شماره بعدی Resident Evil "مات و مبهوت" کننده خواهد بود!

  • Thread starter Thread starter Bahram
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Bahram

Alan, Wake Up
مدیر انجمن
Michiteru Okabe سازنده عنوان Resident Evil Revelations 2 در مصاحبه ای با سایت videogamer در خصوص شماره بعدی Resident Evil گفت، او مطمئن است که شماره بعدی Resident Evil "مات و مبهوت" کننده خواهد بود. البته او ادعا می کند که هیچ چیزی از شماره بعدی این سری نمی داند.

wsxjt3e1avl7z70ykb4d.jpg

"متاسفانه ما در حال توسعه Revelations 2 هستیم و واقعا اطلاعی از این که چه در حال گذر است نداریم. یک تیم جداگانه در حال توسعه هستند و هر آن چه که این تیم بر روی آن کار می کند، ما مطمئن هستیم که آن مات و مبهوت کننده خواهد بود. من دیگه واقعا نمی تونم صبر کنم تا به همکارانمون ملحق بشم و ببینیم اون ها چه کردند."

در حالی که شرکت Capcom هنوز برنامه خود را برای ادامه دادن سری اصلی (شماره دار) Resident Evil اعلام نکرده است، با این حال این شرکت تا چند روز آینده عنوان اپیزودی Resident Evil Revelations 2 را منتشر خواهد کرد.
Resident Evil Revelations 2 دارای چهار اپیزود خواهد بود و داستان بازی هم به فرار Claire Redfield و Mora، دختر Barry Burton از زندان زامبی زده و وقایع عجیب آن، اختصاص داده شده است.

آخرین عنوان از این سری با عنوان Resident Evil 6 در سال 2012 منتشر شد. چند روز قبل هم شرکت Capcom نسخه Remaster شده Resident Evil 1 را برای کنسول های Xbox One, Xbox 360, PS4, PS3 و PC منتشر کرد.

شایعات مختلفی درباره شماره هفتم Resident Evil وجود دارد. از جمله وجود نام Resident Evil 7 در پروفایل LinkedIn یکی از طراحان صحنه و لباس.

و اما سوالی که مثل همیشه ذهن ما را درگیر خود می کند، آیا شماره بعدی Resident Evil به ریشه های اصلی این سری باز خواهد گشت یا باز هم شاهد معرفی شدن عنوانی اکشن با حضور شخصیت های محبوب این سری خواهیم بود؟

منبع
 
  • Like
Reactions: kamyy
چطور میگس اگه 5 6 به سبک قدیم میساخت تاریخ انقضا می داشت؟ به قول اون دوستمون مگه متال جیر با همون سبک. تاریخ انقضاش گذشته؟ تازه 10برابرم بیشتر از قبل گیمرا منتظرشن چون تغیراتو درست کم وبجا بر اساس پیشرفت نصل قرار داده.این بی پدر مادرا حتی نتونستن در حد لست اف آس درش بیارن این اخریارو ~x(
 
آخرین ویرایش:
والا خیلی ها میگن همون DMC4 هم مشکلات زیادی داشت و قابل قبول نبود. (البته من دوسش داشتم. شاید چون اول dmc بود که بازی کردم)
در کل غیر از street fighter IV مگه بازی خوب و موفقی هم تو نسل 7 از طرف کپکام ساخته شد؟
نظر دوستان درباره lost planet3 چیه؟ والا میگن اونم ضعیف بود!
اویل7 هم بهش امیدی نیست.
امیدی به ادامه ی DMC هم نیست.
من حتی فکر نمیکنم آبی از revelation2 گرم بشه! کپکام بهتره بره RE2 و 3 رو ریمیک کنه! حداقل موفقیت بیشتری کسب میکنه!
تنها امید من به street fighter V هست. اونم فقط چون هنوز تو ساخت بازی ONO حضور داره!
فقط چندتاشون رو اگه بخوام نام ببرم:
Dragon's Dogma
Asura's Wrath
Devil May Cry 4
Resident Evil 5
Remember Me
Lost Planet
...

شاید همه شون موفق نبوده باشن ولی دست کم خوب بودن. مشکل کپکام ضعیف بودن بازیهاش نیست، مشکلش اینه که نمیدونه چطوری IP های موفقش رو مدیریت کنه(ادامه بده).
 
