ میزنن باشیم . یقین داشته باشید micro$oft شدیدا علاقه به استفاده از لینوکس روی کنسولهاش داره ولی چون win رو داره همیشه تو حسرتش مونده .
چرا داستان میگی ؟
البته وجود کسایی مثل تو برای شاد شدن بقیه لازمه=))
 
:))=))
بابا یه فکر هم بکن به حال ما ... یکم تاخیر بنداز تو این جک هات روده بر شدیم لامصب =))

گلم این بحثها چیزی فراتر از بازی با کنسول و نشستن جلوی تلویزیونه و کارکردن فتوشاپ تو ویندوزه عزیزم متاسفانه یاد گرفتیم تو قسمتهایی هم که تا حالا یکبار هم خودمون تست نکردیم نظر میدیم دقیقا مثل مقایسه php با asp.net و... البته میدونم اینجا باید درباره بازی و کنسولو گیمو اینا حرف زد و وقتی وارد فازهای دیگه میشه کلا رود بر مغزی میشیم:))
 
گلم این بحثها چیزی فراتر از بازی با کنسول و نشستن جلوی تلویزیونه و کارکردن فتوشاپ تو ویندوزه عزیزم متاسفانه یاد گرفتیم تو قسمتهایی هم که تا حالا یکبار هم خودمون تست نکردیم نظر میدیم دقیقا مثل مقایسه php با asp.net و... البته میدونم اینجا باید درباره بازی و کنسولو گیمو اینا حرف زد و وقتی وارد فازهای دیگه میشه کلا رود بر مغزی میشیم:))
آخه چه ربطی داشت ؟
نه واقعا چه ربطی داشت ؟
 
دوباره ابر قدقد بازی بعضی دوستان که فکر میکنن فقط کنسول micro$oft تو کهکشان راه شیری وجود داره شروع شد. کنسول ps4 هیچ نیازی به dx نداره و نخواهد داشت . همونطور که ps3 نداشت . تمام قابلیتهای dx بروی openGL وجود داره و بسیاری از امکانات جدید در آینده کاملا قابل اجرا و develop هست و در بسیاری از مواقع حتی راحتر و سریعتر و با افت کاریی کمتر چون در ps4 بر مبنای یونیکس هستش که در زمینه های تخصصی مخصوصا زمانی که تیم برنامه نویسی موجود باشه win ناخن کوچیکشم نمی شه حالا بازی سازی با کنسول ابر ps4 بماند که تو بازیهای اختصاصی مثل ps3 که دیدیم باید منتظر کف و خون قاطی کردن بعضی از دوستانی که قشنگ میزنن باشیم . یقین داشته باشید micro$oft شدیدا علاقه به استفاده از لینوکس روی کنسولهاش داره ولی چون win رو داره همیشه تو حسرتش مونده .

وای دلم :))
رضا چه تاپیک خوبی زدی :دی
 
Sony to improve DirectX 11 for the PS4, triple Blu-ray speeds | Games | Geek.com
The PS4 sees Sony move to a 64-bit x86 chip architecture, which will be music to the ears of developers, especially those used to working on PC games. The good news doesn’t stop there, though. Developers will be able to take advantage of Microsoft’s latest industry standardDirectX API — DirectX 11.1, but Sony has taken the time to improve upon it, pushing the feature set beyond what is available for PC games development.

تو هم کشتی ما رو . دم دقیقه میری منابع خارجی رو کپی میکنی تو فروم :d زحمت ترجمه اش رو هم بکش دیگه . کسی که بخواد بره منابع خارجی که نمیاد اینجا . بعدشم شاید یه بنده خدایی زبانش خوب نباشه . تکلیفش چیه اونوقت ؟! :d
 
آقا الان بازیای PS4 از DX11 استفاده خواهند کرد یا نه ؟

اونا DX ندن ما هم Blu-ray نمیدیم بهشون :دی

Blu-ray دست یه کنسرسیومی هست که مایکرو تونسته اونا رو متقاعد کنه . PS4 هم به خاطر معماریش به نظرم من مجبوره بره سمت DX 11 . هر چند از OPEN GL هم پشتیبانی میکنه . اما بازدهی ، کارایی و سرعت عمل DX 11 رو روی X86 نداره .
 
ربطش اینه دارن خودشون رو جر میدن که dx 11.2 چیز ماورایی و خوفیه و ps4 نمی تونه همچین قابلیتی رو داشته باشه در صورتی openGL تا الان دقیقا کارایی dx رو داشته لپ کلام
خب این الان دقیقا چه ربطی به جملات پست قبلی ـت داشت ؟
خدایی عین آدم پست بدید ما هم عین آدم پست میدیم ... یه بار تست کنید
اونا DX ندن ما هم Blu-ray نمیدیم بهشون
دوستان که میگن اوپن جی ال بهتره که :دی
بلو ری که خز شده :دی
 
کلا تو این فروم معلوم نیست چرا هر تاپیکی زده می شه همه با هم سر دعوا دارن و دوست دارن گیر بدن و بحث کنن و همو ضایع کنن!نمیدونم چه لذتی ب جز عصاب خوردی داره ...واقعا از اینکه یکی را حالشو بگیرید و لذت می برید!!! 8-| تو هیچ فرومی من ندیدم اینجوری باشه و اگه باشه سریع پست حذف می شه و تذکر داده می شه . کلا ی تجدید نظری تو نحوه پست دادنتون بکنید بد نیست احترام ب خودتون گذاشتید .
بجای این حرفها بهتره کمی منصف باشید.صفحه3 رو نگاه کن ببین جدل رو کی شروع کرد .جفت این کاربرایی که بحث پیش اومد تو لیست سیاه بودن ولی متاسفانه رعایت نکردن و منم از لیست سیاه درشون اوردم و حالا که دیدم خودشون میخوان منم جوابشون رو دادم .این بار اول هم نیست که با این کاربرها بحث میشه.
تو هیچ فرومی من ندیدم اینجوری باشه
چرا اتفاقا فروم جای بحث کردنه.متاسفانه بعضیا تا روبروشون سکوت میکنی فکر میکنن خبریه.بعضیام متاسفانه چون مرغ یه پا داره بحث اینطور کش پیدا میکنه .
من اهل تخریب نیستم ولی اگه کسی این قصد رو داشته باشه معلومه هر کاربری ساکت نمیشینه.خودتم بودی جواب میدادی.
 
خب این الان دقیقا چه ربطی به جملات پست قبلی ـت داشت ؟
خدایی عین آدم پست بدید ما هم عین آدم پست میدیم ... یه بار تست کنید

دوستان که میگن اوپن جی ال بهتره که :دی
بلو ری که خز شده :دی
پست قبلی درباره برتری سیستمهای unix base نسبت به win base تو بخش develop سطح پایین بود که متاسفانه از پستهای نوابغ مشخص شد قابل بحث نیست
 
نظر من اینه اگه سونی open gl رو رها کنه بیاد سمت dx نهایتا dx 11 رو استفاده کنه ولی تکنولوژی dx 11.2 و بالاتر انحصاری مایکروسافت می مونه...
 
نظر من اینه اگه سونی open gl رو رها کنه بیاد سمت dx نهایتا dx 11 رو استفاده کنه ولی تکنولوژی dx 11.2 و بالاتر انحصاری مایکروسافت می مونه...
این نظر شماست ولی حقیقت اینه تمامی قابلیتهای dx 11.2 در openGL قابل develop و پیاده سازیه و در انحصار بودن یا نبودن micro$oft چیزی رو عوض نمی کنه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or