بدبختیه قضیه اینه که RE6 حتی تو بخش اکشن هم یه افتضاح بود...حالا میخوان اکشن بسازن و فروششون رو زیاد کنن حداقل چهارتا بازی اکشن ببینن از همونا کپی کنن اصلا خلاقیت به خرج ندن خیلی سنگین ترن.
این کپکام یک نسل تمام و کمال گند زد بازی خوبش همون dmc4 بود اونم در حد dmc3 نبود. این نسلم که تازه میخواد بزنه تو کار f2p و microT و این چرت و پرتا...حیف این ip ها که زیر دستش مونده
 
من وقتی این بازی روتااخرش رفتم فقط حسرت خوردم به یه چیز!
اونم اسم این بازی بود.
اخه چرانامردااویل 6 گذاشتند اسم این بازی رو...
میزنه هرچی خاطره ازدنیای اویل داری رونابودمیکنه مخصوصا سناریو اقا کریس که شده بود یه پا کالاف دیوتی سوم شخص..
بایداسم این بازیومیزاشتند مثلا:حمله جهانی!
یاعملیات خطرناک تروریستی بیوشیمیایی!!!!!!!
 
Yeah it did :دی

گیم پلی RE6 اگه از دید یه بازی اکشن بهش نگاه کنیم خیلی خوبه :دی حرکت سریع و تنه زدن به دشمن، لیز خوردن روی زمین و تکل دشمن و چرخیدن و دنبال کردن مبارزه از روی زمین، پرش به سمت عقب به روی زمین و دنبال کردن تیر اندازی از اونجا با کمک قابلیت هایی مثل غلطیدن به طرفین، به سمت جلو و عقب حرکت کردن و نشونه گرفتن به صورت آزادانه و...

خداییش RE6 هرچیش که بد باشه اکشن خیلی خوبیه :دی بخاطر همین هم هست که خیلی ها دوست دارن کپکام گیم پلی RE6 رو توی یه IP جدید بسط بده و یه اکشن فوق العاده ازش در بیاره :دی
نه
به نظر من اکشن بازی خوب بود نه خیلی خوب یا عالی!
فقط خوب.
بخش لیون لذتبخش بود.
بخش کریس داستانش خوب بود ولی گیم پلی کمی ملال آور بود. والا ما نفهمیدیم داریم گیرز آف وار بازی میکنیم یا رزیدنت اویل. چی بود اون آخه؟
بخش جیک هم که اصلا ولش کن! من نمیدونم با خودشون چه فکری کرده بودن؟ احتمالا موقع ساخت این بخش یه چیزی زده بودن. اصلا من یادش میوفتم، میخوام به یکی فحش بدم:d:d یا کپکام یا خود جیک یا "تن تاک"
اصلا فلسفه حضور چنین قسمتی رو من درک نمیکنم. شوتر بود؟ کشتی کج بود؟ استریت فایتر بود؟ ما که آخر نفهمیدیم!
آیا کسی بود که بعد از اون باس فایت "ماورای مسخره" به این بازی نخنده یا توهین نکنه؟
یا داستانش: پسر وسکر یه مزدور بدبخته که یه هویج به اسم شری برکین (که حالا فامیلیش برکین هم نبود هیچ فرقی نمیکرد) میاد پیداش میکنه بهش میگه جون مادرت بیا دو قطره از خونتو بده تا به طرز معجزه آسایی این ویروس جدید رو متوقف کنیم. بعد راهی یه سفر دور و دراز میشن و آخراش جایی که کریس رو میبینه میفهمه که این باباشو کشته، واسه ما غیرتی میشه و اسلحه میکشه و میگه: "شخصی بود یا فقط پیروی از دستور" (انگار مثلا فرقی هم به حالش میکنه) آخه آدم چطور میتونه نسبت به پدری که اصلا نمیشناختتش اینقدر غیرتی بشه؟
همین یه دونه بخش جیک واسه نابودی این بازی کافی بود.
فکرکنم همون یه ذره نمراتی هم که RE6 گرفته بود، به خاطر بخش خوب لیون و بخش عالی ایدا بود.
 
تو یا اکشن خوب و روون ندیدی، یا ... ! :دی
اتفاقا ایرادی که به رزیدنت اویل 6 وارده اینه که نه تنها بازی عقب افتاده و بی ریشه ای بود، بلکه به شدت بی کیفیت و غیر روون (واژه مخالف روون بهتر از این پیدا نکردم:دی!) هم بود. گیم پلی ـش یه فاجعه به تمام معنا بود.
اتفاقی که توی رزیدنت اویل 5 افتاد و باعث میشه هنوزم باشن کسایی که اونو بازی خوبی بدونن این بود که بیش از حد شبیه 4 بود؛ توی 6 اومدن یه ذره اونو انگولک کردن کلا گند زده شد به گیم پلی بازی. مشکل کنترل توی بازی بیداد می کرد، اون پچ 12 مگابایتی دوربین هم نهایتا 10% به اوضاع وخیم دوربین بازی کمک می کرد. این مشکل توی 5 نبود. گانینگ یه افت محسوس پیدا کرده بود، یعنی تیر اندازی اصلا لذتی نداشت توی اویل 6. داستان و اینا هم انقدر شلخته و آبکی بود که جای صحبت خاصی نمیذاره. کلا تنها نقاط مثبت شماره ششم، به نظرم یکی اتمسفر سناریو Leon بود، یکی هم سناریوی Ada که اونم خیلی کوتاه بود...
کاملا مخالفم :دی گیم پلی RE6 عالیه به شرطی که پلیر بره دنبالش :دی توصیه میکنم همه اونایی که با گیم پلی RE6 مشکل دارن این تاپیک رو بخونند:
Before playing RE6, know these mechanics since Capcom don't teach poop

زیر سیستم ها و نکات خیلی زیادی توی گیم پلی RE6 هست که توی بازی بهشون اشاره نمیشه و خود بازیکن باید کشفشون کنه، مثلا:
Auto-mix herbs and insta-load pills: Hold R2 and press Square when empty: In RE6, you mix herbs into pills, which are then dispensed Tic-Tac-style with a press of R2. The number of times you tap, the number of pills you use, each pill restoring a slice of health, effectively allowing you to manage your health bar by bar. This shortcut -- R2 + Square -- instantly combines any herbs in your inventory, red herbs included, and loads the pills into your case, rather than you having to do each step manually. This is extremely useful.

Paint targets for AI partner: L1 + Circle: Snipers got you down? Aim at the sniper -- or any enemy target, for that matter -- and tap Circle to paint the target. A red marker will appear over it and that enemy will become the sole target of your AI partner, which is useful since your AI partner is virtually indestructible outside of rare one-hit boss kills, and your partner also has unlimited ammo.

Rapidly regain stamina: Take cover or lie prone: RE6 is NOT a cover shooter. Like Vanquish, you're playing it wrong if you're hiding behind cover rather than advancing the fight, throwing yourself into the fray to unleash a flurry of melee moves. That being said, your dedicated melee button -- R1 -- is governed by a stamina meter (also like Vanquish): kick and punch too much, and you'll grow tired and hit like a sissy. THIS is when you take cover: slide to the nearest wall to instantly snap to cover, and wait a moment while your stamina bar replenishes in a matter of mere seconds. Very useful! Alternatively, you can lie prone to quickly regain stamina (L1 + X + a direction to dive/roll to the ground, holding L1 to lie prone).

Dazing enemies: Elbow backwards, OR aim for the head, OR melee twice: RE6 has an insane variety of context-sensitive melee moves -- they even change with your equipped weapon! For starters, you can melee people standing directly behind you by simply hitting R1 to elbow them in the head, dazing them to set up over-the-top melee takedowns.

RE6 واقعا گیم پلی خیلی خوبی داره، فقط بدیش اینه که بازی هیچکدوم از این توانایی ها رو بهت یاد نمیده و خودت باید پیداشون کنی.

نه
به نظر من اکشن بازی خوب بود نه خیلی خوب یا عالی!
فقط خوب.
بخش لیون لذتبخش بود.
بخش کریس داستانش خوب بود ولی گیم پلی کمی ملال آور بود. والا ما نفهمیدیم داریم گیرز آف وار بازی میکنیم یا رزیدنت اویل. چی بود اون آخه؟
بخش جیک هم که اصلا ولش کن! من نمیدونم با خودشون چه فکری کرده بودن؟ احتمالا موقع ساخت این بخش یه چیزی زده بودن. اصلا من یادش میوفتم، میخوام به یکی فحش بدم:d:d یا کپکام یا خود جیک یا "تن تاک"
اصلا فلسفه حضور چنین قسمتی رو من درک نمیکنم. شوتر بود؟ کشتی کج بود؟ استریت فایتر بود؟ ما که آخر نفهمیدیم!
آیا کسی بود که بعد از اون باس فایت "ماورای مسخره" به این بازی نخنده یا توهین نکنه؟
یا داستانش: پسر وسکر یه مزدور بدبخته که یه هویج به اسم شری برکین (که حالا فامیلیش برکین هم نبود هیچ فرقی نمیکرد) میاد پیداش میکنه بهش میگه جون مادرت بیا دو قطره از خونتو بده تا به طرز معجزه آسایی این ویروس جدید رو متوقف کنیم. بعد راهی یه سفر دور و دراز میشن و آخراش جایی که کریس رو میبینه میفهمه که این باباشو کشته، واسه ما غیرتی میشه و اسلحه میکشه و میگه: "شخصی بود یا فقط پیروی از دستور" (انگار مثلا فرقی هم به حالش میکنه) آخه آدم چطور میتونه نسبت به پدری که اصلا نمیشناختتش اینقدر غیرتی بشه؟
همین یه دونه بخش جیک واسه نابودی این بازی کافی بود.
فکرکنم همون یه ذره نمراتی هم که RE6 گرفته بود، به خاطر بخش خوب لیون و بخش عالی ایدا بود.
اینایی که گفتی همه درست ولی خب من ربط این مطالب به اکشن بازی و اون پستی که نقل قول کردی رو نمیفهمم :دی
 
نه
به نظر من اکشن بازی خوب بود نه خیلی خوب یا عالی!
فقط خوب.
بخش لیون لذتبخش بود.

بخش جیک هم که اصلا ولش کن! من نمیدونم با خودشون چه فکری کرده بودن؟ احتمالا موقع ساخت این بخش یه چیزی زده بودن. اصلا من یادش میوفتم، میخوام به یکی فحش بدم:d:d یا
یا داستانش: پسر وسکر یه مزدور بدبخته که یه هویج به اسم شری برکین (که حالا فامیلیش برکین هم نبود هیچ فرقی نمیکرد) میاد پیداش میکنه بهش میگه جون مادرت بیا دو قطره از خونتو بده .

سناریو لیون خوب بود اره..یه جا هاییش البته

ولی ازجیک تویک صحنه خیلی خوشم اومد...
اون جایی که بعدازاینکه 6ماه اسیرشده بودندتوچین جیک به بدن نیمه برهنه هویج(ببخشید شری بریکین)نگاه نکرد وسرشوبرگردوند!!:)
شئونات اسلامی روکاملارعایت کرد جیک
پسر وسکره دیگه
 
[h=1]شماره بعدی Resident Evil "مات و مبهوت" کننده خواهد بود![/h]من خودم از re5 به بعد مات و مبهوتم . یادمه اونوقت له له میزدم که re5 معرفی بشه ولی الان معرفی re7 برام خیلی هم مهم نیست . معرفی evil within 2 منو بیشتر خوشحال میکنه .
revelations 2 هم فکر نکنم به اندازه 1 خوب دربیاد . انگار که 1 شانسی خوب از کار در اومده بود . با اومدن 2 این حرفم اثبات خواهد شد .
re اصلش به معماهاش و آپگرید سلاحها و کمبود مهمات و ... و این چیزاشه . تو همون revelations 1 هم شما معما درست و حسابی دیدید ؟ کمبود مهمات داشتید ؟ تا این چیزا تو re نباشه که نمیشه بهش گفت SH و شما هیچ استرس و دلهره ای رو تجربه نمیکنید . راه که خوب یه خط مستقیمه و تا دلت بخواد بهت مهمات میده . فقط بکش و برو جلو . اینست داستان گیمرهای قدیمی و کپکام . این عنوان اگه چیزی هم بوده مدیون استاد میکامی هستش .
 
@Dante Never Cry
هر بازی ای که کنترل ـش دکمه های بیشتری برای فشار دادن و ترکیب کردن داشته باشه دلیل نمی شه گیم پلی بهتری داشته باشه! اون متنی هم که کپی کردی خوندم، خندم گرفت با عرض معذرت!:دی
اومده گفته برای فلان کار کردن فلان دکمه رو بزن! بازی کاورگیری ونکوئیشی نیست، فلانه، فلانطور نیست، ...
خب الآن به من چه؟ مگه مثلا توی The Last Of Us ( همین جوری بعنوان یه شاهکار در چیدمان دکمه ها و مقوله کنترل کرکتر بعنوان اولین گزینه اومد به ذهنم ) ما کشتی میگیریم با دسته؟ یا هر بازی دیگه...
کلا این قضیه که گیم پلی اویل 6 خوبم نه، حتی متوسط ـه رو من خنده دار می دونم.
گانینگ دست چندمی، زاویه دوربین فاجعه، lvl دیزاین مسخره، کاورگیری افتضاح، کنترل به درد نخور که با انیمیشنهای به درد نخورتر کرکتر ها کاملا مچ و هماهنگ بود، ...
دست رو هر چیز گیم پلی RE6 بذاری دست چندمی و بی کیفیت بود.
 
فقط چندتاشون رو اگه بخوام نام ببرم:
Dragon's Dogma
Asura's Wrath
Devil May Cry 4
Resident Evil 5
Remember Me
Lost Planet
...

شاید همه شون موفق نبوده باشن ولی دست کم خوب بودن. مشکل کپکام ضعیف بودن بازیهاش نیست، مشکلش اینه که نمیدونه چطوری IP های موفقش رو مدیریت کنه(ادامه بده).
حق با شماست! عذر میخوام
اشتباه از من بود که سوالم رو بد پرسیدم. اصلاح میکنم:
کدام از عناوین کپکام در نسل7 مانند SF IV فوق العاده بودند؟
اون دوتای اولی رو نمیدونم و نظری نمیدم. (بازی نکردم تاحالا)
DMC4 به خوبی قبل نبود و این آخری هم که... هیچی ولش کن:d
اویل5؟ آره خیلی خوب بود ولی خداییش چه فرقی با 4 داشت؟ حتی غولاش هم بدون کوچکترین تغییر کپی برابر اصل 4 بود؟
تهِ تهِ نوآوریش اون ماشین سواری و غول آخر بود. تنها بخش ترسناک بازی واسه من اون قسمت تمساح و اون بخش که اون هیولاهای معروف رزیدنت2 میان بود! همینش یجورایی بد نیست که تنها بخش ترسناک بازی (همون تمساح ها) جایی باشه که اصلا هیولاهای غیر طبیعی توش نقشی ندارن
Remember me خداییش ضعیف بود. من بیشتر از دو مرحله نتونستم تحملش کنم و پاکش کردم. زود تکراری میشد واسم.
نسخه آخر لاست پلنت که خیلی ضعیف بود! نمرات گیم اسپات و IGN مشخص میکنه البته من متاپرست نیستم ولی خب بازی یه مشکلی داشته که نمراتش شده 50 و 61 و...

- - -ویرایش - - -

@Dante Never Cry
هر بازی ای که کنترل ـش دکمه های بیشتری برای فشار دادن و ترکیب کردن داشته باشه دلیل نمی شه گیم پلی بهتری داشته باشه! اون متنی هم که کپی کردی خوندم، خندم گرفت با عرض معذرت!:دی
اومده گفته برای فلان کار کردن فلان دکمه رو بزن! بازی کاورگیری ونکوئیشی نیست، فلانه، فلانطور نیست، ...
خب الآن به من چه؟ مگه مثلا توی The Last Of Us ( همین جوری بعنوان یه شاهکار در چیدمان دکمه ها و مقوله کنترل کرکتر بعنوان اولین گزینه اومد به ذهنم ) ما کشتی میگیریم با دسته؟ یا هر بازی دیگه...
کلا این قضیه که گیم پلی اویل 6 خوبم نه، حتی متوسط ـه رو من خنده دار می دونم.
گانینگ دست چندمی، زاویه دوربین فاجعه، lvl دیزاین مسخره، کاورگیری افتضاح، کنترل به درد نخور که با انیمیشنهای به درد نخورتر کرکتر ها کاملا مچ و هماهنگ بود، ...
دست رو هر چیز گیم پلی RE6 بذاری دست چندمی و بی کیفیت بود.
شما هم دیگه خیلی سخت میگیری!:d حداقل ارزش داشت به خاطر بخش لیون و ایدا یه بار بازیش کرد.
اینایی که گفتی همه درست ولی خب من ربط این مطالب به اکشن بازی و اون پستی که نقل قول کردی رو نمیفهمم
شما فرمودید اکشنش خیلی خوب بود ولی من گفتم خیلی خوب نیست. متوسط رو به بالا یا همون خوب ولی "خیلی خوب" واسه این بازی زیاده!
wanted بیشتر از این بهم حال داد.
 
@Dante Never Cry
هر بازی ای که کنترل ـش دکمه های بیشتری برای فشار دادن و ترکیب کردن داشته باشه دلیل نمی شه گیم پلی بهتری داشته باشه! اون متنی هم که کپی کردی خوندم، خندم گرفت با عرض معذرت!:دی
اومده گفته برای فلان کار کردن فلان دکمه رو بزن! بازی کاورگیری ونکوئیشی نیست، فلانه، فلانطور نیست، ...
خب الآن به من چه؟ مگه مثلا توی The Last Of Us ( همین جوری بعنوان یه شاهکار در چیدمان دکمه ها و مقوله کنترل کرکتر بعنوان اولین گزینه اومد به ذهنم ) ما کشتی میگیریم با دسته؟ یا هر بازی دیگه...
کلا این قضیه که گیم پلی اویل 6 خوبم نه، حتی متوسط ـه رو من خنده دار می دونم.
گانینگ دست چندمی، زاویه دوربین فاجعه، lvl دیزاین مسخره، کاورگیری افتضاح، کنترل به درد نخور که با انیمیشنهای به درد نخورتر کرکتر ها کاملا مچ و هماهنگ بود، ...
دست رو هر چیز گیم پلی RE6 بذاری دست چندمی و بی کیفیت بود.
فکر میکردم همین رو بگی. لااقل باقیش رو هم میخوندی :دی
Sliding: Dash with Action button (X on PS3), then hit L1 to slide. To spin 180 degrees mid-slide, pull back while sliding. To shoot while sliding, tap R1: Sliding is a brilliant new mechanic that frankly makes the previous REs feel stiff by comparison. Just the other night, in Jake's Chapter 4, I was repeatedly sliding under an enemy's near-fatal swing; others have even slid under incoming projectiles like busses thrown by giants! But sliding is more than simply dashing with the Action button and hitting L1. You can do a 180-degree turn while sliding by pulling back on the analog stick, and you can fire (or swipe) to daze and kill while sliding toward or under enemies. Sliding into enemies can also trip them. You can even slide past a pack of enemies, drop remote bombs as you slide by, and then detonate them as you roll back to your feet, a cloud of meaty chunks raining down behind you!

ALSO: You can also do a quick slide from a stationary position by hitting forward + Action + L1. Normally you can only slide if you're sprinting first, but you can do it this way if you need to slide real quick out of the way.

Rolling while standing: Aim with L1, then tap Action button and left or right to roll in that direction. Release L1 mid-roll to stand, or continue to hold L1 to lie on the ground. On the ground, tap left and right to roll: Each enemy J'avo has three or four different mutations per limb, as well as their heads and torsos, and these mutations can stack, which means enemies have a LOT of ways to attack you. Sometimes, when swarmed in tight spaces, you'll want to roll out of the way of an incoming attack -- also good for confusing hordes of zombies as they try to track you. Aiming and then tapping the Action button and left or right will throw you rolling in that direction; releasing L1 the moment you hit the ground will cause you to immediately barrel-roll to your feet. Likewise with throwing yourself backwards away from enemies, or rolling forward (with respective directional taps of the analog). If you don't release L1, you'll stay on your back on the ground, at which point you can tap left or right to roll on the ground (as though you're on fire and trying to put yourself out). You can literally circle attacking enemies this way!

Dodging: Aim and hit the Action button while standing: This quick crouching animation allows you to duck under many enemy attacks. It's near-instantaneous, though, meaning you must use it the moment it's needed. Sometimes it's more fruitful to jump backwards to your back or roll out of the way instead! ALSO: If you hit a direction right after dodging, you can cancel the dodge into a roll/dive in that direction. Very useful if you need to get out of the way really quick.

Running attacks: Dash with Action button and hit R1: This combination can result in a shoulder-check or other attack animation that if nothing else staggers or trips up enemies -- ideal for breaking enemy lines during a hasty escape.

Quick shot: L1 + R1 when near an enemy; tap repeatedly to attack multiple nearby targets: This is another brilliant mechanic, absolutely vital for crowd control in Mercs. When near an enemy, even if the enemy is standing out of sight behind you, hit L1 and R1 to instantly turn, target and shoot the enemy. Subsequent taps will unleash additional quick shots, each consuming a bar of your stamina meter. Try it with Helena with the Hydra shotgun equipped; she'll do a series of over-the-top tactical rolls, striking a pose to fire off a round each time. So badass! Be sure to check out an example of Leon's dual-wielding quick shot here!

Quick recover: Mash the Action button when knocked down, or hold back and tap the Action button: Tired of enemies knocking you on your *** when a segment of your health bar empties completely or you take a particularly hard hit? Mash the Action button the moment you hit the ground, and you'll roll backwards back to your feet, instantly back in the fight. Alternatively, hold back and tap X.

Counters: Timing is key: If you see an enemy beginning its attack animation, like a zombie raising a wrench, and hit R1 (the melee button) the instant before the enemy strikes, you will obliterate that enemy with a super-flashy counter attack. The screen will flash and you'll hear a sharp "ZING!" to indicate you did a counter (as though kicking your enemy a mile away didn't make it clear enough)!
همون اولی و آخری قابلیت های فوق العاده ای هستن که توی کمتر TPS ـی میتونی پیداشون کنی.

گیم پلی RE6 مثل جواهری میمونه که زیر یه عالمه گِل و کثافت دفن شده. اگر بتونی از اون بخش های اعصاب خوردکنش بگذری میتونه خیلی لذت بخش باشه.

حق با شماست! عذر میخوام
اشتباه از من بود که سوالم رو بد پرسیدم. اصلاح میکنم:
کدام از عناوین کپکام در نسل7 مانند SF IV فوق العاده بودند؟
اون دوتای اولی رو نمیدونم و نظری نمیدم. (بازی نکردم تاحالا)
DMC4 به خوبی قبل نبود و این آخری هم که... هیچی ولش کن:d
اویل5؟ آره خیلی خوب بود ولی خداییش چه فرقی با 4 داشت؟ حتی غولاش هم بدون کوچکترین تغییر کپی برابر اصل 4 بود؟
تهِ تهِ نوآوریش اون ماشین سواری و غول آخر بود. تنها بخش ترسناک بازی واسه من اون قسمت تمساح و اون بخش که اون هیولاهای معروف رزیدنت2 میان بود! همینش یجورایی بد نیست که تنها بخش ترسناک بازی (همون تمساح ها) جایی باشه که اصلا هیولاهای غیر طبیعی توش نقشی ندارن
Remember me خداییش ضعیف بود. من بیشتر از دو مرحله نتونستم تحملش کنم و پاکش کردم. زود تکراری میشد واسم.
نسخه آخر لاست پلنت که خیلی ضعیف بود! نمرات گیم اسپات و IGN مشخص میکنه البته من متاپرست نیستم ولی خب بازی یه مشکلی داشته که نمراتش شده 50 و 61 و...
کدوم ناشر بزرگی پیدا میشه که تک تک بازیهاش فوق العاده باشه؟ :دی

بعد "فوق العاده" یه صفت نسبیه و ممکنه هر شخصی تعریف خاصی از اون داشته باشه. برای یکی مثل من DMC4 فوق العادست چون از بازی هایی که Action عمیق و استایلیش دارن لذت میبرم در صورتی که ممکنه همین بازی برای یکی مثل کیوان خیلی ضعیف و غیر قابل تحمل باشه. مهم اینه که اکثر کسایی که این عناوین رو بازی کردن اونا رو خوب میدونند و با وجود ایراداشون ازشون لذت بردن.
 
با عرض احترام به علی :دی :

RE6 و اللخصوص اللخصوص اللخصوص گیم پلی اش فاجعه ای بود که تو کمتر فرنچایز مشهور و معروفی میتونید ببیننید :دی بازی اصلا خیلی...:| کل نمیدونم به چه دلیلی امتحانش کردم:|
 
برای یکی مثل من DMC4 فوق العادست چون از بازی هایی که Action عمیق و استایلیش دارن لذت میبرم در صورتی که ممکنه همین بازی برای یکی مثل کیوان خیلی ضعیف و غیر قابل تحمل باشه. مهم اینه که اکثر کسایی که این عناوین رو بازی کردن اونا رو خوب میدونند و با وجود ایراداشون ازشون لذت بردن.
:blink::shocked::d
بجان خودم منم خیلی DMC4 رو دوست دارم. من فقط یبار گفتم وقتی با DMC3 مقایسه میشه جلوی اون خیلی Narrow بنظر میاد. وگرنه خیلیَم عالی. یکه!:دی
البته منظورم اون کیوان ناظم بود ولی خب باز خوب شد این مورد رو شفاف سازی کردی
biggrin1.gif
اون مگه اصلا Devil May Cry هم بازی کرده؟ :دی الکی...
 
آخرین ویرایش:
فکر میکردم همین رو بگی. لااقل باقیش رو هم میخوندی :دی

همون اولی و آخری قابلیت های فوق العاده ای هستن که توی کمتر TPS ـی میتونی پیداشون کنی.

گیم پلی RE6 مثل جواهری میمونه که زیر یه عالمه گِل و کثافت دفن شده. اگر بتونی از اون بخش های اعصاب خوردکنش بگذری میتونه خیلی لذت بخش باشه.


کدوم ناشر بزرگی پیدا میشه که تک تک بازیهاش فوق العاده باشه؟ :دی

بعد "فوق العاده" یه صفت نسبیه و ممکنه هر شخصی تعریف خاصی از اون داشته باشه. برای یکی مثل من DMC4 فوق العادست چون از بازی هایی که Action عمیق و استایلیش دارن لذت میبرم در صورتی که ممکنه همین بازی برای یکی مثل کیوان خیلی ضعیف و غیر قابل تحمل باشه. مهم اینه که اکثر کسایی که این عناوین رو بازی کردن اونا رو خوب میدونند و با وجود ایراداشون ازشون لذت بردن.

حرف حساب جواب نداره خداییش!:d حق با شماس;);)
اون بخش نکات مخفی گیم پلی هم مطمئنید خود بازی یاد نمیداد؟
آخه خوراک من اون حرکت سر خوردن و چرخش 180 درجه و قلط زدناش بود و همچین اون یه دونه دکمه که میزدیم خودش خودکار قرص درست میکرد!
اکثر اون دیگر موارد رو هم میدونستم. مثل کوئیک شات که گهگداری به کار میومد. اون جاخالی دادن خیلی به کار نمیومد. شاید تو لودینگ ها این چیزا رو میگفت. با اینحال این موارد بیشتر به درد PC و کیبورد میخورد که دکمه زیاد داشتن و لازم نبود واسه هر کاری هزارتا دکمه رو بگیریم. شایدم من با دسته راحت نبودم!
در کل با همه این ویژگی ها، همونطور که خودتون گفتین، بازی زیر گل و کثافت دفن شده بود و این چیزا فقط بازی رو قابل تحمل میکرد و نمیذاشت قبل تموم کردن، پاکش کنی ولی هیچوقت باعث نمیشد بعد اینکه بازی تموم شد، بگی "واااااااااای" عجب بازی خفن و باحالی بود. اگه اسم بازی Resident evil نبود، خییییلی موفق تر میشد.
 
با عرض احترام به علی :دی :

RE6 و اللخصوص اللخصوص اللخصوص گیم پلی اش فاجعه ای بود که تو کمتر فرنچایز مشهور و معروفی میتونید ببیننید :دی بازی اصلا خیلی...:| کل نمیدونم به چه دلیلی امتحانش کردم:|
نظرت محترم وحید :دی ولی بعدا اگر احیانا کپکام یه IP جدید ساخت/یکی از IP های قدیمیش رو برگردوند و سبک اکشن رو یه تکون اساسی داد، خیلی تعجب نکنی که این ایده ها از کجا اومد :دی (اتفاقی که بعد از DMC2 با DMC3 افتاد)
:blink::shocked::d
بجان خودم منم خیلی DMC4 رو دوست دارم. من فقط یبار گفتم وقتی با DMC3 مقایسه میشه جلوی اون خیلی Narrow بنظر میاد. وگرنه خیلیَم عالی. یکه!:دی
البته منظورم اون کیوان ناظم بود ولی خب باز خوب شد این مورد رو شفاف سازی کردی :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or